Sivu: 35 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2533343536374585135 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1021:stä 1050:een 4629:sta
  1. #1021
    Lainaa (Perkele @ Touko. 16 2009,14:06) kirjoitti
    Lainaa (V-boost @ Touko. 15 2009,19:20) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 14 2009,22:25) kirjoitti
    Alustavaa kyselyä tänne. Olisko kellään mahdollisesti ylimääräisenä 04-05 malliin vakiovaimenninta?

    Vaimentimen tarve konkretisoituu ens viikolla, joten ihan 100% varma en vielä ole, tarvitsenko.

    Mutta jos joltakulta löytyy tuommoinen, niin laita toki yv:tä ja hinta samalla, niin otan heti yhteyttä kun vaimentimen mahdollisesti tarvitsen.

    - P
    Mihnä sää torvee tarttet?
    Ookko menossa katastamaan vai rarallekko mieli tekee?
    Voips olla katsastushommia edessä jos kympin päädyn ostamaan. Homma selviää ens viikolla, että tuleeko putkelle tarvetta.

    - P
    Jaaha, sitä niinkuin himoitaan tämän vuosituhannen pyörää itselleen, alat siis uskoa vihdoinkin, jotta ysi on paska ;)
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  2. #1022
    Eipä tuo ihmeelliseltä kuulosta, käytöstä se aika paljon on kiinni miten noita menee.

    On siinä oma hommansa, puratessa ja kasatessa tarvii erikoistyökalua, jonka pystyy kyllä itse soveltamaan. Ja tietysti putket pitää saada alta pois ja takasin.
    '03 ZX6R
  3. #1023
    Lainaa (markketo @ Touko. 18 2009,23:10) kirjoitti
    Eipä tuo ihmeelliseltä kuulosta, käytöstä se aika paljon on kiinni miten noita menee.

    On siinä oma hommansa, puratessa ja kasatessa tarvii erikoistyökalua, jonka pystyy kyllä itse soveltamaan. Ja tietysti putket pitää saada alta pois ja takasin.
    Juu kattelin tuossa service manuaalia, taitaa jäädä ammattilaisten hommaksi.

    Etupää pukille ja putket kainaloon ja huoltoon pelkät putket.

    Onkohan noissa muuten muuta kuluvaa osaa jota kannattaisi samalla katsastaa?
    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  4. #1024
    Lainaa (mouhja @ Touko. 18 2009,22:54) kirjoitti
    Perkele toinen etu stefa alkoi vuotamaan!
    Onko millainen homma vaihtaa itse vai kannattaako viedä suosiolla liikkeeseen?
    Kilometrejä mittarissa n. 20 tkm, minusta aika aikaseen meni stefa!

    Jos joku on teettänyt keulahuollon niin mitäköhän kustantaa?

    Pyörä siis -06
    itellä -04 kymppi ja viime keväänä ku ton ostin liikkeest nii toka päivä ja stefa alko vuotaa.. 13tkm silloin lasissa.. takuuseen uudet ja tänä keväänä ku aloin ajaa niin eka reissulla alko taas tulla kalvoa pintaan ja nyt se on totaalisen paskana 3tkm tälle kevättä ajettuna..yht 36tkm. keskiviikkona tarkoitus viedä putket liikkeeseen.. stefat jo hommasin valmiix.., talvi seisokki on pahasta..
    kesällähän ei sitte seisokkaan ku pesun jälkeen
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  5. #1025
    04-05 & 06-07 tuntuvat olevan ulkomaanjuttujen mukaan jarruilta täysiä susia. Muutaman muun japsikyykyn + Kawan tuoreemmista kutosistakin pitäs mennä satulat melkein lennosta tuohon ja parantaa juttujen mukaan jarruja todella paljon.

    Onkos kukaan kymppiläisistä pistänyt jarruja uusiksi joko Brembon pääsylinterillä- ja/tai paremmilla Tokicon tai Nissinin satuloilla? Jos näin, niin oliko tulos tyydyttävä?

    - P
  6. #1026
    Lainaa (suski750-f @ Touko. 18 2009,23:29) kirjoitti
    Lainaa (mouhja @ Touko. 18 2009,22:54) kirjoitti
    Perkele toinen etu stefa alkoi vuotamaan!
    Onko millainen homma vaihtaa itse vai kannattaako viedä suosiolla liikkeeseen?
    Kilometrejä mittarissa n. 20 tkm, minusta aika aikaseen meni stefa!

