Sivu: 36 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2634353637384686136 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1051:stä 1080:een 4629:sta
  1. #1051
    Lainaa (Gikseristi @ Kesä. 05 2009,11:03) kirjoitti
    Moro.
    Onkos joku käynyt melumittaamassa 04-05 kymppiä Akran Sliparilla?
    (Ei se killerillä varustettu SP-malli)
    Onko mitään asiaa Ahvenistolle nykymääräyksillä ko vaimentimella?

    Ei viitsisi pelkän mittauksen ilosta ajella radalle...
    Mulla on 04 10R jossa kiinni Akran slipari ilman killeriä. Ei ollut ongelmia päästä Ahvenistolla ajamaan, en tosin tiedä paljonko desibelimittari näytti.
  2. #1052
    Kuulin tuossa yhdeltä uuden 10 kawan (vm.-08) omistajalta, että hänellä pyörä alkaa kaartamaan oikealle kun päästää kädet ohjaustangosta irti. Ja, että joutuu roikkumaan vasemmalla jos aikoo saada pyörän menemään tässä tilanteessa suoraan.
    Onko muut tavanneet vastaavaa "ominaisuutta" omassa Kympissä?
    Honda CBR 1000RR SC59
  3. #1053
    Lainaa (kassu4 @ Kesä. 09 2009,21:14) kirjoitti
    Kuulin tuossa yhdeltä uuden 10 kawan (vm.-08) omistajalta, että hänellä pyörä alkaa kaartamaan oikealle kun päästää kädet ohjaustangosta irti. Ja, että joutuu roikkumaan vasemmalla jos aikoo saada pyörän menemään tässä tilanteessa suoraan.
    Onko muut tavanneet vastaavaa "ominaisuutta" omassa Kympissä?
    Heh, no ei tuo voi olla ominaisuus. Tuossa pyörässä on varmasti jotain vikaa.
  4. #1054
    Pyörää on kuulemma käytetty huollossa tästä syystä. Mitään ei vikaa ei oltu löydetty.
    Honda CBR 1000RR SC59
  5. #1055
    Lainaa (kassu4 @ Kesä. 09 2009,21:51) kirjoitti
    Pyörää on kuulemma käytetty huollossa tästä syystä. Mitään ei vikaa ei oltu löydetty.
    Löyty vikaa tai ei, mutta ei sen normalisti niin kuulu tehdä.
  6. #1056
    Lainaa (kassu4 @ Kesä. 09 2009,21:14) kirjoitti
    Kuulin tuossa yhdeltä uuden 10 kawan (vm.-08) omistajalta, että hänellä pyörä alkaa kaartamaan oikealle kun päästää kädet ohjaustangosta irti. Ja, että joutuu roikkumaan vasemmalla jos aikoo saada pyörän menemään tässä tilanteessa suoraan.
    Onko muut tavanneet vastaavaa "ominaisuutta" omassa Kympissä?
    Ameriikanfoorumilla ollut tuosta juttua, esiintyy myös 09 kuutosessa. Joku oli huomannut etuvanteen holkkien olevan 0,7mm liian kapeat mikä saattaa jättää etuvanteeseen liikkumavaraa. Kyseisellä hepulla oli prikat / uudet holkit korjanneet tilannetta.

    Mitään omakohtaista tietoa ei ole sen enempää, kunhan vaan tiedotan puhetta olevan maailmalla. Kaivoin linkinkin esille:
    http://www.zx-10r.net/forum....+spacer



    '03 ZX6R
  7. #1057
    Lainaa (markketo @ Kesä. 10 2009,00:44) kirjoitti
    Lainaa (kassu4 @ Kesä. 09 2009,21:14) kirjoitti
    Kuulin tuossa yhdeltä uuden 10 kawan (vm.-08) omistajalta, että hänellä pyörä alkaa kaartamaan oikealle kun päästää kädet ohjaustangosta irti. Ja, että joutuu roikkumaan vasemmalla jos aikoo saada pyörän menemään tässä tilanteessa suoraan.
    Onko muut tavanneet vastaavaa "ominaisuutta" omassa Kympissä?
    Ameriikanfoorumilla ollut tuosta juttua, esiintyy myös 09 kuutosessa. Joku oli huomannut etuvanteen holkkien olevan 0,7mm liian kapeat mikä saattaa jättää etuvanteeseen liikkumavaraa. Kyseisellä hepulla oli prikat / uudet holkit korjanneet tilannetta.

