Hondat on tyttöjen vehkeitä...(Emppu85 @ Elo. 16 2007,19:35) kirjoitti
Siks just niiden pitää olla "laadukkaamman" (lue: yksinkertaisemman) näkösiä, ja mittaristot simppeleitä että tylleröt ymmärtäis niistä jotain
Eikä kolinoita + rahinoita passaa kuulua, menis muuten tytöillä koko ajokausi korjaamolla patsastellessa kun moporassarit antais jopolle valohoitoo. Ja minkäänlaista luonnetta ei saa tyttöjen pyörästä ajaessa löytyä, oikeestaan hondan lisävarustelistaan pitäis vielä lisätä apupyörät niin avot, jopa alkais olla tyttöpyörä kohillaan!
Noh, ei nyt kannata suutahtaa, arvon neitokaiset, hondakuskit ym. neitimäiset ihmiset (sama asia?), leikkiähän minä vaan lasken..(vaikka eihän täällä kymppi-palstalla näitä em. immeistyyppejä pitäis kai ollakaan?)
Ninja forever, man!
Eiköhän palata aiheeseen..
Onko jollain Gipro-vaihdenäyttö/TRE aiheuttanut FI-valon syttymistä tyhjäkäynnillä vai onko kyseessä ihan jokin muu?
Asentelin tosiaan palikan pyörään ja laite pelittää vaihdenäytön osalta tyydyttävästi, mutta n. 1tkm ajon jälkeen ilmeni satunnaista FI-valon palamista tyhjäkäynnillä. Jos pyörä liikkuu vähintään hölkkävauhtia valo sammuu (myös vapaalla lasketellessa).
TRE modi on asennossa ' - ' eli nolla, tosin ei vaikutusta vaikka ajaisi Hard tai Soft asennollakin ja vapaallahan se on aina disabloitu joka tapauksessa.
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Kaikkea ne jenkit keksii
Kaksi ohjaustankoa kymppiin, ym tuunauksia...
http://www.youtube.com/watch?v=9jFjf4shCiQ
Komea putkisto. Lieköhän desipelit lailliset täällä neuvostosuomessa?
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
Tuli hommattua ruttutukusta kypä-ärrä ja pitäs vähä maalailla ni sattusko joku tietää mustan 10r:n -05 värikoodia,nii ja alakatteiden koodia kans?
Thank you!!
Ja takaasi Suikkaan ;)
Nyt: GSX-R 750 K1
Exät: ZX-9R, R6 -00, GSX-R 1000 K1, ZX10r -05, R6 -01, xv125, dt 125, pv 50, Helkama AX, Tunturi Super Sport
Voi olla joku perin eksoottinen tuo värikoodi *Iteltä maalattiin 2005 mallin zx6r:stä takahaarukkaa joskus(huoltopukki naarmut pois) ja totesivat värikoodin olevan peräisin Lexus:esta..Musta helmiäis väri..
BMW S1000rr 2010
-04:een musta oli lähimpänä yamahasta. maaliliikkeessä kannattaa kattoa niistä värikartoista päivänvalossa.
900 RR
Mulla on FI-valo syttynyt kahdesti käynnistyksen jälkeen. Ensimmäinen kerta oli ennen GIPron asentamista ja toinen sen jälkeen. TRE moodi oli silloin 0-asennossa. Valo sammui, kun sammutin ja käynnistin moottorin uudelleen.(svahnm @ Elo. 17 2007,09:42) kirjoitti
Ei uskoakseni liity tohon vaihdenäyttöön. Niin ja mopo on mallia -07.
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Beet Nassert
Ihanan kallista.![]()
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
Oisikohan jollain toimivaa service manuaalia 04-05 10 ärrään?
Ne paketit jotka olen toisaalla olevista linkeistä bongannut ovat olleet, joko "lopusta korruptoituneita" tai sitten salasanalla suojattuja...