    Jos joku on teettänyt keulahuollon niin mitäköhän kustantaa?

    Pyörä siis -06
    itellä -04 kymppi ja viime keväänä ku ton ostin liikkeest nii toka päivä ja stefa alko vuotaa.. 13tkm silloin lasissa.. takuuseen uudet ja tänä keväänä ku aloin ajaa niin eka reissulla alko taas tulla kalvoa pintaan ja nyt se on totaalisen paskana 3tkm tälle kevättä ajettuna..yht 36tkm. keskiviikkona tarkoitus viedä putket liikkeeseen.. stefat jo hommasin valmiix.., talvi seisokki on pahasta..
    kesällähän ei sitte seisokkaan ku pesun jälkeen
    Oletettavasti ekat stefat menossa ja 32tkm taulussa ja alko vuotamaan tonni sitten, filmirullalla rassaus auttoi oli ilmeiseti stefan välissä roska tai sit se vaan tirskautti kerran. Ja keulittu on ja paljon.
    Kawasaki zx-10r
  7. #1027
    Lainaa (Perkele @ Touko. 19 2009,00:38) kirjoitti
    04-05 & 06-07 tuntuvat olevan ulkomaanjuttujen mukaan jarruilta täysiä susia. Muutaman muun japsikyykyn + Kawan tuoreemmista kutosistakin pitäs mennä satulat melkein lennosta tuohon ja parantaa juttujen mukaan jarruja todella paljon.

    Onkos kukaan kymppiläisistä pistänyt jarruja uusiksi joko Brembon pääsylinterillä- ja/tai paremmilla Tokicon tai Nissinin satuloilla? Jos näin, niin oliko tulos tyydyttävä?

    - P
    Laittavat paljon noita 07 eteenpäin kuutosen etujarruja (Nissinin satulat ja radiaalisylkkä), jotka ovat samat kuin ZZR1400 ja jonkinvuotinen, olisko uusin, tonninen gikseri.

    Ei nyt ihan sitä mitä kysyttiin, mutta ite päivitin 03 vuotisen kutosen jarrut (tokicot + tavan pääsylinteri) noihin Nissineihin punosletkuilla ja HH-paloilla. Eroa on kuin yöllä ja päivällä, nykyään riittää yks tai kaks sormea helposti.
    '03 ZX6R
  8. #1028
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (markketo @ Touko. 19 2009,08:10) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 19 2009,00:38) kirjoitti
    04-05 & 06-07 tuntuvat olevan ulkomaanjuttujen mukaan jarruilta täysiä susia. Muutaman muun japsikyykyn + Kawan tuoreemmista kutosistakin pitäs mennä satulat melkein lennosta tuohon ja parantaa juttujen mukaan jarruja todella paljon.

    Onkos kukaan kymppiläisistä pistänyt jarruja uusiksi joko Brembon pääsylinterillä- ja/tai paremmilla Tokicon tai Nissinin satuloilla? Jos näin, niin oliko tulos tyydyttävä?

    - P
    Laittavat paljon noita 07 eteenpäin kuutosen etujarruja (Nissinin satulat ja radiaalisylkkä), jotka ovat samat kuin ZZR1400 ja jonkinvuotinen, olisko uusin, tonninen gikseri.

    Ei nyt ihan sitä mitä kysyttiin, mutta ite päivitin 03 vuotisen kutosen jarrut (tokicot + tavan pääsylinteri) noihin Nissineihin punosletkuilla ja HH-paloilla. Eroa on kuin yöllä ja päivällä, nykyään riittää yks tai kaks sormea helposti.
    Olen miettinyt miten saisi helpoiten ja halvimmalla paremman tuntuman etujarruun? -04 vuonna testeissä jarruja kehuttiin, onko ne sitten jämähtäneet/väsyneet jotenkin?
    Ajettuani 1198:lla tuntui sen jälkeen, että omassa 10R:ssä on huonot jarrut.
    GAAAAAZ!!!!
  9. #1029
    Lainaa (Perkele @ Touko. 19 2009,00:38) kirjoitti
    04-05 & 06-07 tuntuvat olevan ulkomaanjuttujen mukaan jarruilta täysiä susia. Muutaman muun japsikyykyn + Kawan tuoreemmista kutosistakin pitäs mennä satulat melkein lennosta tuohon ja parantaa juttujen mukaan jarruja todella paljon.

