Juuri jotain tuollaista minäkin olen suunnitellut, mutta yksivärinen+tarrat olisi helpompi ratkaisu. Toisaalta, alakatehan alkaa juuri tuosta mustan ja vihreän rajakohdasta, eli voisi kuitenkin olla kohtuullisen helppo toteuttaa... *(JaL3 @ Loka. 03 2008,17:05) kirjoitti
![]()
Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
Millä ihmeellä olette saaneet eturattaan mutterin auki?
Yritin kaikkia mahdollisia keinoja, mutta ei lähde auki!
Huomenna haettava pulttipyssy jos sit lähtisi auki.
Tänään hain speedohealerin ja -1 piikkisen eturattaan, ratas jäi vielä laittamatta![]()
Yamaha R1 -08
Harley Davidson Dyna Wide Glide -10
Harley Davidson XL1200 -08
Yamaha YZF-R1 -08
Kawasaki ZX-10R -06
Yamaha FZ1-N -06
Yamaha FZ6-S -04
Suzuki GSX-750F -89
Honda CBR 600F -89
Mulla oli sama ongelma kuutos kawan kanssa. Aluksi yritin vääntää auki kahden metrin varrella ja työpaikan pienellä pulttipyssyllä. Lopulta menin rengasliikkeeseen, missä avasivat sen isommalla pulttipyssyllä.(mouhja @ Loka. 03 2008,21:16) kirjoitti
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Ei lähtenyt auki ostamalla pulttipyssyllä, eikä myöskään paikallisessa mopoliikkeessä saaneet auki!
Alkaa usko loppumaan!
Täytyy vissiin etsiä isompi pulttipyssy jostain rengasliikkeestä jossa vaihtavat myös rekan renkaita. Tai sitten yritettävä lämmittää hitsipilleillä ekaksi!
Yamaha R1 -08
Harley Davidson Dyna Wide Glide -10
Harley Davidson XL1200 -08
Yamaha YZF-R1 -08
Kawasaki ZX-10R -06
Yamaha FZ1-N -06
Yamaha FZ6-S -04
Suzuki GSX-750F -89
Honda CBR 600F -89
Joo, oli tosiaan samainen pulttipyssy millä renkaita vaihtavat. Otin vielä oman hylsyn mukaan, niin homma kävi helposti.(mouhja @ Loka. 04 2008,13:33) kirjoitti
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Tarpeeksi kun yritti niin lähti auki!
Hakkasin lekalla ja väänsin pitkällä jatkovarrella!
Samalla tietysti oli jarru pohjassa.
Lopuksi irtosi kun pyöritin takarengasta taaksepäin niin kovaa kun käsillä sain ja sitten pulttipyssyllä vastakkaiseen suuntaan niin tarpeeksi kauan kun jakso yrittää niin onnistu *
Kävin heittääs pienen lenkin ja säädin speedohealerin, *gps mukaan korjaus -10.5%.
Pyörä muuttu aika saatanan kivaksi ajaa *![]()
Nyt kun todellista nopeutta 100 km/h niin kierrokset 6:lla 4500 rpm, ei vielä kauhean paha ajatellen matka-ajoa.
Tais nousta kierroksen noin 500 rpm satasen vauhdissa.
Yamaha R1 -08
Harley Davidson Dyna Wide Glide -10
Harley Davidson XL1200 -08
Yamaha YZF-R1 -08
Kawasaki ZX-10R -06
Yamaha FZ1-N -06
Yamaha FZ6-S -04
Suzuki GSX-750F -89
Honda CBR 600F -89
Huomenna viimeiset ajot tältä vuodelta ja sitten pyörä talvilepoon.Nyyh!!!!*
![]()
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Samat fiilikset täälläkin. Kävin tänään hakemassa trumpan kotiin ja tokihan sitä piti samalla vähän ärrääkin jututtaa ja fiilistellä yoshin sulosointujen kera. Tiedossa on piiiiiiiitkä talvi!(solifer @ Loka. 12 2008,00:08) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
Kertokaapas viisaammat käykö -06/-07 mallin öhlins ohjausiskari -04/-05 mallin ZX-10R:ään..?
Olis tarkoitus hommata ohajusiskari omaan 10:iin, joka on -04 mallinen. Nyt olis tarjolla yks 06/07 mallissa ollut, mutta sopiikohan se tuohon??
Tietenkin jos jollain lojuu nurkissa ylimääräinen ohjausiskari, niin saa tarjota privana.
GAAAAAZ!!!!
Ilman huoltoa/säätöneulan vaihtoa et tee sillä mitään. Vakio iskari on tehty kawan specseillä ja se on aivan liian löysä tositoimiin. Neulan vaihto (osat+työ) kustansi muistaakseni 160€.(micky1000 @ Loka. 14 2008,18:05) kirjoitti
Osta ennemmin normaali SD177 öhlari jossa tulee asennussarja mukana. Hintaeroa ei taida juurikaan olla?
