Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Niin elikkäs onko kellään kokemusta että ois stefat korkannu etu iskareista vähä tärähtelevän keulimisen seuraamuksena?
    mulla ainakin on alkanu kusee niin jesus paljo
  2. #2
    Kannattaa ehkä kysellä ennemmin Bomber-foorumilta jos haluat edes muutaman asiallisen vastauksen. Täällä taitaa nuo hytittelijät olla vähemmistön asemassa.
  3. #3
    eipä se ainakaan pidennä niiden kestoikää.. mut mitäs sitte... kivaa se silti on ja helppo/halpa homma korjata
    "Ei sovi, ei mahdu...herra saa rahansa takaisin"

    www.menokoneracing.fi
  4. #4
    2 vuotta tuli nokiteltua aika perkeleesti, eikä vielä vuotanut kun vaihtoon meni.. ..pyöränä siis 03 636 kawa.
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  5. #5
    ObiVanKenobi
    Eipä ne kai hyvääkään tykkää, itselläni olisi kanssa vaihto-operaatio edessä..
  6. #6
    Tosin pyörämallikin/rakenne vaikuttaa tuohon että miten kestävät. Halvissa pyörissä harvemmin on hyvälaatuiset osat iskunvaimennuksessakaan..
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  7. #7
    Juu, tosiaan, riippu härvelistä ja ajotyylistä. +100 kg painoa, painava pyörä, keula pystyyn aina ykkösellä ja samalla vaihteella rajusti alas niin alkaa hyvätkin etustefat jossakin vaiheessa hikoilemaan...

    -o-
    - Kun en ota niin ajan -
  8. #8
    Ainakaan Thunderacen stefat eivät kestä loputtomin keulimista... Tästä minulle mainittiin jo silloin kun hankin moponi. Myöhemmin huomannut saman asia itse...
    Mikä kalustossa hävitään - otetaan asenteessa takaisin
  9. #9
    No niin se taitaa olla että ei ne kestä kaikkee.

    Vielä hetki sitte oli niin kova vaimennus että ois voinu luulla ettei siellä ole ees iskareita

    Nyt on käyny niin pirun löysäks että saa nähä voiko ees ajella koko kesää täytyy laittaa monttupyörän iskarit jaah
  10. #10
    Omat korkkasi kun tuli leikiteltyä yksi syksy aika kylmällä kelillä. Eli kylmä keli ja kylmät öljyt ainakin edes auttaa stefojen korkkaamista.
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  11. #11
    Se on noin puolentoista tunnin homma kun vaihtelee... Ei muuta kuin keula riippumaan ja stefat vaihtoon... Voipi olla ettei sulla kohta ole enään jarruja edessä, kun vaimennin öljyt valuu jarruille...
  12.  
  13. #12
    Jos etuiskarit alkaa löystymään niin onko mahollista lisätä niihin öljyä ja mitä öljyä niihin voi laittaa... Niin ja pärrä o 96 vuotinen yxf750r.
    <p>Bussikuski ilman D-korttia</p>