    Mitään omakohtaista tietoa ei ole sen enempää, kunhan vaan tiedotan puhetta olevan maailmalla. Kaivoin linkinkin esille:
    http://www.zx-10r.net/forum....+spacer
    Mulla mielestäni (=muistaakseni, kun tän kauden ajot vielä vähän about niiko ajamatta) tekee vanha kyba samaa uudesta asti eli lievästi menee oikealle ja eturenkaan vasen reuna kuluu ensimmäisenä sileäksi tiellä ajettaessa. Jos paljon menee oikeelle niin sitten jotain varmaan tossa uudessa mallissa/yksilössä poskellaan. Muistaakseni tuolla jenkki foorumilla oli spekulaatiota myös putken tuonnista keskeltä takaisin oikealle puolelle pyörää ja kuinka se vaikuttaa painoon hitaassa vauhsisa ja ilmanvastukseen ajossa... Linkkiä ei oo nyt bookmarkeissa Idis kuitenkin oli se että oikealle kampeaminen oli hävinnyt "viriputken" vaihdolla (=~10kg kevyempi ja sirompi gp style).
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  8. #1058
    Lainaa (kassu4 @ Kesä. 09 2009,21:14) kirjoitti
    Kuulin tuossa yhdeltä uuden 10 kawan (vm.-08) omistajalta, että hänellä pyörä alkaa kaartamaan oikealle kun päästää kädet ohjaustangosta irti. Ja, että joutuu roikkumaan vasemmalla jos aikoo saada pyörän menemään tässä tilanteessa suoraan.
    Onko muut tavanneet vastaavaa "ominaisuutta" omassa Kympissä?
    Mulla lähtee keula kohti taivasta kun ei irroita stongista.. .. onko muilla sama "ongelma"
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  9. #1059
    Onko tietoa mistä saisi edukkaasti c-mallin 04/05 kybään jalkatappien siirto sarjan (säädettävän)? Tarvis saada ajoasentoa vähän parannettua kun on pituutta enemmän kuin japsi insinöörien käyttämällä mallilla...

    Pyöriikö esmes jollain nurkissa tuollaisia, jotka joutas sopuhintaan tänne *
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  10. #1060
    Lainaa (Toippari @ Kesä. 10 2009,15:05) kirjoitti
    Lainaa (kassu4 @ Kesä. 09 2009,21:14) kirjoitti
    Kuulin tuossa yhdeltä uuden 10 kawan (vm.-08) omistajalta, että hänellä pyörä alkaa kaartamaan oikealle kun päästää kädet ohjaustangosta irti. Ja, että joutuu roikkumaan vasemmalla jos aikoo saada pyörän menemään tässä tilanteessa suoraan.
    Onko muut tavanneet vastaavaa "ominaisuutta" omassa Kympissä?
    Mulla lähtee keula kohti taivasta kun ei irroita stongista.. * *.. onko muilla sama "ongelma"
    Juu, eikös tää oo niitä kympin "ongelmia" minkä takia niitä ostetaan

    Siis toihan on oikee tapa edetä kympillä -> ei kampee sinne oikeelle ja jos kampee niin mitä v***n väliä kun on kuiteski kivaa kammetkoon kele, kympit on ku villi hevosia ennes vanhaa *
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  11. #1061
    04 the brutale bestiale, noin Agustaa lainaten * I feel great to participate into your group mates! If you only let me?

    Annan ehtymättömän know-howni mitä nöyrimmin käyttöönne, toivottavasti saan vastapalveluksena myös hyviä vinkkejä Teiltä muilta sitä kipeästi kaivatessani.

    04 -> perus kikkareet -> cbr/zzr1400/zx6r jarrumodi juuri alkamaisillaan -> mahdollinen kannen läpikäynti (kai sitä myös porttaukseksi kutsutaan? Hah, pyörällä ajettu parikymppiä) kenties ens talvena -> täys-röörin metsästys käynnissä -> ohjausiskari tulossa (tiedän tiedän, yritän pysyä tämän ajan hengissä) -> pc3 tulossa -> saton säädettäviä tappeja metsästän parhaillani -> ens viikolla olis tarkoitus vaihtaa ketju/ratas-paketti 3+ taakse, jos gyntteri saa tavaran suomeen -> imupuolelta pitäis poistaa butterflyt, mutta vaatii tuon pc:n koska voi tupata tuon modin jälkeen käymään turhan laihana ja taas toisaalta pitäs saada putkisto että koko paska menis sitten kerralla säätöihin.. ihanaa köyhtymistä siis tiedossa.

    ylläoleva lista päivittyy sitten taas talven pimeinä öinä..

    Mutta huumori sikseen, mukava liittyä tähän porukkaan. Ysistä luovuin kaiholla ja edelleen sitä monessa asiassa kaipaan, mutta kai tämä on sitä nykyaikaa kun nyt mullakin on oikein ruiskukone

    Olipa vitun hieno esittäytyminen..

    - P

    Edit: ja väri on tietenni musta! Helvetti että se näyttää vieläkin hienolta tuolla pihassa.. karsastin mustia, siis pyöriä (rasisti en ole) aikaisemmin, mutta tuo EHKÄ tyylikkäin kilo-kyykky eli C-mallin ysi, on mustana aivan loistava.. sorry pakkohan se oli hehkuttaa!

    Edit2: niin ja vajaan tonnin kokemuksella, tuohan on ihan laiska paska! Ajaa en osaa, mutta silti voin arvostella evä pystyssä.



  12. #1062
    Lainaa (Toippari @ Kesä. 10 2009,15:05) kirjoitti
    Lainaa (kassu4 @ Kesä. 09 2009,21:14) kirjoitti
    Kuulin tuossa yhdeltä uuden 10 kawan (vm.-08) omistajalta, että hänellä pyörä alkaa kaartamaan oikealle kun päästää kädet ohjaustangosta irti. Ja, että joutuu roikkumaan vasemmalla jos aikoo saada pyörän menemään tässä tilanteessa suoraan.
    Onko muut tavanneet vastaavaa "ominaisuutta" omassa Kympissä?
    Mulla lähtee keula kohti taivasta kun ei irroita stongista.. * *.. onko muilla sama "ongelma"
    10ärrissä, etenkin 04/05-malleissa on ilmennyt sellaista tyyppivikaa, että etupyörä tuppaa pysyä vähän heikonlaisesti asfaltissa kiinni...
    ZX-10R + ZX-6RR
  13. #1063
    Lainaa (Janne10r @ Kesä. 13 2009,04:33) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Kesä. 10 2009,15:05) kirjoitti
    Lainaa (kassu4 @ Kesä. 09 2009,21:14) kirjoitti
    Kuulin tuossa yhdeltä uuden 10 kawan (vm.-08) omistajalta, että hänellä pyörä alkaa kaartamaan oikealle kun päästää kädet ohjaustangosta irti. Ja, että joutuu roikkumaan vasemmalla jos aikoo saada pyörän menemään tässä tilanteessa suoraan.
    Onko muut tavanneet vastaavaa "ominaisuutta" omassa Kympissä?
    Mulla lähtee keula kohti taivasta kun ei irroita stongista.. * *.. onko muilla sama "ongelma"
    10ärrissä, etenkin 04/05-malleissa on ilmennyt sellaista tyyppivikaa, että etupyörä tuppaa pysyä vähän heikonlaisesti asfaltissa kiinni...
    Tuohon liittyen, oli muuten asiakaspalvelu kohdillaan germanyn ebayssa.. tilasin normipakettia ensin ketjuiksi ja rattaiksi.. sitten erehdyin kysymään, paljonko kustantaisi samat ketjut (520) jos otetaan ketjulle mittaa hieman enemmän ja takaratas 3 pykälää isommaksi..

    Kaveri vastasi, että samaan hintaan kuin perussetti ja kehui vielä, että suomalaisille aina halvemmat hinnat * no jep jep..

    mutta itse asiaan.. sanoi just tuosta c-mallin keulimisesta ja ohjausiskarin tarpeesta.. normisettiä, mutta sanoi myös että saksalaiskollegamme tilaavat suoraan muutaman lenkin pidempää ketjua, että saavat jo uusilla ketjuilla takarattaan hieman taaemmas.

    Mä otin muistaakseni 114 pitkän ja tuo antaa hieman periksi tuon +3 takarattaan kanssa.. pitää katella lyhennänkö vai meneekö suoraan paikoilleen. Jotenkin ahdistaa, että säätövara on uusien rattaiden ja ketjun kanssa valmiiksi jo melkein puolessa välissä

    - P



  14. #1064
    Lainaa (Perkele @ Kesä. 13 2009,04:48) kirjoitti
    Tuohon liittyen, oli muuten asiakaspalvelu kohdillaan germanyn ebayssa.. tilasin normipakettia ensin ketjuiksi ja rattaiksi.. sitten erehdyin kysymään, paljonko kustantaisi samat ketjut (520) jos otetaan ketjulle mittaa hieman enemmän ja takaratas 3 pykälää isommaksi..

    Kaveri vastasi, että samaan hintaan kuin perussetti ja kehui vielä, että suomalaisille aina halvemmat hinnat * no jep jep..
    Mistä paikasta tilailit?
    Pitäis kans hankkia uus 520 ketjurataspaketti, vanhat (ERV3) kun pitää melkoista meteliä ja kilsoja kertynyt 17tkm.
    ZH2 2020
  15. #1065
    Lainaa (tpower82 @ Kesä. 09 2009,21:52) kirjoitti
    Lainaa (Ridefly @ Kesä. 07 2009,16:46) kirjoitti
    Lainaa (Gikseristi @ Kesä. 05 2009,11:03) kirjoitti
    Moro.
    Onkos joku käynyt melumittaamassa 04-05 kymppiä Akran Sliparilla?
    (Ei se killerillä varustettu SP-malli)
    Onko mitään asiaa Ahvenistolle nykymääräyksillä ko vaimentimella?

    Ei viitsisi pelkän mittauksen ilosta ajella radalle...
    Mulla on 04 10R jossa kiinni Akran slipari ilman killeriä. Ei ollut ongelmia päästä Ahvenistolla ajamaan, en tosin tiedä paljonko desibelimittari näytti.
    taas typerä kysymys * mutta mistä tietää onko killeriä tai mistä sen näkee ? onko mitään kuvaa? en oo noihin putkiin oikeen perehtyny *
    Hae vaikka googlen kuvahausta sanoilla akrapovic db killer. Killeri on siis se 10-15 sentin törppö, joka laitetaan vaimentimen sisään ja ruuvilla kiinni.
  16. #1066
    Lainaa (raikkonen @ Kesä. 09 2009,21:36) kirjoitti
    Lainaa (kassu4 @ Kesä. 09 2009,21:14) kirjoitti
    Kuulin tuossa yhdeltä uuden 10 kawan (vm.-08) omistajalta, että hänellä pyörä alkaa kaartamaan oikealle kun päästää kädet ohjaustangosta irti. Ja, että joutuu roikkumaan vasemmalla jos aikoo saada pyörän menemään tässä tilanteessa suoraan.
    Onko muut tavanneet vastaavaa "ominaisuutta" omassa Kympissä?
    Heh, no ei tuo voi olla ominaisuus. Tuossa pyörässä on varmasti jotain vikaa.
    Itsellä zx-6r vaihtui tänä keväänä uuteen kymppiin Monsteri-teemalla. Kilometriä on takana noin 1500 ja jumalauta että tuntuisi olevan tehoa. Olen myöskin huomannut, että kun irroittaa kädet ohjaustangosta niin pyörä pyrkii vääntämään oikealle. On kyllä kummallinen "ominaisuus" uudessa pyörässä. Akran putki on luonnollisesti ollut kiinni jo liikkeestä ostettaessa, joten putkenpään mahdollinen keveys vs. alkuperäinen putki on poissuljettu jos miettii painonjakaumaa oikean ja vasemman kesken.

    Sitten kysymys ohjausiskarista. Ovatko muut huomanneet, että tuntuisi säätövara loppuvan. Vaikka jäykkyys on säädetty tappiin niin silti etupään kevetessä etupää tuntuu vatkaamaan aikas perkeleesti. Tulee sellainen tunne, että jokin kaunis päivä voblaus yltyy niin suureksi, että ollaan nurin. Onko ainoa keino vaihtaa iskari parempaan. Ainakin Toby minkä ostin 6r:ään vaikutti jo löysimmilläänkin paremmalta kuin Öhlinssi jäykimmillään *

    Ja kannattaako niitä läppiä sieltä pakoputkesta repiä hitoille ja onko kenelläkään neuvoja antaa ko. toimenpiteestä. Tarkoituksena luonnollisesti saada enemmän melusaastetta alemmilla kierroksilla...

    Kiitos
    Jarru on vauhdin surma...

    ZX-10R -09
  17. #1067
    Jäi muutamia ylimääräisiä 10r 06-07 osia, kun pyörä vaihtui!
    Linkki
    Harley Davidson Dyna Wide Glide -10
    Harley Davidson XL1200 -08
    Yamaha YZF-R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  18. #1068
    Lainaa (Attitude @ Kesä. 13 2009,09:06) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Kesä. 13 2009,04:48) kirjoitti
    Tuohon liittyen, oli muuten asiakaspalvelu kohdillaan germanyn ebayssa.. tilasin normipakettia ensin ketjuiksi ja rattaiksi.. sitten erehdyin kysymään, paljonko kustantaisi samat ketjut (520) jos otetaan ketjulle mittaa hieman enemmän ja takaratas 3 pykälää isommaksi..

    Kaveri vastasi, että samaan hintaan kuin perussetti ja kehui vielä, että suomalaisille aina halvemmat hinnat * no jep jep..
    Mistä paikasta tilailit?
    Pitäis kans hankkia uus 520 ketjurataspaketti, vanhat (ERV3) kun pitää melkoista meteliä ja kilsoja kertynyt 17tkm.
    Huomasin juuri kaasuissani kirjoitelleeni paskaa, ysissä mulla oli 520-ketjut mutta nyt on tulossa 525:t kymppiin.. en tiedä onko tuolla myyjällä 520-settejä myynnissä. Laitanko sulle myyjän tiedot kuitenkin vaikka yv:nä, oli nimittäin hinnat kohdillaan kuitenkin suomihintoihin verrattuna.

    Mulle tuli DID525ZVM, steel colour -
    17-42-114 maksamaan postikulujen kera 167€ kun täällä pelkkä ketju tuntuu pyörivän 150-160 hujakoilla.

    Ei tuo mikään halvin mahdollinen ole, mutta halvempaa kuin täällä.

    Mulla on yksi jenkkitoimittaja tallessa joka myy hyviä 520-paketteja. Keventää myös kivasti kun noissa on Vortexin alurattaat (taka), mutta postikulujen ja mahdollisten tullien kanssa noille tulee helposti se parisataa hintaa.

    - P

    edit: laitanko noi myyjät sulle vaikka yv:nä.. toi sakemanni kirjoittaa erittäin hyvää englantia.



  19. #1069
    Lainaa (Janne10r @ Kesä. 13 2009,04:33) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Kesä. 10 2009,15:05) kirjoitti
    Lainaa (kassu4 @ Kesä. 09 2009,21:14) kirjoitti
    Kuulin tuossa yhdeltä uuden 10 kawan (vm.-08) omistajalta, että hänellä pyörä alkaa kaartamaan oikealle kun päästää kädet ohjaustangosta irti. Ja, että joutuu roikkumaan vasemmalla jos aikoo saada pyörän menemään tässä tilanteessa suoraan.
    Onko muut tavanneet vastaavaa "ominaisuutta" omassa Kympissä?
    Mulla lähtee keula kohti taivasta kun ei irroita stongista.. * *.. onko muilla sama "ongelma"
    10ärrissä, etenkin 04/05-malleissa on ilmennyt sellaista tyyppivikaa, että etupyörä tuppaa pysyä vähän heikonlaisesti asfaltissa kiinni...
    Onneksi tota "tyyppi vikaa" voi hieman hillitä kun lähtee takanakki savuten No ampuu se kuitenkin siiten jossain kohti taas etusen pystyyn mut edes eka 100m pysyy etunen maassa sentäs *
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  20. #1070
    Lainaa (Attitude @ Kesä. 13 2009,09:06) kirjoitti
    Pitäis kans hankkia uus 520 ketjurataspaketti, vanhat (ERV3) kun pitää melkoista meteliä ja kilsoja kertynyt 17tkm.
    Millaista ajoa, kun on kestänyt 520 noinkin hyvin?
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  21. #1071
    Lainaa (Perkele @ Kesä. 13 2009,04:48) kirjoitti
    sanoi just tuosta c-mallin keulimisesta ja ohjausiskarin tarpeesta.. normisettiä, mutta sanoi myös että saksalaiskollegamme tilaavat suoraan muutaman lenkin pidempää ketjua, että saavat jo uusilla ketjuilla takarattaan hieman taaemmas.
    Ohjausiskari ehdoton. Pitempi ketju viepi osan huvista (jos tykkää keulia), mutta toisaalta taas pääsee oikeasti nopeammin liikkeelle kun ei tarvii kauhiasti hölläillä parilla ekalla pykälällä. Mut sulle tais tulla isompi takakiekko eli kyl se vaatii lisälenkkiä ketjuun.
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  22. #1072
    Lainaa (Perkele @ Kesä. 13 2009,14:32) kirjoitti
    Huomasin juuri kaasuissani kirjoitelleeni paskaa, ysissä mulla oli 520-ketjut mutta nyt on tulossa 525:t kymppiin.. en tiedä onko tuolla myyjällä 520-settejä myynnissä. Laitanko sulle myyjän tiedot kuitenkin vaikka yv:nä, oli nimittäin hinnat kohdillaan kuitenkin suomihintoihin verrattuna.

    Mulle tuli DID525ZVM, steel colour -
    17-42-114 maksamaan postikulujen kera 167€ kun täällä pelkkä ketju tuntuu pyörivän 150-160 hujakoilla.

    Ei tuo mikään halvin mahdollinen ole, mutta halvempaa kuin täällä.

    Mulla on yksi jenkkitoimittaja tallessa joka myy hyviä 520-paketteja. Keventää myös kivasti kun noissa on Vortexin alurattaat (taka), mutta postikulujen ja mahdollisten tullien kanssa noille tulee helposti se parisataa hintaa.

    - P

    edit: laitanko noi myyjät sulle vaikka yv:nä.. toi sakemanni kirjoittaa erittäin hyvää englantia.
    Laita vaan tuleen myyjän tietoja yyveellä niin voisin koittaa kysellä että löytyykö noita 520 paketteja.
    Mulla on nytkin ollut alumiininen takaratas, joka on ihan hyvin noi kilsat kestänyt mutta ketju tuntuu olevan heikoin lenkki.
    ZH2 2020
  23. #1073
    Lainaa (Miq @ Kesä. 13 2009,15:17) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Kesä. 13 2009,09:06) kirjoitti
    Pitäis kans hankkia uus 520 ketjurataspaketti, vanhat (ERV3) kun pitää melkoista meteliä ja kilsoja kertynyt 17tkm.
    Millaista ajoa, kun on kestänyt 520 noinkin hyvin?
    Ihan sekalaista katuajoa (+muutama kerta radalla) kilozetalla ja ketjuja on "vahattu" ehkä jotain 500 kilsan välein ja kertaakaan ei ole ketjuja putsattu
    Ketjut eivät ole juurikaan venyneet, mutta o-renkaita on irtoillut runsaasti ja meteli alkaa olemaan melkoinen
    ZH2 2020
  24. #1074
    Lainaa (Moritz @ Kesä. 13 2009,13:12) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Kesä. 09 2009,21:36) kirjoitti
    Lainaa (kassu4 @ Kesä. 09 2009,21:14) kirjoitti
    Kuulin tuossa yhdeltä uuden 10 kawan (vm.-08) omistajalta, että hänellä pyörä alkaa kaartamaan oikealle kun päästää kädet ohjaustangosta irti. Ja, että joutuu roikkumaan vasemmalla jos aikoo saada pyörän menemään tässä tilanteessa suoraan.
    Onko muut tavanneet vastaavaa "ominaisuutta" omassa Kympissä?
    Heh, no ei tuo voi olla ominaisuus. Tuossa pyörässä on varmasti jotain vikaa.
    Itsellä zx-6r vaihtui tänä keväänä uuteen kymppiin Monsteri-teemalla. Kilometriä on takana noin 1500 ja jumalauta että tuntuisi olevan tehoa. Olen myöskin huomannut, että kun irroittaa kädet ohjaustangosta niin pyörä pyrkii vääntämään oikealle. On kyllä kummallinen "ominaisuus" uudessa pyörässä. Akran putki on luonnollisesti ollut kiinni jo liikkeestä ostettaessa, joten putkenpään mahdollinen keveys vs. alkuperäinen putki on poissuljettu jos miettii painonjakaumaa oikean ja vasemman kesken.

    Sitten kysymys ohjausiskarista. Ovatko muut huomanneet, että tuntuisi säätövara loppuvan. Vaikka jäykkyys on säädetty tappiin niin silti etupään kevetessä etupää tuntuu vatkaamaan aikas perkeleesti. Tulee sellainen tunne, että jokin kaunis päivä voblaus yltyy niin suureksi, että ollaan nurin. Onko ainoa keino vaihtaa iskari parempaan. Ainakin Toby minkä ostin 6r:ään vaikutti jo löysimmilläänkin paremmalta kuin Öhlinssi jäykimmillään *

    Ja kannattaako niitä läppiä sieltä pakoputkesta repiä hitoille ja onko kenelläkään neuvoja antaa ko. toimenpiteestä. Tarkoituksena luonnollisesti saada enemmän melusaastetta alemmilla kierroksilla...

    Kiitos
    Joku iskarin huoltomies sen orggis ohjausiskarin päivittää jäykemmäks jos tarve. Ei kantsi uutta ostaa..
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  25. #1075
    Lainaa (Attitude @ Kesä. 13 2009,22:11) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Kesä. 13 2009,15:17) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Kesä. 13 2009,09:06) kirjoitti
    Pitäis kans hankkia uus 520 ketjurataspaketti, vanhat (ERV3) kun pitää melkoista meteliä ja kilsoja kertynyt 17tkm.
    Millaista ajoa, kun on kestänyt 520 noinkin hyvin?
    Ihan sekalaista katuajoa (+muutama kerta radalla) kilozetalla ja ketjuja on "vahattu" ehkä jotain 500 kilsan välein ja kertaakaan ei ole ketjuja putsattu *
    Ketjut eivät ole juurikaan venyneet, mutta o-renkaita on irtoillut runsaasti ja meteli alkaa olemaan melkoinen *
    Joo siis kilo zetalla, ok, mut paljonkohan noilla ajetaan kympillä (itsellä ehkä noin 1/3 rataa, 1/3 siirtymää radalle/lta ja loput iltavilliä * ).

    Hauska lukea että aluratas takana kestänyt. Suunnitteissa nyt 24tkm yhteydessä vaihdattaa 520 ERV3 + afamit tai vastaavat (alu taakse). En vielä tiedä viittiskö väleihin koskea vaikka piikkiä pienempää eturatasta kaikki tuntuu kehuvan parhaana virityksenä kybään *
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  26. #1076
    Lainaa (Miq @ Kesä. 14 2009,13:41) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Kesä. 13 2009,22:11) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Kesä. 13 2009,15:17) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Kesä. 13 2009,09:06) kirjoitti
    Pitäis kans hankkia uus 520 ketjurataspaketti, vanhat (ERV3) kun pitää melkoista meteliä ja kilsoja kertynyt 17tkm.
    Millaista ajoa, kun on kestänyt 520 noinkin hyvin?
    Ihan sekalaista katuajoa (+muutama kerta radalla) kilozetalla ja ketjuja on "vahattu" ehkä jotain 500 kilsan välein ja kertaakaan ei ole ketjuja putsattu *
    Ketjut eivät ole juurikaan venyneet, mutta o-renkaita on irtoillut runsaasti ja meteli alkaa olemaan melkoinen *
    Joo siis kilo zetalla, ok, mut paljonkohan noilla ajetaan kympillä (itsellä ehkä noin 1/3 rataa, 1/3 siirtymää radalle/lta ja loput iltavilliä * ).

