No niin olis aikomus hankkia peräteline ja ja perälaukku vm 06 xjr kappa olis mielessä mutta 2003-2005 mallin telineet loppu eikä maahantuojallakaan ole,saatavana olisi vm 1999-2002 perätelineitä tietääkö kukaan käykö vai onko jotain suurempia muutoksia takaosaan tullu.Stormilla olisi kyllä krauser merkkisiä perätelineitä onko niistä kellään kokemuksia että tämmösiä
Mulla olis tuolla garagessa yammun orkkis
takapakkari,että jos kiinnostaa niin lähettele vaikka
viestiä.(niin se on -04:seen)![]()
White punks on dope!!
Itse hommasin XJR:ään SW-Motech taka ja sivu telineet. Eilen sain takalaukkutelineen asennettua, sivutelineet vielä asentamatta. Vaikuttaa fiksulta paketilta.
Itselläkin oli aikoinaan xjrässä kyseisen valmistajan
sivutelineet, olivat kyllä tosi näppärät käyttää ja nopeat
kiinnittää. Olin vaan kerennyt ostaa vähän aiemmin
sen orkkis hudlarin, ja sepäs ei sitten enää käynytkään
kun se yks "kiinnityskorva" tuli siihen kauhukahvaan.
(ainut mikä teetti vähän töitä
asennuksessa oli vilkkujen siirtäminen kun karvojakin joutu
jatkamaan)
White punks on dope!!
SW-Motech teline vaikuttaa fiksulta lähteekö perälevykin pois pikakiinnityksellä kävin tänään heinolta kyselemässä oli loppu espoosta ja tampereelta menee odotteluksi tuleeko pelkästään kauhukahvan kiinnitysreikiin kiinni(Pitkä @ Heinä. 03 2006,12:47) kirjoitti
Kyllä perälevy lähtee irti pikakiinityksellä, pyörään jää kiinni vain pieni pohjalevy joka tulee kiinni kauhukahvan pultteihin. Itse tilasin telineet Heinolta ja odottelin kolme viikkoa (lupasivat kahdessa viikossa).
Jaahas tänään sitte tilasin Tampereen Heinolta perätelineen lupasivat kahdessa viikossa no on kyllä niin siistin näkönen paketti että odotellaan .vielä kun maalaa pyörän väreihin pyörään jäävän kiinnitysraudan ei kyllä paljon erotu ,kävin katsomassa valmistajan kotisivuilla pyöräkohtaisia malleja.hyvin mallaa pyörään kun pyörään(Pitkä @ Heinä. 05 2006,19:31) kirjoitti