Pitäis mennä 300 km/h! mulla meni pari vuotta sitten(anttari @ Heinä. 11 2008,22:14) kirjoitti
297km/h joensuusa akran slipari muuten täysin vakio ja peilit käännetty!
Pienellä googletuksella nuo voisikin olla loistavat palat varsinkin jos toimivat vielä kadullakin...(svahnm @ Heinä. 18 2008,08:16) kirjoitti
Onko noita jossain ollut edukkaasti tarjolla?
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Olipas asiallinen kommentti aiheeseen "taivaalta"(sky @ Heinä. 18 2008,21:42) kirjoitti
Vai kävikö se hermoille, kun humauttaa kierroksella ohi jo toistakertaa samalla setillä
![]()
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Tuohan on kuin extaasipähkinä kympin kuorissa. Tautisen kaunista katseltavaa.(Toippari @ Heinä. 08 2008,20:34) kirjoitti
Mahtanee olla makea availla kun vetää hellittämättä lainkaan rajottajalle
Tuommoiseen varmaan sortuisin seuraavaksi ellei parempi puolisko olisi niin tiukasti tätä harrastusta vastaan![]()
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
^ joo maukkaalta alkaa tuntumaan. Mietin onko nokkien vaihdosta hyötyä ja minkä verran. Kierrosrajaa tullaan kuitenkin nostamaan mutta jos siinä samalla ..
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Itse satuin talvella löytämään niitä kohtuuhinnalla täällä orgissa olleelta ilmoittelijalta. Allrightin hinnat on vähän karvaat.(Miq @ Heinä. 21 2008,08:17) kirjoitti
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Piristä sitä ysiä, pelkällä putken vaihdolla (tietenni suutinsatsit etc. + säädöt) tulee niitä lisäkaakkeja ja herkkyyttä + myös kevennystä oikein kivasti. Välit myös uusiksi, noista vakioista ei ole oikein mihinkään muuhun kuin lentokentälle(Miq @ Heinä. 21 2008,08:27) kirjoitti
Ei se noilla kympiksi muutu, mutta ihan eri pyöräksi kuitenkin ja ihan hyvin voi "underdogina" heilua..
Ehkä myös sitä ajotekniikkaa eli lisää reeniä? Jos menee samalla setillä useesti ohi..
Minä noista mitään tiedä ja varsinkaan en itse osaa ajaa, mutta ei se vika välttämättä aina pyörässä ole. Tiedän ettei kympille pärjää jos kuski osaa vähänkään ajaa, mutta ei sitä nyt liikaa pidä jäädä kuitenkaan, ei ne vakio kympitkään mitään kuuraketteja ole.
- P
Rankasti menee off topikiksi (modet voi siivoilla kun jaksaa), mutta tässä tapauksessa noi kilkkeet ei auta (ei ahvenistolla tehoa tarvita...). Rohkeasti vaan lisää vaan vauhtia(Perkele @ Heinä. 22 2008,21:36) kirjoitti
Tekniikan puolesta taivas tulee polvi maassa vaikka kävely vauhdissa
![]()
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Juu,kyllä se niin on että,kyllä rajat tulee vastaa ennemmin kuskilta kun pyörältä,okei ei siinä mitään,jos joku haluu rakentaa pyörää,kyllähän se niin on että nyky pyörät kun niistä ei edes kuulu mitään,ni on ihan perseestä.Mutta jos joku joka nostaa tehoa vaikka 10% ja saa sen siirettyä kierros aikoihin on muuten tosi ÄIJÄ!Mä itte olen sen verran tumpelo,että ei olisi mitään madollisuuksia,mutta kaikki kunnia TEHOLLE.Virittäkää se on hieno piirre kun jaksaa paneutua asiaan![]()
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Kenelläkään tarvetta 04/05 mallisen kympin takapenkille, etujarrupuristimelle, orggis äänenvaimentajalle ja peileille? Olis ylimääräisenä ja luopuisin pientä korvausta vastaan.
if i was in ww2 they'd call me spitfire
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Veikkaisin että olisi noista tuollakin apua. Siis herkkyydestä vakioon nähden, jos vain lisäksi välejä tiuhennetaan. Eli noi välitykset olis juurikin se oleellisin pointti tuossa. Ei se nopeus, vaan kiihtyvyys mutkista ulos tullessa jne. En noilla "ohjeilla" hakenut tosiaan mitään hirveitä nopeuksia siis(Miq @ Heinä. 23 2008,13:15) kirjoitti
End of off-topic..
