Sivu: 22 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1220212223243272122 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 631:stä 660:een 4629:sta
  1. #631
    Lainaa (msk383 @ Touko. 10 2008,16:19) kirjoitti
    Eka tankillinen '08 kympillä takana. Mukavaan suuntaan ovat parantaneet laitosta ja poissa on vittumainen kahvojen puuduttava tärinä sekä ikävän voimakas "moottorijarrutus" kun kaasun kääntää kokonaan pois. Ei tule enää sitä äkillistä nykäystä mikä on yyber kivaa mutkissa jos höllää liikaa. Uus kymppi on ennen kaikkea pirun kiva ajettava! Kannattaa käydä kokeilemassa.
    Kävin kokeilemassa ja kyseinen koeajopyörä nimenomaan täristi käsille ikävästi. Näin asian koin, kun vertaan omaan 6r:n. Mutta muuten hyvä peli, vaikka paukkua toivoisi katuajoon jo alemmilta kierroksilta. 8000rpm jälkeen onkin sitten helvetti irti...
    Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen
  2. #632
    Lainaa (CeeCee @ Touko. 09 2008,21:02) kirjoitti
    Ihan kuule se ja sama mullekkin. Kun pesen pyörän niin tuo takavanne on vaan jäänyt niin paskaseksi. Ketjurasva, kovassa vauhdissa, lähtee sellaisella nopeudella X tangentin suuntaan, ettei sitä ihan helposti putsata. Ja jos ja kun, jos haluaa pyöränsä pitää puhtaana, niin silloin ne vanteetkin (kai) kannattaa puhdistaa. Vaikka turhaahan se on, ei tarvi kauaa ajella, niin yhtä paskasia ovat kuin ennenkin.
    Jeps, sorry vain. Ei ollut tarkoitus olla näsäviisas tahi töykeä. Tottahan se on, että perusta prätkän(kin) toimivuuteen lähtee jo puhtaudesta. Eli ei se ole huono olla kikka vaikka joka sormelle noita mönjiä irrotellessa. Pidettävä mielessä. Itse tulee sipaistua vaan aika ajoin "Pata-Pata" lapulla pesun yhteydessä vanteet siistiksi.....lähtee yllättävän hyvin. Voisi tehdä useamminkin, kun vaiva on minimaalinen.
    ps. ***keleen tyylikäs pyörä sulla. Hyvin sopii nuo pöntöt näköjään uudempaankin Kwaakkuun.



    Täysiä sisään.....Paareilla ulos.

    Kawasaki Ninja ZX-10R
  3. #633
    ZX-10R -04 tuli pari päivää sitten talliin!
    4. Kawa mulla, ja tutulta tuntuu . .Varmatoiminen, mutta raaka.

    RSV:n jälkeen tuntuu vähän kankealta, kovassa vauhdissa raskaalta ja hiljaisessa vauhdissa tehottomalta ( alle 7000rpm). Kun on tottunut lähtemään 1. ja 2. vaihteilla keula kevyenä alakierroksilta lähtien.
    Mutta sitten kun saa kierroksia niin eipä ole mitään negatiivista sanottavaa, paitsi että muutama jännä tilanne ollut kun keula pyrkii pystyyn pienestäkin töyssystä 4.vaihteella! ( Siis hyvä/huono asia, mutta ainakin viihdyttävä! )
    Ajoasento tosi pysty, että varmaan pitkääkin matkaa taittaa mielikseen.



    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  4. #634
    Lainaa (raikkonen @ Huhti. 30 2008,17:50) kirjoitti
    Vittu paukahti kympistä toinen etupän stefa *Takuu loppu 21.4, mitenköhän on, laittaneeko liike tuon viel "takuuseen"?
    Joo ei mee takuuseen, mutta saan liikkeestä stefan+öljyt molempiin etupumppuihin.

