Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Lainaa kirjoitti
    Suzukin nokkaketjuongelma, GSX-R/F -mallit

Kiristimen huono suunnittelu on kyseessä. Kiristysjousien keskinäinen suhde on väärä joten kiristin ei jaksa kunnolla kiristää. Korjaaminen on varsin helppoa mutta vaatii purkamista aikalailla.
    Onko kellään kokemusta onko samaa vikaa vielä -06 pyörissä? Ja kun en varmasti tuota purkuhommaa osaa tehdä, niin tekevätkö sitten ostoliikkeessä sen yleensä pyynnöstä jos tarvis?
    "We cannot choose the time we live in
    - all we have to decide is what to do with the time that was given to us."
    Lainaa (equilibrium @ Touko. 30 2006,00:25) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Suzukin nokkaketjuongelma, GSX-R/F -mallit

Kiristimen huono suunnittelu on kyseessä. Kiristysjousien keskinäinen suhde on väärä joten kiristin ei jaksa kunnolla kiristää. Korjaaminen on varsin helppoa mutta vaatii purkamista aikalailla.
    Onko kellään kokemusta onko samaa vikaa vielä -06 pyörissä? Ja kun en varmasti tuota purkuhommaa osaa tehdä, niin tekevätkö sitten ostoliikkeessä sen yleensä pyynnöstä jos tarvis?
    Noi on takuujuttuja, jos ilmenee takuuaikana mutta tuskin uudemmista gixuista tuollaisia lapsuksia löytyy.
    Mulla on 10tkm ajettu gsxr1000 k5, jossa kylmänä kiristäjä pitää aikalailla meteliä!! Sen "napsauttaminen" pykälää kireämmälle ei ole vaikeaa, mutta en ole vielä sitä viittinyt tehdä koska jossain vaiheessa se tekee sen automaattisesti...toivottavasti!! Ainakin näin on kerrottu! jos ei rupee hiljeneen niin takuuseen korjataan!!!
    Jokainen GSX-R Suzuki, jonka olen omistanut (kolmas menossa) on pitänyt enemmän tai vähemmän huomattavaa rapsatusta nokkaketjustaan. Se vain kuuluu asiaan näissä vehkeissä. Äänen kuuluminen ei tarkoita, että jotakin on vialla.
    Kiitti.

Ääntä saa mun puolesta lähteä... tahtoi vaan tarkistaa onko tuo asia mistä olla huolissaan ostovaiheessa (siis uutta ostaessa) ja pyytää siel jo tarkastaa homma, vai tuleeko se vasta myöhemmin (jos on tullakseen)... huollossahan se prätkä vierailee anyway eli jos se joskus kausihuollossa sitten ilmenee niin ei väliä.

en vaan tiedä prätkistä mitään, enkä tuotakaan varmasti itse edes tajuaisi liikkeessä vaikka ongelma olisikin, siksi kyselin.
    "We cannot choose the time we live in
    - all we have to decide is what to do with the time that was given to us."
    Lainaa (equilibrium @ Touko. 31 2006,03:08) kirjoitti
    Kiitti.

Ääntä saa mun puolesta lähteä... *tahtoi vaan tarkistaa onko tuo asia mistä olla huolissaan ostovaiheessa (siis uutta ostaessa) ja pyytää siel jo tarkastaa homma, vai tuleeko se vasta myöhemmin (jos on tullakseen)... huollossahan se prätkä vierailee anyway eli jos se joskus kausihuollossa sitten ilmenee niin ei väliä.

en vaan tiedä prätkistä mitään, enkä tuotakaan varmasti itse edes tajuaisi liikkeessä vaikka ongelma olisikin, siksi kyselin. *
    Ei tartte olla huolissaan Tuo omakin suitsa rallattaa siihen malliin, että äkkiseltään vois kuvitella sen olevan paskana
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  7.  
    Lainaa (Tylyttäjä @ Touko. 31 2006,06:53) kirjoitti
    Lainaa (equilibrium @ Touko. 31 2006,03:08) kirjoitti
    Kiitti.

Ääntä saa mun puolesta lähteä... tahtoi vaan tarkistaa onko tuo asia mistä olla huolissaan ostovaiheessa (siis uutta ostaessa) ja pyytää siel jo tarkastaa homma, vai tuleeko se vasta myöhemmin (jos on tullakseen)... huollossahan se prätkä vierailee anyway eli jos se joskus kausihuollossa sitten ilmenee niin ei väliä.

en vaan tiedä prätkistä mitään, enkä tuotakaan varmasti itse edes tajuaisi liikkeessä vaikka ongelma olisikin, siksi kyselin.
    Ei tartte olla huolissaan Tuo omakin suitsa rallattaa siihen malliin, että äkkiseltään vois kuvitella sen olevan paskana
    Sama Juttu välil kylmänä ku starttaa rallattelee aikalailla mut sit ku lämpiää ni äänet häviää
    Luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin.