Sivu: 17 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 715161718192767117 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481:stä 510:een 4629:sta
  1. #481
    Lainaa (PLaaf @ Helmi. 06 2008,20:01) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Helmi. 01 2008,23:48) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Tammi. 23 2008,20:45) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Tammi. 22 2008,08:30) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Tammi. 21 2008,19:49) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Tammi. 20 2008,23:25) kirjoitti
    Lainaa (jaskajaska @ Tammi. 20 2008,23:18) kirjoitti
    en löytänyt haun avulla juttua zx10r öljyistä niin tuli tossa mieleen et mitä öljyä porukka käyttää? ihan sitä mitä ohjekirjassa suositellaan vai onkos porukka koittanut jotain muuta?
    Castrol R4 10W-50
    JA Castrolin Gps..

    R4 Käyttö kielletty.. Tai niin ainakin sumekolta tuli viestiä, että poistaa sylinterin pinnasta jotakin..Ei suositella.

    R4 ne yrittää kawasakiin tunkea Allrightissa, mutta kawan R pyörissä sen käyttö on ainakin "kielletty"! En kyllä usko, että mitenkään tavallisessa ajossa vaikuttaa, mutta itse en ainakaan käytä sitä! Vain Castrollin GPS joka on halvempaakin (ainakin 4 euroa).. Ja kytkin kyllä pitää ihan hyvin eikä "pala"
    OHO!

    Aika uskomatonta. Jos tuossa olisi jotain perää niin eiköhän Sumeko olisi tiedottanut asiasta jälleenmyyjiään ja huoltopisteitään, sekä pyörien omistajia. Myös Castrol valmistajana olisi varmasti reagoinut ongelmaan. Eikä kawan sylintereissä varmaankaan ole mitään pinnoitusta mitä ei muilla pyörämerkeillä ole.

    Itse olen ajanut ko. rasvalla kymmeniä tuhansia kilometrejä, sekä katua, että rataa ilman mitään ylimääräisiä kulumisia. Kytkimen kanssakaan ei ole ollut mitään ongelmaa.

    Nyt olisi mielenkiintoista kuulla Sumekon virallinen kanta asiaan.
    Eipä ainakaan huollossa pistetä sitä R4 sinne, kun näin on ohjeistettu. Muihin merkkeihin kyllä.

    Sumekoltahan sitä voi kysäistä, mutta sielläkin on vähän vastaukset mitä on. Riippuu siitä ihmisestä joka sattuu vastaamaan Jokaisella on mielipiteet ja tieto on rajattua sekin.
    No niin. Nyt on messuilta saatu Sumekon kanta Castrolin R4 öljylle.

    Mitään rajoituksia R4:n käytölle EI OLE
    Keneltä kysyit?

    Sumeko sano, että kiillottaa sylinterin pinnoitetta jolloin se kuluu nopeammin ja ei suositella.

    Hmm.. Puhuvat ristiin siellä.
    Juurikin samasta syystä eivät muuten Heinollakaan suositelleet huollon yhteydessä mitään huippua täyssynteettistä 0w öljyä kympin koneeseen vaikka olisinkin heiltä ostanut isolla rahalla. Eli kyllä niillä joku ohje tuosta on joltain taholta.
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  2. #482
    Lainaa (Miq @ Helmi. 07 2008,08:37) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Helmi. 06 2008,20:01) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Helmi. 01 2008,23:48) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Tammi. 23 2008,20:45) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Tammi. 22 2008,08:30) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Tammi. 21 2008,19:49) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Tammi. 20 2008,23:25) kirjoitti
    Lainaa (jaskajaska @ Tammi. 20 2008,23:18) kirjoitti
    en löytänyt haun avulla juttua zx10r öljyistä niin tuli tossa mieleen et mitä öljyä porukka käyttää? ihan sitä mitä ohjekirjassa suositellaan vai onkos porukka koittanut jotain muuta?
    Castrol R4 10W-50
    JA Castrolin Gps..

    R4 Käyttö kielletty.. Tai niin ainakin sumekolta tuli viestiä, että poistaa sylinterin pinnasta jotakin..Ei suositella.

    R4 ne yrittää kawasakiin tunkea Allrightissa, mutta kawan R pyörissä sen käyttö on ainakin "kielletty"! En kyllä usko, että mitenkään tavallisessa ajossa vaikuttaa, mutta itse en ainakaan käytä sitä! Vain Castrollin GPS joka on halvempaakin (ainakin 4 euroa).. Ja kytkin kyllä pitää ihan hyvin eikä "pala"
    OHO! *

    Aika uskomatonta. Jos tuossa olisi jotain perää niin eiköhän Sumeko olisi tiedottanut asiasta jälleenmyyjiään ja huoltopisteitään, sekä pyörien omistajia. Myös Castrol valmistajana olisi varmasti reagoinut ongelmaan. Eikä kawan sylintereissä varmaankaan ole mitään pinnoitusta mitä ei muilla pyörämerkeillä ole.

    Itse olen ajanut ko. rasvalla kymmeniä tuhansia kilometrejä, sekä katua, että rataa ilman mitään ylimääräisiä kulumisia. Kytkimen kanssakaan ei ole ollut mitään ongelmaa.

    Nyt olisi mielenkiintoista kuulla Sumekon virallinen kanta asiaan.
    Eipä ainakaan huollossa pistetä sitä R4 sinne, kun näin on ohjeistettu. Muihin merkkeihin kyllä.

    Sumekoltahan sitä voi kysäistä, mutta sielläkin on vähän vastaukset mitä on. Riippuu siitä ihmisestä joka sattuu vastaamaan Jokaisella on mielipiteet ja tieto on rajattua sekin.
    No niin. Nyt on messuilta saatu Sumekon kanta Castrolin R4 öljylle.

    Mitään rajoituksia R4:n käytölle EI OLE *
    Keneltä kysyit?

    Sumeko sano, että kiillottaa sylinterin pinnoitetta jolloin se kuluu nopeammin ja ei suositella.

    Hmm.. Puhuvat ristiin siellä.
    Juurikin samasta syystä eivät muuten Heinollakaan suositelleet huollon yhteydessä mitään huippua täyssynteettistä 0w öljyä kympin koneeseen vaikka olisinkin heiltä ostanut isolla rahalla. Eli kyllä niillä joku ohje tuosta on joltain taholta.
    Nyt on asia tarkistetty (7.2-08 klo 08.40) Sumekon huoltopäälliköltä ja TODELLAKIN... Kawasakin tehdas ei Suosittele 10R:n/6R:n koneeseen täyssynteettistä R4:ää, eikä mitään muutakaan täyssynteettistä öljyä.

    Kieltoa sen käyttöön ei kuitenkaan ole.



    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  3. #483
    Lainaa (dYNY @ Helmi. 07 2008,08:53) kirjoitti
    Nyt on asia tarkistetty (7.2-08 klo 08.40) Sumekon huoltopäälliköltä ja TODELLAKIN... Kawasakin tehdas ei Suosittele 10R:n/6R:n koneeseen täyssynteettistä R4:ää, eikä mitään muutakaan täyssynteettistä öljyä.

    Kieltoa sen käyttöön ei kuitenkaan ole.
    Tällä hetkellä delvac-miehet hymähtälee tyytyväisinä partaansa..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  4. #484
    Lainaa (svahnm @ Helmi. 07 2008,09:05) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Helmi. 07 2008,08:53) kirjoitti
    Nyt on asia tarkistetty (7.2-08 klo 08.40) Sumekon huoltopäälliköltä ja TODELLAKIN... Kawasakin tehdas ei Suosittele 10R:n/6R:n koneeseen täyssynteettistä R4:ää, eikä mitään muutakaan täyssynteettistä öljyä.

    Kieltoa sen käyttöön ei kuitenkaan ole.
    Tällä hetkellä delvac-miehet hymähtälee tyytyväisinä partaansa..
    hymm, hymm.. hymmmm,,, hymmmmmmm,,, hymmmiiiöömmm,,
    parta, parta, parta, hymmm,, hymm,, delvacmies, hymm,, hymm,,
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  5. #485
    Lainaa (dYNY @ Helmi. 07 2008,08:53) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Helmi. 07 2008,08:37) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Helmi. 06 2008,20:01) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Helmi. 01 2008,23:48) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Tammi. 23 2008,20:45) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Tammi. 22 2008,08:30) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Tammi. 21 2008,19:49) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Tammi. 20 2008,23:25) kirjoitti
    Lainaa (jaskajaska @ Tammi. 20 2008,23:18) kirjoitti
    en löytänyt haun avulla juttua zx10r öljyistä niin tuli tossa mieleen et mitä öljyä porukka käyttää? ihan sitä mitä ohjekirjassa suositellaan vai onkos porukka koittanut jotain muuta?
    Castrol R4 10W-50
    JA Castrolin Gps..

