Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
  1. #1
    Moi, miten tuo kiristin toimii?
    Eikös se ole ihan automaattinen, mutta tehdäänkö siihen jonkinlainen esisäätö ennen paikalleen laittoa, sillä näin lukee korjausmanuskassa:

    Set the tensioner rod lenght as shown (for initial preload)

    Tensioner Rod Lenght: 35.5mm (1.4 in)


    Ja voiko tuon säätimen huoletta iroittaa koneesta ja tutkailla mitä esisäätöjä siihen voisi tehdä?
    Honda GL 1800 -01, BMW K1200GT -06, Kawasaki GTR1000 -96, Museopyörät: Honda CB750F -81 ja Suzuki GS1100G -82
  2.  
  3. #2
    Voi ottaa, mutta sitten on irroitettava kokonaan ja asetettava tuo esisäätö uudestaan.
    Tärkeintä ei ole se, miltä se näyttää, vaan se että se liikkuu.

    ...ja muistakaa, Drag racing on parasta pyörän päällä..