    Stefan vaihdosta:

    Meneekö se niin, että iskari irti, yläosasta iskari auki, öljyt ja sisuskalut pois, sen jälkeen pulttipyssyllä iskarin pohjassa oleva pultti auki ja sitte nykästään liukuputki erilleen iskarin yläosasta? Tämän jälkeen pölysuoja irti, lukkosokka pois, ja sitte kaivellaa stefa pois? Sit vaa uudet kamat tilalle?

    Sori ku tuli sekavasti, mut korjatkaa jos se ei mene noin, tai jos tarvitaan jotain erikoistyökaluja?
  5. #635
    Löysää yläpää jo ennen kuin otat keulaputket irti pyörästä.
    Honda CBR 954RR -03
  6. #636
    Lainaa (svahnm @ Touko. 10 2008,18:48) kirjoitti
    Lainaa (msk383 @ Touko. 10 2008,16:19) kirjoitti
    Uus kymppi on ennen kaikkea pirun kiva ajettava! Kannattaa käydä kokeilemassa.
    Ei uskalla, on tarkoitus ajella tällä vanhalla vielä pitkään..
    Sama vika täälläkin. Parempi pysyy erossa vaan, ettei tuu TAAS asiaa pankkiin... Pidemmän päälle aukee perä kun liialti pankissa asioi...
    Ninja forever, man!
  7. #637
    Lainaa (msk383 @ Touko. 10 2008,16:19) kirjoitti
    ikävän voimakas "moottorijarrutus" kun kaasun kääntää kokonaan pois. Ei tule enää sitä äkillistä nykäystä mikä on yyber kivaa mutkissa jos höllää liikaa.
    Sori menee vähän väärään osastoon, mutta:
    mulla 6r:ssä sama "ongelma" tai ominaisuus. Aluksi epäilin et pc ei oo ihan kohdillaan, mutta voisko tämä sama ominaisuus olla mahdollista myös pienemmässä ja vähän vanhemmassa painoksessa?
    Pitkää päätyyn ja perään...
  8. #638
    Noni nyt on taas 10R kasassa. Uudet Qualifier RR alla ja keula huollettu. Samalla lätkäsin vanneteipit, vaihdoin jarrunesteet ja laitoin uuden pakoputken kannakkeen...


  9. #639
    Lainaa (emjei @ Touko. 20 2008,18:40) kirjoitti
    Noni nyt on taas 10R kasassa.
    Komee peli. Onko tota vaimenninta pätkästy kun näyttää noin lyhkäseltä ? Jos on niin oliko vaikee homma ?
    ZX-10R
  10. #640
    Pyörä kuume nousi aivan liian korkeelle, bemari ja 600:n cebari lähti kerrasta vaihtoon ja tilalle saapui 05 ylivuotinen 10 ja halvempi bemukka sit syksymmällä kans,mopolla ajettu 12tkm, varusteita mm. Power Commander, akran slipari ja öhlimssin ohjausiskari. Töiden takia en ole ehtinyt ajaa kuin vajaan tonnin vasta, mutta kyllä on tippa munassa koko ajan, pyörä on aivan loistava, kateellisten jonokin on kasvanut jo melko pitkäksi. Luulen valintani olleen hyvä kun siirryin kawa kerhoon josta aina haaveillu, noh, aika näyttää.
    Jokatapauksessa on luvassa paljon tyhmiä kysymyksiä sekä vääntämistä rautalangasta, joten koittakaa kestää, opettelen vasta. Mistä olette hommaillu tuplakuplia ja minkä hintaisia ovat? Olikohan se Micky 1000 kun ihmetteli vaihdevivun jäykkyyttä, itse olen kiinnittänyt samaan asiaan ihmetystä, onko se jotenkin yleistä noissa? Ei sitä taida saada löysättyä kuitenkaan? Nonni, nyt se kysely sit alkoikin.. ;)



