Sivu: 24 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1422232425263474124 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 691:stä 720:een 4629:sta
  1. #691
    Lainaa (anttari @ Heinä. 11 2008,22:14) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Heinä. 08 2008,21:51) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Heinä. 08 2008,20:34) kirjoitti
    Putki vaihdettu, Akran täysputkisto
    Bmc racing ilmansuodatin
    Power commander ja säätö kx tampere

    Orkkis 162,62 rwhp, nyt 174,30
    Vääntö 102,5 -> 106,95
    Paino -7 kg
    Tehokäyrä loppuun asti nouseva kun orkkiksella loppu laskevaa.
    Seuraavaksi rajoittajien poisto ja max kierrosten nosto +500 rpm
    Tavoite Joensuussa 2.8 ...hmmm katsotaan sitten. *
    Peilit pois ja mopo tonttiin ni voit ehkä vetää yli 287kmh,joka busallakin oli työn takana
    Pitäis mennä 300 km/h! mulla meni pari vuotta sitten
    297km/h joensuusa akran slipari muuten täysin vakio ja peilit käännetty!
  2. #692
    Lainaa (svahnm @ Heinä. 18 2008,08:16) kirjoitti
    Mulla on ollut tämän kesän Ferodon XRAC palat ja mielestäni pitää kadullakin hyvin. Itse asiassa paremmin pitävät kuin vanhat kuluneet orkkispalat.

    Muista ei kokemusta.

    EDIT: malli taisi olla xrac 2164..
    Pienellä googletuksella nuo voisikin olla loistavat palat varsinkin jos toimivat vielä kadullakin...

    Onko noita jossain ollut edukkaasti tarjolla?
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  3. #693
    Lainaa (sky @ Heinä. 18 2008,21:42) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Touko. 30 2008,13:40) kirjoitti
    Onko joku hankkinut -04/05 10r:ään uusia katteita? Mitähän kustantaa?

    Tai vetänyt pienet ratalipat (ei mitään totaali mälliä)? Paljonko on remppa maksanut?

    Mietin vakuutusyhtiön vaihtoa, kun nykynen yhtiö ei korvaa ratalippoja (kuitenkin halpa: 800e koko vuosi). Uusi yhtiö korvaisi ratalipat vähintään 600e/15% omavastuulla, mutta vuosi maksu olisi 300e kalliimpi kaikilla alennuksilla.

    Elikkäs lipan pitäisi kustantaa väh. kiloeuro, jotta tuosta vaihdosta tulisi jotain kotiin päin mahdollisen lipsun kohdalla. Ei kuitenkaan mitään hajua mitä noi pikku lipsujen paikkomiset kymppiin tyypillisesti tekee, että osaisi päättää vaihtaako yhtiö vai maksaa omasta pussista vahingon sattuessa?
    opettelet nyt vaan oikeasti ajamaan. Sulla on ihan liian hyvä pyörä, niin sun ei oo tarvinut oikeasti opetella ajamisen tekniikkaa.
    Ei tommosen pyörän perässä voi pysyä vanhalla ysillä, ellei osaa oikeasti ajaa, mutta yritetään kuiteskin
    Olipas asiallinen kommentti aiheeseen "taivaalta" Vai kävikö se hermoille, kun humauttaa kierroksella ohi jo toistakertaa samalla setillä
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  4. #694
    Lainaa (Toippari @ Heinä. 08 2008,20:34) kirjoitti
    Tuohan on kuin extaasipähkinä kympin kuorissa. Tautisen kaunista katseltavaa. Mahtanee olla makea availla kun vetää hellittämättä lainkaan rajottajalle

    Tuommoiseen varmaan sortuisin seuraavaksi ellei parempi puolisko olisi niin tiukasti tätä harrastusta vastaan
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  5. #695
    ^ joo maukkaalta alkaa tuntumaan. Mietin onko nokkien vaihdosta hyötyä ja minkä verran. Kierrosrajaa tullaan kuitenkin nostamaan mutta jos siinä samalla ..
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  6. #696
    Lainaa (Miq @ Heinä. 21 2008,08:17) kirjoitti
    Lainaa (svahnm @ Heinä. 18 2008,08:16) kirjoitti
    Mulla on ollut tämän kesän Ferodon XRAC palat ja mielestäni pitää kadullakin hyvin. Itse asiassa paremmin pitävät kuin vanhat kuluneet orkkispalat.

