Sivu: 31 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2129303132334181131 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 901:stä 930:een 4629:sta
  1. #901
    Lainaa (raikkonen @ Helmi. 10 2009,13:15) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Helmi. 09 2009,23:09) kirjoitti
    Lainaa (Jalase @ Helmi. 09 2009,22:49) kirjoitti
    Kannattaaks ostaa -04 ZX-10R ?
    Ei kannata. Vanha ja tehoton.
    Juu, helvetin hyvä pyörä se on. Ihan läpällä toi mun kommentti
    Loistava läppä toi oli, sai ainakin mut nauramaan!

    Itselläni nyt ollut tuo -04 malli pari kesää ja en ole syytä keksinyt miksi pitäisi päivittää tuoreempaan.
    Tosin kuten jo monesti olen aiemmin sanonut, niin kaikki mikä on kymppiärrällä kivaa, on laitonta! Eli ratapäivät kutsuu aina kuin mahdollista.
    On siinä yks tyyppivika (ominaisuus), renkaat ei kestä kovin pitkään...
    Mc Kulkumulkut
  2. #902
    Kyllä toi 10R:n vanhempikin malli on mielenkiintoinen. Raaempi ja raaserimpi vielä kuin tää uus. Mukavuutta ei ole, mutta luonnetta on sitäkin enemmän .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  3. #903
    Lainaa (raikkonen @ Helmi. 09 2009,17:55) kirjoitti
    Nyt löyty taas uus vaihtoehto slipariks



    Ton hinta jenkeissä hitusen päälle 300$
    Olen nyt päätynyt melko varmasti tälläseen slipariin. Tarvii viel "nukkua yön yli", mutta huomenna saattaapi tilaus lähtee
  4. #904
    Lainaa (Jalase @ Helmi. 10 2009,19:31) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Helmi. 10 2009,13:15) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Helmi. 09 2009,23:09) kirjoitti
    Lainaa (Jalase @ Helmi. 09 2009,22:49) kirjoitti
    Kannattaaks ostaa -04 ZX-10R ?
    Ei kannata. Vanha ja tehoton.
    Juu, helvetin hyvä pyörä se on. Ihan läpällä toi mun kommentti
    Tää oli paras *
    Arvasin, että kysymykseni jälkeen toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä, mutta että sama henkilö sekä haukkuu, että kehuu. *

    Ps kumpaan ny uskoa ?
    Hyvä pyörä se on, eiku osta pois jos hyvä yksilö on katottuna! Itelläni on 10R vm. '05 (joka siis käytännössä sama laite kuin vm. '04) ollu nyt pari kesää, enkä ole kyseistä hankintaa vielä sekuntiakaan katunut!
    Ninja forever, man!
  5. #905
    Lainaa (Athene @ Helmi. 15 2009,19:48) kirjoitti
    Kyllä toi 10R:n vanhempikin malli on mielenkiintoinen. Raaempi ja raaserimpi vielä kuin tää uus. Mukavuutta ei ole, mutta luonnetta on sitäkin enemmän .
    No, millä sitä mukavuutta sit kukakin mittaa. Eihän kyykyt mitään mukavuuslaitteita olekaan jos esim. nakuihin vertaa. Mut minun mielestä ainakin '04/'05-10R:ssä on kyykyksi hyvä ajoasento. Itelläni siis on Kymppi vm. '05.

    Pari Kawaa puoltavaa esimerkkiä:
    - Yleisesti ottaen kutakuinkin kaikissa 600cc-kyykyissä ajoasento on ihan perseestä, näin kertoo omien kokemuksien lisäksi melkeinpä jokainen muukin kellä erikokoisista kyykyistä mitään kokemuksia on.
    - Viime kesänä koeistuin vm. '08 - Kympin, ja ihan hyvälle tuntui. Miten sit mahtaa ajossa olla "mukavuuden" laita, sitä en osaa sanoa koska en ole koeajanut ko. värkkiä.
    - Koeistumiskokemukset löytyy myös esim. vm. '04 ja '08 - GSX-R1000:sta, ja molemmat tuntui jotenkin niin oudoilta jo paikallaan, etten kumpaakaan edes haluais koeajaa.

