Jos tarkoitat että kilven takana lisätukena (kilvessä & telineessä kiinni) ei alumiinilevy kestä, niin höpöjä juttelet. Hyvin on ainaki mulla kestäny. Paksuutta sillä meikäläisen alumiiniläpykällä on arviolta ehkä n. 3mm.(Ephedrine @ Marras. 09 2007,17:11) kirjoitti
Jos teräsplootusta tukiläpyskän saksii, voisin kuvitella että paksuudeks piisaa ihan hyvin 1mm.
Olitkohan nyt ymmärtäny tän asian ihan oikein... Niin, rosteria tai kromattua paskarautaahan ne ite kilpitelineen taitaa aika monesti olla. Sitä lähinnä ajoin takaa että sitä rekisterikilpee ei kannata kiinnittää suoraan siihen telineeseen, mikäli teline on tuollasta matalaa mallia. Jos kilven laittaa suoraan tuollaseen matalaan telineeseen kiinni, ei sitä saa kun ylärei'istä pultattua --> värisee niin vitusti. Ja kun kilpi on tehty älyttömän ohuesta alumiinilevystä, se ei pitkään sitä tärinää kestä, vaan halkee sieltä yläreunan tuntumasta (pulttien ympäristöstä) ja tippuu tielle. Eli tarvii laittaa jonkinsorttinen tukilevy siihen kilven taakse, ja se tukilevy sit kilpeen kiinni myös kilven alareunan rei'istä, ja koko hoito sitten yläreunan rei'istä kiinni kilpitelineeseen. Joko nyt hjummarsit?
Ninja forever, man!
jepjep...(juike1 @ Marras. 21 2007,14:23) kirjoitti
T:Peltiseppä
Edit. Ei ole lisätukea. Minkäänlaista. Kilpiteline on 1.5mm vahvaa rosteria. On kestänyt jo melkosen kauan. Muinoin oli 2mm vahva alumiininen kilpiteline niin sepä murtuikin. Tiedä sitten...
if i was in ww2 they'd call me spitfire
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Jahas jahas. Sopiiko näin tulevana Ylöjärveläisenä tulla keväällä katsomaan?(kemo @ Marras. 19 2007,19:14) kirjoitti
![]()
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
Juups täytyy katsella keväämmällä, vaikka taitaa se tuo pyörä helposti silmiin osua.(kemo @ Marras. 21 2007,20:26) kirjoitti
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
Eiköhän(CeeCee @ Marras. 21 2007,20:32) kirjoitti
Jos vaan toimitukset ajoissa..
BMW S1000rr 2010
No, ehkäpä se sit on tuurillaan millon kestää ja millon ei(Ephedrine @ Marras. 21 2007,16:28) kirjoitti
Mulla oli tuossa omassa mopedissa ollu edellisellä omistajalla kilpi suoraan tuollasessa matalassa telineessä kiinni, eikä ollu kauan kestäny kun oli kilpi menny halki toisen pultin juuresta. Tää kaiffari oli kyllä hommannu siihen sen alumiinisen tukilevyn alle, muttei ollu vissiin kädettömyyttään osannu ruuvata sitä paikalleen kun ei käynyt kilpitelineeseen ihan millilleen...Kilven oli sentään irrotellu, ettei pääse tippumaan kyydistä. No, enpä alkanu kaupanteon yhteydessä kyselemään työkaluja lainaan että saisin kilven + tukilevyn paikalleen, ajelin sit reilun 200km matkan kotiin ja kilvet seurasi perässä corollan takapaksissa.. Ei viittiny sillä keikalla vielä kauheesti hurjastella tuoreella hankinnalla, että kestäis kilvet edes muutaman sadan metrin säteellä ajokista (siltä varalta jos sattuu Reinikainen kysäisemään..)
Ninja forever, man!
