Juurikin samasta syystä eivät muuten Heinollakaan suositelleet huollon yhteydessä mitään huippua täyssynteettistä 0w öljyä kympin koneeseen vaikka olisinkin heiltä ostanut isolla rahalla. Eli kyllä niillä joku ohje tuosta on joltain taholta.(PLaaf @ Helmi. 06 2008,20:01) kirjoitti
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Nyt on asia tarkistetty (7.2-08 klo 08.40) Sumekon huoltopäälliköltä ja TODELLAKIN... Kawasakin tehdas ei Suosittele 10R:n/6R:n koneeseen täyssynteettistä R4:ää, eikä mitään muutakaan täyssynteettistä öljyä.(Miq @ Helmi. 07 2008,08:37) kirjoitti
Kieltoa sen käyttöön ei kuitenkaan ole.
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Tällä hetkellä delvac-miehet hymähtälee tyytyväisinä partaansa..(dYNY @ Helmi. 07 2008,08:53) kirjoitti
![]()
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
hymm, hymm.. hymmmm,,, hymmmmmmm,,, hymmmiiiöömmm,,(svahnm @ Helmi. 07 2008,09:05) kirjoitti
parta, parta, parta, hymmm,, hymm,, delvacmies, hymm,, hymm,,
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Hyvä, että tuli selvitettyä vaikka en sitä ole ennekään sitä kawoihin laittanut.. Itse olin joskus ostamassa omaan pyörään öljyä niin sanoivat Allrightissä, että ei mikään muu toimi, kun R4 siellä pyörässä(dYNY @ Helmi. 07 2008,08:53) kirjoitti
Onneksi jätin ostamatta vaikka ei isoa virhettä olisikaan tapahtunut!
No niin, nyt on mökärännit asennettu
Kuvia
Ninja forever, man!
Tänään käyn hakemassa.(PLaaf @ Helmi. 07 2008,22:31) kirjoitti
![]()
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Tulipa heikkona hetkenä vaihdettua '00 busa kymppikawaan vuosimallia 2005. Upee, hopee ja tosinopee. Hopeiset on kuulemma kaikista nopeimpia eikös niin
Anyway, mitäs mieltä olette ohjausiskarista. Onko pakkohankinta ?
ZX-10R
ON !!!(KnightOfNi @ Helmi. 11 2008,12:20) kirjoitti
Ei 04-05 mallia turhaan ole nimetty uudelleen... "The Widow Maker".![]()
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
No, jos radalla pyörii, mutta kyllä mä pärjäsin ilmankin pari kesää. Tosin en mä sitä enää pois antaisi..(dYNY @ Helmi. 11 2008,12:23) kirjoitti
![]()
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
No jos etupyörä pysyy tiellä kiltisti maassa kiinni niin ei hätää, mutta...(svahnm @ Helmi. 11 2008,12:31) kirjoitti
Nimimerkillä:"Jarrutusjälkiä kalsareissa". *
edit: Typottaa
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Sehän siinä onkin, ettei pysynyt, mutta se on tietysti tuuristakin kiinni milloin lähtee sopivastaa hakkaamaan..
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Heh, noh ehkäpä se pitää sitten hommata että pysyy kalsarit puhtaana(dYNY @ Helmi. 11 2008,12:23) kirjoitti
Jos jollain sattuu hyllyssä lojumaan ylimääräinen niin pistäkään PM:ää.
ZX-10R
Ja nyt se on jo hommattu. Tilasin Matris M2. Ainakin googlettelun perusteella pitäisi olla ihan hyvin asiansa ajava kapistus.(KnightOfNi @ Helmi. 11 2008,13:58) kirjoitti
ZX-10R
Mitä näistä kympeistä on tehoja penkitetty? Ittee kiinostas lähinnä se, että onko 06-mallissa yhtään eroa 04-05-malliin? Jos jollain ois tuloksia kertoa, niin olis kiva tietää millä kilkkeillä ja missä penkitetty.
Onko näissä kympeissä commanderi välttämätön, jos on asennettu sliparit ja KAT:in poistava väliputki?