    R4 Käyttö kielletty.. Tai niin ainakin sumekolta tuli viestiä, että poistaa sylinterin pinnasta jotakin..Ei suositella.

    R4 ne yrittää kawasakiin tunkea Allrightissa, mutta kawan R pyörissä sen käyttö on ainakin "kielletty"! En kyllä usko, että mitenkään tavallisessa ajossa vaikuttaa, mutta itse en ainakaan käytä sitä! Vain Castrollin GPS joka on halvempaakin (ainakin 4 euroa).. Ja kytkin kyllä pitää ihan hyvin eikä "pala"
    OHO!

    Aika uskomatonta. Jos tuossa olisi jotain perää niin eiköhän Sumeko olisi tiedottanut asiasta jälleenmyyjiään ja huoltopisteitään, sekä pyörien omistajia. Myös Castrol valmistajana olisi varmasti reagoinut ongelmaan. Eikä kawan sylintereissä varmaankaan ole mitään pinnoitusta mitä ei muilla pyörämerkeillä ole.

    Itse olen ajanut ko. rasvalla kymmeniä tuhansia kilometrejä, sekä katua, että rataa ilman mitään ylimääräisiä kulumisia. Kytkimen kanssakaan ei ole ollut mitään ongelmaa.

    Nyt olisi mielenkiintoista kuulla Sumekon virallinen kanta asiaan.
    Eipä ainakaan huollossa pistetä sitä R4 sinne, kun näin on ohjeistettu. Muihin merkkeihin kyllä.

    Sumekoltahan sitä voi kysäistä, mutta sielläkin on vähän vastaukset mitä on. Riippuu siitä ihmisestä joka sattuu vastaamaan Jokaisella on mielipiteet ja tieto on rajattua sekin.
    No niin. Nyt on messuilta saatu Sumekon kanta Castrolin R4 öljylle.

    Mitään rajoituksia R4:n käytölle EI OLE
    Keneltä kysyit?

    Sumeko sano, että kiillottaa sylinterin pinnoitetta jolloin se kuluu nopeammin ja ei suositella.

    Hmm.. Puhuvat ristiin siellä.
    Juurikin samasta syystä eivät muuten Heinollakaan suositelleet huollon yhteydessä mitään huippua täyssynteettistä 0w öljyä kympin koneeseen vaikka olisinkin heiltä ostanut isolla rahalla. Eli kyllä niillä joku ohje tuosta on joltain taholta.
    Nyt on asia tarkistetty (7.2-08 klo 08.40) Sumekon huoltopäälliköltä ja TODELLAKIN... Kawasakin tehdas ei Suosittele 10R:n/6R:n koneeseen täyssynteettistä R4:ää, eikä mitään muutakaan täyssynteettistä öljyä.

    Kieltoa sen käyttöön ei kuitenkaan ole.
    Hyvä, että tuli selvitettyä vaikka en sitä ole ennekään sitä kawoihin laittanut.. Itse olin joskus ostamassa omaan pyörään öljyä niin sanoivat Allrightissä, että ei mikään muu toimi, kun R4 siellä pyörässä

    Onneksi jätin ostamatta vaikka ei isoa virhettä olisikaan tapahtunut!
  6. #486
    Jokos svahnm sait mopot huollosta?
  7. #487
    No niin, nyt on mökärännit asennettu

    Kuvia
    Ninja forever, man!
  8. #488
    Lainaa (PLaaf @ Helmi. 07 2008,22:31) kirjoitti
    Jokos svahnm sait mopot huollosta?
    Tänään käyn hakemassa.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  9. #489
    Tulipa heikkona hetkenä vaihdettua '00 busa kymppikawaan vuosimallia 2005. Upee, hopee ja tosinopee. Hopeiset on kuulemma kaikista nopeimpia eikös niin

    Anyway, mitäs mieltä olette ohjausiskarista. Onko pakkohankinta ?
    ZX-10R
  10. #490
    Lainaa (KnightOfNi @ Helmi. 11 2008,12:20) kirjoitti
    Anyway, mitäs mieltä olette ohjausiskarista. Onko pakkohankinta ?
    ON !!!

