Tulokset 1:stä 23:een 23:sta
    Tänään oli motoristikauden avajaiset Suvirannassa ja pyöriä oli järjestäjien mukaan 400 paikalla. Hieno keli ja matkalla sai morjenstella. Tämä on kivaa.....
    -Sergei-

- Sergei-

"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
    Kävin kyseisessä paikassa vierailemassa viime kesänä ja suosittelen illan ajokohteeksi.

Paikka on viihtyisä, Suomen suvessa.

Oli jopa tanssutkin tuolloin, liekö jokakertainen jutska ?
    Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

http://www.meikamotoristi.com
    Sieltäpä juuri palattiin.
    Kelikin oli mitä mainioin ja alue täyttyi taas pyöristä.
    Ihan kivastihan siellä tosiaan oli pyöriä.... *tulihan kanssa poikettua kahvilla* *
    moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä
    Mahtaako kukaan muistaa nähneensä siellä semmosta melkeen mallin näköistä tarjoilijaa, ikää jotakin 22-24v ja nimi tais olla Heidi?...viime kesästä jäi vaan mieleen hänen erittäin hyvä asiakaspalveluhenkisyys Koskas siellä muuten taas seuraavaksi sattuu ja tapahtuu?
    Ducati ST4S 996
    Hieno oli keli ja pyöriäkin oli tosiaan piha täynnä. Tosi hyvä että olivat avanneet myös lisätiskin virvokkeita varten ja joka torstai on tarjolla myös grillistä makkaraa...

Ai niin ja ihan hyvän näköisiä olivat tarjoilijat...
    "On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo." - Nalle Puh
    no, ensviikolla suvirantaan...........
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
    Suvirannassa on motoristikokoontuminen joka torstai, kaikille motoristeille. Tarkkaa aikaa en minäkään tiedä mutta 17-19 suurinpiirteen, 18 jälkeen on varmaan eniten porukkaa.

Aukeaa aina vapun tienoilla ja loppuu muistaakseni elokuussa.

Tuli siellä poikettua eilen joo, MikaJ, mä en vieläkään tiedä kuka sää oot vaik oot samalta paikkakunnalta ja viime kesänä oli samanlaiset mopot

-Jos hulluuteen osallistuu riittävän monia, siitä tulee normaalia-

-Naara ittelles ennenku muut kerkijää-
    Lainaa (Systeri @ Touko. 05 2006,07:57) kirjoitti
    Tuli siellä poikettua eilen joo, MikaJ, mä en vieläkään tiedä kuka sää oot vaik oot samalta paikkakunnalta ja viime kesänä oli samanlaiset mopot
    Mä olin se ainoa väripilkku tuolla mustien pyörien maailmassa oranssin zetani kanssa. Seisoin siinä sun " atk-tuen" vieressä
    tai ainakin mä luulen että se olit sinä sillä mustalla ER-6:lla...

Mut olisi kyllä kiva joskus lähtee täältä Riihimäeltä letkassa. Kasataanko ensi torstaiksi porukkaa...ja lähtö karavaanilta...
    Missäpäin tämä tämmöinen Suviranta on, Somero? Guukkli kun löytää vaikka mitä.
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
    Lainaa (flamedragon @ Touko. 05 2006,08:22) kirjoitti
    Missäpäin tämä tämmöinen Suviranta on, Somero? Guukkli kun löytää vaikka mitä.
    Turengissa...
    http://www.suviranta.net/

Turengissa, Janakkalassa.

Edit:

Lainaa (Systeri @ Touko. 05 2006,08:25) kirjoitti
    Turengissa, Janakkalassa.

Edit:
    Just kun mä korjasin tämän ihanan äidinkielen aiheuttaman typon...
    Lainaa (MikaJ @ Touko. 05 2006,08:19) kirjoitti
    Lainaa (Systeri @ Touko. 05 2006,07:57) kirjoitti
    Mä olin se ainoa väripilkku tuolla mustien pyörien maailmassa oranssin zetani kanssa. Seisoin siinä sun " atk-tuen" vieressä
    tai ainakin mä luulen että se olit sinä sillä mustalla ER-6:lla...