Erot on käsittääkseni aika minimaaliset 04/05 -- 06/07 välillä, käytännössä olemattomat.(raikkonen @ Helmi. 13 2008,11:45) kirjoitti
Viisaat väittää että commanderi pitäis laittaa jo pelkällä sliparin vaihdolla, alkaa kuulemma käymään liian laihalla. Ehkä ois kuitenki viisaampi kysyä esim. jostain sellasesta firmasta joka penkittää pyöriä, näistä esson baarin asiantuntijakommenteista (joita itekin edustan) kun ei koskaan voi varmaks tietää.
Ninja forever, man!
Akrapovicin sivuilta ainakin löytyy dynokäppyröitä eri vuosimalleista Klik!(raikkonen @ Helmi. 13 2008,11:45) kirjoitti
Tiedä sitten ovatko kuinka vertailukelpoisia keskenään.
ZX-10R
Kohtuu tasasilta vaikuttavat. Pikkusen 06-malli edellä, onneks(KnightOfNi @ Helmi. 13 2008,12:12) kirjoitti
![]()
Juurikin näin(KnightOfNi @ Helmi. 11 2008,12:20) kirjoitti
Hopee on tosi nopee
Onneksi olkoon hyvästä valinnasta!![]()
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Mulla ainakin toimi iloisesti pelkällä sliparillakin eikä pc3 säädössäkään tullut mitään isoja lisäkakku muutoksia (melkein ennemmänkin miinusta(raikkonen @ Helmi. 13 2008,11:45) kirjoitti
). Eli ei toi slipari ainakaan c-malli kymppiin aiheuta vielä mitään akuuttia säätö tarvetta. Kokoputkistolla säätö olisi ilmeisimminkin vähintäänkin suositeltavaa... Esson baari vaikenee
tässä on keskustelua aiheesta
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Mulla tuo 06 malli akran evolution koko putkella, pc3 ja bmc-suodatin. 166hp tuli bike doctorin penkissä takaselle. Ennen säätöä oli 158hp. Joo, tiedän, kesy paska, mut mulle riittävästi.(raikkonen @ Helmi. 13 2008,11:45) kirjoitti
Jos tuo 166hv bikedoctorin uudessa penkissä mitattu niin tosi kovat tehot. Itselleni toi 06vm ajettiin sliparilla ilman boxia penkissä ensin ja sen jälkeen säädettiin commanderin kanssa. paljon paremman sai kyllä commanderin kanssa,sliparin kanssa pitää myös ostaa se lambdan huijaaja että saa säädettyä myös alakiekat. 06/07vm tasaisempi tehokäyrä verrattuna edelliseen malliin,joka pienellä yläpiikillä jopa saattoi tuntua tehokkaammalta mutta käyrissä uudessa mallissa oli parempi lopputeho/parempi vääntö.
Joo, uudessa penkissä ajettiin.(kawa zx10 @ Helmi. 18 2008,10:33) kirjoitti
Olisi tarvetta 06/07 mallin oikealle etuvilkulle. Sattuiskohan kenelläkään oleen ylimääräisenä nurkissa? Josta tietysti luopuisi sopuhintaan? Joo, ois voinut kuulua ostetaan osioon, mutta täältä saattais paremmin löytyä.
Mistä erottaa 04 ja 05 10R:än?
Netissä kun porukka myy ylivuotisia pyöriä sillä vuosimallilla, jolloin
ensirekisteröinti on tehty.
Oliko vain -04 mallissa sitä etuvanne ongelmaa?
Suzuki GSXR 600 L1
Joo, etuvanne issue oli käsittääkseni vain alkupään laitteissa..(tomppa82 @ Helmi. 26 2008,15:16) kirjoitti
Väreistä pystyy ainakin jotain päättelemään.. Sinistä ei kai -05 enää ollut ja toisaalta taas mattavärit (beige) tuli vasta -05.
Kyllä kai tuon etuvannehistorian saa maahantuojalta selville, jos epäilyttää.
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Eikös runkonumerosta ole kuudes ja seiska luku se vuosimalli vai sekotankohan mä johonkin muuhun merkkiin nytten sen.. Siinä se muistaakseni oli jotenkin ainakin(svahnm @ Helmi. 26 2008,16:45) kirjoitti
Ei tuosta nyt ota selvää..