Onkos siinä sitä erillistä tasapainoakselia? Ainakin 04-07 CBR1000RR koneissa se on ja aika tarkka säädettävä kun kampuraa asentaa paikalleen. Parista koneesta nyt jättänyt sen pois juuri sen takia, ettei tarvi lohkoja kasatessa tuskailla sen kanssa.
Muoks..Koitin googlailla ja näyttäisi siltä, että vasta gen4 koneeseen tulee tuo tasapainoakseli. Eli ei ole siitä kyse nyt tässä.
"If something hasn't broken on your Ducati, it's about to!"
"Go faster is simply the result of turning "oh shit" moments into "I got this" moments."
Ducati 996 Evoluzione
Honda cbr1000rr -04 rataprojekti
Wikakasa ZX10R -13, myös useimmiten palasina
Oon hommaamassa ZX10 r,ää vuosimalli 2014-2019. Mitä niissä kannattaa tsekata.Eli tyyppivikoja, jos niitä nyt yleensä on!!
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Jos vaan budjettiin mahtuu niin >MY2016. On ihan eri pyörä kuin edellinen sukupolvi.
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
Mittaristo on aivan järkyttävä tähän vuoteen asti. Sen saa onneks halutessaan korvattua. https://www.aim-sportline.com/en/pro...xk10/index.htm
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Superbike #7
Ton mittariston kun ois pari vuotta sitten hogannu niin ois voinu viimeisin kymppi vielä tallissa säilyä hetken pidempään. Erittäin hyvä modi.
Näyttää tuo mun viimeinen 10 olevan kulkeutunut savonmaalle myyntiin. Tossa ois hyvä peli, harvinainen WSBK homologation malli. Mahtaako myyjäkään sitä tietää? https://www.nettimoto.com/kawasaki/zx-10rr/2717387
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
Vähän toista tonnia näytti olevan kun vilkaisi eri haulla. Myynti jälleenmyyjien kautta...
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
AIM:in saa myös 11-15 malleihin. Gen5 on ihan kiwa laite, jahka oppii sen tavoille itse. Itellä oli lootan kans haastetta. Tehtiin recalli ja sit oli kerran uudestaan loota ulkona myös. Oneksi on kasettimalli, ettei tartte koko konetta halkoa. Voi olla myös woolich softa osasyynä siihen vaivottumiseen ollu. Nyt sit eri sähköt.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Aika vähän on myynnissä!!2015-2019 kymppiärriä!!
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Tulipa kiva yllätys eturengasta irroittaessa. Etupumpun alapään palikka, josta etupyörän akseli työnnetään läpi, on haljennut. Halkeama kulkee edessä olevien kahden pultin yläpuolella, jotka lukitsevat akselin.
Onko muilla ollut vastaavaa? Saako tuota palikkaa erikseen?
Vuosimalli 2006.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kierre, lukite (ja lukitusruuvi)
Jokin iskaripajakin tekee tuon vaihdon samalla kun huoltaa putket. Niille ei iso humppa kun on pelit ja pensselit.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kiitos tästä!
Semmoinen kysymys vielä, että sopiiko muiden vuosimallien palikka tuohon kuin 2006-2007? Pumpuissa on eroja vuosimalleissa 2004-2005, mutta onko tuo alaosa sama?
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Mä sanoisin että ainoastaan Gen 2 osa käy tuohon. Gen 1 on 20mm akselilla vs. Gen 2 25mm, eli se rajautuu sillä pois. Gen 3 on samalla 25mm akselilla, mutta sanoisin että jarrusatulan kiinnitys on eri kohdassa. Gen 3 on 310mm jarrulevyillä Gen 2 300 milliä vastaan, mutta Gen 3 jarrusatula Gen 1/2 keulaputkessa vaatii 320mm levyn. Eli tuosta päättelisin, että Gen 3 satulan kiinnityspinnat on 5 milliä lähempänä akselia kuin Gen 2.
Gen 4 satulat ovat samat kuin Gen 3, eli veikkaan että ei se neloskoppaisenkaan osa sopisi. 6R:issä on ulkomuistista 41mm keulaputket kympin 43-millisiä vastaan, eli ei sovi kuusärränkään osat.
1835
Tämä tieto auttaa kummasti osan metsästyksessä, kiitos jälleen![]()
Ei ihan hirveän yleinen osa näytä olevan gen 2 etupumput käytettynä, ebaysta toki löytyy Usasta muutamat. Kolaripyörästä aika tarkkana saa olla tuon osan suhteen.
Katso myös purkamoista ja esim. e-bayn pikkuilmoituksista, tässä pari esimerkkiä hausta ("gabel fuss" on osan nimi saksaksi) :
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...86730-306-4396
https://www.bike-teile.de/index.php?...teilid=1664151
Luulisi löytyvän kun niin yleinen pyörä ja paljon purettuja. Jonkun aikaa voi joutua seuraileen, tavaraa tulee ja menee...
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
Täällähän olikin hyvä palvelu paikallisessa liikkeessä. Tilaavat nuo pumput samaan hintaan kuin olisi tullut maksamaan jos itse olisin tilannut(300€). Välttyypä samalla riskiltä, että ovat väärät tai rikkinäiset. Kiikutan pumput liikkeeseen irtonaisena ja vaihtavat nuo päädyt huollon yhteydessä![]()
Minkälainen homma on poistaa se läppä sieltä pakosarjasta. Tietysti se vaatii Sen välipätkän uuden, Akran slipari on jo hommattu. Mutta se servo moottorin ohitus???Tietysti se täytyy penkittää uudestaan asettamalla uudet polttoaine kartat. Kyseessä zx10 rr vm 2018, Eli tupla ärrä.
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
No hommaat sellaisen link pipe nimellä kulkevan putken pätkän, Google hakuna esim. "zx-10r 2016 2020 de cat link pipe"
Akraltakin löytyy jos haluat sellaisen. Sitten ruuvaat katin mäkeen ja putken pätkän tilalle. Irroitat exhaust servo valven eli sen perhosläpän moottoreineen ja kaapeleineen. Ostat esim. Exhaust Servo Eliminator releen jos et vie säätöön jotta FI valo ei ala palaan. Mieluiten viet säädettäväksi ja ecuun sisään esim. Woolichin softa jossa kartat optimoidaan jne. muutkin toiveesi pyörän ominaisuuksien suhteen voidaan modata.
https://www.woolichracing.eu/product...3-package.aspx
Kannattaa myös varmistaa ettei mökä kasva liian suureksi noilla modeilla. Itselläni oli lyhyt Akra ja cat del niin melu oli yli ratapäivien rajojen. (>107dB)
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
Panostuksen laadusta riippuen, niin tuo arrowin ( https://www.arrow.it/en/assembled/15...10RR-2017-2019 ) 71167hk half system vaikuttaisi liki hiyyvältä. Ellei halua laittaa koko putkea. Woolitsin kanssa sitten tarkkana, riippuu kuinka haluaa olla softaan ite innostunut. Oikeudet siihen tarttee ostaa itelle, ettei tarte ajella ympäri lääniä aina kun vikavalo palaa ja shifterille se race tools myös. Ai mistäkö tiedän....
Nimim. porsinut.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
^ Ei esim. 18 mallin R1 saanut resetoitua mitään edes vakio eculla, piti laittaa johdon päähän (takapyörän pyöritys pukilla laittoi virhetilaan). Näitä "testereitä" saa muutamalla kympillä. Eikä woolish kyllä vaikuttanut asiaan mitenkään. En tiedä mikä tuossa oli ettei saanut nollattua.
K8-1000