    No, nämähän nyt lähinnä oli vaan meikäläisen mielipiteitä, jokainen saa tykätä mistä tykkää.
    Ninja forever, man!
  6. #906
    Minusta 04/05 ja 06/07 ovat ajoasennoltaan melkoisen identtisiä.
    Siis Kawan kympit.
    Molemmilla olen ajanut paljon enkä ole ajoasennoissa huomannut oikeastaan mitään eroa.
    Ainoa ero ajossa on 06/07:n hieman herkempi ohjaus.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  7. #907
    Laitoin sitte ton yllä mainitun sliparin tilaukseen Saa nähä millon tulee.



  8. #908
    Lainaa (Athene @ Helmi. 15 2009,19:48) kirjoitti
    Kyllä toi 10R:n vanhempikin malli on mielenkiintoinen. Raaempi ja raaserimpi vielä kuin tää uus. Mukavuutta ei ole, mutta luonnetta on sitäkin enemmän .
    Ehdottomasti kannattaa tutustua myös tuohon C-mallin kymppiin 04/05. Se on kyllä törkeen raaka peli luonteeltaan. Meikäläisellä se osu ja uppos juuri ei melkein: psyko peli Esim. tohon uuteen kun verta niin uusi oli todella mukavan tuntuinen ajaa, tilava ja kelasihan se ihan hyvin, mutta kyllä oli taas kiva palata vanhan kympin sarvii. Sairas se on, kun sillei oikein voi laillisesti ajaa, kun on mukavuus tulee kehiin vasta, kun vauhtia on enemmän kuin tarpeeksi Hitaassa vauhdissa se on vähän levoton ja epämukava ajaa eli kokoajan kerjää vauhtia lisää
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  9. #909
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Jalase @ Helmi. 09 2009,22:49) kirjoitti
    Kannattaaks ostaa -04 ZX-10R ?
    Kannattaa!! Ehdottomasti. Itse olen tykännyt kovasti.
    Se on raju peli, mutta hyvällä tavalla. Toimii (ainakin itsellä) myös matka-ajossa. Radallehan se on tehty, ja siellä mennään niin paljon ku kuskin pää kestää.
    GAAAAAZ!!!!
  10. #910
    Lainaa (raikkonen @ Syys. 20 2008,10:27) kirjoitti
    Lainaa (mouhja @ Syys. 19 2008,16:53) kirjoitti
    Onko kukaan laittanut powercommanderia vaihtamatta putkia?
    Katselin vaan tuossa powercommanderin sivuilta noita valmis karttoja niin orkkis putkella kartta näytti monelta osalta miinusta aika paljon eli ilmeisesti käy aika rikkaalla varsinkin matalilla kierroksilla ja pienillä avauksilla.
    Kai tuollaisenkin projektin joku on tehny, mutta en kyllä nää siinä mitään järkee.
    Heitetään löylyä:

    PB on käynnistänyt vuoden alussa "Project Midrange"-operaation, jossa 08 kymppikawaan pyritään saamaan tehoja keskialueelle ilman, että huipputeho laskee. Kaikki tammi- ja helmikuun kikkailut on tehty orkkisputkella (kuin myös Kawan lahjoittamalla Akran sliparilla). Tällä hetkellä ovat saaneet 12 hp lisäpotkua keskialueelle lähinnä lääkkeillä PC, nokan viilaus, butterflyvalven poisto. Tämä siis ilman, että putkistoa on vaihdettu. Maaliskuussa taisi mennä putki vaihtoon; pitää seurata..
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  11. #911
    Lainaa (vetomies @ Helmi. 19 2009,07:51) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Syys. 20 2008,10:27) kirjoitti
    Lainaa (mouhja @ Syys. 19 2008,16:53) kirjoitti
    Onko kukaan laittanut powercommanderia vaihtamatta putkia?
    Katselin vaan tuossa powercommanderin sivuilta noita valmis karttoja niin orkkis putkella kartta näytti monelta osalta miinusta aika paljon eli ilmeisesti käy aika rikkaalla varsinkin matalilla kierroksilla ja pienillä avauksilla.
    Kai tuollaisenkin projektin joku on tehny, mutta en kyllä nää siinä mitään järkee.
    Heitetään löylyä:

