Onko tietoa mistä ja mihin hintaan voisi saada VAT hyväksytyn, pienikokoisen ja ilman ylimääräisiä herkkuja olevan hälyttimen. Eli tärähdyksistä ja kallistuksista hälyttävää etsiskelen. Joku puupää oli rutannu mun pyörän keulaan parkkipaikalla ja ajattelin hankkia hälyttimen jottei jää niin helpolla huomaamatta. Kyllä ottaa pattiin maksella omavastuuta ja boonusmenetyksiä.![]()
![]()
![]()
XRV -97
Xena jarrulevylukko.
Shoppi myy noita. Alle satasella saa VAT hyväksytyn.
Komppaan. Xenan edullisin VAT-hyväksytty 79e. Löytyy mm. Tokimotosta.
"Paskaks vaan jos se paskaks menee"
CBR600RR '07 -raaseri
Olen kuullu Xenan lukoista sen verran että ovat hyviä,mutta saattaapi hälytellä turhankin takia.Eikä perustu vaan yhden kaverin kuulumisiin![]()
Honda CBR600F silver/black
Joo Xena huutelee sateisen yön jälkeen vielä pitkän matkaa taskunpohjalla kun olen![]()
Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
Xena on ihan hyvä tohon tarkotukseen. Ja on kohtuu halpa. Ääni riittävän voimakas ja yhellä setillä pattereita pääsee yhen kauden. Levylukossa on hyvä olla riittävän herkkä tunnistin ja voimakas sireeni. Eipähän käy hassusti, kun lähtee![]()
<p>Suzuki GSX-R 1000 K5</p>
vanhemmat versiot Xenasta oli tunnettuja tuosta. Puhuvat keltarunkoisita vermeistä. Uudemmissa on veden pitävyyttä kuulemma parannettu.(Super Blackbird @ Touko. 30 2006,23:34) kirjoitti
Mutta mutta mun tieto on kuulopuhetta - ei omaa kokemusta.
Kiitos neuvoista xenan suhteen, täytyy laittaa vakavaan harkintaan. Muita merkkejä mitä olen myös ajatellut on DEFA, Laserline, SPYBALL. Onko näistä merkeistä kokemuksia?
XRV -97
Mulla on vifferissä Flaspointin hälytin! Ja alkaa kyllä pitään meteliä
jos pyörään kosketaan.. Kauko-ohjain toimii yllättävän kaukaa ja hälytin on yhdistetty vilkkuihin. Sit on merkkiledi myös...
Suosittelen![]()
Yamaha YZF 750 R -93
Honda CB 750 -82
Suzuki Intruder 1400 *-02
Yamaha R1 -04
Honda VFR 750 - 96
Suzuki GSX-R 750 -90
Spyballia ainakin voin varauksetta suositella.(av2 @ Kesä. 05 2006,21:28) kirjoitti
Viime keskiviikkona mulle asennettiin sk-autostudiossa tikkurilassa spyball(400e). Vaikuttaa joo laatuvehkeeltä!(jtz @ Kesä. 19 2006,20:05) kirjoitti
![]()
XRV -97