    Onkos kukaan kymppiläisistä pistänyt jarruja uusiksi joko Brembon pääsylinterillä- ja/tai paremmilla Tokicon tai Nissinin satuloilla? Jos näin, niin oliko tulos tyydyttävä?

    - P
    Laitoin omaan -07 malliin Brembon 19 RCS pääsylinterin ja ennestään siinä oli jo Lucasin punosletkut. Nissinin paskasylinteri lensi tallin nurkkaan...

    Ero on huomattava ja olen lopputulokseen tosi tyytyväinen.

    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  10. #1030
    Lainaa (mouhja @ Touko. 18 2009,22:54) kirjoitti
    Perkele toinen etu stefa alkoi vuotamaan!
    Onko millainen homma vaihtaa itse vai kannattaako viedä suosiolla liikkeeseen?
    Kilometrejä mittarissa n. 20 tkm, minusta aika aikaseen meni stefa!

    Jos joku on teettänyt keulahuollon niin mitäköhän kustantaa?

    Pyörä siis -06
    -05 ollaan vaihdettu etupäänstefat.
    Siinä ei ainakaan ollu kova homma. Tehtiin suurin piirtein näin:
    Keula ylös liinoilla-> putket irti->alapäästä pultti irti-> stefat vaihtoon. Ja sitten vaan paketti kasaan. Paikalleen laitettaessa voi keulaa laskia.
    Ainoastaan sen pultin irrottaminen oli hiukan hankalaa, koska meiltä ei löytyny paineilmalaitteita mutta se irtos sitten raa'alla voimalla *

    Muistaakseni stefat ja öljy makso ~20€.
    Jos vaan vähänkään pysyy jakari kädessä niin suosittelen vaihtaan ite.



  11. #1031
    Lainaa (SatanClaus @ Touko. 19 2009,12:39) kirjoitti
    Lainaa (mouhja @ Touko. 18 2009,22:54) kirjoitti
    Perkele toinen etu stefa alkoi vuotamaan!
    Onko millainen homma vaihtaa itse vai kannattaako viedä suosiolla liikkeeseen?
    Kilometrejä mittarissa n. 20 tkm, minusta aika aikaseen meni stefa!

    Jos joku on teettänyt keulahuollon niin mitäköhän kustantaa?

    Pyörä siis -06
    -05 ollaan vaihdettu etupäänstefat.
    Siinä ei ainakaan ollu kova homma. Tehtiin suurin piirtein näin:
    Keula ylös liinoilla-> putket irti->alapäästä pultti irti-> stefat vaihtoon. Ja sitten vaan paketti kasaan. Paikalleen laitettaessa voi keulaa laskia.
    Ainoastaan sen pultin irrottaminen oli hiukan hankalaa, koska meiltä ei löytyny paineilmalaitteita mutta se irtos sitten raa'alla voimalla *

    Muistaakseni stefat ja öljy makso ~20€.
    Jos vaan vähänkään pysyy jakari kädessä niin suosittelen vaihtaan ite.
    eikö tuossa stefojen vaihdossa tarvitse muka purkaa mitään mihin tarvisi erikoistyökaluja?
    Yamaha R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  12. #1032
    Lainaa (mouhja @ Touko. 19 2009,21:04) kirjoitti
    Lainaa (SatanClaus @ Touko. 19 2009,12:39) kirjoitti
    Lainaa (mouhja @ Touko. 18 2009,22:54) kirjoitti
    Perkele toinen etu stefa alkoi vuotamaan!
    Onko millainen homma vaihtaa itse vai kannattaako viedä suosiolla liikkeeseen?
    Kilometrejä mittarissa n. 20 tkm, minusta aika aikaseen meni stefa!

    Jos joku on teettänyt keulahuollon niin mitäköhän kustantaa?