    PB on käynnistänyt vuoden alussa "Project Midrange"-operaation, jossa 08 kymppikawaan pyritään saamaan tehoja keskialueelle ilman, että huipputeho laskee. Kaikki tammi- ja helmikuun kikkailut on tehty orkkisputkella (kuin myös Kawan lahjoittamalla Akran sliparilla). Tällä hetkellä ovat saaneet 12 hp lisäpotkua keskialueelle lähinnä lääkkeillä PC, nokan viilaus, butterflyvalven poisto. Tämä siis ilman, että putkistoa on vaihdettu. Maaliskuussa taisi mennä putki vaihtoon; pitää seurata..
    Selitä nokan viilaus,ehkä oon tyhmä,mutta meinaatko nokka-akselien ajoituksen muutosta vai mitä???
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  12. #912
    Lainaa (solifer @ Helmi. 19 2009,16:12) kirjoitti
    Lainaa (vetomies @ Helmi. 19 2009,07:51) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Syys. 20 2008,10:27) kirjoitti
    Lainaa (mouhja @ Syys. 19 2008,16:53) kirjoitti
    Onko kukaan laittanut powercommanderia vaihtamatta putkia?
    Katselin vaan tuossa powercommanderin sivuilta noita valmis karttoja niin orkkis putkella kartta näytti monelta osalta miinusta aika paljon eli ilmeisesti käy aika rikkaalla varsinkin matalilla kierroksilla ja pienillä avauksilla.
    Kai tuollaisenkin projektin joku on tehny, mutta en kyllä nää siinä mitään järkee.
    Heitetään löylyä:

    PB on käynnistänyt vuoden alussa "Project Midrange"-operaation, jossa 08 kymppikawaan pyritään saamaan tehoja keskialueelle ilman, että huipputeho laskee. Kaikki tammi- ja helmikuun kikkailut on tehty orkkisputkella (kuin myös Kawan lahjoittamalla Akran sliparilla). Tällä hetkellä ovat saaneet 12 hp lisäpotkua keskialueelle lähinnä lääkkeillä PC, nokan viilaus, butterflyvalven poisto. Tämä siis ilman, että putkistoa on vaihdettu. Maaliskuussa taisi mennä putki vaihtoon; pitää seurata..
    Selitä nokan viilaus,ehkä oon tyhmä,mutta meinaatko nokka-akselien ajoituksen muutosta vai mitä???
    Muistikuvaa, lehti ei ole käsillä:

    Nokka-akseli koneistettiin uudestaan Kent Cams tms firmassa. Pelkän PCIII:n ja secondary butterfly valven poiston vaikutus oli muistaakseni 8 hp. Tulivat siihen johtopäätökseen, että tuo venttiili on pelkkä möly/saastekikka ja on tehty vain mittausalueen rauhoittamiseksi. En noista Kawoista tiedä, mutta ehkä joku täällä osaa valaista tarkemmin.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  13. #913
  14. #914
    ^ Mökä ainakin lisääntyy, mikä lienee turhaa...
    Kaverilla oli täysputkistolla ja commanderilla varustettu 10R. Siinä huomasi jo paljonkin eroa orkkikseen. Potkua oli kaikilla kierrosalueilla enemmän ja painoa huomattavasti vähemmän. Jos olis rahaa laittaa, niin hommaisin tuollaiset viritykset. Mökää en tarvisi yhtään lisää (= slipari), mutta reilu painonpudotus ja koko kierroalueelle tulevan tehonlisä kyllä houkuttelisivat. Nykypyörissä kun pelkällä sliparin vaihdolla ei paljoakaan saavuteta muutakuin ääntä (ja ehkä ulkonäköä, makuasia), kun jäävät ne kaikki katalysaattorit yms. hässäkät silti vielä jäljelle tukkimaan .



