Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    No niin olis aikomus hankkia peräteline ja ja perälaukku vm 06 xjr kappa olis mielessä mutta 2003-2005 mallin telineet loppu eikä maahantuojallakaan ole,saatavana olisi vm 1999-2002 perätelineitä tietääkö kukaan käykö vai onko jotain suurempia muutoksia takaosaan tullu.Stormilla olisi kyllä krauser merkkisiä perätelineitä onko niistä kellään kokemuksia että tämmösiä
    Mulla olis tuolla garagessa yammun orkkis
    takapakkari,että jos kiinnostaa niin lähettele vaikka
    viestiä.(niin se on -04:seen)
    White punks on dope!!
    Itse hommasin XJR:ään SW-Motech taka ja sivu telineet. Eilen sain takalaukkutelineen asennettua, sivutelineet vielä asentamatta. Vaikuttaa fiksulta paketilta.
    Itselläkin oli aikoinaan xjrässä kyseisen valmistajan
    sivutelineet, olivat kyllä tosi näppärät käyttää ja nopeat
    kiinnittää . Olin vaan kerennyt ostaa vähän aiemmin
    sen orkkis hudlarin, ja sepäs ei sitten enää käynytkään
    kun se yks "kiinnityskorva" tuli siihen kauhukahvaan.

(ainut mikä teetti vähän töitä
    asennuksessa oli vilkkujen siirtäminen kun karvojakin joutu
    jatkamaan)

White punks on dope!!
    Lainaa (Pitkä @ Heinä. 03 2006,12:47) kirjoitti
    Itse hommasin XJR:ään SW-Motech taka ja sivu telineet. Eilen sain takalaukkutelineen asennettua, sivutelineet vielä asentamatta. Vaikuttaa fiksulta paketilta.
    SW-Motech teline vaikuttaa fiksulta lähteekö perälevykin pois pikakiinnityksellä kävin tänään heinolta kyselemässä oli loppu espoosta ja tampereelta menee odotteluksi tuleeko pelkästään kauhukahvan kiinnitysreikiin kiinni
    Kyllä perälevy lähtee irti pikakiinityksellä, pyörään jää kiinni vain pieni pohjalevy joka tulee kiinni kauhukahvan pultteihin. Itse tilasin telineet Heinolta ja odottelin kolme viikkoa (lupasivat kahdessa viikossa).
  7.  
    Lainaa (Pitkä @ Heinä. 05 2006,19:31) kirjoitti
    Kyllä perälevy lähtee irti pikakiinityksellä, pyörään jää kiinni vain pieni pohjalevy joka tulee kiinni kauhukahvan pultteihin. Itse tilasin telineet Heinolta ja odottelin kolme viikkoa (lupasivat kahdessa viikossa).
    Jaahas tänään sitte tilasin Tampereen Heinolta perätelineen lupasivat kahdessa viikossa no on kyllä niin siistin näkönen paketti että odotellaan .vielä kun maalaa pyörän väreihin pyörään jäävän kiinnitysraudan ei kyllä paljon erotu ,kävin katsomassa valmistajan kotisivuilla pyöräkohtaisia malleja.hyvin mallaa pyörään kun pyörään