Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Tuolla tyyppipalstalla on ainakin yksi R1200GS Adventuren onnellinen tilaaja. Joko teillä on kokemuksia omista pyöristä?
    Laittakaahan vähän juttua tänne muillekin. Eikä saa kehua liikaa...
  2. #2
    Ei ole vielä mutta kohta voi olla. Tänään haen RM Heinolta koeajoon pariksi päiväksi.
    Saa nähdä saako ST väistyä. Mielenkiinnolla kuulisin kyllä kommentteja. Varsinkin GS ja GSA:n eroja ajokäyttäytymisessä.

    Tietääkö muuten joku mitä eroja on GS 2005 ja 2006 malleilla
    Kumminkin
  3. #3
    Sivuseisontatukea on muutettu vuoden 2006 mallissa, lienee tukevampi nyt.
    Toinen muutos on myyjien mukaan äänenvaimentimessa, josta on poistettu jokin pakokaasun kiertosysteemi, jonka piti hiljentää ääntä pienillä kierroksilla. Uusi äänenvaimenin näyttää lyhentyneen jonkin verran.
  4. #4
    Nyt on peli ajettu ja hyvältähän se tuntui

    - istumakorkeus alemmalla 895 tasolla kohtuullisen sopiva meikäläisen kokoiselle (180/90)
    - satula istuma-osa jyrkkenee hiukan liian paljon ja asentoa saa korjata melko usein, lienee kiinni peräpääni mallista
    - kulkee afaltilla vakaasti ja taittuu mutkiin notkeasti. Kallistukset tuntuu tällaisella korkealla enskalla hurjemmilta kuin lähempänä asfalttia ajaessa
    - ajoasento rento ja korkealta näkee kauas
    - plexi apusiivekkeineen hyvä ei harmillisia pyörteitä
    - 100 heppaa jaksaa liikutta peliä hyvin ja kiihtyvyys on kuminauhamaisen eleetöntä mutta rivakkaa
    - mutapohjaisella metsäpolulla tuli hiki varttitunnissa mutta kyllä mies vei edelleen pyörää eikä toisinpäin
    - sorapätkillä luistot hyvin hallittavissa kaasulla > vääntöä riittää
    -paikallaan käännellessä ja hitaassa ajossa korkeus+paino tuotti hiukan hankaluuksia, hidasajo onnistuu tiuhemman perävälityksen takia hyvin.

    Kaiken kaikkiaan miellyttävä kokemus ja aihetta aatoksiin eli GS vai GSA vaiko sittenkin se nykyinen ST.
    Kumminkin
  5. #5
    Ei, Ei ja Ei *

    Ei siinä ST:ssä ole mitään hauskaa.

    Lähde hiekkatielle ja sudittele kurveista ulos sillä GS:llä. Kyllä on hauskaa.

    Tai mene radalle. GS on sielläkin tosi hauska, nimimerkillä kokemusta on Kemorasta. Kyykyt jää jalkoihin.

    Tai aja Saksan moottoriteitä sillä GS:llä 5 tuntia 160km/h, ei mitään ongelmaa. Mä tein sitä viime vuonna.

    Siinä pyörässä on luonnetta. Tosi monipuolinen peli. Ja tossa Adventuressa ehkä vielä enemmän. en tiedä, kun mulla on vaan toi R1100 GS. Toi Adventure on kyllä raskaampi kuin GS, joten se voi olla kankeampi kuin toi pelkka GS.

    Tosi monipuolinen ja hauska peli, ei toi ST ole mitään siihhen verrrattuna.

    Pekka


    PS. Täältä löytyy paljon GS juttua

    Hakusanat vaikka "GS" ja "GS 1200"

    http://www.matkaendurot.net/forum/index.php



    Pekka
  6. #6
    Lainaa (flakpanzer @ Kesä. 15 2006,12:48) kirjoitti
    Kallistukset tuntuu tällaisella korkealla enskalla hurjemmilta kuin lähempänä asfalttia ajaessa
    Kallistuksista vois sanoa sen, että tuntuuhan ne joltain.
    Mutta kun käyt radalla ajamassa saa niihin ihan eri tuntuman.
    Toi GS on tosi hyvä ajaa myös radalla. Liikenteessä et koskaan tee semmoisia kallistuksia kuin mihin radalla pystyy.

    Mulla oikean puolen jalkatappi lyheni sentin tuolla Kemorassa ja pyörä oli hyvin hallinnassa koko ajan. Kyykyt jäi jalkoihin mennen tullen.

    Pekka




    Pekka
  7. #7
    Taitaa olla toimitusajat vaan pitkiä GS ja GSA:lle. Aikaisintaan elokuun loppuun.



  8. #8
    Jep, juuri tuon takia itselläni hankinta (harkinta) siirtyi ensivuodelle...

    Edit: Typo



    -=Lake=-

    "Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
  9. #9
    No niin, nettiselailujen ja puhelinsoittojen jälkeen niitä löytyi sittenkin.
    Vaihdoin eilen ST:ni uuteen Adventureen joka löytyi Vaasan Bemari kauppiaalta "heti toimitukseen" pyörärivistä.
    Varustuksena ajotietokone, kromatut putket, valkoiset vilkut ja sumuvalot.
    Ilman niitäkin olisin tullut toimeen mutta hyvä näin. Ensimmäiset 400 km tuntui niin helkkarin hyvältä että alkoi harmittamaan ettei tehnyt kauppaa jo aikaisemmin.
    Vaasan käyttöautoon jäi vielä yksi 300 km ajettu demo Adventure joka on kaupan ja yksi uusi harmaa GS.
    TR-pyörällä Turussa on yksi ylivuotinen sininen GS.



    Kumminkin
  10. #10
    Lainaa (flakpanzer @ Kesä. 20 2006,09:07) kirjoitti
    No niin, nettiselailujen ja puhelinsoittojen jälkeen niitä löytyi sittenkin.
    Vaihdoin eilen ST:ni uuteen Adventureen joka löytyi Vaasan Bemari kauppiaalta "heti toimitukseen" pyörärivistä.
    Varustuksena ajotietokone, kromatut putket, valkoiset vilkut ja sumuvalot.
    Ilman niitäkin olisin tullut toimeen mutta hyvä näin. Ensimmäiset 400 km tuntui niin helkkarin hyvältä että alkoi harmittamaan ettei tehnyt kauppaa jo aikaisemmin.
    Vaasan käyttöautoon jäi vielä yksi 300 km ajettu demo Adventure joka on kaupan ja yksi uusi harmaa GS.
    TR-pyörällä Turussa on yksi ylivuotinen sininen GS.
    Onnea uudelle pyörälle - eipä siitä taida pyörä tänä päivänä enää parata??
  11.  
  12. #11
    Kiitokset, kyllä se hyvältä tuntuu.

    ST:stä jäi yli melkein uusi Laserin slipari joka sopii myös R 1200 RT. Käykää katsomassa lisää -Myydäään foorumissa-.
    Kumminkin