    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  15. #915
    Niin no..., mä taas olen niin lapsellinen, että halusin sliparin (koko putkikin tietty ois käyny) nimenomaan äänien takia.
    Ja uskoisin, että tuolla tehokin hitusen lisääntyy. Mut pääasia että ääntä lähtee
  16. #916
    Lainaa (micky1000 @ Helmi. 18 2009,23:50) kirjoitti
    Radallehan se on tehty, ja siellä mennään niin paljon ku kuskin pää kestää.
    Niin tai niin kauan kuin laturi kestää, viime kesän kokemuksen perusteella alun toista settiä, n. 30min * siis -04 10r



    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
  17. #917
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (J.V. @ Helmi. 21 2009,18:05) kirjoitti
    Lainaa (micky1000 @ Helmi. 18 2009,23:50) kirjoitti
    Radallehan se on tehty, ja siellä mennään niin paljon ku kuskin pää kestää.
    Niin tai niin kauan kuin laturi kestää, viime kesän kokemuksen perusteella alun toista settiä, n. 30min * siis -04 10r
    Viime kesän kokemuksen perusteella kestää hyvin niin paljon kun kerkee ajamaan..
    GAAAAAZ!!!!
  18. #918
    Lainaa (Athene @ Helmi. 20 2009,21:34) kirjoitti
    ^ Mökä ainakin lisääntyy, mikä lienee turhaa...
    Veikkaisin että 9/10 sliparinvaihtajista heivaa sen alkuperäsen juurikin sen takia että haluaa vain lisää sitä ääntä. Vakioputkella oleva pyörä on melkoisen plassu eikä herätä juurikaan ihastuksen tunteita


    636 -06
  19. #919
    Lainaa (vetomies @ Helmi. 19 2009,07:51) kirjoitti
    PB on käynnistänyt vuoden alussa "Project Midrange"-operaation, jossa 08 kymppikawaan pyritään saamaan tehoja keskialueelle ilman, että huipputeho laskee. Kaikki tammi- ja helmikuun kikkailut on tehty orkkisputkella (kuin myös Kawan lahjoittamalla Akran sliparilla). Tällä hetkellä ovat saaneet 12 hp lisäpotkua keskialueelle lähinnä lääkkeillä PC, nokan viilaus, butterflyvalven poisto. Tämä siis ilman, että putkistoa on vaihdettu. Maaliskuussa taisi mennä putki vaihtoon; pitää seurata..
    Nyt kun on maaliskuu, niin lopputuloskin on jo selvillä: Aratan koko putkistolla tuohon vielä 6 hp lisää. Yhteensä tuli siis 18 hp jonnekin 7000-7500 rpm alueelle lisäpotkua. Luulisi jo Kawankin vääntävän.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  20. #920
    Lainaa (vetomies @ Helmi. 23 2009,08:03) kirjoitti
    Lainaa (vetomies @ Helmi. 19 2009,07:51) kirjoitti
    PB on käynnistänyt vuoden alussa "Project Midrange"-operaation, jossa 08 kymppikawaan pyritään saamaan tehoja keskialueelle ilman, että huipputeho laskee. Kaikki tammi- ja helmikuun kikkailut on tehty orkkisputkella (kuin myös Kawan lahjoittamalla Akran sliparilla). Tällä hetkellä ovat saaneet 12 hp lisäpotkua keskialueelle lähinnä lääkkeillä PC, nokan viilaus, butterflyvalven poisto. Tämä siis ilman, että putkistoa on vaihdettu. Maaliskuussa taisi mennä putki vaihtoon; pitää seurata..
    Nyt kun on maaliskuu, niin lopputuloskin on jo selvillä: Aratan koko putkistolla tuohon vielä 6 hp lisää. Yhteensä tuli siis 18 hp jonnekin 7000-7500 rpm alueelle lisäpotkua. Luulisi jo Kawankin vääntävän.
    Lisääntykö siinä huipputeho paljonkin?
    Ois kiva lukea juttu läpi, mutta eihän täältä pikkukylistä tollasia lehtiä saa, perkele.
  21. #921
    Lainaa (raikkonen @ Helmi. 24 2009,15:23) kirjoitti
    Lainaa (vetomies @ Helmi. 23 2009,08:03) kirjoitti
    Nyt kun on maaliskuu, niin lopputuloskin on jo selvillä: Aratan koko putkistolla tuohon vielä 6 hp lisää. Yhteensä tuli siis 18 hp jonnekin 7000-7500 rpm alueelle lisäpotkua. Luulisi jo Kawankin vääntävän.
    Lisääntykö siinä huipputeho paljonkin?
    Ois kiva lukea juttu läpi, mutta eihän täältä pikkukylistä tollasia lehtiä saa, perkele.
    Heillä oli nimenomaan tarkoituksena tuoda tehoa keskialueelle ilman, että huipputeho laskee; nokkakin muotoiltiin sen mukaan. Taisi sinne jokunen polle ylöskin tulla, voin tarkistaa jos muistan.