Toi alumiini on siitä kettumaista ainetta että kun sitä kanttaa/taivuttaa tonne 90 asteen tienoille ja yli, sen kestävyys heikkenee todella merkittävästi. Etenkin tärinästä saattaa sit murtua se kanttikohta. Näin on isot pojat ja sedät kertonu. Kusettanu kuitenki mut sattuuhan sitäkin.
if i was in ww2 they'd call me spitfire
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Joskus oli juttua siitä "hifistin kawasta"..Joku epäili et soiko se oikeesti.. http://www.youtube.com/watch?v=saYvE...eature=related
SOI SE !!![]()
BMW S1000rr 2010
Mulla on suora se kilven takana oleva alumiininen tukilevy, ei minkäänlaisia pokkauksia. Yläreunasta kiinni 2lla pultilla tuollasessa "matalassa" kilpitelineessä, tuossa kohtaa missä tuossa aiemmassa fotossa lukee "micro plate".(Ephedrine @ Marras. 22 2007,17:35) kirjoitti
Harmi kun ei ole kuvaa aiheesta... Näinköhän pitää varta vasten käydä näppäämässä foto, selventäis varmasti aika paljon sitä kilpi-tukilevy-teline-pultti-mutteri-hökötystä
Ninja forever, man!
Tervehdys.
Vaikkakin noi 04 kympin valot ovatkin aika tehokkaat, niin siltikin xenonit ovat pyörineet mielessä. Onkos porukka sellaisia kymppeihinsä laitellut ja jos on niin millaisia on tullut kokeiltua?
Ite laitoin tuolta www.tummennus.fi Xenon-valot viime kesänä, valot kyllä parani huomattavasti kawassa. Tuli lyhkäsiin ja pitkiin Xenonit, molemmat on *H 7. Kannattaa ottaa pienillä ballistimilla, ne on hieman kalliimmat mutta mahtuu ainaskin katteitten taakse.
https://www.mprengas.fi
Nyt noita settejä hieman haeskelin ja löysin tällaisen "lyhen umpioon" tarkoitetun version.Lamppu
Nämä vaan satuvat olemaan kahden lampun paketeissa. Jolloin pitäisi ottaa paketti näitä ja toinen paketti "normaaleja" tai jopa niitä 50W versioita. Tällöin vaan jäisi ylimääräinen lyhyen ja pitkän poltin.
Mahtaisikohan kellään muulla olla vastaavaa muutosta mielessä, jolloin voisi kimpassa tilata ja jakaa polttimot?
Eihän tuo lyhyen valon erikoispoltin mitään hyvää itselle toisi, mutta vastaantulijat voisivat katsoa hieman suopeammin...
Onko kellään tietoa zx10r vm-04/05 muovisen rekisterikilven kiinitys reikien/vilkkujen reikien mitotuksesta.Sekä vois kysyy samalla vm-06/07 samoista reijistä.Sen oma kilpiteline on aikas ruma ja meinaan vääntää sen rosterista,no miksi mennä kysyyn tälläsii.Tilanne on se,että mulla tulee duunin vaihto ja sen jälkeen en voi enää tehdä niitä itte.Joten tekisin etukäteen.Kun tuo pyörän osto menee kumminkin ensivuoden puolelle.![]()
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
No nyt kawojen omistajat talliin siitä,mitta käteen ja reijät selville.
Että saadaan homma hoidettua.![]()
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Oma -06:n meni just vaihdos liikkeeseen joten en pääse mittaan enään..Muuten kyllä.Meni myös kaikki kilpitelineetkin(hiilari ja alkuperäinen)(solifer @ Joulu. 11 2007,21:46) kirjoitti
BMW S1000rr 2010
Joulupukki tuli tänävuonna melko aikasin. *
Luojan kiitos vihdoinkin pääsee eroon noista saakutin matkalaukuista...
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
Luulis piisaavaan ääntä nois ränneissä?Joko on kiinni?E-hyväksytty?Mageen näkönen moto-gp viritys..
BMW S1000rr 2010
Kyllä siitä ihan mukavat höpinät tuntuu lähtevän. Fillari on tällähetkellä Heinolla säilytyksessä mutta haen sen kevättalvella hyvissä ajoin omaan talliin uinumaan. Jahka nyt kokonaan jaksan asettua tänne Ylöjärvelle...(kemo @ Joulu. 20 2007,20:58) kirjoitti
E-hyväksyntä putkelle voi olla aika uupelo.Komia se kyllä on ja pääasia, että pääsee eroon niistä itun rumista alkuperäisistä putkista! Äänestä, jenkkifoorumia siteerakseni; "loud as a hell"
![]()
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
hienot ovat. melekeen kuin olisi tehtaan tekemät, aika hyvin ossaat jo hitsata kuitenkin. ite en ossaa ollenkaan, joten sikälikin kumarrus.(CeeCee @ Joulu. 20 2007,19:33) kirjoitti
....
hehiö.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Moro! Mulla olis irti tuo 04- orkkis kilpiteline, siitäkö sä tarvisit mittoja?(solifer @ Joulu. 10 2007,21:27) kirjoitti
JUMALAUTA!!(CeeCee @ Joulu. 20 2007,21:41) kirjoitti
Voi herra ja valkeus mitkä hormit!!