    Muista ei kokemusta.

    EDIT: malli taisi olla xrac 2164..
    Pienellä googletuksella nuo voisikin olla loistavat palat varsinkin jos toimivat vielä kadullakin...

    Onko noita jossain ollut edukkaasti tarjolla?
    Itse satuin talvella löytämään niitä kohtuuhinnalla täällä orgissa olleelta ilmoittelijalta. Allrightin hinnat on vähän karvaat.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  7. #697
    Lainaa (Miq @ Heinä. 21 2008,08:27) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Heinä. 18 2008,21:42) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Touko. 30 2008,13:40) kirjoitti
    Onko joku hankkinut -04/05 10r:ään uusia katteita? Mitähän kustantaa?

    Tai vetänyt pienet ratalipat (ei mitään totaali mälliä)? Paljonko on remppa maksanut?

    Mietin vakuutusyhtiön vaihtoa, kun nykynen yhtiö ei korvaa ratalippoja (kuitenkin halpa: 800e koko vuosi). Uusi yhtiö korvaisi ratalipat vähintään 600e/15% omavastuulla, mutta vuosi maksu olisi 300e kalliimpi kaikilla alennuksilla.

    Elikkäs lipan pitäisi kustantaa väh. kiloeuro, jotta tuosta vaihdosta tulisi jotain kotiin päin mahdollisen lipsun kohdalla. Ei kuitenkaan mitään hajua mitä noi pikku lipsujen paikkomiset kymppiin tyypillisesti tekee, että osaisi päättää vaihtaako yhtiö vai maksaa omasta pussista vahingon sattuessa?
    opettelet nyt vaan oikeasti ajamaan. Sulla on ihan liian hyvä pyörä, niin sun ei oo tarvinut oikeasti opetella ajamisen tekniikkaa.
    Ei tommosen pyörän perässä voi pysyä vanhalla ysillä, ellei osaa oikeasti ajaa, mutta yritetään kuiteskin
    Olipas asiallinen kommentti aiheeseen "taivaalta" Vai kävikö se hermoille, kun humauttaa kierroksella ohi jo toistakertaa samalla setillä
    Piristä sitä ysiä, pelkällä putken vaihdolla (tietenni suutinsatsit etc. + säädöt) tulee niitä lisäkaakkeja ja herkkyyttä + myös kevennystä oikein kivasti. Välit myös uusiksi, noista vakioista ei ole oikein mihinkään muuhun kuin lentokentälle Ei se noilla kympiksi muutu, mutta ihan eri pyöräksi kuitenkin ja ihan hyvin voi "underdogina" heilua..

    Ehkä myös sitä ajotekniikkaa eli lisää reeniä? Jos menee samalla setillä useesti ohi..

    Minä noista mitään tiedä ja varsinkaan en itse osaa ajaa, mutta ei se vika välttämättä aina pyörässä ole. Tiedän ettei kympille pärjää jos kuski osaa vähänkään ajaa, mutta ei sitä nyt liikaa pidä jäädä kuitenkaan, ei ne vakio kympitkään mitään kuuraketteja ole.

    - P



  8. #698
    Lainaa (Perkele @ Heinä. 22 2008,21:36) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Heinä. 21 2008,08:27) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Heinä. 18 2008,21:42) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Touko. 30 2008,13:40) kirjoitti
    Onko joku hankkinut -04/05 10r:ään uusia katteita? Mitähän kustantaa?

    Tai vetänyt pienet ratalipat (ei mitään totaali mälliä)? Paljonko on remppa maksanut?

