Joo eli tarttis vfr:n penkin päälysen...onko linkkelä josta vois tilailla valmiita penkinpäälysiä!
kiitti jo etukäteen!![]()
Minä tein itte. Oli muuten sormet hellät päälisen venyttelyn jäljiltä.![]()
Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
V2 = Voima + Vääntö
Käyppäs kysymässä lähimmälstä verhoomosta!! Itse pari vuotta sitten laitatin uuden. Ei maksanut muistaakseni kuin 40e. Ja osaavat hommansa!!!!
Kyllä tämä todellakin on parasta mitä housut jalassa voi tehda!
Honda vfr vtec
Jeps, verhoomoon vain matka. Vinkkinä: keinonahkaa löytyy kaikissa maailman väreissä, jopa hopeisena tai kultaisena. Ja vaikka leopardikuvioisena (käyttämäni verhoilija kertoi laittaneensa yhteen pyörään sellaisen).
Ja kun kerran lähtee verhoilemaan penkkiä, miksei tekisi siitä hieman yksilöllisempää. Kannattaa miettiä esimerkiksi kaksiväristä penkkiä. Ajattelin ensi talvena vaihtaa perusmustan penkin sellaiseksi, että kyytiläisen paikka tulee katteiden värissä (hopea). Väliin koristetikkaukset tuomaan hieman erikoisuutta ulkonäköön.
Eli etsit googlaamalla erilaisia penkkiratkaisuja (Corbin etc.) ja lähdet valokuvan kanssa näyttämään mitä olit ajatellut. Taitava tekijä osaa vaikka mitä kikkoja.
Käyttämäni verhoilija löytyy Riihimäeltä.![]()
- "VFR kehrää ja paukkuu" -
Topsaddlerystäkin löytyy toisinaan edullisesti mukavannäköisiä perseenalusia...
![]()
Ja kun lähdettiin tolle linjalle niin laitan tuon oman geelipenkin myös soppaan mukaan. Autovi tekee juuri sellaisen kuin itse haluaa....
Penkki
Tekivät Corbinin kuvan mukaan. Sekä kuskilla että vänkärillä geeli-implantti. Pinta matsku sellaista jossa todellakin pysyy kiinni tix-texeillä.... maksoi geelien kanssa 350 mutta geeleistä tuli aikas paljon hintaa....