Sivu: 39 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2937383940414989139 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1141:stä 1170:een 4629:sta
  1. #1141
    Lainaa (niko80 @ Heinä. 09 2009,22:13) kirjoitti
    Reissua varten tuli laitettua sporttipyörässä harvinaisempia lisävarusteita, kuten navigaattoriteline, virran ulosotto ja lämpökahvat
    Öhlins-naviteline
    Mielenkiinnosta kyselen mistä hankit navigaattoritelineen tuohon ohjausiskariin, vai onko kyseessä oma viritys?
  2. #1142
    Lainaa (R0ntti @ Heinä. 11 2009,23:59) kirjoitti
    Lainaa (niko80 @ Heinä. 09 2009,22:13) kirjoitti
    Reissua varten tuli laitettua sporttipyörässä harvinaisempia lisävarusteita, kuten navigaattoriteline, virran ulosotto ja lämpökahvat
    Öhlins-naviteline
    Mielenkiinnosta kyselen mistä hankit navigaattoritelineen tuohon ohjausiskariin, vai onko kyseessä oma viritys?
    Navigaattorin virkaa hoitaa Nokia N810. Mukana tulleen autotelineen laitoin nippuside/teippiviritelmällä kiinni ohjausiskariin. Oma viritelmä siis. Mutta ihan nätisti se siinä istuu ja on pysynyt hyvin kiinni. *
    zx-10r -04
  3. #1143
    Lainaa (niko80 @ Heinä. 13 2009,00:01) kirjoitti
    Lainaa (R0ntti @ Heinä. 11 2009,23:59) kirjoitti
    Lainaa (niko80 @ Heinä. 09 2009,22:13) kirjoitti
    Reissua varten tuli laitettua sporttipyörässä harvinaisempia lisävarusteita, kuten navigaattoriteline, virran ulosotto ja lämpökahvat
    Öhlins-naviteline
    Mielenkiinnosta kyselen mistä hankit navigaattoritelineen tuohon ohjausiskariin, vai onko kyseessä oma viritys?
    Navigaattorin virkaa hoitaa Nokia N810. Mukana tulleen autotelineen laitoin nippuside/teippiviritelmällä kiinni ohjausiskariin. Oma viritelmä siis. Mutta ihan nätisti se siinä istuu ja on pysynyt hyvin kiinni.
    tuli eilen kopioitua tota sun ideaa ja kamera löysi tiensä
    ohjaus iskarin päältä... ihan hyvin onnistu kuvata paitti hytityksissä kamera
    vaeltaa ku pitää vähän ohjailla sitä mopoa vaik renas onki ilmassa..
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  4. #1144
    Lainaa (Toippari @ Heinä. 10 2009,21:04) kirjoitti
    Lainaa (micky1000 @ Heinä. 10 2009,17:59) kirjoitti
    Tulipa laitettua 16-piikkinen eturatas -04:seen ja sehän piristy! Suosittelen lämpimästi, jos ketju/ratas pakettia vaihdatte, niin piikkiä pienempi eteen.
    Mihinkä hintaan ja mistä olette speedohealereita hommanneet? ja onko jollain kokemusta missä säädöissä tällä välityksellä healerin pitäisi olla?
    Aattelin piikkä isompaa eteen. Pysyis joskus keula maassa. *
    Tai sitten vaikka vaihdat päikseen meikäläisen mopoon: paljon helpompaa kun lähtee irrottaan sitä etukiekon pulttia ja pysyy keula maassa ainakin >200kmh ja jo kolmosella
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  5. #1145
    nyt tuli kymppi huollosta.. ei säätötarvetta venoissa vieläkään..
    mittarissa 45600km motti vähä huohottaa +11500 kiekoilla mut
    eipä noilla tarvi satoja kilsoja noilla kiekoilla ajaakaan.. kympissä oli viel
    puristuspaineet ku huollossa oli mitannu tulppien vaihon yhteydessä eli
    pikkusen on alle suosituksen kuulemma mut ajellaan niin kauan että räjähtää eli viel tuplat neljäs takakummi alla tälle kesää ja huomenna moto-gp..tä kattoo livenä jos tälle kesää sais 60tkm tohon mittariin...
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  6. #1146
    Laitetaas kuva, ku kävin äsken ajelemassa. Kivaa oli

  7. #1147
    Kympit tunnistaa hyvin myös äänen perusteella RR-kisoissa (repivin ääni tonnisista).
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  8. #1148
    Tietääkös joku -05 hopean värikoodin?

    www.kawasaki.com ohjasi jonnekin www.colorrite.com sivulle, mutta sieltä ei löytynyt koodia, vain jokin ColorRite Top numero 3070, mut liekö sillä löytyä sävyä maalikaupasta, kun vaikutti niitten omalta koodilta.
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  9. #1149
    Lainaa (raikkonen @ Heinä. 19 2009,19:26) kirjoitti
    Laitetaas kuva, ku kävin äsken ajelemassa. Kivaa oli
    Ethän vaan oo merkkaillut noita akaan teitä kumilla? On meinaan kauniisti ilmaantunut mustaa vaikka meikäläisen peli on hoidossa heinolla, joten se on ollut joku toinen piru

    ps. sairaan kaunis peli
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  10. #1150
    Mistäs ootte löytänyt suoja kamaa kymppiin?

