Sivu: 134 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3484124132133134
Tulokset 3991:stä 3998:een 3998:sta
    Lainaa tosapa72 kirjoitti Katso viesti
    Moroo minä vuonna 10r tuli pakoputki yläkautta?saako 2005 yläputken?
    2006-2007 vuosimalleissa oli yläputki.
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Mä oon käyttäny vaan K&N-filttereitä. Pestävä ja ns. ikuinen jos jaksaa huoltaa. Toisaalta kovin monesti ei ole ehtinyt pestä kun pyörä aina aika ajoin on pitänyt vaihtaa uudempaan. Saatavuus hyvä, monella hyllyssä jos ei halua netistä tilata halvemmalla...tiedä sitten onko sillä mihinkään mitään merkitystä...saapahan ropata ainakin.

https://www.knfilters.com/mobile/air...ja_zx-10r.aspx
    Vaihtosuodatin laitettu paikoilleen, samanlainen.
    Kuvassa 18..19tkm etupäässä matka-ajossa sotkettu pestävä K&N-filtteri. Melkoisen sotkuinen!
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    <p>ZX-10R 2016</p>
    Myydään/annetaan ZX-10R tarvikkeita, jääneet talliin pyörän vaihtojen vuoksi:

-Gen 3, etujarrulevy, 1 kpl, vähän jäljellä vahvuutta
    -Gen 3, jarruletkut eteen ja taakse, orgikkset

-Gen 4, jarru- ja kytkinkahvat (2011-2015), uudet käyttämättömät, tehtaan paketissa
    -Gen 4, etu- ja takarattaat, +1/-1, menee samoihin ketjuihin ja aavikkovälityksestä pääsee eroon.
    Voipi käydä myös muihin malleihin.
    -Gen 4, jarrupalat eteen, uudet käyttämättömät, sintteri oisko ollu TRW, käy mun mielestä myös vanhempaan
    sukupolveen
    -Gen 4, K&N ilmansuodatin, pestävä kestomalli, pesun jäljiltä öljyttynä uutta vastaava

-tavarat Vantaalla. Laita YV:tä tms. tarjoa jotain, ei viittis roskiin heittää jos joku tarviis.
    Puhelin nollaneljäsataa kuuskasikasi 551.

Laitan myyntipalstalle kans mutta ne poistuu sieltä aika nopeesti, siksi myös tässä ketjussa.
    <p>ZX-10R 2016</p>
    Tänään sain Gen5 alle. Onhan tuolla koeajot aiemmin jo tullu tehtyä mutta nyt kun ajokauden lopulla ja lähes 30000 km jälkeen hyppäsi Gen4 puikoista uudemman sarviin niin erohan on mitä melkoisin. Sadetta ja pimeää uhmaten kävin parillakin lenkillä.

Plussaa: erittäin nöyrä ja ketterä käsiteltävyys, keveyden tuntu kaikin puolin. Brembon kaarreABS-jarrut vallan vaikuttavat.
    Miinusta: vakioulkonäkö, vakioänkkäri, vakioteho....
    Mutta hyvä aihio tuunata talven kuluessa mieleiseksi. Ekana otetaan painavia vakio-osia veke ja sitten kehitellään taas pikkusen paukkua lisää. Onko näissä euro5 tsydeemeissä jotain mikä haittaa perinteistä "vakioimista"?
    <p>ZX-10R 2016</p>
    Mitäpä tallissa on tapahtunut?

Odottelin osia melko kauan, pisimpään otti Akran titaaniosien tulo, peräti 6 viikkoa. No, pientä näpräystä on saatu aikaiseksi:
    -nestehuolto, öljyt, suodatin
    -K&N vapaavirtaussuodatin, pestävä
    -tail tidy eli alkuperäisen karmivan kilpiteline/vilkkuhässäkän eliminointi ja korvaaminen siromalla ja minivilkuilla
    -säädettävä vilkkurele (TST-Industries USA)
    -pelkääjän jalkatappien poisto - korvaava änkkärin pidike (RG-Racing UK)
    -katalysaattorin poisto, pakoputkiston servomoottorin poisto ja exhaust servo eliminator -rele tilalle (Healtech)
    -Akrapovicin lyhyt titaanislipari + link-pipe
    -JR#1 tarrat!

Saundi on hieno! Iskee lieskaa ja kipinää komeasti kun kääntää kahvaa..Naapuritkin varmasti diggaa! Seuraavaksi pitää peli järjestää Samille säätöihin, tavoitteena siis 213 HP/223 RAM.
    Painoa muuten lähti 11 kg pois noilla muutoksilla (henkilövaalla mitattuna) , mistä otetaan lisää?
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    <p>ZX-10R 2016</p>
    BTW: tässä muuten ihan mukava artikkeli mun pyörästäni - eli tuo artikkelin pyörä on juurikin mulle päätynyt. Huolimatta artikkelin "vain mielipuoli masokisti" määrittelystä aion tällä tehdä kovastikin reissua - aivan kuten aiemmillakin 10R:llini

https://www.nettimoto.com/artikkeli/...0r_raivo_harka
    <p>ZX-10R 2016</p>
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti

Painoa muuten lähti 11 kg pois noilla muutoksilla (henkilövaalla mitattuna) , mistä otetaan lisää?

Litium akulla vois lähtee pari kiloo pois.
    Z1000 '10
  8.  
    Lähtee ne lieskat ja kipinätkin pois, kunhan saat sen säädätettyä putkenvaihdon ja katin poiston jäljiltä.
    Aprilia RSV4 Tuono (-11) + KTM 350 EXC-F SD
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Sivu: 134 / 134:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3484124132133134