Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Helppiä helppiä! Löytyykö keltään kotoa neulaventtiiliä mikä on FJ 1200 -92 alkuperäistä kokoa? Käsittääkseni xv750 viragon kaasutin on sama kuin fj1200:n. Oma venttiilin putki on soikea ja neula jumii siinä aina jossain kohtaa ja tulvarista tulee kaikki bensat nilkoille, tulee vaan kalliiksi ajella kun kulutus on 23L/10min..
    Tilanne on tuskainen koska huomenna pitää lähteä Linnareissuun Savonlinnaan ja stormilta löytyy luettelosta kyllä sellanen viragon kaasuttimen vuotokorjaus sarja mutta kun ei niitä tavoita tänään niin en tiedä että löytyykö hyllystä. Jos jollain olisi se pelkkä putki mihin se neula menee niin se riittäisi.
    Jos löytyy jostain romulaatikon pohjalta niin 040-9139920 tai Jamppa_81@hotmail.com.
    Näillä mennää!
    N. 80 % varmuudella voisin sanoa, että Stormin hyllyltä löytyy. Auttaisko se?
    - "No! It's not a Harley" -
    Kiitos, toi pelasti mun yöunet Vielä kun uskaltais luottaa siihen että se on varmasti saman kokoinen
    Näillä mennää!
    Lainaa (Strictly VN 1600 @ Touko. 25 2006,22:01) kirjoitti
    N. 80 % varmuudella voisin sanoa, että Stormin hyllyltä löytyy. Auttaisko se? *
    Ootko töissä siel vai miten voit olla noinkin varma? Tuun huomenna hakee et voitko avata ovet mulle jo yhdeksältä niin jäis enemmän aikaa remonttiin??
    Näillä mennää!
    No lähinnä ironista siinä on se, että olen kuitenkin aina oikeassa, oli niitä osia tai ei * . Voin mä avata ovet, mutta en minäkään lukittuja ovia pysty avaamaan (ainakaan kun yleisön puolelta yritetään)

- "No! It's not a Harley" -
    Etkö edes yleisavaimella avaa?
    Näillä mennää!
    pura ihmeessä se vanha venttiili + kuppi mukaasi tiskille että voit verrata.

varaosalistojen mukaan ainakin -89 eteenpäin xv750:ssä osa on sama kuin -92 FJ:ssä mutta stormin katalogissa k.o. mallimerkintä on xv750 -81 eteenpäin. pieni jännityksen paikka siis, mutta toivottavasti tärppää.
  8.  
    niinpä, toivottavasti löytyy!
    Nyt kun ostelen näitä korjaussarjoja niin kohta voin perustaa oman myymälän.
    Näillä mennää!