    Pyörä siis -06
    -05 ollaan vaihdettu etupäänstefat.
    Siinä ei ainakaan ollu kova homma. Tehtiin suurin piirtein näin:
    Keula ylös liinoilla-> putket irti->alapäästä pultti irti-> stefat vaihtoon. Ja sitten vaan paketti kasaan. Paikalleen laitettaessa voi keulaa laskia.
    Ainoastaan sen pultin irrottaminen oli hiukan hankalaa, koska meiltä ei löytyny paineilmalaitteita mutta se irtos sitten raa'alla voimalla *

    Muistaakseni stefat ja öljy makso ~20€.
    Jos vaan vähänkään pysyy jakari kädessä niin suosittelen vaihtaan ite.
    eikö tuossa stefojen vaihdossa tarvitse muka purkaa mitään mihin tarvisi erikoistyökaluja?
    Ei tarvittu mitään erikoistyökaluja. Se pultti siellä aivan alhaalla pitää sen putken kasassa ja sen kun irrottaa niin pääsee käsiksi stefaan. Se pultti lähtee varmasti pulttipyssyllä hetkessä. Se pultti vaati ainaki tosi nopean liikkeen avautuakseen, että käsin pyörittämällä pyöri tyhjää. Vasaralla kun löi sopivasti niin aukes ehkä 1/4 kierrosta kerrallaan, että sai siinä jonkin aikaa huitoa ja kirvata paineilman puuttumista.
  13. #1033
    Lainaa (SatanClaus @ Touko. 20 2009,11:05) kirjoitti
    Lainaa (mouhja @ Touko. 19 2009,21:04) kirjoitti
    Lainaa (SatanClaus @ Touko. 19 2009,12:39) kirjoitti
    Lainaa (mouhja @ Touko. 18 2009,22:54) kirjoitti
    Perkele toinen etu stefa alkoi vuotamaan!
    Onko millainen homma vaihtaa itse vai kannattaako viedä suosiolla liikkeeseen?
    Kilometrejä mittarissa n. 20 tkm, minusta aika aikaseen meni stefa!

    Jos joku on teettänyt keulahuollon niin mitäköhän kustantaa?

    Pyörä siis -06
    -05 ollaan vaihdettu etupäänstefat.
    Siinä ei ainakaan ollu kova homma. Tehtiin suurin piirtein näin:
    Keula ylös liinoilla-> putket irti->alapäästä pultti irti-> stefat vaihtoon. Ja sitten vaan paketti kasaan. Paikalleen laitettaessa voi keulaa laskia.
    Ainoastaan sen pultin irrottaminen oli hiukan hankalaa, koska meiltä ei löytyny paineilmalaitteita mutta se irtos sitten raa'alla voimalla *

    Muistaakseni stefat ja öljy makso ~20€.
    Jos vaan vähänkään pysyy jakari kädessä niin suosittelen vaihtaan ite.
    eikö tuossa stefojen vaihdossa tarvitse muka purkaa mitään mihin tarvisi erikoistyökaluja?
    Ei tarvittu mitään erikoistyökaluja. Se pultti siellä aivan alhaalla pitää sen putken kasassa ja sen kun irrottaa niin pääsee käsiksi stefaan. Se pultti lähtee varmasti pulttipyssyllä hetkessä. Se pultti vaati ainaki tosi nopean liikkeen avautuakseen, että käsin pyörittämällä pyöri tyhjää. Vasaralla kun löi sopivasti niin aukes ehkä 1/4 kierrosta kerrallaan, että sai siinä jonkin aikaa huitoa ja kirvata paineilman puuttumista.
    Millä saitte mitattua ilmatilan, kun ilmeisesti jousta ei otettu ulos yläkautta?
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  14. #1034
    Otettiin me se jousi pois ylä kautta ja aukihan sen pitää olla kun öljyt laittaa sisään. Ei kylläkään mitään ilmatiloja laskettu. Manuaalista tarkistettiin paljon laittaa öljyä putkeen ja ruutalla sopiva määrä sisään.
  15. #1035
    Lainaa (SatanClaus @ Touko. 20 2009,12:35) kirjoitti
    Otettiin me se jousi pois ylä kautta ja aukihan sen pitää olla kun öljyt laittaa sisään. Ei kylläkään mitään ilmatiloja laskettu. Manuaalista tarkistettiin paljon laittaa öljyä putkeen ja ruutalla sopiva määrä sisään.
    Ajattelin vaan, kun 1ml öljyä putkessa vähentää ilmatilaa noin 1mm ja se ilmatilan määrä taas muuttaa sisäänpäin vaimennuksen progressiota aika voimakkaasti jouston loppupäässä. Aika vaikeaa saada oikeaa ja molempiin putkiin tasaista öljymäärää mittamatta tuota ilmatilaa...
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  16. #1036
    Tuossa -08 10r on aikas paljon tuota säätö mahdollisuutta.
    Kellään ohjeita miten tuo säädetään oikeaoppisesti?
  17. #1037
    Lainaa (ilokaasu @ Touko. 21 2009,12:22) kirjoitti
    Tuossa -08 10r on aikas paljon tuota säätö mahdollisuutta.
    Kellään ohjeita miten tuo säädetään oikeaoppisesti?
    Klik
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  18. #1038
    Edit: Alles ok! Kiitoksia todella paljon nimim. Ephedrine:lle osista & jarruvinkeistä..

    editoin viestistä entiset pois, ettei aiheuta turhia viestittelyjä.

