Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
    Elikkäs onko normaalia että tuossa 3000 kohalla kun pitää kierroksia niin mopo paukuttaa aika tasaisella tahdilla putkessa, röpöttää sillee.
    Mulla röpöttää kanssa ja varsinkin moottorijarrutuksen aikana kuuluu selvästi. Tuolla tehoputkikeskustelussa ihmeteltiin samaa asiaa, joten kaippa tuo on ominaisuus kyseisessä pyörässä.
    Se tuntuu jotenkin sille, että kun kierrokset nostaa siihen niin se käy ensin normaalisti, mutta sekunnin sisään alkaa röpötys... olisiko tuo joku että se laihentaa seosta päästövaatimuksia varten tai joku sellainen vastaava kökkö..
    Oon huomannu saman asian. Mut eihän se mitään haittaa. siistit äänet lähtee noilla kiekoilla
    Onks teil tehoputkia kiinni, vai orkkisputkillako paukaa? Jos ei vielä oo sliparia kiinni, mulla ois myynnissä viikon vanha Leo Vince SBK evolution II Carbon (hiilari high level malli). E-Hyväksytty putki irrotettavalla DB-killerillä. Hintakin on aika edullinen OVH:n verrattuna.

Privaa jos kiinnostaa...
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    Mulla taas juuri 3000 rpm kohdalla kone käy tasaisesti ja se on ainut kierrosluku jolla käy suht hiljaa... Jos ajelen myöhään asutusalueilla, niin yritän ajaa tasaisesti 3000rpm jotta äänet ei olis ihan niin pahat.
    Ja tämä pätee siis pelkällä sliparillakin, ilman säätöjä.
    Mulla vakioputki kiinni. Huomasin et kone röpöttää pienimmillä vaihteilla tolla kierrosalueella. Isommilla ei röpötä yhtään
    Lainaa (zerski @ Kesä. 02 2006,08:55) kirjoitti
    Mulla vakioputki kiinni. Huomasin et kone röpöttää pienimmillä vaihteilla tolla kierrosalueella. Isommilla ei röpötä yhtään
    Sama juttu... Muutenkin tossa 3000 kohdalla tuntus olevan ehkä liian laihalla seos. Mitälie ympäristöä säätäviä tavoitteita haettu.
    V-Strom 650
    Tänään ehdin ajella vähän enemmän vetoja seosmittarin kanssa, samoin pidin mittarin kiinni kyläpyörityksesä. Piti tarkistella vähän seoksia kun talven aikaan avarsin vähän ilmaboksia ja pakoputkistoon tuli vähän muutoksia.
    Kokeilin myös mittauksia ilman rikastuksia:
    Täyskaasukiihdytyksissä ei näytä menevän kovin pahasti laihalle, mutta osakaasukiihdytyksissä menee seos välillä jopa yli 1 (=liian laihalla, tavoite yleensä 0,85-0,9). Tasakaasulla eri nopeuksissa tilanne vähän parempi.
    Osakaasukiihdytys vajaan 4000rpm kohdalla käy mittarin asteikon ulkopuolella, siis toisi laihalla. Mutta se on pieni alue, korjantuu melkein heti kun kierrokset muuttuu. Keskialuetta joutui muutenkin säätämään aika reilusti rikkaammalle noiden osakaasukiihdytysten vuoksi.
    Mun mielestä ton laihalle menon huomaa osakaasukiihdytyksessä 4000 kiekan kohalla tosi selvästi. Asia korostu tehoputken asentamisen jälkeen.

Pakko kyl hommaa toi Commanderi ja käydä säädättämässä pätevä kartta. Makso mitä makso!
    ei tuo ainakaa kovin paljoa kuluta tuolla kierrosalueella.. oon nyt sisäänajoa ajanu ja tankkasin ennen lenkille lähtöä ja takaisin tultuani.. 230km lenkki oli ja 9l meni ainetta, eli 3.9l/100km kulutuksella meni mopo tuon reissun

Omituisen matalalla nuo lämmöt vaan tuntuvat olevan.. tuolla 64-70 asteen välillä liikkuvat..

Lainaa (zemial @ Kesä. 04 2006,21:47) kirjoitti
    ei tuo ainakaa kovin paljoa kuluta tuolla kierrosalueella.. oon nyt sisäänajoa ajanu ja tankkasin ennen lenkille lähtöä ja takaisin tultuani.. 230km lenkki oli ja 9l meni ainetta, eli 3.9l/100km kulutuksella meni mopo tuon reissun

Omituisen matalalla nuo lämmöt vaan tuntuvat olevan.. tuolla 64-70 asteen välillä liikkuvat..
    Eihän tuo Zeta paljoa syö mutta 3,9?!?!?! Ettet laskenut jotain arvoa vääräksi?

Juu ja kyllä se Zeta vain aika alhaisilla lämmöillä ihan normaalistikkin kulkee. Itse huomasin nyt kun on tuollainen tupperwaara astia niin se pitääkin sitten lämoöjä ihan erillälailla...
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman

itsellä -06 vuoden Zeta ja toi sun kulutus on kyllä uskomattoman pieni, ihmettelen. Oon koittanut ajaa joitain tankillisia todella maltilla ja säästelen enkä meinaa päästä kuin johonkin 6-6.5 l/100km. Normaalisti meneekin sitten tollasta 8l ja enemmän /100km

Lämmöt pyörii mulla tuolla 72-79 asteessa normaalinopeuksissa, kaupungissa about 85-89 astetta.
    "On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo." - Nalle Puh
    Oma zeta meni myös tosi pienellä, parhaillaan tuli tankilla ajettu se 300km jolloin bensavalo sytty jossain 260km. Tolloin olin juuri viemässä pyörää vaihtoon ja en raaskinut enään tankata
    - XT 660 R
    Mulla kuluttelee sen 6-7,5 l normaalissa ajossa, jossa kyllä tulee availtuakin aika usein.
    tänään ajoin lenkin vähän reippaammin, 289km tuli matkaa ja 12l meni bensaa... eli 4.15l/100km tuli tänään kulutukseksi.. mutta tosiaan semmosta alle 4500 kiekoilla tuhnuuttelua ajoin sisäänajoa vieläkin .
    Mulla alkaa noilla kilometreilä jo bensavalo vilkuuttaa... normaaliajon kulutus on n. 5,5-6L. Pari kertaa kun olen käynyt radalla, niin menee yli 10L/100km (tarkkaa lukemaa on vaikea saada). Mutta mulla siis seos on tasakaasulla aika rikkaalla.
    Lainaa (zemial @ Kesä. 05 2006,22:37) kirjoitti
    tänään ajoin lenkin vähän reippaammin, 289km tuli matkaa ja 12l meni bensaa... eli 4.15l/100km tuli tänään kulutukseksi.. mutta tosiaan semmosta alle 4500 kiekoilla tuhnuuttelua ajoin sisäänajoa vieläkin .
    Pientä on kulutus! Juuri huoltoasemalta tulleena: mittarissa 310km ja bensaa meni tasan 16l. Oma ajo on kyllä melko rauhallista, mutta moottoritieajoa melko iso osa.
    Olen varmaan jossain tämän kirjoittanut aikaisemminkin jo mutta kuitenkin... Itsellä söi täysin vakiona ~5,3 litraa/100km keskinopeudella ~150km/h.
  20.  
    Itsellä parhain saavutus on 350km, jonka jälkeen alko mopo nykiä siihen tahtiin et oli pakko kurvaa lähimmälle huoltikselle.
    Dorsoduro 1200