kovasti alkanu kiinnostaa rykkösen ostaminenmitäs näissä kannattaa ottaa huomioon ku käytettyä peliä kahtoo? onko muuten 1999 ja 2000 vuosimallien r1:sissä paljoa eroa? oisko missään tietoa eri vuosimallien eroista?
![]()
Kawasaki Ninja ZX-10R
Kokeille hakua, aiheesta on käyty paljon keskustelua!
Hyvää aiheeseen liittyvää faktaa löydät myös osoitteesta yrc.fi
Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
Mulla ois myytävänä -03 R1
Rekisteröity -04, ajettu 18tkm
hp. 11 700;-
Lisää infoa ja kuvia jyrki@eneris.com
ehkä hieman menee yli budjetin(Oldis @ Touko. 27 2006,17:10) kirjoitti
oisikko vaihdosta kiinnostunu?
Kawasaki Ninja ZX-10R
Eikös yamaha aikoinaan mainostanut että 2000 mallin rykköseen tehtiin kaikkiaan 152 pientä muutosta verrattuna -99 malliin. Siitä onko näillä muutoksilla käytännössä mitään vaikutusta en osaa sanoa. Huhua olen kuullut että uudemmat -00 eteenpäin olisi teknisesti luotettavampia kuin ensimmäiset 98-99 mallit.En tiedä sitten onko ihan essonbaari juttuja. Kaveri piirissä ainakin ensimmäisen sukupolven rykkösissä on ollut vaihteisto/kansi ongelmia.
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
höh,meinasit sitten vaihtaa merkkiä?(tpower82 @ Touko. 27 2006,07:30) kirjoitti
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
kaikkea pitää kokeilla(666F @ Kesä. 09 2006,09:33) kirjoitti
![]()
Kawasaki Ninja ZX-10R
Pitää paitsi, että miehen ei kuitenkaan sovi kokeilla kansantansseja ja omaa mummoaan.(tpower82 @ Kesä. 15 2006,13:27) kirjoitti
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.