    Mietin vakuutusyhtiön vaihtoa, kun nykynen yhtiö ei korvaa ratalippoja (kuitenkin halpa: 800e koko vuosi). Uusi yhtiö korvaisi ratalipat vähintään 600e/15% omavastuulla, mutta vuosi maksu olisi 300e kalliimpi kaikilla alennuksilla.

    Elikkäs lipan pitäisi kustantaa väh. kiloeuro, jotta tuosta vaihdosta tulisi jotain kotiin päin mahdollisen lipsun kohdalla. Ei kuitenkaan mitään hajua mitä noi pikku lipsujen paikkomiset kymppiin tyypillisesti tekee, että osaisi päättää vaihtaako yhtiö vai maksaa omasta pussista vahingon sattuessa?
    opettelet nyt vaan oikeasti ajamaan. Sulla on ihan liian hyvä pyörä, niin sun ei oo tarvinut oikeasti opetella ajamisen tekniikkaa.
    Ei tommosen pyörän perässä voi pysyä vanhalla ysillä, ellei osaa oikeasti ajaa, mutta yritetään kuiteskin
    Olipas asiallinen kommentti aiheeseen "taivaalta" Vai kävikö se hermoille, kun humauttaa kierroksella ohi jo toistakertaa samalla setillä
    Piristä sitä ysiä, pelkällä putken vaihdolla (tietenni suutinsatsit etc. + säädöt) tulee niitä lisäkaakkeja ja herkkyyttä + myös kevennystä oikein kivasti. Välit myös uusiksi, noista vakioista ei ole oikein mihinkään muuhun kuin lentokentälle Ei se noilla kympiksi muutu, mutta ihan eri pyöräksi kuitenkin ja ihan hyvin voi "underdogina" heilua..

    Ehkä myös sitä ajotekniikkaa eli lisää reeniä? Jos menee samalla setillä useesti ohi..

    Minä noista mitään tiedä ja varsinkaan en itse osaa ajaa, mutta ei se vika välttämättä aina pyörässä ole. Tiedän ettei kympille pärjää jos kuski osaa vähänkään ajaa, mutta ei sitä nyt liikaa pidä jäädä kuitenkaan, ei ne vakio kympitkään mitään kuuraketteja ole.

    - P
    Rankasti menee off topikiksi (modet voi siivoilla kun jaksaa), mutta tässä tapauksessa noi kilkkeet ei auta (ei ahvenistolla tehoa tarvita...). Rohkeasti vaan lisää vaan vauhtia Tekniikan puolesta taivas tulee polvi maassa vaikka kävely vauhdissa
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  9. #699
    Juu,kyllä se niin on että,kyllä rajat tulee vastaa ennemmin kuskilta kun pyörältä,okei ei siinä mitään,jos joku haluu rakentaa pyörää,kyllähän se niin on että nyky pyörät kun niistä ei edes kuulu mitään,ni on ihan perseestä.Mutta jos joku joka nostaa tehoa vaikka 10% ja saa sen siirettyä kierros aikoihin on muuten tosi ÄIJÄ!Mä itte olen sen verran tumpelo,että ei olisi mitään madollisuuksia,mutta kaikki kunnia TEHOLLE.Virittäkää se on hieno piirre kun jaksaa paneutua asiaan
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  10. #700
    Kenelläkään tarvetta 04/05 mallisen kympin takapenkille, etujarrupuristimelle, orggis äänenvaimentajalle ja peileille? Olis ylimääräisenä ja luopuisin pientä korvausta vastaan.
    if i was in ww2 they'd call me spitfire
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  11. #701
    Lainaa (Miq @ Heinä. 23 2008,13:15) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Heinä. 22 2008,21:36) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Heinä. 21 2008,08:27) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Heinä. 18 2008,21:42) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Touko. 30 2008,13:40) kirjoitti
    Onko joku hankkinut -04/05 10r:ään uusia katteita? Mitähän kustantaa?

