Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    tervehdys kaikille tasapuolisesti.. kokemuksia tai mielipiteitä BT1100st oisin ostamassa kannattaako kö?
    Viime kesänä 8500km ajoin kyseisellä laittella. Toimi kuin junan vessa. Iso kone vääntää kuin diesel ja kääntyy kurviin mukavasti. Suomen teille riittävät tehot. Positiivinen kokemus, aliarvostettu peli lähinnä tehottomuutensa takia. 65 hv ei näytä hyvältä naku street fighterissa kun kilpailijoina on Ducatit, z1000:t Banditit jne. Siinä on kuitenkin moottoripyörän moottori. v2 nimittäin. Suosittelen jos tehot tuntuu riittävän.
    L-twin rules

Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
    Itse olen ainakin ollut kovin tyytyväinen omaani. toimii normiajossa hyvin, radallakin olen viihtynyt ja kevään koulutuksessa huomasin, että hemmetin helppo käsittelykokeissa (pujottelu, väistö, hidasajo yms.)

koita käydä jossain koeajamassa, siinä se sydän yleensä sitten menetetään. *

orkkisputket kun vaihtaa laserin duo-tech putkiin niin on äänetkin kohdallaan
    juu kiitosta vain kävin juuri koeajamassa laitetta ja tehotkin tuntu riittävän vallanmainiosti sliparit oli vaihdettu leovinse merkkisiin.. vai kui se ny kirjoitetaan..heh ... ja olihan se pakko jättää tarjous kaverille.... katotaan jääkö käteen... ei varmaan katua tarvi ja pääasia on se että itse tykkäää ei sitä muille osteta.. eks je.
    Toista kesää moisella kurvailen. Mukava peli, mutta tehonpuute vaivaa.Vastaavaa tehokkaaampaa, luotettavaa ja helppoa keppihevosta ei vaan markkinoilta löydy, joten BT:llä jatketaan.
  6.  
    Lainaa (wanna-be @ Touko. 30 2006,21:33) kirjoitti
    Mukava peli, mutta tehonpuute vaivaa.
    Turbo?
    "Voiko kyykkypyörää ajaa ylipäänsä?"