Sivu: 117 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1767107115116117118119127 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3481:stä 3510:een 4629:sta
  1. #3481
    Lainaa Micky kirjoitti Katso viesti
    Muistaako/tietääkö kukaan minä vuonna ZX-10R:ään tuli ensimmäisen kerran Nissin 19mm etujarrun pääsylinteri? Viittiskö joku kattoo -08 tai uudemmasta, että lukeeko pääsylinterin alapuolella 11/19 (saattaa olla jarruvalo katkaisijan alla tuo teksti?).

    Vai tuliko se vasta -12 malliin? (ei viittis summassa tilata ebaysta..) Entäpä onko samaa 19mm pääsylinteriä käytetty myös jossain 6R:ssä?
    En omasta ('08) löytänyt tuota merkintää pikaisella vilkaisulla, on sen verran ahdas paikka.
    08-09 10R:n Pääsylinterin osanumero on 43015-0097 ja käy myös 07-08 ZX6R.
    Tuossa räjäytyskuva: http://www.cornwallkawasaki.co.uk/sh...agram&id=16172

    Sekä lista pyöristä mihin menee:
    http://www.partzilla.com/parts/detai...3015-0097.html

    Liekö näistä apua?
    S1000R
  2. #3482
    Pyörittelin vähän parkkipaikalla ja reenailin hätäjarrutuksia. Huomasin sitten aikani pyöriteltyä, että vasemmalta edestä stefa oli falskannut hieman öljyä. Kokeilin siinä pumppailla vähän, eikä vaikuttanut vuotavan enempää. Mahtaako olla haitallista, vai purskauttiko vain ylimäärästä pihalle?
    Kawasaki ZX-10R 2011
  3. #3483
    Tarkkaile sitä.
    Tuskin sielä ylimääräistä öljyä on.
    Luultavasti stefa alkaa tulla vaihtokuntoon.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  4. #3484
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Tarkkaile sitä.
    Tuskin sielä ylimääräistä öljyä on.
    Luultavasti stefa alkaa tulla vaihtokuntoon.
    Ok, tarkkaillaan
    Kawasaki ZX-10R 2011
  5. #3485
    Onko tietoa saako tuota zx-10R 2011 ei abs-versiota abs:illiseksi jollain keinolla? ECU:n muokkaamisella tms?
    zx-10R 2011 ex: gsx-f 600 -05, z750s -06, gsx-r 1000 k5, gsx-r 1000 k9.
  6. #3486
    Minkä on normaali lämpötila jäähdytinnesteelle näin "helteellä"? Tuntuu käyvän kohtuu kuumana, kun satasessa valoissa. Ohjekirjan mukaan yli 115°C on vasta vaarallista, mutta onko tuo n. 100°C normaalia taajamassa? Tokihan se tuosta laskee kun saa pyörään vauhtia.
    RC8
  7. #3487
    Lainaa epv kirjoitti Katso viesti
    Minkä on normaali lämpötila jäähdytinnesteelle näin "helteellä"? Tuntuu käyvän kohtuu kuumana, kun satasessa valoissa. Ohjekirjan mukaan yli 115°C on vasta vaarallista, mutta onko tuo n. 100°C normaalia taajamassa? Tokihan se tuosta laskee kun saa pyörään vauhtia.
    Ihan normia on. Tuntuu vaan pahalta itestäkin
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  8. #3488
    Lainaa dYNY kirjoitti Katso viesti
    Ihan normia on. Tuntuu vaan pahalta itestäkin
    Apriliassakin lähtee vasta 104:ssä flekti pyörimään ja sitten kun se lähtee, niin onkin munat hiessä kun se kuuma ilma tulee suoraan reisille. Ei haittais yhtään vaikka lähtis jo kymmenen-viistoista astetta aiemmin hyrrät pyörimään.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  9. #3489
    Kylmänä alkaa ketjun rallatus olla aika voimakasta, ajattelin jos kiristimen vaihtaisi. Manuaalin mukaan simppeli homma; vanha irti, uusi kiinni, pyöräytä konetta pari kiekkaa ja eiku menoks.