    Tai vetänyt pienet ratalipat (ei mitään totaali mälliä)? Paljonko on remppa maksanut?

    Mietin vakuutusyhtiön vaihtoa, kun nykynen yhtiö ei korvaa ratalippoja (kuitenkin halpa: 800e koko vuosi). Uusi yhtiö korvaisi ratalipat vähintään 600e/15% omavastuulla, mutta vuosi maksu olisi 300e kalliimpi kaikilla alennuksilla.

    Elikkäs lipan pitäisi kustantaa väh. kiloeuro, jotta tuosta vaihdosta tulisi jotain kotiin päin mahdollisen lipsun kohdalla. Ei kuitenkaan mitään hajua mitä noi pikku lipsujen paikkomiset kymppiin tyypillisesti tekee, että osaisi päättää vaihtaako yhtiö vai maksaa omasta pussista vahingon sattuessa?
    opettelet nyt vaan oikeasti ajamaan. Sulla on ihan liian hyvä pyörä, niin sun ei oo tarvinut oikeasti opetella ajamisen tekniikkaa.
    Ei tommosen pyörän perässä voi pysyä vanhalla ysillä, ellei osaa oikeasti ajaa, mutta yritetään kuiteskin
    Olipas asiallinen kommentti aiheeseen "taivaalta" Vai kävikö se hermoille, kun humauttaa kierroksella ohi jo toistakertaa samalla setillä
    Piristä sitä ysiä, pelkällä putken vaihdolla (tietenni suutinsatsit etc. + säädöt) tulee niitä lisäkaakkeja ja herkkyyttä + myös kevennystä oikein kivasti. Välit myös uusiksi, noista vakioista ei ole oikein mihinkään muuhun kuin lentokentälle Ei se noilla kympiksi muutu, mutta ihan eri pyöräksi kuitenkin ja ihan hyvin voi "underdogina" heilua..

    Ehkä myös sitä ajotekniikkaa eli lisää reeniä? Jos menee samalla setillä useesti ohi..

    Minä noista mitään tiedä ja varsinkaan en itse osaa ajaa, mutta ei se vika välttämättä aina pyörässä ole. Tiedän ettei kympille pärjää jos kuski osaa vähänkään ajaa, mutta ei sitä nyt liikaa pidä jäädä kuitenkaan, ei ne vakio kympitkään mitään kuuraketteja ole.

    - P
    Rankasti menee off topikiksi (modet voi siivoilla kun jaksaa), mutta tässä tapauksessa noi kilkkeet ei auta (ei ahvenistolla tehoa tarvita...). Rohkeasti vaan lisää vaan vauhtia Tekniikan puolesta taivas tulee polvi maassa vaikka kävely vauhdissa
    Veikkaisin että olisi noista tuollakin apua. Siis herkkyydestä vakioon nähden, jos vain lisäksi välejä tiuhennetaan. Eli noi välitykset olis juurikin se oleellisin pointti tuossa. Ei se nopeus, vaan kiihtyvyys mutkista ulos tullessa jne. En noilla "ohjeilla" hakenut tosiaan mitään hirveitä nopeuksia siis

    End of off-topic..

    - P

    Edit: kevennys myös on ihan oikeasti semmoinen asia, jonka huomaa kohtuu nopeasti ysin kohdalla, painoa kun on nyky-kiloisiin nähden aika paljon. Jos täys-röörin viitsii investoida ja muutenkin hieman kevennellä (esim. 520-konversiot / alurattaat jne.) niin alkaa olla vaikutusta juuri noissa mutkissa. Tulleepi aika paljon ketterämpi kikotin. Kuskihan se kuitenkin se suurin tekijä noissa hommissa on.
  12. #702
    Lainaa (Perkele @ Heinä. 23 2008,22:30) kirjoitti
    Edit: kevennys myös on ihan oikeasti semmoinen asia, jonka huomaa kohtuu nopeasti ysin kohdalla, painoa kun on nyky-kiloisiin nähden aika paljon. Jos täys-röörin viitsii investoida ja muutenkin hieman kevennellä (esim. 520-konversiot / alurattaat jne.) niin alkaa olla vaikutusta juuri noissa mutkissa. Tulleepi aika paljon ketterämpi kikotin. Kuskihan se kuitenkin se suurin tekijä noissa hommissa on.
    Lueskelin yhtä englantilaista alan lehteä jossa olivat vaihtaneet 10R:ään hiilikuituvanteet. Ero ajokäytöksessä oli huima. Radalla kierrosaika parani muistaakseni 2s saman kuskin ajamana.