    TZR125
    CBR 600F 98
    ZX-10R 06
    CB1000R 09
    R1 09
  11. #641
    tarkoitit kai speed commanderilla power commanderia ellet speedo healeria sitten. joo jatkakaa vaikka zx10r foorumissa, siellä on paremmin kympistä omakohtaisesti tietäviä kuin meikäläinen.

    tänne tuo sama kommentti. tuplakuplat yleensä maksavat satasen kahta puolta, himpun yli ja niitä olen ite omaan tusinaan hommannut storm motorilta. ts. sen yhden mra:n vihreäsävyisen.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  12. #642
    Lainaa (KnightOfNi @ Touko. 20 2008,23:01) kirjoitti
    Lainaa (emjei @ Touko. 20 2008,18:40) kirjoitti
    Noni nyt on taas 10R kasassa.
    Komee peli. Onko tota vaimenninta pätkästy kun näyttää noin lyhkäseltä ? Jos on niin oliko vaikee homma ?
    Ei oo pätkästy. Toi Mivvin gp-style on tosi lyhyt jo vakiona...
  13. #643
    Lainaa (emjei @ Touko. 21 2008,08:49) kirjoitti
    Lainaa (KnightOfNi @ Touko. 20 2008,23:01) kirjoitti
    Lainaa (emjei @ Touko. 20 2008,18:40) kirjoitti
    Noni nyt on taas 10R kasassa.
    Komee peli. Onko tota vaimenninta pätkästy kun näyttää noin lyhkäseltä ? Jos on niin oliko vaikee homma ?
    Ei oo pätkästy. Toi Mivvin gp-style on tosi lyhyt jo vakiona...
    Moro minulla on ihan sama peli ja pitäisi vaihtaa putki,mistä hommasit tuon ja mitä makso.Onko penkitetty ja säädettu vaihdon jälkeen?
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  14. #644
    Lainaa (solifer @ Touko. 21 2008,21:37) kirjoitti
    Lainaa (emjei @ Touko. 21 2008,08:49) kirjoitti
    Lainaa (KnightOfNi @ Touko. 20 2008,23:01) kirjoitti
    Lainaa (emjei @ Touko. 20 2008,18:40) kirjoitti
    Noni nyt on taas 10R kasassa.
    Komee peli. Onko tota vaimenninta pätkästy kun näyttää noin lyhkäseltä ? Jos on niin oliko vaikee homma ?
    Ei oo pätkästy. Toi Mivvin gp-style on tosi lyhyt jo vakiona...
    Moro minulla on ihan sama peli ja pitäisi vaihtaa putki,mistä hommasit tuon ja mitä makso.Onko penkitetty ja säädettu vaihdon jälkeen?
    Tilasin Carpimotolta. Tais maksaa 315€. Tilasin samalla kaverin pyörään sliparin ja parit vanneteipit. Postikuluja tuli yhteensä 25€ tinkaamisen jälkeen. Eli yhteishinta 327.5€ tolle minun putkelle, jos nyt osasin oikein laskea. Ei oo penkitetty, eikä sääädetty. Tuskin ainakaan laihalla menee kun paukkuu niin nätisti...

    ääninäyte tosta putkesta. Sen verran voin sanoa, että on katu uskottavat äänet tolla putkella



