Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Saisin kohtuuhintaan (alle 700€) käyttämättönän muzzyn putken 12 ärrään, ongelmana on vain se että se on A-mallille tarkoitettu ja mulla on mopo vm. -04. Myyjä väitti että asennus vaatii vain hieman enemmän työtä muttei tuota muita ongelmia(vähän kääntöä+välikilkkeen). Onko näin vai vedetäänkö pitkätukkaa taas nenästä? Tuleeko halvemmaksi ostaa suosiolla B-malliin käyvä putki? Ja jos näin niin mistäs niitä saa inhimmilliseen hintaan?
    Minulla ainakin heilahti A-mallissa ollut Akrapovic suoraan ilman ongelmia... Muistaakseni Viaberilla sanottiin ettei Muzzyllakaan olisi eriäväisyyksiä A- ja B- mallin välillä. Ilmeisesti alakatteen muodot aiheuttaneet joillakin ongelmia näiden mallien välillä, siis putki ottanut kiinni katteisiin, mutta minulla ei näitä ongelmia ainakaan ollut. Mitähän välikilkettä se myyjä meinas?
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

http://jarkonblogi.wordpress.com/
  3.  
    Moro, mulla on just Muzzyn A mallin 4-2-1 rööri -05 B mallissa. Juttua aiheesta jossain vanhemmassa threadissa tässä tai mp-tekniikkapalstalla.

Itelläni kävi paikalleen muuten Ok, mutta kate tulee B-mallissa äärimmäisen lähelle 2-1 kollektorin kohtaa ja alkaa siitäkohen sulamaan. Vaihtoehtoina tossa on antaa hiukan katteen sulahtaa ja leikata noin 3x5cm reikä katteeseen (paikka on sellainen ettei kunnolla edes näy jos pyörä on pystyssä) tai yrittää insuloida alkukäyrää tuosta kohden esim Thermotech-nauhalla ja katteen puolelta lämpöä heijastavalla alu tms matolla sekä kokeilemalla siirtää katetta poispäin kollektorista erilaisilla välipaloilla/prikoilla jne. Ite kopasin tuota insulointia mutta ei se riittänyt ja kate alkoi kupruta noin 3x5cm alueelta vaan eipä tuo menoa haittaa * (eka asennuksilla näytti siltä että tilaa jäi vaikka kuinka paljon katteen ja 2-1 kohdan väliin, mutta kun käyrästön sai kunnolla kuumaksi niin jännitteet tms poistuivat ja käyrästö 'suoreni' senverran ettei tilaa jäänyt väliin yhtään)

Elikkä jos et ole valmis modailemaan katteiden kiinnityksiä tms edellämainittua/pärrän katteiden pitää säilyä 'virheettömänä' niin laita suosiolla B-malliin tarkotettu käyrästö.

E: Myyjä tarkoittanee välikilkkeillä tuota alakatteen siirtelyä poispäin 2-1 kollektorin kohdalta