Moro!
Lueskelin tuossa noita aiempia topicceja ko. pyörään liittyen, ja siellä oli käsitelty vikoja, suorituskykyä, varaosien saatavuutta etc.
Joten enää ei ole niinkään tarvis kysellä niistä asioista, toki saatte kertoa myös näihin asioihin liittyviä kommentteja jos huvittaa.
Kyselisinkin tässä nyt: Missä mahtaa hyväkuntosten 900är äffien hinta pyöriä? Paljon tommosesta kannattaa maksaa? (sekä tietysti)
Miten vähän ajettua (tietysti mahd. vähän) kannattaa kattella/ostaa? Ts. miten paljon ajettua ei kannata ostaa?
Kiitos!
Hinta haarukan näkee nettimotosta aika hyvin... Siinä 5500 molemmin puolin pyöritään. 97-98 jonkin verran kalliimpia. Mielestäni hinta/laatu suhde on kohillaan tässä pyörässä! Suurin osa on saksan tuontia, joten kilometreistä ei voi olla varma. Tosin näitä ei kait ole valmistettu suomessa *![]()
Viiskymppiä alkaa olla joka pyörässä mittarissa. Jos hyvin huollettu niin suurempiki kilometri määrä menee.
2-vaihde tahtoo nykiä/hyppiä mikä on suzukille tyypillistä. Tai riippuu varmaan miten paljon on annettu sikaa.
Varaosia löytyy. Kaiken kaikkiaan erittäin hyvä pyörä. Kannattaa käydä kokeilemassa useampaa rf:ää.
Tervetuloa joukkoon tummaan... http://groups.msn.com/SuzukiRF *![]()
Joo...Tota kysytäänpäs ny vielä sit (off-topic) sellaista asiaa, että
joissakin koeajoraporteissa är äffän on moitittu (tietyllä kierrosalueella/nopeudella) moottorin aiheuttavan jonkinmoista värinää. Onko ilmiö kuinka todellinen/ärsyttävä? Lisäksi jotain moitteita tullut jousituksesta (?).
Kuitenkin suurin osa mitä oon lueskellu, käyttäjäkokemuksia ja koeajokokemuksia, on ollut aika positiivista. Ja omastanikin mielestä (ainakin siis muiden kertoman mukaan) hinta-/laatusuhde tuntuisi olevan kohdallaan ("IGIÄ" myötäillen). Täytyypi käydä vaan, kuten "IGI" ehdotit, koeajamassa useampaa är äffää...
PS. Mulla on sitte taito muuttaa omat topicit tehokkaasti off-topic-keskusteluiksi.![]()
Juu jonkin sortin resonanssia ainakin omassa tuntuu olevan. Mutta ei juurikaan häiritse. Siihen ku tottuu niin ei edes huomaa. Itsellä vielä kova corbinin penkki, välittyy ahteriin aika hyvinAlkuperäisessä ei varmaan niin paljoa.
Etupäähän laitettiin paksummat öljyt, parani huomattavasti. Jousituksen säätö mahdollisuuksia on moitittu jonkuverran, mutta itse olen ainaki tullu toimeen. Ja jos tuntuu niin ainahan voi vaihtaa öhlinssit tai vast.![]()