    [edit: ja muistin. Ylös tuli kuvasta arvioituna noin 6-7 heppaa. Lisäksi tehokäyrä nousi vielä selkeästi sen jälkeen kun vakion käyrään oli tullut selkeä lasku.]



    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  22. #922
    Lainaa (Zip @ Helmi. 22 2009,13:16) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Helmi. 20 2009,21:34) kirjoitti
    ^ Mökä ainakin lisääntyy, mikä lienee turhaa...
    Veikkaisin että 9/10 sliparinvaihtajista heivaa sen alkuperäsen juurikin sen takia että haluaa vain lisää sitä ääntä. Vakioputkella oleva pyörä on melkoisen plassu eikä herätä juurikaan ihastuksen tunteita
    Tuokin on aikalailla makuasia. Kun näet itsekin ajelen 99% korvatulpat päässä äänten takia, niin ei sitä tosiaan kaipaa yhtään lisää ...
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  23. #923
    Kyllä ääntä pitää vähän olla,eihän se ole mistään kotosin,jos pyörän äänet on kun sähköauton!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  24. #924
    Lainaa (solifer @ Helmi. 26 2009,10:35) kirjoitti
    Kyllä ääntä pitää vähän olla,eihän se ole mistään kotosin,jos pyörän äänet on kun sähköauton!
    Jos haluaa sähkömoottoria kuunnella niin voi ostaa hondan *anteeksi*
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  25. #925
    Nyt on oma Zx-10R hankittu.
    Uusi monsteri lisäsi juuri päivien pituutta.
    Sulais jo lumet.... no sitä odotellessa
    " I like my sugar with coffee and cream"
  26. #926
    Lainaa (Zanti @ Maalis. 05 2009,10:55) kirjoitti
    Nyt on oma Zx-10R hankittu.
    Uusi monsteri lisäsi juuri päivien pituutta.
    Sulais jo lumet.... no sitä odotellessa *
    Onnea hyvästä valinnasta
    Eiköhän me eteläisen rannikon miehet päästä baanalle jo 3-4 viikon päästä. 2 viikkoa sitten posteljooni toi didin 525 zvm2 ketjut+rattaat. Pitäisi jaksaa pyöräyttää alle tässä jonakin viikonloppuna. Orkkiksilla ajettu 35tkm ja joka ajon jälkeen sai kiristellä viime kesänä.
    Honda CBR 954RR -03
  27. #927
    Lainaa (Zanti @ Maalis. 05 2009,10:55) kirjoitti
    Nyt on oma Zx-10R hankittu.
    Uusi monsteri lisäsi juuri päivien pituutta.
    Sulais jo lumet.... no sitä odotellessa *
    Juu onnee uuden pyörän johdosta
  28. #928
    Lainaa (Zanti @ Maalis. 05 2009,10:55) kirjoitti
    Nyt on oma Zx-10R hankittu.
    Uusi monsteri lisäsi juuri päivien pituutta.
    Sulais jo lumet.... no sitä odotellessa *
    Juu onnea vaan.Musta vai vihreä.Kumpikin hyvä!!!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  29. #929
    mul ois slipari viel asentamatta omaan mopoon. Taidan huomenna nyhrätä sen paikoilleen. Nyt
  30.  
  31. #930
    Lainaa (Zanti @ Maalis. 05 2009,10:55) kirjoitti
    Nyt on oma Zx-10R hankittu.
    Uusi monsteri lisäsi juuri päivien pituutta.
    Sulais jo lumet.... no sitä odotellessa *
    Mä kävin kanssa oman Monsterini hakemassa Tampereen Heinolta viikko sitten ja vein samalla Busan sinne mennessäni. Muhun vihreä Monsteri niillä tuunaushilppeillä iski kuin tuhat volttia. Yllättävän paljon ulkonäköön vaikuttaa esimerkiksi vihreä huggeri, Acran putki ja minivilkut. Killerin räpläsin Acrasta irti saman tien.

    Keli on jo lupaavasti plussalla ainakin Keski-Suomessa...
Sivu: 31 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2129303132334181131 ... ViimeinenViimeinen