    - P



  19. #1039
    Lainaa (mal100 @ Touko. 13 2009,08:15) kirjoitti
    Lainaa (TommoKe @ Touko. 13 2009,02:08) kirjoitti
    Lainaa (mal100 @ Touko. 12 2009,16:43) kirjoitti
    No niin, ensimmäiset 1200 kilsaa 10R Mosterilla takana ja hyvältä on tuntunut. Yksi pikku murhe aina välillä on kiusannut ja sitäpä tässä nyt kyselen.

    Eli: aina välillä kiihdytettäessä ja vaihdettaessa kakkoselta kolmoselle ja kolmoselta neloselle vaihdepoljin jää vaihtamisen jälkeen yläasentoon eikä palaudu normaaliin vaaka-asentoon ilman pientä kengän kärjen kopautusta. *Läheskään aina tätä ei tapahdu, mutta aina välillä ilmiö esiintyy.

    Onko muilla 08 tai 09 kymppiärrän omaavilla ollut yo vaivaa? Ja ennen kaikkea neuvoja, millä siitä pääsee eroon? Ensi huolto on tehty tonnin kohdalla. Ja hei: öljynvaihtoa Delvaciin tähän vaivaan ei tartte ehdotella...
    Selkeä vika! Vie korjaamolle takuun puitteissa!
    Joo, toki näin teen, jos vaiva ei ala asettua. Pikkuhiljaa alkaa tuntua siltä, että vaiva esiintyy harvemmin ja harvemmin. Eli ehkä ja toivottavasti kyseessä on vain alkukankeus, joka nyt sisäänajossa asettuu. Mutta katsotaan ja seurataan tilannetta.

    Halusinkin tässä foorumilla kuulostella, olisiko muilla ollut samankaltaista propsia. Näyttäis siltä, että eipä ole ollut.
    Kirjoittelin muutama viikko sitten vaihdepolkimen jumittumisesta yläasentoon. Ehdin jo tilata Heinolle takuukorjauksenkin, mutta niin vain kävi, että 1700 km:n paikkeilla vaiva alkoi hävitä. Viikonloppuna käytiin katselemassa Jurvan rr-kisoja ja heitettiin noin 400 km:n lenkki. Vaiva ei esiintynyt kertaakaan ko rupeaman aikana ja niinpä peruin takuukorjauksen. Nyt kuitenkin tietävät asiasta ja sovittiin, että laatikon tsekkaus joka tapauksessa varaudutaan tekemään seuraavassa huollossa.

    Ilmeisesti vaihteiden runsas käyttö ja siitä johtunut laatikon notkistuminen poistivat vaivan. En tiedä, onko vaikutusta, mutta muutin myös vaihdepolkimen asentoa siten, että poljin on noin sentin vakioasetusta alempana. Ainakin minun varpailleni vaihtamisasento ko säädön jälkeen on sopivampi. Säädön jälkeen vaihde ei ole jumittunut kertaakaan. Mutta joka tapauksessa uskon, että pääsyy vaivan hellittämiseen on ajaminen. Nyt mittarissa on tasan 2 tonnia.

    Kuulin muuten samankaltaisesta vaivasta eräältä 1400 zetorin kuskilta. Hänen pyörän vaivat helpottivat ensi huollon jälkeen.

    Onkon muuten joku vaihtanut 08 tai 09 kymppiin tankoja? Musta alkuperäiset eivät ole liian alhaalla, mutta turhan paljon alas päin taivutetut.



  20. #1040
    Kotiin pärähti muutama tunti sitten 2004.vm 10R, Yoshimuran kokoputkistolla =)

    On se vaan niin hieno pyörä, aiheuttaa mukavaa sambarytmiä rintakehässä joka kahvan väännöllä *
  21. #1041
    Lainaa (Furyan @ Touko. 29 2009,00:59) kirjoitti
    Kotiin pärähti muutama tunti sitten 2004.vm 10R, Yoshimuran kokoputkistolla =)

    On se vaan niin hieno pyörä, aiheuttaa mukavaa sambarytmiä rintakehässä joka kahvan väännöllä *
    Onnittelut. Kyllä tekisi mieli itsekin vaihtaa 6r kymppiin. Taloustilanne, taloustilanne....
    Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen
  22. #1042
    Mahtokos räikkönen cruisia eilen viialassa oranssilla kybällä? Oli makean näköinen/kuuloinen laitos
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  23. #1043
    Lainaa (tpower82 @ Huhti. 23 2009,06:08) kirjoitti
    nyt keväällä otin pyörän ajoon nii tuntuu hiljasessa vaiuhdis että on kyyti aika epätasasta ja pomppivaa.. uudet renkaat on ja uudet ketjut ja rattaat. voikohan iskarit olla liian kovalle säädetty vai löytyykö vika omasta päänupista? pitäs olla joku samanlainen pyörä vertailukohteena nii tietäis onko normaalistikki tollanen ajettava. omasta mielestäni ei syksyllä ollut..
    Aivan saman juttu, nyt kun kokeilin pitkästä aikaa pyörän päälle. Pyörä -05 oli niin pirullisen epätasasta ja pompottavaa hitaassa vauhissaa, että oli pakko vetää törkeen reippahasti vaikka alaselkä paskana. Ei toi c-mallin alusta toimi musta hitaassa vauhdissa ollenkaan
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  24. #1044
    Lainaa (Miq @ Kesä. 01 2009,14:30) kirjoitti
    Mahtokos räikkönen cruisia eilen viialassa oranssilla kybällä? Oli makean näköinen/kuuloinen laitos
    Kyl tuli ajeltua juu
  25. #1045
    Löytyskö keltään vakiovaimenninta väliputken kera -04-05 mallin kymppiin?
    zx-10r -04
  26. #1046
    Lainaa (niko80 @ Kesä. 05 2009,00:24) kirjoitti
    Löytyskö keltään vakiovaimenninta väliputken kera -04-05 mallin kymppiin?
    Vakiovaimennin löytyy, mutta väliputkesta en ole varma, tarkistelen tilanteen viikonloppuna.
    Laitan privaa jos väliputkikin löytyy.
    ZX-10R + ZX-6RR
  27. #1047
    Lainaa (niko80 @ Kesä. 05 2009,00:24) kirjoitti
    Löytyskö keltään vakiovaimenninta väliputken kera -04-05 mallin kymppiin?
    PM laitettu. Löytyy koko putkisto...
  28. #1048
    Moro.
    Onkos joku käynyt melumittaamassa 04-05 kymppiä Akran Sliparilla?
    (Ei se killerillä varustettu SP-malli)
    Onko mitään asiaa Ahvenistolle nykymääräyksillä ko vaimentimella?

    Ei viitsisi pelkän mittauksen ilosta ajella radalle...
  29. #1049
    Löytyisiköhän joltakulta tietoa miksi en saa yhteyttä läppärillä powercommanderiin? Asentelin tossa äskettäin dynojetin shifterin ja sen mukana tulleen cd:n avustuksella yritin saada yhteyden commanderiin jotta voisin asettaa haluamani säädöt shifterille. Olen kokeillut virrat pyörässä päällä, pyörä käynnissä sekä commanderin patterin kanssa mutta ei auta ei.
  30.  
  31. #1050
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Gikseristi @ Kesä. 05 2009,11:03) kirjoitti
    Moro.
    Onkos joku käynyt melumittaamassa 04-05 kymppiä Akran Sliparilla?
    (Ei se killerillä varustettu SP-malli)
    Onko mitään asiaa Ahvenistolle nykymääräyksillä ko vaimentimella?

    Ei viitsisi pelkän mittauksen ilosta ajella radalle...
    Kysesisestä vuosimallista/putkesta ei ole suoraan tietoa, mutta eräs -06 mallinen 10R päästi akran slipareilla (killerit kiinni) Ahvenistolla melumittauksissa 91db.
    Oma -04 vakioputkella päästelee sen 92db, joten hieman yllättävästi -06 akroilla ja killereillä oli hiljaisempi.
    GAAAAAZ!!!!
Sivu: 35 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2533343536374585135 ... ViimeinenViimeinen