    Moottorin poskiin suojat mitä ei tarvi liimata vaan menisi ruuveilla?

    Kaatumatatit ilman katteiden porausta (tai peräti sliderit mitkä ei nappaisi kiinni esim kanttarelleihin)?

    Lankarullat?

    Varmaan jotain generaali tatteja vois kehitellä perään esim. jalkatapin kiinnityksiin estään perän hajoamisen liussa?

    Muuta suoja kamaa pyörälle, ettei tarvi pikku lipoista vaivata vak. yhtiötä...

    ps. jos on jemmassa jotain fixua -05:seen niin tarjotkaa privalla
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  11. #1151
    Hiilikuituista/mustaa maalattua huggeria olis hakusessa -08 kymppiin... Mistä löytyis?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  12. #1152
    Lainaa (Athene @ Heinä. 22 2009,19:05) kirjoitti
    Hiilikuituista/mustaa maalattua huggeria olis hakusessa -08 kymppiin... Mistä löytyis?
    http://www.calsport.co.uk/KAWASAK....13



  13. #1153
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  14. #1154
    Lainaa (Miq @ Heinä. 20 2009,13:57) kirjoitti
    Ethän vaan oo merkkaillut noita akaan teitä kumilla? On meinaan kauniisti ilmaantunut mustaa vaikka meikäläisen peli on hoidossa heinolla, joten se on ollut joku toinen piru *
    Kyl se on tainnu olla joku muu Oon kerenny ajelee niin vähän vasta tänä kesänä, mut ens maanantaina alkaa loma *Eka viikko varmaa menee jurris/rapulois, mut sen jälkee vois ruveta sitte ajelee
  15. #1155
    No nyt on vakiosäädöt keulaan asetettu. Onko kellään antaa minkäänlaisia esiasetuksia(edes hehtaarille) minun mittaiselle miehelle (190cm/90kg). Tuo vakioasetushan on noin 70kg henkilölle. Vai onko vain parempi lähteä noilla liikkeelle ja tuntuman mukaan kiristää asetuksia esim. radalle mentäessä?

    Kuinka paljon esim. millin kiristys tekee jousen esijännityksen säädössä? Tai vastaavasti naksu kireämmälle iskunvaimentimen vaimennusvoiman/paluuvaimennusvoiman säädössä? (noobie)

    Onko säädöissä periaatteena että aina säädetään tyyliin kolme naksua kerralla vai huomaako tuollaisen yhden naksun ajotuntumassa?

    Pääasiassa ajan kadulla ja muutaman kerran kesässä käyn radalla.
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  16. #1156
    ^Aloita mittaamalla ja säätämällä sag edestä ja takaa kohilleen.
    Jousivakioita voit katella vaikka tuolta:
    -Racetech-

    Ratafooruminkin puolella on runsaasti jousituksensäätöohjeita.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  17. #1157
    Tossa on Ö H L I N S I N ohje painumien säätämiseksi.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  18. #1158
    Kiitos vinkeistä.

    Tuohon täytyykin paneutua vähän hartaammin. On tuossa tullut lueskeltua rataforumin aiheita. Ajattelin vaan, että jos joku olisi ollut vastaavissa mitoissa, niin olisin saanut säädöt hehtaarille.

    Nooh, kun itse tutkii ja hutkii niin parhaiten oppii (tai sitten menee metsään oikein urakalla)
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  19. #1159
    Lainaa (Grosse @ Heinä. 27 2009,09:18) kirjoitti
    Kiitos vinkeistä.

    Tuohon täytyykin paneutua vähän hartaammin. On tuossa tullut lueskeltua rataforumin aiheita. Ajattelin vaan, että jos joku olisi ollut vastaavissa mitoissa, niin olisin saanut säädöt hehtaarille.

    Nooh, kun itse tutkii ja hutkii niin parhaiten oppii * (tai sitten menee metsään oikein urakalla)
    Tjuu, kyllähän se kannattaa ehdottomasti. Noi on tehdassäädöissään abouttiarallaa 70kg kokoiselle kaverille vielä ihan ok, mutta jos alkaa olla isompi mies, niin säätötarvetta on kovastikin.