Jos olisi tiedossa toimivaa linkkiä tai jopa suoraa siirtoa skypellä tms. niin olisin erittäin kiitollinen.
kato tuolta mun viestit..(Gikseristi @ Syys. 22 2007,12:27) kirjoitti
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Mulla on koneella tuo manuaali mihin svahnm tuossa viittaa. Ite juurikin hänen opastuksellaan(svahnm @ Syys. 22 2007,12:33) kirjoitti
tuon samaisen torrent-zydeemin netistä imutin. En oo vielä pahemmin tuota manuaalia tutkinut, mut tosi pätevältä opukselta vaikutti kun sitä tulostaessa pikaiseen silmäilin.
No, mut se probleema tässä on että miten sen sulle saisin tulemaan, tiedoston koko on nimittäin 188Mt... Liekö e-kusti jaksaa polkee tuollasen lastin kans..?Ja jos vaikka jaksaakin, pitää vastaanottajalla olla tarpeeks isossa sähköpostilootassaan tarpeeks paljon tyhjää tilaa
![]()
Ninja forever, man!
Aika rapeet saundit!(CeeCee @ Syys. 22 2007,12:16) kirjoitti
Saattais mummoilla tipahtaa harkko sloggiin ku tuollasta rämäyttäis samalla tontilla..![]()
Ninja forever, man!
jarruteho hukassa, olisiko vinkkejä missä vika? onko ilmiö tullut muilla vastaan?
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Mulla viime kesänä kanssa radalla yhtäkkiä jarrukahva meni melkein pohjaan ja jarrutehot katosi. Jostain kuulin että 10r jarrusylinteri ois vähän alimitoitettu(Miq @ Syys. 24 2007,20:20) kirjoitti
Jarruletkujen vaihto teräspunosletkuihin ei ainakaan olisi pahaksi. Ja kannattaa ostaa jotain race-mallin nestettä
kuullostipa hyvältä,race-malli.
Suk dik!
Ei auta punosletkut, eikä race neste.(anttari @ Syys. 24 2007,20:48) kirjoitti
Ratkaisu on tässä: Brembo (10.4760.60)
http://www.moto-racing.co.uk/cat--Br....MC.html
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Auttaisiko toi pääsylinteri tuollaisiin jarrutehon notkahduksiin? Normaalisti ottaa napakasti kiinni eli perä nousee(dYNY @ Syys. 24 2007,21:00) kirjoitti
mutta vain toistuvissa kovissa jarrutuksissa toi teho katoaa
Häijyn tuntuista
![]()
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Ainakin Ameriikan foorumilla ovat todenneet toimivaksi korjaukseksi tähän ongelmaan.(Miq @ Syys. 24 2007,21:12) kirjoitti
Aion itsekin vaihtaa Brembon pääsylkkyyn talven aikana![]()
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Tällästä tälläkertaa. Vieläkun sais uuden putken ja noi "matkalaukut" tosta sivuilta veks, niin rupeais näyttämään jo pyörältä. *
EDIT: Kuva kyllä hieman valehtelee. Silmällä katsottuna tekele on täysin symmetrinen...
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
Mikäs profiili mahtuu pyöriin tollasen huggerin alla?(CeeCee @ Syys. 25 2007,18:07) kirjoitti
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Mitenkähän herkäksi jarrut tulee tuollaisella järemmällä brembolla? Jos herkkyys on sitä luokkaa, että vika hipasusta etunen alta niin ei kiva(dYNY @ Syys. 25 2007,09:02) kirjoitti
![]()
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Ei kuulemma tule. Liike lyhenee ja tarvittava voima on suunnilleen samaa luokkaa kuin vakiossakin.(Miq @ Syys. 26 2007,08:21) kirjoitti
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Siinä on ihan tuo vakio dunlopin rengas 190/50ZR17.(Miq @ Syys. 26 2007,08:16) kirjoitti
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
Eiköstä vakio ole 190/55/17?Yleensä jälkiasennetut kumit ovat 50 sarjalaisia.Mul oli ainakin vakio 55 sarjalainen ja välis kokeilin 50 sarjalaista mut nyt pyöräytin alle jälleen 55 sarjaa olevan Racetecin...(CeeCee @ Syys. 26 2007,18:06) kirjoitti
BMW S1000rr 2010
No enpäs mene sanomaan.(kemo @ Syys. 26 2007,22:46) kirjoitti
Lunttasin ton tiedon vain tuolta kawasaki.fi sivustolta. Täytyypä tänään tarkastaa astia, kun käy ajelemassa.
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
-06:sta eteenpäin muuttui 55-profiiliin..(CeeCee @ Syys. 27 2007,14:36) kirjoitti
EDIT: Katos, kawan suomen sivuilla oli tosiaan ainakin -07:aan merkattu 50-sarjalainen, eli onko se palannut takaisin, vai onko vain painovirhe??
EDIT2: No, ainakin ruottin sivuilla 2007:ssa oli 55-sarja, samoin kuin uuteen 2008 oli mainittu 190/55-17.. Onhan toi profiililtaan enemmän kilparadoille vaikka saatavuus katurenkaissa on heikompi kuin 50-sarjassa..
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Huoltomanuskasta; 190/55ZR17M/C (75W). Eli taisi virhe olla tuolla sivustolla...(svahnm @ Syys. 27 2007,14:37) kirjoitti
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
Juu, tuosta huggerista ja sen mahtumisesta pyörimään. Kävin eilen heittämässä pientä rundia ja alkumatkasta piti aivan helkkarinmoista laahausääntä takapalloon. Tuntu, että ääni ei ollut jatkuvaa, vaan aina kun rengas pyörähti tietylle kohtaan kuului ääni. Hetken ajon jälkeen tuo ääni loppui kokonaan mutta pysähtyessä huggeri oli hakeutunut hieman vinoon takapalloon nähden. Tuli tuosta vaan mieleen, että onkohan takarengas linjassa takahaarukkaan nähden? Mitenkä tuon voisi parhaiten itse todeta? Mitenkä tuon huggerin voisi parhaiten asenmoida, niin että se olisi linjassa ja mahtuisi pyörimään täysin? Kiinnitysruuvit on nyt kierretty hyvällä maulla momenttiin. Täytyypi varmaan ottaa vielä irti ja näyttää kulmahiomakonetta jahka kerkiää...
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
Onko kukaan säätänyt ITE venttiilejä kympistään? Mittarissa on noin 22tkm joten se alkaisi oleen melko aiheellista. Siksi kysynki, että onko se kuinkakin vaikea homma? Siin nimittäin säästäis pitkän "sentin"Vuosien mittaanhan se tekee oikein omaisuuden!!! Kun osais ite säätää.
Ja kaveri lupautuis jeesaan tossa hommassa ja häneltä löytyy kokemusta 12-kawan venttiilien säädöstä (jaksaa joka talvi tarkistella/säätää).
Eli kannattaisiko viedä liikkeeseen vai säätää omassa verstaassa?
Pitää mennä kaivaan nenää siksi aikaa kunnes keksii ratkaisun..
No jos kerran osaava kaveri ryhtyy jeesaamaan, ja kiinnostusta löytyy hommaan lähtee, niin ite sit vaan urakka alle! Palasäätöiset lienee kympin venttiilit (vai onko?), eli duunia piisaa...(SatanClaus @ Loka. 10 2007,20:03) kirjoitti
Ite haeskelin ohjeita + tietoja jo valmiiks kun meinasin palasäätöisen 6R:n venttiilit säätää ite, alkup. suunn. mukaan ens talvena, mut eipä enää tarttekaan kun vaihtui kesäkuussa tuo 6R uudennihkeeseen kymppiin!(Siinä ei oo vielä tarkastukset/säädöt ajankohtaisia, mittarissa tällä hetkellä 11,5tkm.)
Noihin kutosen venttilinsäätöohjeisiin ym. oheismatskuun tutustuneena uskallan veikata että vaikee, ahdas, paikoittain sokeakin ja tarkkuutta vaativa homma tuo on, mut sullahan on edelleen tuo osaava kaimanderi tulossa hommaan mukaan? Kattelet vaan vierestä kaljatöpseli hanskassa ja kessu toisessa, ja "otat ns. oppia"
Joku ohjeisti minua tuon 6R:n kohdalla että kannattaa harkita koko koneen ottamista pöydälle säätämisen ajaks, se nyt ainakin poistais nuo ahtaus- ja sokeusongelmat. Kannattaa harkita![]()
Ninja forever, man!