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Taitaa olla että ei käy ihan suoraan kiinnikkeet.Minä osti E-baysta Bitubon kaaru iskarin mikä maksoi suomalaisessa tarvike kaupassa 479e,niin Irlannista tilattuna ja huudon voittaneena 205e,18,naksua säätöä ja toimi tosi hyvin.Siis laita E-Bay sivulle haku Steering damper *zx10r,niin voi löytyy sullekkin edullisesti.Mulla kanssa 04 malli,tosin rekisteröity 05.(micky1000 @ Loka. 14 2008,18:05) kirjoitti
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Ihan komee "Monster"-Kawasaki. Eikä edes kallis noilla "Kilkkeillä" http://www.rmheino.fi/inc/pdf/Kawasaki08.pdf
Kertokaapas joku viisaampi, mitä eroja on 10ärrissä vuosimallien 2004 ja 2005 välillä? Onko täysin eri pyörä?
636 -> 998
Sama pyörä, tarroissa hiukan eroo ja 05 sai muistaakseni myös harmaana?(Eki- @ Marras. 09 2008,18:27) kirjoitti
Näinhän minäkin sitä päättelin, kun hieman tongin asiaa. Kiitoksia!(raikkonen @ Marras. 09 2008,18:37) kirjoitti
636 -> 998
Myös jousituksessa on eroa ja on vissiin jotain laturin komponentteja vaihdettu.(raikkonen @ Marras. 09 2008,18:37) kirjoitti
04-05 kymppi on se paras kymppi![]()
ZX-10R
Muistaakseni -04 mallissa oli R keltainen ja -05 mallissa punainen.Mullakin on -04 vaikka on mallia -05,rekisteröity ylivuotisena.Niin ja eikös se ohjausiskari tullut jo -05 malleihin.?
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Ei tullut vakiona -05:iin, tais tulla "vasta" -06(solifer @ Marras. 12 2008,18:18) kirjoitti
Ninja forever, man!
Ok,niin se tais olla!(juike1 @ Marras. 14 2008,15:35) kirjoitti
![]()
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Lisäksi -05 painoksessa on etuvanne paranneltua mallia. -04 yksilöt/yksilöitä sai takaisinkutsuja etuvanteen takia. Ja ulkoisesti eroittaa parhaiten perän ärrästä, kuten joku jo mainitsikin. -04 mallissa ärrä on keltainen, -05 mallissa punainen.(KnightOfNi @ Marras. 10 2008,10:32) kirjoitti
ps. Oma -05 ois kaupan..hopea/titanium väriltään..ihana ajaa ja mm. öhlinssin ohjausiskari plussana..harmittaa luopua, mutta ensi kesä menee lastenvaunuja pukatessa *
![]()
Pyörätön pyörijä
Mitäköhän 10r:n 48tkm huolto on muilla maksanut vai olenko ainoa jolla noin paljon ajettu.![]()
eikö toi huolto ole sama ku 24tkm eli säätävät venttiilit.(2705 @ Marras. 18 2008,22:55) kirjoitti
miulle tuli maksamaan 850 euroa, siin oli parisatasta ylimmäärästä työtä.
Kawasaki zx-10r
Huh huh !!!(Huoppi @ Marras. 19 2008,06:26) kirjoitti
24 tkm huolto menossa juuri. Onneksi on orkkis korjaamokäsikirja ja työkalut. Pari iltaa menee, kun rauhassa näpertelee ja saa takuulla oiken tehdyn työn.
Ton säästyneen rahan voi sitten käyttää vaikka renkaisiin
(tai)
![]()
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
uus onnellinen kawa zx10r omistaja pääs vihdoin tälle foorumille.. toivottavasti on makee peli,,ku mopo jäi liikkeeseen odottamaan kevään ajeluja..
Honda 1100 XX Superblackbird -08
Kawasaki Monster ZX-10 R -09
Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
Kawasaki H2 SX SE -18
Onnee vaa(veke73 @ Marras. 20 2008,18:27) kirjoitti
Et varmasti tule pettymään
![]()
onnewa uudelle mopotille(veke73 @ Marras. 20 2008,18:27) kirjoitti
häjynnäkönen o![]()
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
ONNEE vaan täältäkin(veke73 @ Marras. 20 2008,18:27) kirjoitti
Tälleen ex-kawalaisena täytyy kyllä todeta, että aikas "äijä" peli tuo Monsteri
*kevättä odotellessa*![]()
Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
Jepskukkuu!
Tuumin vaa, et mahtaako kellää lojua nurkissa jouten -04-05 mallin kiihkeää sliparia? Tarjoa vaikka privana..
Ja muuten iha uteliaisuudesta ois hauska tietää millä pöntöllä kukakin on saanu parasta melua ilmoille?
![]()
Joku tais myydä bomber foorumil sliparii.
itellä kiinni leo vince hiilari pönttö ja oon erittäin tyytyväinen ääniin tietysti ilman killerii.
Kawasaki zx-10r
On ollu leo vince sbk hiilarina nyt mivv gp slipari! on komiat äänet ilman noisekilleriä. erittäin hyvä valinta! suosittelen!