- P
Edit: kevennys myös on ihan oikeasti semmoinen asia, jonka huomaa kohtuu nopeasti ysin kohdalla, painoa kun on nyky-kiloisiin nähden aika paljon. Jos täys-röörin viitsii investoida ja muutenkin hieman kevennellä (esim. 520-konversiot / alurattaat jne.) niin alkaa olla vaikutusta juuri noissa mutkissa. Tulleepi aika paljon ketterämpi kikotin. Kuskihan se kuitenkin se suurin tekijä noissa hommissa on.
Lueskelin yhtä englantilaista alan lehteä jossa olivat vaihtaneet 10R:ään hiilikuituvanteet. Ero ajokäytöksessä oli huima. Radalla kierrosaika parani muistaakseni 2s saman kuskin ajamana.(Perkele @ Heinä. 23 2008,22:30) kirjoitti
Ps. Voisihan sitä itsekin katsoa vaakaa10kg pois kuskista tekisi sekin ihmeitä.
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Jesh, ja sitten kun laihikset käyty niin voi luovuttaa turhat sisäelimet sun muut hyvään tarkoitukseen. Taas on paino kevyempi ja piste alempana(dYNY @ Heinä. 24 2008,07:45) kirjoitti
![]()
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Täytyy myöntää että keveys, herkkyys, teho ja voima antaa mausteen ihan arkikäytöllekin. Jotkut saavat siitä hyödyn omaan rataharrastukseensa mutta hauskuutta se ainakin antaa. Vertasin omaa samaan vakiopyörään eikä voi kuin suositella pikku lisäinvestointia..![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Vihdoinkin sain aikaseksi vaihtaa tuollaiset palat kybään ja käytyä testaamassa ne. Täytyy myöntää että oli aivan loistavat radalla. Aina aikaisemmin ollut häipymä ongelmaa kovissa jarruissa, mutta nuo toimi aivan tasaisesti ja vielä tehokkaasti joka jarrussa(svahnm @ Heinä. 18 2008,08:16) kirjoitti
Kylläpä oli ilo taas jarrutella. Kiitos loistavasta vinkista
![]()
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Tänne hankittu uusi -08 10 Kawa. Pitkään harkisin asiaa Yammu R1 SP-1 ja tää uusi 10. Päädyin sitten kymppiin.Yksi painava syy oli Yammun perkeleen kuuma putki, joka poltti pohjeta ihan sairaasti. Pienestä se on kiinni tuo pyörän valtseminen. Toinen syy oli tallikaverin naljailut kuinka tehokas Ducati 1098 r on. Päätin kerralla ottaa tehoa tarpeeksi. Ja olihan tuo mopotin aika räyhee peli ajaa. Iha toista maata kuin pommin varmat Suzukit. Itse haen moposta sellaista karkeutta ja rähinää. Toivotaan, ettei ole maanantai kappale!
Congrats, mate! Itse aattelin tommosta pommin varmaa ja lussua suzukia, jos ne saa tuosta k9:stä tehtyä mehevän. Joutuu valitettavasti kääntään takkia pois kawan riveistä. Kai otit pyöräs mustana, ne on nopeempia. Hieno peli.(ilokaasu @ Elo. 01 2008,11:39) kirjoitti
![]()
Oli kyllä. Suzukissa 4hp enemmän. Kawasta oli mitattu 176hp, ja Suzukista 180hp. Tehtaan ilmoittamat 200hp kawa ja 185hp Suzuki.
Joten ei noihin tehtaan myyntimiesten lukemiin ole uskomista! Ei ainakaan ole vertailukelpoisia keskenään. Onhan se tietysti hienoa kun paperille kirjotetaan mahdollisimman suuret lukemat.
Kawasaki ZX12R B1
EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R
138,3 kW teho ainakin kawan rekisteriotteessa. Ei noista kannata kauhiasti itkee mitä kukakin sano.
btw 298 km/h eilen Joensuussa..
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Harmittavasti jäi alle 300km/h. Eikös tuolla kuitenkin putkiviritteisillä kilosillakin ajettu reilusti päälle 300km/h?(Toippari @ Elo. 03 2008,07:24) kirjoitti
Harmittaa niin vietävästi, myytiin kuitenkin 144 kw:nä. Olisiko tuossa Ram-Air järjestelmässä loput hp:t? Ilmeiseti tuo 298 km/h oli vakio pyörällä? Itse elättelen toiveita PCIII+putkiston tuomista lisähevosista. Niin Ja oma mopo tietysti musta.