  15. #645
    Miten tuon lyhkäsen putken äänitaso onko siitä mitään tietoo.Meinaan vaan ku esim.Virtasalmi ja Ahvenisto on aika tarkka ääni rajoista.On ko siinä DB,killeri?Olis vaan aikamakeen näkönen putki.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  16. #646
    Lainaa (solifer @ Touko. 24 2008,11:46) kirjoitti
    Miten tuon lyhkäsen putken äänitaso onko siitä mitään tietoo.Meinaan vaan ku esim.Virtasalmi ja Ahvenisto on aika tarkka ääni rajoista.On ko siinä DB,killeri?Olis vaan aikamakeen näkönen putki.
    Huomenna tiedän lisää noista äänistä. Oon menossa motoparkkiin ajamaan. Kyllä tossa putksessa tulee mukana dp-killeri mutta ei se ainakaan minulla ole paikallaan...
  17. #647
    Lainaa (emjei @ Touko. 24 2008,16:12) kirjoitti
    Lainaa (solifer @ Touko. 24 2008,11:46) kirjoitti
    Miten tuon lyhkäsen putken äänitaso onko siitä mitään tietoo.Meinaan vaan ku esim.Virtasalmi ja Ahvenisto on aika tarkka ääni rajoista.On ko siinä DB,killeri?Olis vaan aikamakeen näkönen putki.
    Huomenna tiedän lisää noista äänistä. Oon menossa motoparkkiin ajamaan. Kyllä tossa putksessa tulee mukana dp-killeri mutta ei se ainakaan minulla ole paikallaan...
    Just tulin motoparkista, päivä siellä grillattiin renkaita. Ìlman dp-killeriä pääsin ajamaan. Mitattu 96,4 dp ilman killeriä Mivv Gp-style sliparilla.
  18. #648
    Speedohealer ja välitykset vaihdettu joihin sit kalibroitu, toiminut ennen moitteetta nyt kuitenkin mittarinvirhe tuntuu olevan reilusti eikä huippunopeutta saa esiin tallennettuna ollenkaan. Missähä mättää? Stormilta sanoivat että vehkeet ovat idioottovarmoja eikä niitä ole hajalle mennyt, arvaili että nappiin olis päässyt pesun yhteydessä kosteutta, jos näin on niin vaikuttaakohan se mittarivirheeseen myös?

    Uuttaa piuhaa/keskusyksikköä parempi lähtee varmaan hommaileen?
    TZR125
    CBR 600F 98
    ZX-10R 06
    CB1000R 09
    R1 09
  19. #649
    Onko joku hankkinut -04/05 10r:ään uusia katteita? Mitähän kustantaa?

    Tai vetänyt pienet ratalipat (ei mitään totaali mälliä)? Paljonko on remppa maksanut?

    Mietin vakuutusyhtiön vaihtoa, kun nykynen yhtiö ei korvaa ratalippoja (kuitenkin halpa: 800e koko vuosi). Uusi yhtiö korvaisi ratalipat vähintään 600e/15% omavastuulla, mutta vuosi maksu olisi 300e kalliimpi kaikilla alennuksilla.

    Elikkäs lipan pitäisi kustantaa väh. kiloeuro, jotta tuosta vaihdosta tulisi jotain kotiin päin mahdollisen lipsun kohdalla. Ei kuitenkaan mitään hajua mitä noi pikku lipsujen paikkomiset kymppiin tyypillisesti tekee, että osaisi päättää vaihtaako yhtiö vai maksaa omasta pussista vahingon sattuessa?
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  20. #650
    Lainaa (Miq @ Touko. 30 2008,13:40) kirjoitti
    Elikkäs lipan pitäisi kustantaa väh. kiloeuro, jotta tuosta vaihdosta tulisi jotain kotiin päin mahdollisen lipsun kohdalla. Ei kuitenkaan mitään hajua mitä noi pikku lipsujen paikkomiset kymppiin tyypillisesti tekee, että osaisi päättää vaihtaako yhtiö vai maksaa omasta pussista vahingon sattuessa?
    Tonniin ei kyllä kovin kummoista lippaa tarvitse ainakaan siinä tapauksessa että työ tehdään korjaamolla oman autotallin sijasta. Mulla on ihan empiiristä kokemusta, mut ei kuitteja tallessa joten en osaa varaosien hintoja tai muita heittää.

