Taiteiden yö sotkee tällä kertaa torstai-ajelujen aikatauluja. Torstain sijaan olemme liikenteessä tällä viikolla jo KESKIVIIKKONA.
Orgin kokoontuminen Café Storören Sipoossa KESKIVIIKKONA 23.8. klo 18.00, osoitteessa Storörenintie 6. Kupillisten jälkeen kannattanee varata muutama tunti Itäisen Uudenmaan mutkapätkille.
Kahvila/ruokalasta MotOrgin jäsenkortilla ruoka-annoksista -10 %.
KARTTA
©
Tulossa ollaan.
No niin, sitten kun saan järjestettyä torstai-illan vapaaksi niin ajellaankin keskiviikkona *
Tuun jos saan keskiviikon iltavuoron vaihdettua...
-nomen est omen-
Anteeksi... en vaan halua ajaa torstai-meetingistä kotiin lasinsirujen keskellä. Taiteiden yön sotku on yleensä pahempaa kuin Vappuna. Ja jotkut jopa haluavat osallistua Taiteiden yö -tapahtumaan.(Kriisi @ Elo. 21 2006,14:45) kirjoitti
©
Enköhän mä jotenkin tästäkin selviä. *En muistanu koko Taiteiden yötä...
-nomen est omen-
Saas ny kattoo. Joutuu vääntään kättä ton sisäisen kukkiksen kanssa kun liikkuvan setä pisti mopon ajokieltoon...
Tai jos joku vois mulle myydä / tehdä / lahjoittaa siihen mennessä 10ärrän kilpitelineen, tai vaihtoehtoisesti ottaa tuhdolle pyörimään, ni sitte körökörö.
ed: jii-äm --> suomi
bandit600s --> zx6r --> zx10r --> gsxr 600 --> zx6rr --> nyttemmin tauolla
¤ttu, kirjoitin taas. Anteeksi. Mutku mul ei oo elämää...
Pitänee yrittää jos vaikka ehtisi/jaksaisi/muistaisi (ja monta muuta hyvää tekosyytä) tulla paikalle![]()
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Varma ehkä, taikka sit ei. sataako?
Moro Köpi.......(Köpi @ Elo. 21 2006,21:01) kirjoitti
Oootkos "sokeripala"? s a t a a k o........
Eipä silti sama vika "rahikaisella". Kaverit nääs viisastelee töissä, jos meikäläisen pyörä on työpaikaikan parkissa.
Että ajoreittini varrella voivat alkaa heinä-tai elonkorjuu työt.
Että tämmönen tapaus..........![]()
![]()
![]()
![]()
Tulevaisuus edessä-tukka takana................
Matkavauhtia vain kyselin, siis körötelläänkö vai annetaanko hanaa(Boxeri @ Elo. 21 2006,21:39) kirjoitti
![]()
Mä luulisin olevani tulossa
Jos ajelu olisi ollut Torstaina olisin joutunut skippaamaan jo toiseen kertaan tänä kesänä, mutta nyt mä taidankin päästä, ellei tapahdu jotain kaameita asioita- noh, huomennahan se nähdään
![]()
Yammutar
Juuen, oon pelaamassa golfia silloin![]()
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
Pyörä huollossa niin ei tarvitse tätäkään pähkäillä![]()
premier
emeritus
Tää on kyllä pakko kysyä, etkö enää osu liikkuvaan palloon?(Bluesman @ Elo. 22 2006,14:37) kirjoitti
No kait se on taas yritetävä sinkoutua pelipaikalle,ei noita kovin monta ole jäänyt väliin tänä kesänä.
Voisihan sitä tulla, mikäli ei olkapää ole kauhean kipeä, mitäs sitä muutakaan sairaslomalla *. Sääkin näyttäisi olevan ihan passeli pyöräilyyn.
<p><strong> </strong></p>
OK. Kaikki päivät yhtähyviä, vain pöllövuorot huonompia, pitäis lähteä aamusta. Mutta tulossa
Nyt *![]()
, se siitä....
Sadevarauksella mukana.
Del dicho al hecho hay un buen trecho
Orgin kokoontuminen Café Storören Sipoossa KESKIVIIKKONA 23.8. klo 18.00, osoitteessa Storörenintie 6.
Osoite löytyi enirosta hirveän hakkeroinnin jälkeen seuraavalla hakusanalla STORÖRINTIE ITÄSALMISiltävaralta että joku muukin aloittelia hikoilee ja etsii enirosta ajo-ohjeita. Tuli jo hetken epäilys onko moista paikkaa olemassa, Orgin salaseura...
<p><strong> </strong></p>
Keskiviikot on pikkaisen hankalia, eli enpä pääse mukaan![]()
H-D Low Rider S -20
Suzuki SV1000S -03
Honda CBR 1100XX Super Blackbird -98
No nih, Turku syndrooma iskee taasen tai jos ei niin teil on yks peränpitäjä lisää...?![]()
"...ei juurikaan tuulelle vastusta..."
Lomalla... siis ehkä.
Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
V2 = Voima + Vääntö
Pitäiskö tulla poikkeen kattoon hkin mutkapätkiä?![]()
![]()
The Black line
Ja pahus. Toinen kerta peräkkäin, kun ei pääse. Tuli iltaloma-anomuskiintiö täyteen tälle viikolle jo aiemmin. Tosin to en olis päässy kuitenkaan.![]()
![]()
jossain ottamassa jonkun toisen piikkiin. Noh. Josko sit ens viikolla
![]()
.
Jippii tuli vippilippukiintiö lunastettuu. On sitä kaikkee soopaa saanuki kirjootella tänne.
Pitäkää ajoissa hauskaa.
![]()
Vastaavasti olisit voinut painaa suoraan karttalinkkiä tuosta ensimmäisestä viestistäni.(Muukka @ Elo. 22 2006,21:45) kirjoitti
©
Katteeks käy
Valitettavasti nähdään vasta ensikeväänä mopoilun merkeissä, ellen autolla teitä moikkaamaan tule, terveys petti, sairaalassa on tullut lojuttua ja ajelut sallittu vasta muutaman kuukauden huilimisen jälkeen, joten pyörä seisonnassa jo. Muuten lippu korkealla ja nähdään varmasti taas, kirjoittelut kyllä jatkunee kiivaampana kuin ennen (muhahaha, pahasta kun ei helpolla pääse)...
-o-
- Kun en ota niin ajan -