    Ei 04-05 mallia turhaan ole nimetty uudelleen... "The Widow Maker".
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  11. #491
    Lainaa (dYNY @ Helmi. 11 2008,12:23) kirjoitti
    Lainaa (KnightOfNi @ Helmi. 11 2008,12:20) kirjoitti
    Anyway, mitäs mieltä olette ohjausiskarista. Onko pakkohankinta ?
    ON !!!

    Ei 04-05 mallia turhaan ole nimetty uudelleen... "The Widow Maker". *
    No, jos radalla pyörii, mutta kyllä mä pärjäsin ilmankin pari kesää. Tosin en mä sitä enää pois antaisi..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  12. #492
    Lainaa (svahnm @ Helmi. 11 2008,12:31) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Helmi. 11 2008,12:23) kirjoitti
    Lainaa (KnightOfNi @ Helmi. 11 2008,12:20) kirjoitti
    Anyway, mitäs mieltä olette ohjausiskarista. Onko pakkohankinta ?
    ON !!!

    Ei 04-05 mallia turhaan ole nimetty uudelleen... "The Widow Maker". *
    No, jos radalla pyörii, mutta kyllä mä pärjäsin ilmankin pari kesää. Tosin en mä sitä enää pois antaisi..
    No jos etupyörä pysyy tiellä kiltisti maassa kiinni niin ei hätää, mutta...

    Nimimerkillä:"Jarrutusjälkiä kalsareissa". *

    edit: Typottaa



    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  13. #493
    Sehän siinä onkin, ettei pysynyt, mutta se on tietysti tuuristakin kiinni milloin lähtee sopivastaa hakkaamaan..



    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  14. #494
    Lainaa (dYNY @ Helmi. 11 2008,12:23) kirjoitti
    Ei 04-05 mallia turhaan ole nimetty uudelleen... "The Widow Maker".
    Heh, noh ehkäpä se pitää sitten hommata että pysyy kalsarit puhtaana

    Jos jollain sattuu hyllyssä lojumaan ylimääräinen niin pistäkään PM:ää.
    ZX-10R
  15. #495
    Lainaa (KnightOfNi @ Helmi. 11 2008,13:58) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Helmi. 11 2008,12:23) kirjoitti
    Ei 04-05 mallia turhaan ole nimetty uudelleen... "The Widow Maker".
    Heh, noh ehkäpä se pitää sitten hommata että pysyy kalsarit puhtaana
    Ja nyt se on jo hommattu. Tilasin Matris M2. Ainakin googlettelun perusteella pitäisi olla ihan hyvin asiansa ajava kapistus.
    ZX-10R
  16. #496
    Mitä näistä kympeistä on tehoja penkitetty? Ittee kiinostas lähinnä se, että onko 06-mallissa yhtään eroa 04-05-malliin? Jos jollain ois tuloksia kertoa, niin olis kiva tietää millä kilkkeillä ja missä penkitetty.

    Onko näissä kympeissä commanderi välttämätön, jos on asennettu sliparit ja KAT:in poistava väliputki?
  17. #497
    Lainaa (raikkonen @ Helmi. 13 2008,11:45) kirjoitti
    Mitä näistä kympeistä on tehoja penkitetty? Ittee kiinostas lähinnä se, että onko 06-mallissa yhtään eroa 04-05-malliin? *Jos jollain ois tuloksia kertoa, niin olis kiva tietää millä kilkkeillä ja missä penkitetty.

    Onko näissä kympeissä commanderi välttämätön, jos on asennettu sliparit ja KAT:in poistava väliputki?
    Erot on käsittääkseni aika minimaaliset 04/05 -- 06/07 välillä, käytännössä olemattomat.

    Viisaat väittää että commanderi pitäis laittaa jo pelkällä sliparin vaihdolla, alkaa kuulemma käymään liian laihalla. Ehkä ois kuitenki viisaampi kysyä esim. jostain sellasesta firmasta joka penkittää pyöriä, näistä esson baarin asiantuntijakommenteista (joita itekin edustan) kun ei koskaan voi varmaks tietää.
    Ninja forever, man!
  18. #498
    Lainaa (raikkonen @ Helmi. 13 2008,11:45) kirjoitti
    Mitä näistä kympeistä on tehoja penkitetty? Ittee kiinostas lähinnä se, että onko 06-mallissa yhtään eroa 04-05-malliin?
    Akrapovicin sivuilta ainakin löytyy dynokäppyröitä eri vuosimalleista Klik!

    Tiedä sitten ovatko kuinka vertailukelpoisia keskenään.
    ZX-10R
  19. #499
    Lainaa (KnightOfNi @ Helmi. 13 2008,12:12) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Helmi. 13 2008,11:45) kirjoitti
    Mitä näistä kympeistä on tehoja penkitetty? Ittee kiinostas lähinnä se, että onko 06-mallissa yhtään eroa 04-05-malliin?
    Akrapovicin sivuilta ainakin löytyy dynokäppyröitä eri vuosimalleista Klik!

    Tiedä sitten ovatko kuinka vertailukelpoisia keskenään.
    Kohtuu tasasilta vaikuttavat. Pikkusen 06-malli edellä, onneks
  20. #500
    Lainaa (KnightOfNi @ Helmi. 11 2008,12:20) kirjoitti
    Tulipa heikkona hetkenä vaihdettua '00 busa kymppikawaan vuosimallia 2005. Upee, hopee ja tosinopee. Hopeiset on kuulemma kaikista nopeimpia eikös niin
    Juurikin näin Hopee on tosi nopee

    Onneksi olkoon hyvästä valinnasta!
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  21. #501
    Lainaa (raikkonen @ Helmi. 13 2008,11:45) kirjoitti
    Onko näissä kympeissä commanderi välttämätön, jos on asennettu sliparit ja KAT:in poistava väliputki?
    Mulla ainakin toimi iloisesti pelkällä sliparillakin eikä pc3 säädössäkään tullut mitään isoja lisäkakku muutoksia (melkein ennemmänkin miinusta ). Eli ei toi slipari ainakaan c-malli kymppiin aiheuta vielä mitään akuuttia säätö tarvetta. Kokoputkistolla säätö olisi ilmeisimminkin vähintäänkin suositeltavaa... Esson baari vaikenee

    tässä on keskustelua aiheesta
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  22. #502
    Lainaa (raikkonen @ Helmi. 13 2008,11:45) kirjoitti
    Mitä näistä kympeistä on tehoja penkitetty? Ittee kiinostas lähinnä se, että onko 06-mallissa yhtään eroa 04-05-malliin? *Jos jollain ois tuloksia kertoa, niin olis kiva tietää millä kilkkeillä ja missä penkitetty.

    Onko näissä kympeissä commanderi välttämätön, jos on asennettu sliparit ja KAT:in poistava väliputki?
    Mulla tuo 06 malli akran evolution koko putkella, pc3 ja bmc-suodatin. 166hp tuli bike doctorin penkissä takaselle. Ennen säätöä oli 158hp. Joo, tiedän, kesy paska, mut mulle riittävästi.
  23. #503
    Jos tuo 166hv bikedoctorin uudessa penkissä mitattu niin tosi kovat tehot. Itselleni toi 06vm ajettiin sliparilla ilman boxia penkissä ensin ja sen jälkeen säädettiin commanderin kanssa. paljon paremman sai kyllä commanderin kanssa,sliparin kanssa pitää myös ostaa se lambdan huijaaja että saa säädettyä myös alakiekat. 06/07vm tasaisempi tehokäyrä verrattuna edelliseen malliin,joka pienellä yläpiikillä jopa saattoi tuntua tehokkaammalta mutta käyrissä uudessa mallissa oli parempi lopputeho/parempi vääntö.
  24. #504
    Lainaa (kawa zx10 @ Helmi. 18 2008,10:33) kirjoitti
    Jos tuo 166hv bikedoctorin uudessa penkissä mitattu niin tosi kovat tehot. Itselleni toi 06vm ajettiin sliparilla ilman boxia penkissä ensin ja sen jälkeen säädettiin commanderin kanssa. paljon paremman sai kyllä commanderin kanssa,sliparin kanssa pitää myös ostaa se lambdan huijaaja että saa säädettyä myös alakiekat. 06/07vm tasaisempi tehokäyrä verrattuna edelliseen malliin,joka pienellä yläpiikillä jopa saattoi tuntua tehokkaammalta mutta käyrissä uudessa mallissa oli parempi lopputeho/parempi vääntö.
    Joo, uudessa penkissä ajettiin.
  25. #505
    Lainaa (TaikaEtana @ Helmi. 18 2008,10:29) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Helmi. 13 2008,11:45) kirjoitti
    Mitä näistä kympeistä on tehoja penkitetty? Ittee kiinostas lähinnä se, että onko 06-mallissa yhtään eroa 04-05-malliin? *Jos jollain ois tuloksia kertoa, niin olis kiva tietää millä kilkkeillä ja missä penkitetty.