Olisi sitten samalla viivalla putkiviritteisen Suitsan kanssa.
Ostat siihen akran kokorännin ja pc3 ja bikedoctorille mars. Eiköhän ne suupielet käänny viimestään sen jälkeen ylöspäin. Ei välttämättä hevosista, mutta niistä äänistä.(ilokaasu @ Elo. 03 2008,12:42) kirjoitti
Mulla oli tuo 06 kymppi ja siinä akran evo, komentaja ja suodatin. 158hp oli tuolla putkella ennen säätöä ja jälkeen 166hp renkaalta. En tiedä paljonko toi lisää kokonaisuudessaan, kun ei orkkishiluilla penkitelty. Paljon "herkemmäksi" se kyllä säädössä muuttui. Suosittelen, vaikka köyhälle tulee kalliiks. Mitä sitten, mitään ei mukaan täältä saada.
Juu ei harmittanut yhtään. *(jarrarit @ Elo. 03 2008,10:03) kirjoitti
*Eikös kaikki kulje eri vauhtia riippuen onko orkkis mikä on viritysaste, kuskista, sää, peilit kaikki vaikuttaa kaikkeen niinkuin tiedät ym.. Osa meni nopeempaa ja osa hiljempaa. *
*Olen tyytyväinen koska en onnistunut aivan ja noin tuhat kierrosta jäi siltti käyttämätöntä. Jätetään jotain parannettavaa ens kertaan jos se joskus tulee.
btw. kaikenkaikkiaan mahtava vetopäivä ja hyvä porukka.
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Huomenna on taas kerran hymy korvissa!
FZ1-N vaihtuu ZX-10R -06 10000 km ajettuun kawaan!
FZ1 tuli kilometrejä tälle kaudelle 10 tkm ja piti saada vaihtelua, saas nähdä miltä tuo 10R kawa tuntuu!
Oli se vaan niin hieno että ei voinut vastustaa(vihreänä)
FZ1 20 tkm huolto olisi ollut huomenna, mutta ei tarvikkaan viedä huoltoon![]()
Yamaha R1 -08
Harley Davidson Dyna Wide Glide -10
Harley Davidson XL1200 -08
Yamaha YZF-R1 -08
Kawasaki ZX-10R -06
Yamaha FZ1-N -06
Yamaha FZ6-S -04
Suzuki GSX-750F -89
Honda CBR 600F -89
Juu Ram-Airia se 200 hp on. Ja sekin motista mitattuna, ei takarenkaalta...(ilokaasu @ Elo. 03 2008,12:42) kirjoitti
Ninja forever, man!
Ootteko tilannu painavampia tangon painoja?
Auttaiskohan se tärinöihin?
Yrittänyt etsiä sellaisia, mutta ei ole sattunut silmään!
Varmaan ois hyvä olla reilun painoset.
Jos joku tietää paikan mistä vois tilata, tai on jäänyt ylimääräiset itselle niin olisin kiinnostunut.
Yamaha R1 -08
Harley Davidson Dyna Wide Glide -10
Harley Davidson XL1200 -08
Yamaha YZF-R1 -08
Kawasaki ZX-10R -06
Yamaha FZ1-N -06
Yamaha FZ6-S -04
Suzuki GSX-750F -89
Honda CBR 600F -89
Ajattelin näin teiltä kysellä kun oma kausi on pilalla jo kun sumeko ei saa liikkeelle toimitettua osia.. Onko teillä ollut kuinka hankaluuksia saada varaosia pyörään? Itselläni hajosi heinäkuun alussa pyörästä ajoneston avaimenhaistelija jotenka pyörää ei saa käyntiin, osa tilattiin 7.7 ja edelleen odotellaan osaa japanista..
Voiko nykypäivänä olla näin vaikeeta saada osaa toiselta puolelta mailmaa?
Täytyy varmaan pysyä hondassa sittenkin kun sumeko / kuvanmp palvelu on tämän tasoista..
Pahinta on kun kukaan ei pysty varmentaa koska osaa olisi saamassa niin vakuutukset juoksee kokoajan! *
Pakko oli vuodattaa kun vit%#"&"aaaa niin paljon..
Kawasaki ZX-10R
*kliks*(ilokaasu @ Elo. 12 2008,16:39) kirjoitti
tuolta ainakin olen käynyt juttuja lueskelemassa ja on siellä näemmä "members" osiokin.
Pyörätön pyörijä