Tuota...Ovatko exRexerit tälläkin kertaa kutsulistalla?? Ois kiva tulla muutenkin jytistelemään Korppooseen päin kun en oo siellä käyny intin jälkeen. Ja samalla näkis komeita pyöriä! (Pakko vähän kehua, jotta saan tulla mukaan..) Voisin liittyä johkin porukkaan täältä Paraisilta, mutta no worries! Voin jättää pikkasen hajurakoa ettei meitä yhdistetä toisiimme...
![]()
Tosin en tiedä vielä sopiiko mun aikataulu muuten noiden päivien kanssa...
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
no morjens senioRR ,minun puolesta mukaan vaan,mitenkä(SenioRR @ Kesä. 10 2006,11:02) kirjoitti
on lähtenyt "käyntiin" tuon uuden pyörän kanssa,välillä on
vähän itsekkin kaipaillut noita customin tuomia rauhallisia
cruisailu lenkkejä,kun tällä ZRX:sällä ei nykyään osaa
kun päästellä mutkat suoriksi,välillä vähän itseänikin hirvittä,että voiko pyörä muuttaa näinkin vanhan miehen päästelemään,kun 20:kymppinen pojankloppi.
no tämä pyörähän on siihen menoon kuin luotu,on vaan tuo
"tarkkailu" tuolla liikenteessä tullut näköjään pyöräiliöitä kohtaan
tarkemmaksi,eikä enää tiedä pyörän merkist/mallista kuka
on "meikäläisiä" ja kuka tekee siellä vain työtään,no palataan
asiaan kun ajankohta on lähempänä.
Castrol GPS 10w-40 vaihdettu, öljyt tuntuu toimivan hyvin.
Onnistuihan se vaikka putsari vähä mietitytti.
Eli putsarinhan saa parhaiten vaihdettua, kun kiertää pultti/laippasysteemiä auki niin paljon kunnes laippa ottaa kiinni siihen pakoputkeen ja sit painaa sen laipan ylöspäin pultista jne. Pultin ja laipan välissä on O-rengas vain pitämässä joten laippa painuu ylös pultista kunnes pultti tulee kierteeltä pois. Takasin päinvastoin ja osat kunnolla öljyttynä. (Hmmm. olikohan epäselvästi sanottu?)
ZRX 1200S *2001
ZZR 1200 2004
Härräkkä on toiminut loistavasti ja kilomeetrejäkin on kertynyt aikaisempiin vuosiin nähden ihan kivasti! Pyörää on nyt sitten tullut testattua mutkapätkillä, raskaasti kuormattuna Norjan reissulla ja soratiellä. Hyvä pyörä tämä on kunhan malttaa pitää matkanopeudet maltillisina... Yli 120 vauhdissa ajoasento on aika perseestä vaikka pyörää muuten meneekin kuin juna. Oonkin Rexin jälkeen joutunut pikkasen totuttelemaan tuommoseen cruisailuvauhtiin myös maantiellä. Mutta no hätä! En mä ton kanssa kenenkään tukkona joudu olemaan......(jarijii @ Kesä. 10 2006,12:43) kirjoitti
![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Mukavaa että jengiä näyttäsi kiinnostava tällainen yhteisajelu / .orgin kolmas virallinen ZRX-kokoontumnen. Ottakaapa se exRexeri Wekkuli mukaan duccellaan niin saadaan Euroopan edustus Aasian (Kawa) ja Ameriikan (HD) rinnalle. Niin ja Qwert tulee tietysti mukaan Turusta, poisjäämisen syyksi ei käy ainakaan matka. Minä mainostan tilaisuutta Korppoossa asuvalle toiselle(!) ZetaReXerille, joka tosin ei ole .orggilainen. Tänne vaan, minä keittelen kahvit sun muut.
Mutta se päivä? Lauantai 8.7. vai lauantai 15.7.? Minulle päivällä ei ole mitään väliä, sillä olen molempina päivinä tiiviisti saaristossa. Kahdeksas?
ZZR 1200
Kiitokset Ripleylle kutsusta! Niin mielelläni kun saapuisinkin, mutta valitettavasti minulla on kumpikin viikonloppu töitä. Paskaa tuuria sinänsä, koska ei noita viikonloppu töitä mullekaan nyt ihan hirveästi satu. Ainakin tuo 15.7. on ihan mahdoton päivä, olen töissä klo 8-22.(Ripley @ Kesä. 11 2006,22:37) kirjoitti
Minkähänlaisella aikataululla mahdollisesti tuo 8.7. kokoontuminen olisi tarkoitus viedä läpi? Pääsen silloin klo16 töistä, joten teoreettinen sauma olisi ehtiä porukoita moikkaan. Eikös Korppooseen asti päässyt noilla tielaitoksen keltaisilla lautoilla?
Rock rock miset!
Mä olen kanssa roikkumassa taustapeilin näkymässä sitten cändyvihreällä menijällä.
Ilmoitelkaa sitten päivämäärää, kun on kaikille muillekin se selvinnyt, niin pistän sen sitten planneriin muistiin.
Nyt kun tulis noi uudet jalkatapit prkl...
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Lauantaina 8. heinäkuuta kohti Korppoota siis! Soittakaa lautalta (siltä jälkimmäiseltä, eli Korppoon lautalta) niin tulen "riittävän" kauas vastaan. Jarijiillä on mun kapulanumero, sen saavat tietysti muutkin privaviestillä. Sitten vaan aikataulua sopimaan - mulle sopii koko päivä, itse kun olen täällä ns. jumissa.
Mukavaa! Perillä kaffet sun muut. Niin, ja taas ovat myös muut ZRX-henkiset tervetulleita (Kawabata, Wekkuli...)
![]()
ZZR 1200
Moro rexerit! En kehtaa aloittaa uuttakaan aihetta joten kysynpä sitten täältä. Saako sen bikini-katteen helposti irti siitä R-mallista silleen että pyörällä voi vielä ajella? Meinaan siis että onko lamppu ja mittarit siinä kiinni vai onko se kate vain pala muovia jonka voipi ottaa pari pulttia irroittamalla helposti pois.
If you ride like there's no tomorrow, there won't be. ~Author Unknown
Pikku etukatteen sivuilla näkyy kuusiokolo ruuvit. Ne irti.
Sitten ajovalon alla, siis katteen edessä alla on kaksi M10 pulttia. Ne irti.
Sitten varovasti etukate pois, älä vedä kokonaan vielä. Sitten ujutat käden pienen etuparkkivalon taakse etukatteessa ja vähän kääntämällä parkkivalon kantaa se irtoaa ja samalla koko etukate.
Nyt sinulla on näkyvissä etuvalo ja mittaristo. Huomaat, että joudut piilottelemaan johtoja ja muita juttuja, että saat ihan nakun omasta mallistasi.
Mitä vikaa R mallissa on? Soon hianoin malli Rexeistä.
Jos tosiaan haluat etukatteen pois, suosittelen niitä pieniä tuplavaloja ja niiden omia kiinnikeitä etupamppuihin.
Acewellin mitsku orkkisten tilalle ja on kliini look.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Eipä siinä R-mallissa mitään ulkonäöllistä vikaa olekaan, ihmettelin vain että onko kate irroitettavissa. Nykyinen pyöräni on Yamahan 900 Divari, ja pyörteiden kanssa on tullut taisteltua kovasti. Paras tulos tulee kun ottaa koko pleksin irti.
Edellinen pyöräni oli naku, ja siinä pieni Givin pleksi toimi joten kuten matka-ajossa, mutta paras oli ajaa kokonaan ilman mitään lasia. Niinpä unelmahomma olisi jos mahdollisessa tulevassa pyörässäni olisi mahdollisuus täyteen nakuiluun.
Pyörteileekö/humiseeko R-rexi 100 km/h vauhdissa normaalikatteella?
If you ride like there's no tomorrow, there won't be. ~Author Unknown
Tuli viimeisen viikon aikana testattua S-mallin katetta 2500 km verran. Hossan reissulla sai tuntumaa matka-ajoon ja ko. mallin kate toimii loistavasti. (Se on kiinnitetty runkoon.) Muuteskin on hyvä peli ajaa!
ZRX 1200S *2001
ZZR 1200 2004
alkuperäinen plexi toimii hyvin,vaihdoin korkeamman ja tuli paremmaksi ajella esim. moottoritie nopeuksissa eikä ajoviima
heittele enää niin paljon,mutta ongelmaksi tuli kuten usein
että kypärään kohdistuva melu tuli tosi rajuksi,korvatulpat
on lykättävä tosi syvälle että hiljenee,täytyy ottaa jossain
vaiheessa muutama milli pois tuosta plexistä .mutta siinnä
on omat ongelmat (kokemusta on) tulee pian alkuperäistäkin
matalampi.