Mut olisi kyllä kiva joskus lähtee täältä Riihimäeltä letkassa. Kasataanko ensi torstaiksi porukkaa...ja lähtö karavaanilta...
    hemmetti, etkä sanonu mitään Virnuilit vaan, mä ihmettelin et siin joku virnisteli että pitiköhän se tuntea vai ei. Joo tuskin kovin moni muu er-6:n omistaja siellä keskusteli atk-tukensa kans... *

Mä en silti tunnista luultavasti sua edelleenkään, on niin hirmuisen huono kasvomuisti, mutta hihasta saa nykiä.
    Ja ens torstaina mää en pääse tulemaan koko tapahtumaan, mutta sitä seuraavana kyllä...siihen vois koittaa jotain letkaa...

Et ollu muuten ainoo väripilkku, mun miehellä on keltanen gixeri, ja se oli mun mustan kawan vieressä *

Lainaa (Systeri @ Touko. 05 2006,08:29) kirjoitti
    hemmetti, etkä sanonu mitään Virnuilit vaan, mä ihmettelin et siin joku virnisteli että pitiköhän se tuntea vai ei. Joo tuskin kovin moni muu er-6:n omistaja siellä keskusteli atk-tukensa kans...

Mä en silti tunnista luultavasti sua edelleenkään, on niin hirmuisen huono kasvomuisti, mutta hihasta saa nykiä.
    Ja ens torstaina mää en pääse tulemaan koko tapahtumaan, mutta sitä seuraavana kyllä...siihen vois koittaa jotain letkaa...

Et ollu muuten ainoo väripilkku, mun miehellä on keltanen gixeri, ja se oli mun mustan kawan vieressä
    En minäkään sua aluksi tunnistanut mutta kun tuo atk-tuki sanoi nimesi ja sitten näin sinun myöhemmin lähtevän pyörällä niin laskin 1+1 = systeri

Täytyy tulla vaihtamaan kuulumisia kun jossain törmätään...

Ja juu, miehelläs oli kyllä hieno pyörä, olihan niitä valopilkkuja siellä nyt muutamia...
    Lainaa (MikaJ @ Touko. 05 2006,08:35) kirjoitti
    En minäkään sua aluksi tunnistanut mutta kun tuo atk-tuki sanoi nimesi ja sitten näin sinun myöhemmin lähtevän pyörällä niin laskin 1+1 = systeri *
    Onkse mein duunin atk-tuki täällä jollain nickillä?

Koskas pk-seutu matkaa Suvirantaan? Viime keväänä oli hyvä reissu, mutta nyt kaikki tulevat torstaimiitit näyttävät olevan muualla.
    Lainaa (Systeri @ Touko. 05 2006,08:38) kirjoitti
    Lainaa (MikaJ @ Touko. 05 2006,08:35) kirjoitti
    En minäkään sua aluksi tunnistanut mutta kun tuo atk-tuki sanoi nimesi ja sitten näin sinun myöhemmin lähtevän pyörällä niin laskin 1+1 = systeri
    Onkse mein duunin atk-tuki täällä jollain nickillä?
    Ei tietääkseni...
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Eilen kävin Suvirannassa - väkeä oli mustanaan
    Buenos aires - paljon lämpöisempääkin kuin Tsadissa.
    Hyvä retki - Rock.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Täällä ois yks jolle kelpais ajeluseura suvirantaan En tunne ketään motoristia täältä päin, jotta ottaisiko vaikka Systeri tai MikaJ tämän matkaansa kun seuraavan kerran suuntaatte suvirantaan?
    Kawa ZXR400 -93
    Kawa ZX-6R -04
    Lainaa (yonna @ Touko. 28 2006,11:18) kirjoitti
    Täällä ois yks jolle kelpais ajeluseura suvirantaan *En tunne ketään motoristia täältä päin, jotta ottaisiko vaikka Systeri tai MikaJ tämän matkaansa kun seuraavan kerran suuntaatte suvirantaan?
    Privaviestiä laitettu ja mukaan otetaan

1.6 on Suvirannassa varuste-esittelyjä, kuulemma. Silloin tulossa täältä Järvelän suunnalta.
    -Sergei-
    - Sergei-

"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
  23.  
    Lainaa (Sergei The Eagle @ Touko. 28 2006,12:20) kirjoitti
    1.6 on Suvirannassa varuste-esittelyjä, kuulemma. Silloin tulossa täältä Järvelän suunnalta.
    -Sergei-
    Voiskos sergeikin ajaa ensin karavaanille (ABC Riihimäki) klo 17.30 torstaina 1.6 ni saatais letkaa kokoon?
    Tää koskee kaikkia muitakin