    Ps. Voisihan sitä itsekin katsoa vaakaa 10kg pois kuskista tekisi sekin ihmeitä.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  13. #703
    Lainaa (dYNY @ Heinä. 24 2008,07:45) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Heinä. 23 2008,22:30) kirjoitti
    Edit: kevennys myös on ihan oikeasti semmoinen asia, jonka huomaa kohtuu nopeasti ysin kohdalla, painoa kun on nyky-kiloisiin nähden aika paljon. Jos täys-röörin viitsii investoida ja muutenkin hieman kevennellä (esim. 520-konversiot / alurattaat jne.) niin alkaa olla vaikutusta juuri noissa mutkissa. Tulleepi aika paljon ketterämpi kikotin. Kuskihan se kuitenkin se suurin tekijä noissa hommissa on.
    Lueskelin yhtä englantilaista alan lehteä jossa olivat vaihtaneet 10R:ään hiilikuituvanteet. Ero ajokäytöksessä oli huima. Radalla kierrosaika parani muistaakseni 2s saman kuskin ajamana.

    Ps. Voisihan sitä itsekin katsoa vaakaa 10kg pois kuskista tekisi sekin ihmeitä.
    Jesh, ja sitten kun laihikset käyty niin voi luovuttaa turhat sisäelimet sun muut hyvään tarkoitukseen. Taas on paino kevyempi ja piste alempana
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  14. #704
    Täytyy myöntää että keveys, herkkyys, teho ja voima antaa mausteen ihan arkikäytöllekin. Jotkut saavat siitä hyödyn omaan rataharrastukseensa mutta hauskuutta se ainakin antaa. Vertasin omaa samaan vakiopyörään eikä voi kuin suositella pikku lisäinvestointia..
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  15. #705
    Lainaa (svahnm @ Heinä. 18 2008,08:16) kirjoitti
    Mulla on ollut tämän kesän Ferodon XRAC palat ja mielestäni pitää kadullakin hyvin. Itse asiassa paremmin pitävät kuin vanhat kuluneet orkkispalat.

    Muista ei kokemusta.