    Onko kommentteja operaation hyödyllisyydestä tai vinkkejä suorittamiseen tai muuta vastaavaa?
    Vasta-alkaja.

    1. polkupyörä
    2. ZX-10R -05
    3. Sähkö-Jopo
  10. #3490
    Lainaa Rankkis kirjoitti Katso viesti
    Kylmänä alkaa ketjun rallatus olla aika voimakasta, ajattelin jos kiristimen vaihtaisi. Manuaalin mukaan simppeli homma; vanha irti, uusi kiinni, pyöräytä konetta pari kiekkaa ja eiku menoks.

    Onko kommentteja operaation hyödyllisyydestä tai vinkkejä suorittamiseen tai muuta vastaavaa?
    Se on yksi vaihtoehto. Itse hommasin jenkkien ebaysta kawan racing kitin mekaanisen kiristimen.
    Saa sellaisen kireyden kuin haluaa eikä ole pelkoa siitä, että hajoaa.
    Härmässä svh 980€ mutta jenkeistä 130€ rahteineen tullattuna kentällä. Aika kohtuullinen sieltä.

    Näppärä tyyppi kyllä tekee siitä automaagisesta kiristimestäkin mekaanisen.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  11. #3491
    Lainaa dYNY kirjoitti Katso viesti
    Se on yksi vaihtoehto. Itse hommasin jenkkien ebaysta kawan racing kitin mekaanisen kiristimen.
    Saa sellaisen kireyden kuin haluaa eikä ole pelkoa siitä, että hajoaa.
    Härmässä svh 980€ mutta jenkeistä 130€ rahteineen tullattuna kentällä. Aika kohtuullinen sieltä.

    Näppärä tyyppi kyllä tekee siitä automaagisesta kiristimestäkin mekaanisen.
    Joo, tuota pohdin myös, että pitäisikö laittaa tuo manuaalisäätöinen kiristin. Esim tässä näyttäisi olevan tarjolla tämmöinen

    http://www.dragrace.fi/product_info....60i104qv45nhr3

    Lienee ihan toimiva, kun noinkin yksinkertaisesta osasta kyse? 1000e kyllä kuulostaa melko ryöstöltä yhestä pultista

    Lähinnä tuon manuaalisäädön kanssa epäilyttää, että osaako tämmöinen vähemmän koneiden kanssa pelautunut säätää sitä oikein. Luin kyllä jotain ohjeita, että ekana "näppikireydelle" ja siitä sitten tyhjäkäyntiäänen perusteella. Sehän tuossa olisi plussaa, että ilmeisesti säätövaraa olisi enemmän.
    Vasta-alkaja.

    1. polkupyörä
    2. ZX-10R -05
    3. Sähkö-Jopo
  12. #3492
    Lainaa Rankkis kirjoitti Katso viesti
    Joo, tuota pohdin myös, että pitäisikö laittaa tuo manuaalisäätöinen kiristin. Esim tässä näyttäisi olevan tarjolla tämmöinen

    http://www.dragrace.fi/product_info....60i104qv45nhr3

    Lienee ihan toimiva, kun noinkin yksinkertaisesta osasta kyse? 1000e kyllä kuulostaa melko ryöstöltä yhestä pultista

    Lähinnä tuon manuaalisäädön kanssa epäilyttää, että osaako tämmöinen vähemmän koneiden kanssa pelautunut säätää sitä oikein. Luin kyllä jotain ohjeita, että ekana "näppikireydelle" ja siitä sitten tyhjäkäyntiäänen perusteella. Sehän tuossa olisi plussaa, että ilmeisesti säätövaraa olisi enemmän.
    Se oli Sumekon hinta se