    Toivottavasti ei mene kuin korkeintaan säädöt "metsään", eikä säätöjen takia mies metsään sorry, oli pakko kun alustan säätämisestä ja metsään menosta samassa viestissä kirjoitettu

    - P
  20. #1160
    Elä hyvä mies maalaile piruja seinille Huomenna pitäisi korkata uusi peli Alastarolla, joten sitäkin silmällä pitäen noita säätöjä kyselin. Mennään nyt sitten vakioilla ja katsotaan miten se taipuu..
    Avaimet(lenkki + ruuvari) on mukana varon vuoksi, jos siihen keulaan uskaltaisi jopa ajojen lomassa koskea
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  21. #1161
    Lainaa (Grosse @ Heinä. 26 2009,16:40) kirjoitti
    No nyt on vakiosäädöt keulaan asetettu. Onko kellään antaa minkäänlaisia esiasetuksia(edes hehtaarille) minun mittaiselle miehelle (190cm/90kg). Tuo vakioasetushan on noin 70kg henkilölle. Vai onko vain parempi lähteä noilla liikkeelle ja tuntuman mukaan kiristää asetuksia esim. radalle mentäessä?

    Kuinka paljon esim. millin kiristys tekee jousen esijännityksen säädössä? Tai vastaavasti naksu kireämmälle iskunvaimentimen vaimennusvoiman/paluuvaimennusvoiman säädössä? (noobie)

    Onko säädöissä periaatteena että aina säädetään tyyliin kolme naksua kerralla vai huomaako tuollaisen yhden naksun ajotuntumassa?

    Pääasiassa ajan kadulla ja muutaman kerran kesässä käyn radalla.
    Tiedä tarkkaan tuosta -07 miten sen säädöt, mutta yleensä ottaen ~laillinen ajo kadulla ei vaadi mitään säätöjä. Defaulteista on hyvä lähteä, mutta säädä ehdottamasti naksu kerrallaan. Preloadit sitten pitäs mittailla paikallaan kohdalleen. Itse 95kg/190cm kunnossa lisäsin automaagisesti preloadeja: etunen helpompi säätää kohdilleen (-05 takapää on vaikea mielestäni säätää) ja radalla voi pistää nippusiteen etuputkeen niin saa vajoomasta selvyyden (ei pohjaa mut menee tarpeeksi alas että kääntyy, tätä voi helposti pumpilla sitten korjata). Sitten eturebound niin että keula pysyy apexin yli alhaalla. Perään riittäävästi reboundia, ettei pura jousivoimaa liian nopeasti ja heitä perä alta apexin jälkeen. Takapumppia sen verran ettei pomppi perä ulos tultaessa nopeasta kurvista täyskaasulla. Noin karkeesti oon säätänyt...
    Lainaa (Grosse @ Heinä. 27 2009,10:34) kirjoitti
    Elä hyvä mies maalaile piruja seinille Huomenna pitäisi korkata uusi peli Alastarolla, joten sitäkin silmällä pitäen noita säätöjä kyselin. Mennään nyt sitten vakioilla ja katsotaan miten se taipuu..
    Avaimet(lenkki + ruuvari) on mukana varon vuoksi, jos siihen keulaan uskaltaisi jopa ajojen lomassa koskea
    Joo, aluksi varmaan ihan hyvä vaan opetella rataa ja sitten rueta ajaan tasaisia kierroksia, kun oppii radan ja mitkä on kohdat missä tarvii jotain säätöjä. Aluksi vaan rauhassa niin ei metsähallituskutsu eli nohätä vaikka ois defaultit. Alastarolla on tosi kova takasuoran jarrutus eli siinnä keula meinaa helposti pohjata eli se on varmaan helpoin säätää heti kohdilleen (etupään vajooma mienaan)...

    ps. Onhan renkaat kunnossa? Ja niiden paineisiinkin varsinkin lämpimänä setiltä/radalta tultua kannattaa kiinnittää huomiota! T: nimimerkki huonoja kokemuksia on vanhoista/loppuun ajetuista kumeista (siis renkaista, jos tarvetta tarkentaa )
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  22. #1162
    Lainaa (Grosse @ Heinä. 27 2009,10:34) kirjoitti
    Elä hyvä mies maalaile piruja seinille * Huomenna pitäisi korkata uusi peli Alastarolla, joten sitäkin silmällä pitäen noita säätöjä kyselin. Mennään nyt sitten vakioilla ja katsotaan miten se taipuu..
    Avaimet(lenkki + ruuvari) on mukana varon vuoksi, jos siihen keulaan uskaltaisi jopa ajojen lomassa koskea *
    Oliko sulla se musta kymppikawa ?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  23. #1163
    Tuli sitten käytyä koeajamassa 10R ja kalliikshan se tuli lompakolle. Leiri vaihtui Hondasta Kawaan ja alle musta '04 ZX10R.
    Tällä hetkellä kiinnostaa ihan stnasti olla töissä
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  24. #1164
    Et kai vieny Yamaha Centerin kymppiä mun nenän edestä. Samoin BW:stä oli mennyt 10R Monster aika pian, näyttää Kawa-kauppa käyvän.
  25. #1165
    Lainaa (Brocol @ Heinä. 30 2009,11:07) kirjoitti
    Et kai vieny Yamaha Centerin kymppiä mun nenän edestä. * Samoin BW:stä oli mennyt 10R Monster aika pian, näyttää Kawa-kauppa käyvän.
    Siirrytkö säkin kymppikuskiksi ? Kemorassa oli niilläkin kaatumatauti . Tosin ei niin paha kuin Hondilla ...
    No, itse oon kuitenkin kympistä tykännyt kovasti! Suositella voi.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  26. #1166
    Lainaa (Medi @ Heinä. 30 2009,08:46) kirjoitti
    Tuli sitten käytyä koeajamassa 10R ja kalliikshan se tuli lompakolle. Leiri vaihtui Hondasta Kawaan ja alle musta '04 ZX10R.
    Tällä hetkellä kiinnostaa ihan stnasti olla töissä *
    Hieno valinta. C-malli ja musta, itsellä sama kombo onnea vain uuren pyörän johdosta!

    - P
  27. #1167
    Lainaa (Brocol @ Heinä. 30 2009,11:07) kirjoitti
    Et kai vieny Yamaha Centerin kymppiä mun nenän edestä. * Samoin BW:stä oli mennyt 10R Monster aika pian, näyttää Kawa-kauppa käyvän.
    Just sen Yamaha Centerin kympin vein *
    E: Näyttää Kawa-kauppa tosiaan käyvän. Tohonkaan eivät hintalappua kerenneet laittaa.



    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  28. #1168
    Lainaa (Perkele @ Heinä. 30 2009,11:32) kirjoitti
    Lainaa (Medi @ Heinä. 30 2009,08:46) kirjoitti
    Tuli sitten käytyä koeajamassa 10R ja kalliikshan se tuli lompakolle. Leiri vaihtui Hondasta Kawaan ja alle musta '04 ZX10R.
    Tällä hetkellä kiinnostaa ihan stnasti olla töissä *
    Hieno valinta. C-malli ja musta, itsellä sama kombo onnea vain uuren pyörän johdosta!

    - P
    onko niitä muitakin 04 kuin c malleja? hyvä valinta ja onneks olkoo uudesta lelusta
    Kawasaki Ninja ZX-10R
  29. #1169
    Lainaa (tpower82 @ Heinä. 30 2009,12:53) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Heinä. 30 2009,11:32) kirjoitti
    Lainaa (Medi @ Heinä. 30 2009,08:46) kirjoitti
    Tuli sitten käytyä koeajamassa 10R ja kalliikshan se tuli lompakolle. Leiri vaihtui Hondasta Kawaan ja alle musta '04 ZX10R.
    Tällä hetkellä kiinnostaa ihan stnasti olla töissä *
    Hieno valinta. C-malli ja musta, itsellä sama kombo onnea vain uuren pyörän johdosta!

    - P
    onko niitä muitakin 04 kuin c malleja? * *hyvä valinta ja onneks olkoo uudesta lelusta *
    Heh eikös se eka generaatio eli 04-05 ole sitä kuuluisaa ceetä aka Widowmakeriä.

    - P
  30.  
  31. #1170
    Lainaa (Perkele @ Heinä. 30 2009,13:45) kirjoitti
    Lainaa (tpower82 @ Heinä. 30 2009,12:53) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Heinä. 30 2009,11:32) kirjoitti
    Lainaa (Medi @ Heinä. 30 2009,08:46) kirjoitti
    Tuli sitten käytyä koeajamassa 10R ja kalliikshan se tuli lompakolle. Leiri vaihtui Hondasta Kawaan ja alle musta '04 ZX10R.
    Tällä hetkellä kiinnostaa ihan stnasti olla töissä *
    Hieno valinta. C-malli ja musta, itsellä sama kombo onnea vain uuren pyörän johdosta!

    - P
    onko niitä muitakin 04 kuin c malleja? * *hyvä valinta ja onneks olkoo uudesta lelusta *
    Heh eikös se eka generaatio eli 04-05 ole sitä kuuluisaa ceetä aka Widowmakeriä.

    - P
    KYLLÄ! Öhlins tai WP ohjausiskari on siinä suorastaan pakollinen varuste
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
Sivu: 39 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2937383940414989139 ... ViimeinenViimeinen