    Onko näissä kympeissä commanderi välttämätön, jos on asennettu sliparit ja KAT:in poistava väliputki?
    Mulla tuo 06 malli akran evolution koko putkella, pc3 ja bmc-suodatin. 166hp tuli bike doctorin penkissä takaselle. Ennen säätöä oli 158hp. Joo, tiedän, kesy paska, mut mulle riittävästi.
    Kuullostaa todella hyvältä
  26. #506
    Olisi tarvetta 06/07 mallin oikealle etuvilkulle. Sattuiskohan kenelläkään oleen ylimääräisenä nurkissa? Josta tietysti luopuisi sopuhintaan? Joo, ois voinut kuulua ostetaan osioon, mutta täältä saattais paremmin löytyä.
  27. #507
    Mistä erottaa 04 ja 05 10R:än?

    Netissä kun porukka myy ylivuotisia pyöriä sillä vuosimallilla, jolloin
    ensirekisteröinti on tehty.

    Oliko vain -04 mallissa sitä etuvanne ongelmaa?
    Suzuki GSXR 600 L1
  28. #508
    Lainaa (tomppa82 @ Helmi. 26 2008,15:16) kirjoitti
    Mistä erottaa 04 ja 05 10R:än?

    Netissä kun porukka myy ylivuotisia pyöriä sillä vuosimallilla, jolloin
    ensirekisteröinti on tehty.

    Oliko vain -04 mallissa sitä etuvanne ongelmaa?
    Joo, etuvanne issue oli käsittääkseni vain alkupään laitteissa..

    Väreistä pystyy ainakin jotain päättelemään.. Sinistä ei kai -05 enää ollut ja toisaalta taas mattavärit (beige) tuli vasta -05.

    Kyllä kai tuon etuvannehistorian saa maahantuojalta selville, jos epäilyttää.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  29. #509
    Lainaa (svahnm @ Helmi. 26 2008,16:45) kirjoitti
    Lainaa (tomppa82 @ Helmi. 26 2008,15:16) kirjoitti
    Mistä erottaa 04 ja 05 10R:än?

    Netissä kun porukka myy ylivuotisia pyöriä sillä vuosimallilla, jolloin
    ensirekisteröinti on tehty.

    Oliko vain -04 mallissa sitä etuvanne ongelmaa?
    Joo, etuvanne issue oli käsittääkseni vain alkupään laitteissa..

    Väreistä pystyy ainakin jotain päättelemään.. Sinistä ei kai -05 enää ollut ja toisaalta taas mattavärit (beige) tuli vasta -05.

    Kyllä kai tuon etuvannehistorian saa maahantuojalta selville, jos epäilyttää.
    Eikös runkonumerosta ole kuudes ja seiska luku se vuosimalli vai sekotankohan mä johonkin muuhun merkkiin nytten sen.. Siinä se muistaakseni oli jotenkin ainakin Ei tuosta nyt ota selvää..
  30.  
  31. #510
    saakos 04:seen kirkkaita etuvilkkuja?
    Kawasaki Ninja ZX-10R
Sivu: 17 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 715161718192767117 ... ViimeinenViimeinen