    Suuntaa antaen voisi sanoa että pyörä kyljelleen vähäksi matkaa liukumaan niin lunnaiksi meno on aika todennäköistä (oli sitten mutkatie tai rata). Vaikka vielä ajamalla kotiinkin saisi.
    bandit600s --> zx6r --> zx10r --> gsxr 600 --> zx6rr --> nyttemmin tauolla

    ¤ttu, kirjoitin taas. Anteeksi. Mutku mul ei oo elämää...
  21. #651
    Osaisko joku antaa suoran osotteen mistä ladata -06-07 10R:n huoltomanuaali?
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  22. #652
    Lainaa (slip @ Touko. 30 2008,22:22) kirjoitti
    Osaisko joku antaa suoran osotteen mistä ladata -06-07 10R:n huoltomanuaali?
    Tuosta:

    http://www.beansbaxter.com/multimedia/0607ZX10R.zip

    Jos ei toimi niin voin pistää sen sulle s-postina. Oon niin mukava kaveri. *



  23. #653
    Kiitos. Toimii, ei tarvi lähettää spostina. Mutta jos nyt avuksi muuten tahdot olla, niin muutama tonni rahaa kyllä kelpais
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  24. #654
    Lainaa (jii-äm @ Touko. 30 2008,17:34) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Touko. 30 2008,13:40) kirjoitti
    Elikkäs lipan pitäisi kustantaa väh. kiloeuro, jotta tuosta vaihdosta tulisi jotain kotiin päin mahdollisen lipsun kohdalla. Ei kuitenkaan mitään hajua mitä noi pikku lipsujen paikkomiset kymppiin tyypillisesti tekee, että osaisi päättää vaihtaako yhtiö vai maksaa omasta pussista vahingon sattuessa?
    Tonniin ei kyllä kovin kummoista lippaa tarvitse ainakaan siinä tapauksessa että työ tehdään korjaamolla oman autotallin sijasta. Mulla on ihan empiiristä kokemusta, mut ei kuitteja tallessa joten en osaa varaosien hintoja tai muita heittää.

    Suuntaa antaen voisi sanoa että pyörä kyljelleen vähäksi matkaa liukumaan niin lunnaiksi meno on aika todennäköistä (oli sitten mutkatie tai rata). Vaikka vielä ajamalla kotiinkin saisi.
    Heitin just pienet lipat 10ärrällä ja kokonais kustannukset oli 3000€ korjaamolla. leovincen slipari (490€). kaikki oikean puolen katteet. jarrupoljin ja molemmat posket.
  25. #655
    Lainaa (slip @ Touko. 30 2008,23:44) kirjoitti
    Kiitos. Toimii, ei tarvi lähettää spostina. Mutta jos nyt avuksi muuten tahdot olla, niin muutama tonni rahaa kyllä kelpais
    Joo, tota pistä osottees niin laitan tuleen kuoressa. Käykö 5000e näin alkuun vai laitanko suoraan kympin?
  26. #656
    Lainaa (jaskajaska @ Touko. 31 2008,14:25) kirjoitti
    Lainaa (jii-äm @ Touko. 30 2008,17:34) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Touko. 30 2008,13:40) kirjoitti
    Elikkäs lipan pitäisi kustantaa väh. kiloeuro, jotta tuosta vaihdosta tulisi jotain kotiin päin mahdollisen lipsun kohdalla. Ei kuitenkaan mitään hajua mitä noi pikku lipsujen paikkomiset kymppiin tyypillisesti tekee, että osaisi päättää vaihtaako yhtiö vai maksaa omasta pussista vahingon sattuessa?
    Tonniin ei kyllä kovin kummoista lippaa tarvitse ainakaan siinä tapauksessa että työ tehdään korjaamolla oman autotallin sijasta. Mulla on ihan empiiristä kokemusta, mut ei kuitteja tallessa joten en osaa varaosien hintoja tai muita heittää.