    EDIT: malli taisi olla xrac 2164..
    Vihdoinkin sain aikaseksi vaihtaa tuollaiset palat kybään ja käytyä testaamassa ne. Täytyy myöntää että oli aivan loistavat radalla. Aina aikaisemmin ollut häipymä ongelmaa kovissa jarruissa, mutta nuo toimi aivan tasaisesti ja vielä tehokkaasti joka jarrussa Kylläpä oli ilo taas jarrutella. Kiitos loistavasta vinkista
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  16. #706
    Tänne hankittu uusi -08 10 Kawa. Pitkään harkisin asiaa Yammu R1 SP-1 ja tää uusi 10. Päädyin sitten kymppiin.Yksi painava syy oli Yammun perkeleen kuuma putki, joka poltti pohjeta ihan sairaasti. Pienestä se on kiinni tuo pyörän valtseminen. Toinen syy oli tallikaverin naljailut kuinka tehokas Ducati 1098 r on. Päätin kerralla ottaa tehoa tarpeeksi. Ja olihan tuo mopotin aika räyhee peli ajaa. Iha toista maata kuin pommin varmat Suzukit. Itse haen moposta sellaista karkeutta ja rähinää. Toivotaan, ettei ole maanantai kappale!
  17. #707
    Lainaa (ilokaasu @ Elo. 01 2008,11:39) kirjoitti
    Tänne hankittu uusi -08 10 Kawa. Pitkään harkisin asiaa Yammu R1 SP-1 ja tää uusi 10. Päädyin sitten kymppiin.Yksi painava syy oli Yammun perkeleen kuuma putki, joka poltti pohjeta ihan sairaasti. Pienestä se on kiinni tuo pyörän valtseminen. Toinen syy oli tallikaverin naljailut kuinka tehokas Ducati 1098 r on. Päätin kerralla ottaa tehoa tarpeeksi. Ja olihan tuo mopotin aika räyhee peli ajaa. Iha toista maata kuin pommin varmat Suzukit. Itse haen moposta sellaista karkeutta ja rähinää. Toivotaan, ettei ole maanantai kappale!
    Congrats, mate! Itse aattelin tommosta pommin varmaa ja lussua suzukia, jos ne saa tuosta k9:stä tehtyä mehevän. Joutuu valitettavasti kääntään takkia pois kawan riveistä. Kai otit pyöräs mustana, ne on nopeempia. Hieno peli.
  18. #708
    Uusimmassa TM:ssä Kawa oli Suzukia heikkotehoisempi?
  19. #709
    Oli kyllä. Suzukissa 4hp enemmän. Kawasta oli mitattu 176hp, ja Suzukista 180hp. Tehtaan ilmoittamat 200hp kawa ja 185hp Suzuki.

    Joten ei noihin tehtaan myyntimiesten lukemiin ole uskomista! Ei ainakaan ole vertailukelpoisia keskenään. Onhan se tietysti hienoa kun paperille kirjotetaan mahdollisimman suuret lukemat.



    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  20. #710
    138,3 kW teho ainakin kawan rekisteriotteessa. Ei noista kannata kauhiasti itkee mitä kukakin sano.
    btw 298 km/h eilen Joensuussa..



    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  21. #711
    Lainaa (Toippari @ Elo. 03 2008,07:24) kirjoitti
    138,3 kW teho ainakin kawan rekisteriotteessa. Ei noista kannata kauhiasti itkee mitä kukakin sano.
    btw 298 km/h eilen Joensuussa.. *
    Harmittavasti jäi alle 300km/h. Eikös tuolla kuitenkin putkiviritteisillä kilosillakin ajettu reilusti päälle 300km/h?
  22. #712
    Harmittaa niin vietävästi, myytiin kuitenkin 144 kw:nä. Olisiko tuossa Ram-Air järjestelmässä loput hp:t? Ilmeiseti tuo 298 km/h oli vakio pyörällä? Itse elättelen toiveita PCIII+putkiston tuomista lisähevosista. Niin Ja oma mopo tietysti musta.
    Olisi sitten samalla viivalla putkiviritteisen Suitsan kanssa.
  23. #713
    Lainaa (ilokaasu @ Elo. 03 2008,12:42) kirjoitti
    Itse elättelen toiveita PCIII+putkiston tuomista lisähevosista.
    Ostat siihen akran kokorännin ja pc3 ja bikedoctorille mars. Eiköhän ne suupielet käänny viimestään sen jälkeen ylöspäin. Ei välttämättä hevosista, mutta niistä äänistä.

    Mulla oli tuo 06 kymppi ja siinä akran evo, komentaja ja suodatin. 158hp oli tuolla putkella ennen säätöä ja jälkeen 166hp renkaalta. En tiedä paljonko toi lisää kokonaisuudessaan, kun ei orkkishiluilla penkitelty. Paljon "herkemmäksi" se kyllä säädössä muuttui. Suosittelen, vaikka köyhälle tulee kalliiks. Mitä sitten, mitään ei mukaan täältä saada.