    Hauska lukea että aluratas takana kestänyt. Suunnitteissa nyt 24tkm yhteydessä vaihdattaa 520 ERV3 + afamit tai vastaavat (alu taakse). En vielä tiedä viittiskö väleihin koskea vaikka piikkiä pienempää eturatasta kaikki tuntuu kehuvan parhaana virityksenä kybään *
    Laita vaan pienempää eturatasta kehiin, suosittelen
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  27. #1077
    Lainaa (sky @ Kesä. 14 2009,15:01) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Kesä. 14 2009,13:41) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Kesä. 13 2009,22:11) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Kesä. 13 2009,15:17) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Kesä. 13 2009,09:06) kirjoitti
    Pitäis kans hankkia uus 520 ketjurataspaketti, vanhat (ERV3) kun pitää melkoista meteliä ja kilsoja kertynyt 17tkm.
    Millaista ajoa, kun on kestänyt 520 noinkin hyvin?
    Ihan sekalaista katuajoa (+muutama kerta radalla) kilozetalla ja ketjuja on "vahattu" ehkä jotain 500 kilsan välein ja kertaakaan ei ole ketjuja putsattu *
    Ketjut eivät ole juurikaan venyneet, mutta o-renkaita on irtoillut runsaasti ja meteli alkaa olemaan melkoinen *
    Joo siis kilo zetalla, ok, mut paljonkohan noilla ajetaan kympillä (itsellä ehkä noin 1/3 rataa, 1/3 siirtymää radalle/lta ja loput iltavilliä * ).

    Hauska lukea että aluratas takana kestänyt. Suunnitteissa nyt 24tkm yhteydessä vaihdattaa 520 ERV3 + afamit tai vastaavat (alu taakse). En vielä tiedä viittiskö väleihin koskea vaikka piikkiä pienempää eturatasta kaikki tuntuu kehuvan parhaana virityksenä kybään *
    Laita vaan pienempää eturatasta kehiin, suosittelen *
    Tai isompaa taakse, jos ei speed-o-healeriin halua myös sijoittaa..

    - P
  28. #1078
    Lainaa (Perkele @ Kesä. 14 2009,16:05) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Kesä. 14 2009,15:01) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Kesä. 14 2009,13:41) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Kesä. 13 2009,22:11) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Kesä. 13 2009,15:17) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Kesä. 13 2009,09:06) kirjoitti
    Pitäis kans hankkia uus 520 ketjurataspaketti, vanhat (ERV3) kun pitää melkoista meteliä ja kilsoja kertynyt 17tkm.
    Millaista ajoa, kun on kestänyt 520 noinkin hyvin?
    Ihan sekalaista katuajoa (+muutama kerta radalla) kilozetalla ja ketjuja on "vahattu" ehkä jotain 500 kilsan välein ja kertaakaan ei ole ketjuja putsattu *
    Ketjut eivät ole juurikaan venyneet, mutta o-renkaita on irtoillut runsaasti ja meteli alkaa olemaan melkoinen *
    Joo siis kilo zetalla, ok, mut paljonkohan noilla ajetaan kympillä (itsellä ehkä noin 1/3 rataa, 1/3 siirtymää radalle/lta ja loput iltavilliä * ).

    Hauska lukea että aluratas takana kestänyt. Suunnitteissa nyt 24tkm yhteydessä vaihdattaa 520 ERV3 + afamit tai vastaavat (alu taakse). En vielä tiedä viittiskö väleihin koskea vaikka piikkiä pienempää eturatasta kaikki tuntuu kehuvan parhaana virityksenä kybään *
    Laita vaan pienempää eturatasta kehiin, suosittelen *
    Tai isompaa taakse, jos ei speed-o-healeriin halua myös sijoittaa..