    Suuntaa antaen voisi sanoa että pyörä kyljelleen vähäksi matkaa liukumaan niin lunnaiksi meno on aika todennäköistä (oli sitten mutkatie tai rata). Vaikka vielä ajamalla kotiinkin saisi.
    Heitin just pienet lipat 10ärrällä ja kokonais kustannukset oli 3000€ korjaamolla. leovincen slipari (490€). kaikki oikean puolen katteet. jarrupoljin ja molemmat posket.
    thängjuu. Kyllä se vissiin on vaihdettava yhtiötä nuilla hinnoilla vaikka luonne ei meinaa antaa periksi ajatusta vaihtaa vakuutusta kalliimpaan: normaalistihan yhtiötä vaihdetaan halvempaan Mutta kaipa tuo on sitten vaan ajateltava lisämaksuna ratalippojen varalta.

    Toinen vaihtoehtoo ajella varovasti radalla, mut eikai se oo vaihtoehto ollenkaan... kävimpä tuossa varovasti körttelemässä radalla ja lähren nyt tykittää tonne mutka pätkälle ei hyvä
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  27. #657
    Nyt on kawa penkitetty. Tulos: 164.3hv@11594 rpm ja 111.7Nm@8165 rpm. Paikka Haarala motorsport Toijala. Käppyrä löytyy tuolta http://kuvablogi.com/nayta/1158437/



  28. #658
    Lainaa (raikkonen @ Kesä. 03 2008,18:01) kirjoitti
    Nyt on kawa penkitetty. Tulos: 164.3hv@11594 rpm ja 111.7Nm@8165 rpm. Paikka Haarala motorsport Toijala. Käppyrä löytyy tuolta http://kuvablogi.com/nayta/1158437/
    Oliko toi pelkkä penkitys, vaiko säädätys myöskin? Jos oli säädätys niin kerro mitä tuo pulju toimituksesta veloitti.
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  29. #659
    Lainaa (CeeCee @ Kesä. 03 2008,19:39) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Kesä. 03 2008,18:01) kirjoitti
    Nyt on kawa penkitetty. Tulos: 164.3hv@11594 rpm ja 111.7Nm@8165 rpm. Paikka Haarala motorsport Toijala. Käppyrä löytyy tuolta http://kuvablogi.com/nayta/1158437/
    Oliko toi pelkkä penkitys, vaiko säädätys myöskin? Jos oli säädätys niin kerro mitä tuo pulju toimituksesta veloitti.
    Toi oli pelkkä penkitys vaan. Halusin vaan tietää, että onko seokset ihan päin persettä kun ei ole commanderia, ja tietenkin samalla myös tehon mittaus. Hyvin toimii ilman commanderia, enkä sellaista tule tarvitsemaan.


    Ps. tossa penkissä vakio K7 gikseri puskee 165, joten siinä hiukan vertailukohtaa.



  30.  
  31. #660
    Lainaa (raikkonen @ Kesä. 03 2008,21:31) kirjoitti
    Lainaa (CeeCee @ Kesä. 03 2008,19:39) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Kesä. 03 2008,18:01) kirjoitti
    Nyt on kawa penkitetty. Tulos: 164.3hv@11594 rpm ja 111.7Nm@8165 rpm. Paikka Haarala motorsport Toijala. Käppyrä löytyy tuolta http://kuvablogi.com/nayta/1158437/
    Oliko toi pelkkä penkitys, vaiko säädätys myöskin? Jos oli säädätys niin kerro mitä tuo pulju toimituksesta veloitti.
    Toi oli pelkkä penkitys vaan. Halusin vaan tietää, että onko seokset ihan päin persettä kun ei ole commanderia, ja tietenkin samalla myös tehon mittaus. Hyvin toimii ilman commanderia, enkä sellaista tule tarvitsemaan.


    Ps. tossa penkissä vakio K7 gikseri puskee 165, joten siinä hiukan vertailukohtaa.
    Juups, kiitti tiedoista! Itellä on just meneillään tuo vaihde - commanderi, vaiko eikö. Kallista hommaa vaan on. Hyvät on luvut kyllä sun pyörästä!
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
Sivu: 22 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1220212223243272122 ... ViimeinenViimeinen