Onko kokemusta kumpi ois parempi Yamaha fzs 1000? givin sais selkänojan mites kappa? Tekeekö selkänojalla mitään/ onko matkustajalle mitään hyötyä? Elikkä tämmöisistä ois kyse
-K42N - KAPPA 42 L PERÄLAUKKU MUSTA
-givi E460
Kapassa lukee että mukaan tulee aluslevy. Eli olen tilaamassa sw-motech telinettä niin tarviiko minun ostaa siihen mukaan sovitelevyä vai riittääkö toi kapan levy siihen?![]()
Kokemusta olis molemmista laukuista. Givi on huomattavasti laadukkaampi joskin Kapan vastaavassa ei nyt mitään hirveitä puutteita, lähinnä laukun materiaalin tukevuus erot ovat ilmeiset, Givin hyväksi.
Kappaan kyllä saa myös selkänojan lisävarusteena, sen käytännön merkitys on sitten asia erikseen, mikään tukeva noja se ei ole ja jää helposti liian kauaksi niin että siihen voisi tosiaan nojata, riippuu tietenkin vähän pyörän mallista.
Yhteenvetona sanoisin että Kapalla pärjää ja Givi on parempi. Hinnassakin taitaa olla eroa jonkin verran, jos hyvän haluat eikä rahasta kiini, osta Givi.
"oikeassa momentissa"
^ Samoilla linjoilla ollaan Kapan ja Givin laukkujen ominaisuuksista. Tosin reissukamoissa selkänojaa tekee nykyään tavarasäkki, joka paiskataan poikittain perätelineelle.
Myös Motech on kuvissa ja teksteissä tuolla mun modisivustolla...
Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi