Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Hinnaston mukaan radiovalmius kaiuttimineen maksaa 535 eur ja radio/cd-soitin 1.775 eur eli yhteensä yli 2.300 eur. Melkoinen hinta musiikin kuuntelusta ! Onko mahdollista ostaa radiovalmius 535 eur myyjältä ja soitin Biltemasta a 100 eur ja säästää vanha kymppitonni. Jääkö jotkin alkuperäistoiminnot toteutumatta.
    Enpä osaa neuvoa kuin tuon verran:

Linkki 1
    Jos radiovalmius tarkoittaa samaa kuin aikanaan R 1100 RT:ssä niin se sisältää kaiuttimet, kaapelit ja antennin eli tulisi sitä niillekin hintaa...

Jos vakiomittaiselle radiolle löytyy hyvä paikka niin mitään ei kannata ostaa alkuperäisenä vaan vaikka sieltä Biltemasta kaikki.

Vinkkinä se jotta irroitettavalla etulevyllä varustetun laitteen voi asentaa siten, että itse laite vaikka satulan alle jos mahtuu ja etulevy sopiikin sitte jo mihin tahansa. Välille joutuu rakentamaan kaapelin liittimineen muttakätevältähän se käy.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
    Lainaa (r1150r @ Touko. 29 2006,08:56) kirjoitti
    Vinkkinä se jotta irroitettavalla etulevyllä varustetun laitteen voi asentaa siten, että itse laite vaikka satulan alle jos mahtuu ja etulevy sopiikin sitte jo mihin tahansa. Välille joutuu rakentamaan kaapelin liittimineen muttakätevältähän se käy.
    Tuota olen itsekin alkanut ajatteleen että noinhan sen voisi tehdä, mutta miten tuo etupaneeli mahtaa kestää vettä. Miten sen suojaisi, kun joskus kuitenkin unohtuu varmaan paikkaansa ja sitten sataa tietenkin.
  5.  
    Aikanaan käytimmä läpinäkyvästä muovista tehtyja suojalevyjä radion etulevyn etupuolella ja ne oli sitten saranoitu yläreunasta. Aikas hyvä kun laite oli jo muutenkin hieman katteen suojissa. Ja Sonyssa sauvaohjain oli pätevä. Kesti sarvessa säätäkin yllättävän hyvin.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45