    - P
    Selvititkö ikinä saisko 10r:n takavanteen sopimaan kohtuu työllä 9r:n perään. Noita näyttäis saavan kohtuu hinnalla ebaysta.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  29. #1079
    Lainaa (sky @ Kesä. 14 2009,16:28) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Kesä. 14 2009,16:05) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Kesä. 14 2009,15:01) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Kesä. 14 2009,13:41) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Kesä. 13 2009,22:11) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Kesä. 13 2009,15:17) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Kesä. 13 2009,09:06) kirjoitti
    Pitäis kans hankkia uus 520 ketjurataspaketti, vanhat (ERV3) kun pitää melkoista meteliä ja kilsoja kertynyt 17tkm.
    Millaista ajoa, kun on kestänyt 520 noinkin hyvin?
    Ihan sekalaista katuajoa (+muutama kerta radalla) kilozetalla ja ketjuja on "vahattu" ehkä jotain 500 kilsan välein ja kertaakaan ei ole ketjuja putsattu *
    Ketjut eivät ole juurikaan venyneet, mutta o-renkaita on irtoillut runsaasti ja meteli alkaa olemaan melkoinen *
    Joo siis kilo zetalla, ok, mut paljonkohan noilla ajetaan kympillä (itsellä ehkä noin 1/3 rataa, 1/3 siirtymää radalle/lta ja loput iltavilliä * ).

    Hauska lukea että aluratas takana kestänyt. Suunnitteissa nyt 24tkm yhteydessä vaihdattaa 520 ERV3 + afamit tai vastaavat (alu taakse). En vielä tiedä viittiskö väleihin koskea vaikka piikkiä pienempää eturatasta kaikki tuntuu kehuvan parhaana virityksenä kybään *
    Laita vaan pienempää eturatasta kehiin, suosittelen *
    Tai isompaa taakse, jos ei speed-o-healeriin halua myös sijoittaa..

    - P
    Selvititkö ikinä saisko 10r:n takavanteen sopimaan kohtuu työllä 9r:n perään. Noita näyttäis saavan kohtuu hinnalla ebaysta.
    Enpäs ole moista koskaan selvittänyt, mutta veikkailisin että melkoinen työ tuossa olisi edessä. Olikohan tuosta joskus puhetta zx-10r.net - ysiärräkeskusteluissa ja jos en ihan väärin muista, niin tuommoista modia ei kukaan ole tehnyt eli ilmeisesti mahdotonta tai ainakin liian hankalaa.

    Ysistä saisi kieltämättä jousittamatonta massaa ihan hemmetisti pois jos vanteet sais vaihtoon. Alkaa vaan maksamaan valmiit paketit niin hemmetisti, että vaihdat suosiolla sen kympin alle vaan

    - P
  30.  
  31. #1080
    Lainaa (Perkele @ Kesä. 15 2009,09:57) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Kesä. 14 2009,16:28) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Kesä. 14 2009,16:05) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Kesä. 14 2009,15:01) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Kesä. 14 2009,13:41) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Kesä. 13 2009,22:11) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Kesä. 13 2009,15:17) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Kesä. 13 2009,09:06) kirjoitti
    Pitäis kans hankkia uus 520 ketjurataspaketti, vanhat (ERV3) kun pitää melkoista meteliä ja kilsoja kertynyt 17tkm.
    Millaista ajoa, kun on kestänyt 520 noinkin hyvin?
    Ihan sekalaista katuajoa (+muutama kerta radalla) kilozetalla ja ketjuja on "vahattu" ehkä jotain 500 kilsan välein ja kertaakaan ei ole ketjuja putsattu *
    Ketjut eivät ole juurikaan venyneet, mutta o-renkaita on irtoillut runsaasti ja meteli alkaa olemaan melkoinen *
    Joo siis kilo zetalla, ok, mut paljonkohan noilla ajetaan kympillä (itsellä ehkä noin 1/3 rataa, 1/3 siirtymää radalle/lta ja loput iltavilliä * ).

    Hauska lukea että aluratas takana kestänyt. Suunnitteissa nyt 24tkm yhteydessä vaihdattaa 520 ERV3 + afamit tai vastaavat (alu taakse). En vielä tiedä viittiskö väleihin koskea vaikka piikkiä pienempää eturatasta kaikki tuntuu kehuvan parhaana virityksenä kybään *
    Laita vaan pienempää eturatasta kehiin, suosittelen *
    Tai isompaa taakse, jos ei speed-o-healeriin halua myös sijoittaa..

    - P
    Selvititkö ikinä saisko 10r:n takavanteen sopimaan kohtuu työllä 9r:n perään. Noita näyttäis saavan kohtuu hinnalla ebaysta.
    Enpäs ole moista koskaan selvittänyt, mutta veikkailisin että melkoinen työ tuossa olisi edessä. Olikohan tuosta joskus puhetta zx-10r.net - ysiärräkeskusteluissa ja jos en ihan väärin muista, niin tuommoista modia ei kukaan ole tehnyt eli ilmeisesti mahdotonta tai ainakin liian hankalaa.

    Ysistä saisi kieltämättä jousittamatonta massaa ihan hemmetisti pois jos vanteet sais vaihtoon. Alkaa vaan maksamaan valmiit paketit niin hemmetisti, että vaihdat suosiolla sen kympin alle vaan *

    - P
    Niin mä tekisin välittömästi jos löytyis duunipaikka.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Sivu: 36 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2634353637384686136 ... ViimeinenViimeinen