    Tuo oli juuri oikea ohje. Tilaa ihmeessä toi kiristin! Ei meinaan ole hinnan kiroissa
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  13. #3493
    Kannatta sitten muistaa laittaa lukitetta siihen kiristimen pultin lukitusmutteriin. Oli meinaa viime kesänä sydäri lähellä kun juurikin 10rssä pääsi se löystymään ja saatanallinen rallatuskonsertti alkoi..
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  14. #3494
    Nyt ei ole tabletilla korjaamokäsikirjaa, saisiko joku kaivettua FI vikavalon koodit 25 & 33. Pahus vieköön rupes just vilkuttamaan punaista..
    Kawasaki ZX-10R 2011
  15. #3495
    Lainaa Hitman kirjoitti Katso viesti
    Nyt ei ole tabletilla korjaamokäsikirjaa, saisiko joku kaivettua FI vikavalon koodit 25 & 33. Pahus vieköön rupes just vilkuttamaan punaista..
    Gear position switch malfunction, wiring open or short.
    Oxygen sensor #1 inactivation, wiring open or short.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  16. #3496
    Kiitos, mitähän tuo ensimmäinen tarkoittaa käytännössä?
    Kawasaki ZX-10R 2011
  17. #3497
    ^ Vaihdetunnistimen virtapiiri poikki tai oikosulussa, eipä tuosta oikein enempää irti saa.
  18. #3498
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Kannatta sitten muistaa laittaa lukitetta siihen kiristimen pultin lukitusmutteriin. Oli meinaa viime kesänä sydäri lähellä kun juurikin 10rssä pääsi se löystymään ja saatanallinen rallatuskonsertti alkoi..
    Kiitos vinkistä!
    Vasta-alkaja.

    1. polkupyörä
    2. ZX-10R -05
    3. Sähkö-Jopo
  19. #3499
    Nohonii, näyttäis kansipahvi tihkuvan vaihdepolkimen puolelta -05 kympissä... Kannattaako lähteä itse vaihtamaan, vaiko paljonko kustantaa pajalla suurinpiirtein..?
    " Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "

    Nyt ajossa: -

    Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
  20. #3500
    Lainaa mlou kirjoitti Katso viesti
    Nohonii, näyttäis kansipahvi tihkuvan vaihdepolkimen puolelta -05 kympissä... Kannattaako lähteä itse vaihtamaan, vaiko paljonko kustantaa pajalla suurinpiirtein..?
    Kannattanee kysellä suoraan korjaamoilta?
    RC8
  21. #3501
    Lainaa mlou kirjoitti Katso viesti
    Nohonii, näyttäis kansipahvi tihkuvan vaihdepolkimen puolelta -05 kympissä... Kannattaako lähteä itse vaihtamaan, vaiko paljonko kustantaa pajalla suurinpiirtein..?
    Tarkoitat varmaan venttiilikopan tiivistettä? En itse vaihtaisi jos ei siis ihan älyttömästi tihku, seuraavan venatsekkauksen yhteydessä sitten..
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  22. #3502
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Tarkoitat varmaan venttiilikopan tiivistettä? En itse vaihtaisi jos ei siis ihan älyttömästi tihku, seuraavan venatsekkauksen yhteydessä sitten..
    Kiitos korjauksesta! Juurikin se. Eipä nyt ole putsaamisen jälkeen enää kauheasti tuikannut pihalle, mut siltikin saattais olla vaihto paikallaan...
    " Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "

    Nyt ajossa: -

    Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
  23. #3503
    Lainaa Lasse.L kirjoitti Katso viesti
    Nyt kun kevät on koittanut ja taas päässyt mopoilemaan, niin viime kesältä tuttu resonanssiääni moottorin/pakoputken suunnalta noin 4000rpm kohdalla kuuluu edelleen. Onko muilla -04-05 10ärrän omistajilla ollut samanlaista vikaa/ominaisuutta? Google kertoi ulkomaisilla foorumeilla ihmisten ihmetelleen moottoriääntä juuri kyseisellä kierrosluvulla. Itsellä pyörässä vielä vakio käyrästö ja pakoputken läppäsäädin, joka muuttaa asentoaan tällä kierrosluvulla. Ei kuulosta sattumalta?

    Pyörä on itselläni siis vasta toista kautta. PC3 ja Yoshin vaimennin löytyy, mutta niiden säädöistä ei ole mitään dokumenttia...
    Nyt vähän hävettää. Resonanssiääni kuuluukin jostain mittariston luota eikä moottorista.
    Mittariostoa painamalla ääni häviää, mutta mittariston kiinnityksen parantaminen ei asiaa auttanut. Täytyypi vielä pureutua asiaan.

    Tuosta venttiilikopan vuotamisesta ollut joillain muillakin foorumeilla juttua. Itse päätin laittaa talvella venttiilien säädön yhteydessä kaikki venttiilikopan tiivisteet uusiksi, kun pyörällä kuitenkin ikää se 9v. RM Heinolla setti maksoi 180€, mutta tulipahan ostettua. Olisi mielenkiintoista tietää onko kellään kokemusta ebay-tiivisteistä. Kumiakin on niin monen sorttista...

    Ja sen verran työläs homma tuo venttiilikopan irroittaminen on, että pienen tihkumisen korjaisin vasta talvella.
  24. #3504
    Lainaa Lasse.L kirjoitti Katso viesti
    Nyt vähän hävettää. Resonanssiääni kuuluukin jostain mittariston luota eikä moottorista.
    Mittariostoa painamalla ääni häviää, mutta mittariston kiinnityksen parantaminen ei asiaa auttanut. Täytyypi vielä pureutua asiaan.

    Tuosta venttiilikopan vuotamisesta ollut joillain muillakin foorumeilla juttua. Itse päätin laittaa talvella venttiilien säädön yhteydessä kaikki venttiilikopan tiivisteet uusiksi, kun pyörällä kuitenkin ikää se 9v. RM Heinolla setti maksoi 180€, mutta tulipahan ostettua. Olisi mielenkiintoista tietää onko kellään kokemusta ebay-tiivisteistä. Kumiakin on niin monen sorttista...

    Ja sen verran työläs homma tuo venttiilikopan irroittaminen on, että pienen tihkumisen korjaisin vasta talvella.
    Se taitaa olla se virtalukko joka pitää ääntä. Ominaisuus ainakin vm 07 asti.
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  25. #3505
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Gear position switch malfunction, wiring open or short.
    Oxygen sensor #1 inactivation, wiring open or short.
    Onko jollain kokemusta/tietoa, että voiko tuo vikakoodi 25 johtua speedohealerin asennuksesta joka juuri laitettiin..
    Kawasaki ZX-10R 2011
  26. #3506
    Lainaa Hitman kirjoitti Katso viesti
    Onko jollain kokemusta/tietoa, että voiko tuo vikakoodi 25 johtua speedohealerin asennuksesta joka juuri laitettiin..
    Voi johtua jos speedohealerin "plug and pray" johtosarjassa on joku vika.
    Tarkista ensin liittimet, että ovat kiinni ja mikään pinni ei ole vääntynyt tai ei ole
    oikealla korkeudella liittimessä. Jos ei sittenkään toimi niin mittaa johtimet, että
    virta kulkee.

    Näillä nyt ensimmäiseksi...
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  27. #3507
    Lainaa Hitman kirjoitti Katso viesti
    Onko jollain kokemusta/tietoa, että voiko tuo vikakoodi 25 johtua speedohealerin asennuksesta joka juuri laitettiin..
    Komppaan dYNYä.
    Melko usein häiriötilanteet johtuvat jostain viimeksi tehdystä toimenpiteestä.
    Eli kyllä, melkoisella todennäköisyydellä jokin Speedohealerin kytkentä ei ole ihan onnistunut.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  28. #3508
    Onko jollain 1-3gen kymppi jonka mittaristo/virtalukko ei resenoi?
    Supermoto
  29. #3509
    En usko.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  30.  
  31. #3510
    Jos ei ole, niin sitten koitan olla ensimmäinen.
Sivu: 117 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1767107115116117118119127 ... ViimeinenViimeinen