Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Kävin tänään Oripäässä Moto Tapsalla eka kertaa, kun oli darran etukumi hiukan heikossa hapessa. Uusi sisäkumi ja rengastyöt 25e. Kaverilla on tosi siisti ja asiallinen halli ja näytti olevan aika hyvä valikoima perustarvikkeita, sekä kypäriä ja renkaita. Eturengas tuli nopeasti ja ammattitaitoisesti kuntoon siinä samalla rupatellen pyöristä. Lähtiessä kaveri huikkasi vielä perään, että hän pystyy toimittamaan kaikenlaista tarviketta ja osaa mm. allrightilta ja duellilta hyvin alennuksin. En ole perehtynyt katupyörien hintapolitiikkaan hirmuisesti, mutta siellä oli pinossa renkaita ja lappu kyljessä, oli 180 leveitä 140e alle ja yks 200 leveä 120e. Kurapyörän huomattavasti kapeampiin renkaisiin verrattuna ei ollut mielestäni aivan hirvittävä hinta? Jäi sen verran hyvä kuva ko firmasta, että tulen käymään jatkossakin.
    Olen myös kuullut postiivista palautetta. Kaverin tausta on turkulaisista MP-liikkeistä eli oli palkollisena 15 v. ja perusti sitten oman pajan. Kokemusta ainakin siis löytyy.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Touko. 26 2006,16:46) kirjoitti
    Joku just Oripäästä kyseli huoltoa Yamahalle...
    Kaverilla oli todistuksia seinällä, et oli osallistunut hondahuolto koulutukseen sekä goldwinghuolto koulutukseen. En tiedä sit onko erikoistunut pelkkään hondaan, vai meneekö muutkin merkit. Jos on 15v kokemusta, luulisi hallitsevan vähän kaikenlaiset mopot.
    Itekin olen sielt parit kumit ja jotain pientä hakenu,ei pahaa sanottavaa,työn nayttää tekevan tarkasti.
    Lainaa (rupi @ Touko. 28 2006,22:23) kirjoitti
    Itekin olen sielt parit kumit ja jotain pientä hakenu,ei pahaa sanottavaa,työn nayttää tekevan tarkasti.
    ..ja tuntiveloitus kohdallaan. Olen myös teettänyt siellä huoltoja, ja aina on saanut ajan alta viikon (muissa paikoissa 2-4 viikon päästä). Tosin ison homman teettäminen saattaa olla vaikeampaa, ainakin kesällä. Juuri kävin siellä venojen säädössä, pyörä illalla sinne, ja seuraavana päivänä ennen puolta päivää takasin!

Ja firman sivut
    klik
    edit:linkki

Hain Tapsalta tynnyriruuveja tossa jokin aikaa sitten, kaverilla hirvee kesälenssu mut sano et tuu hakeen vaan. *
    Yamaha YZF R1
  7.  
    TÄSSÄ toimiva linkki firman sivuille.

'06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto