vai ei taho nelisatku ZX:ärrään löytyvän viriosia
http://www.zxrworld.co.uk/zxr400/main.htm
tuolta ainaki löyty esim
pakoputkistoja ja vaimentimia kuuella eri värivaihtoeholla
vapaavirtaus suotimia
ja jopa yli-koko sylinterisarja 400cc --> 444cc
nokka-akseleita ei tuntunnu löytyvän mistään
mutta eiköhän noillaki palikoilla hätyytellä 80-100 hepan lukemia. jos esim kansityöt teetetää asiallisesti
ja mukaan lisätään isommat kaasarit ja suutinsarja.
arvioitut huiput 240-250km/h välityksistä riippuen![]()
itse oon haaveillu tosta nelisatku ZX:ärrästä mut eriasia vaa et mite saa naisia kyytii houkutettua.
![]()
![]()
![]()
![]()
siinä sulla onki tekemistä![]()
-niin teki myös Tarzan, mies joka asui puussa ja ymmärsi luonnon päälle-
Tällainen haaveilu kerjää aina ---> Säästä rahat ja osta isompi(SALOMON @ Touko. 17 2006,02:37) kirjoitti
Oikeasti,
Isompiinkin mopoihin nuo big bore kit: t ovat todella arvokkaita.
Micronin kannuja sivuilla mainostettiin ja ne ovat nähtävästi ihan samaa settiä, mitä itse olen kuolannut vihreänä. Vaikeasti saatavana Suomessa, kun ei ole edes muistaakseni Euroopan myyntilistoilla. Jenkkikamaa siis.
Billetti jarrupalikkaa saa hyvin myös Brakingilta tai sitten erikoisempana mainitaan ISR Ruotsista.
Jos välttämättä haluaa tuota pikku ninjaa viritellä ja kutitella on minusta paras tapa ihan laittaa suoravedot ja se kunnon putki.
Sitten alusta kuntoon vaikka öhlärin palikoilla tai Wilbersillä, joka on muuten puolet halvempi ja yhtä hyvä.
Saahan sitä vaikka mitä tehtyä tuohonkin pyörään, kunhan tietää missä saa tehtyä ainutlaatuisia osia. Takmill on yksi hyvä yritys, joka tekee sinulle vaikka uudet yläkolmiot, että saat vaikka mitkä radiaalijarrut pamppuineen kiinni, vaikka kymppi ärrästä.
Rahaa vaatii tuollainen prokkis. Muista ensimmäinen kommenttini
-Hessu-
**Wannabii rakentaja myös**
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