  24. #714
    Lainaa (jarrarit @ Elo. 03 2008,10:03) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Elo. 03 2008,07:24) kirjoitti
    138,3 kW teho ainakin kawan rekisteriotteessa. Ei noista kannata kauhiasti itkee mitä kukakin sano.
    btw 298 km/h eilen Joensuussa.. *
    Harmittavasti jäi alle 300km/h. Eikös tuolla kuitenkin putkiviritteisillä kilosillakin ajettu reilusti päälle 300km/h?
    Juu ei harmittanut yhtään. * *Eikös kaikki kulje eri vauhtia riippuen onko orkkis mikä on viritysaste, kuskista, sää, peilit kaikki vaikuttaa kaikkeen niinkuin tiedät ym.. Osa meni nopeempaa ja osa hiljempaa. * *Olen tyytyväinen koska en onnistunut aivan ja noin tuhat kierrosta jäi siltti käyttämätöntä. Jätetään jotain parannettavaa ens kertaan jos se joskus tulee.
    btw. kaikenkaikkiaan mahtava vetopäivä ja hyvä porukka.



    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  25. #715
    Huomenna on taas kerran hymy korvissa!
    FZ1-N vaihtuu ZX-10R -06 10000 km ajettuun kawaan!
    FZ1 tuli kilometrejä tälle kaudelle 10 tkm ja piti saada vaihtelua, saas nähdä miltä tuo 10R kawa tuntuu!

    Oli se vaan niin hieno että ei voinut vastustaa (vihreänä)
    FZ1 20 tkm huolto olisi ollut huomenna, mutta ei tarvikkaan viedä huoltoon
    Yamaha R1 -08
    Harley Davidson Dyna Wide Glide -10
    Harley Davidson XL1200 -08
    Yamaha YZF-R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  26. #716
    Lainaa (ilokaasu @ Elo. 03 2008,12:42) kirjoitti
    Olisiko tuossa Ram-Air järjestelmässä loput hp:t?
    Juu Ram-Airia se 200 hp on. Ja sekin motista mitattuna, ei takarenkaalta...
    Ninja forever, man!
  27. #717
    Ootteko tilannu painavampia tangon painoja?
    Auttaiskohan se tärinöihin?
    Yrittänyt etsiä sellaisia, mutta ei ole sattunut silmään!
    Varmaan ois hyvä olla reilun painoset.
    Jos joku tietää paikan mistä vois tilata, tai on jäänyt ylimääräiset itselle niin olisin kiinnostunut.
    Yamaha R1 -08
    Harley Davidson Dyna Wide Glide -10
    Harley Davidson XL1200 -08
    Yamaha YZF-R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  28. #718
    Ajattelin näin teiltä kysellä kun oma kausi on pilalla jo kun sumeko ei saa liikkeelle toimitettua osia.. Onko teillä ollut kuinka hankaluuksia saada varaosia pyörään? Itselläni hajosi heinäkuun alussa pyörästä ajoneston avaimenhaistelija jotenka pyörää ei saa käyntiin, osa tilattiin 7.7 ja edelleen odotellaan osaa japanista..
    Voiko nykypäivänä olla näin vaikeeta saada osaa toiselta puolelta mailmaa?
    Täytyy varmaan pysyä hondassa sittenkin kun sumeko / kuvanmp palvelu on tämän tasoista..
    Pahinta on kun kukaan ei pysty varmentaa koska osaa olisi saamassa niin vakuutukset juoksee kokoajan! *
    Pakko oli vuodattaa kun vit%#"&"aaaa niin paljon..
    Kawasaki ZX-10R
  29. #719
    Onko olemassa clubeja/kerhoja niinkuin Gigser.com?
  30.  
  31. #720
    Lainaa (ilokaasu @ Elo. 12 2008,16:39) kirjoitti
    Onko olemassa clubeja/kerhoja niinkuin Gigser.com?
    *kliks*

    tuolta ainakin olen käynyt juttuja lueskelemassa ja on siellä näemmä "members" osiokin.



    Pyörätön pyörijä
Sivu: 24 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1422232425263474124 ... ViimeinenViimeinen