*Kävin kattoo Barracudan sivuilta, näkyy olevan '05-mallin Kymppiinkin saatavana moisia rännejä --> Tää on pakkohankinta!!
Kerro please heti mistä hankit nuo? Tilasitko suoraan tuolta Barracudan sivujen kautta, vai kenties Euroopasta jostain?
En ole koskaan tilannu ulkomailta mitään, joten jos tilasit nuo ulkomailta, niin vinkkaatko miten nuo maksu- ja toimitushommat menee? Ja varsinkin jos Jenkeistä joutuu tilaa, niillä retaleilla kun on nuo dollarit...
Ja edelleen mikäli pitää Jenkeistä hankkia; Onkohan noissa Jenkeissä myytävissä Kawoissa samanlaiset putkistot (alkuperäiset siis) mitä meillä myytävissä on? Meinaan vaan että käyköhän tuollanen laitos paikalleen ilman ihmeempiä kommervenkkejä? Mulla on tällä hetkellä putki muuten alkuperäiskamaa, Yoshin sliparilla ryyditettynä.
Edittiä: Joo, tutkailin ittekin asiaa... Liekö ees pystyy tilaamaan tuolta Barracudan USAn jälleenmyyjältä, kun näkyy olevan linkki WOM:lle (Euroopan jälleenmyyjä Saksassa). (Tuo seikka pisti epäilemään että näinköhän lähettäävät ison veden takaa, kun jälleenmyyjä löytyy lähempääkin...) Sääli sinällään, Jenkkilästä sais nimittäin tuon härvelin huomattavasti halvemmalla, osittain nykyisestä dollarin kurssista johtuen. (Jenkeissä maksaa 585 taalaa = 408 euroa, WOMilla näkyy olevan 550 e.)
No, mut maksua ainakin helpottaa tälläselle asiasta tietämättömälle kun Saksasta tilaa, kun saa samalla valuutalla pelata. Ja Visalla näköjään maksu hoituu. Nyt kun sais vielä ittensä vakuutettua että uskaltaa lähtee visan numeroaan levittelemään "ympäri nettiä"..![]()
EDIT PART 2: HORMI TILATTU!!!!!![]()
Ninja forever, man!
Tuolta saksasta nuo tulivat. Jos olit jenkeistä tilaamassa niin muista, että päälle mätkähtää tullivero + alvi.
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
Juu Saksasta tilasin minäkin(CeeCee @ Joulu. 21 2007,15:37) kirjoitti
![]()
Ninja forever, man!
Joo juuri niin,jos viitsit mitottaa reikien paikat vilkkujen,että pystyn tekee ite sellaisen ja sitten vielä jos pari valokuvaa niin ois hieno juttu,lähettäisitkö ne mulle sähköpostilla?(Samigo @ Joulu. 21 2007,09:32) kirjoitti
![]()
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Kawasaki ulvoo kuun savuun,
ihmislapset hullaantuu
ps. etkös solifer puhunut vielä kesällä r1:n ostosta?
-Villiaasin poika-
Joo kyllä puhu,mutta kyllä se niin on että ei sitä pidä lipsua ruodusta pois.R1 on tosi hieno ajaa,mutta kyllä minä tykkään kumminkin 10 ärrän koneen luonteesta enemmän piste.(Ninza @ Joulu. 23 2007,21:00) kirjoitti
![]()
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Ainiin kiitos mitoista,noilla tiedoilla homma kyllä hoituu.Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta!![]()
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Korjataan senverta, että e - hyväksyntä löytyy sittenkin.(kemo @ Joulu. 20 2007,20:58) kirjoitti
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
Olin kans katsovinani et niis olis db-killerit mut muuten näyttää putket sen verran sipposilta et perin erikoista..On hassua et vakioihin tarvii laittaa kauheet röörit et saadaan tyyppihyväksyntä mut jälki asennus putkiin saadan hyväksyntä herkemmin..Toisaalta hyvä mut sais laittaa jo vakiona jotain kevyempiä ratkasuja mopoihin..(CeeCee @ Joulu. 25 2007,00:58) kirjoitti
BMW S1000rr 2010