Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Kun aikaisemmin kerroin vauhdin tippuvan itekseen , nyt sitten FI valo ilmoittaa 2pitkää ja 3lyhyttä vikaa. Onko kelläään kokemuksia?
    Kiitos.
  2. #2
    XX:n mansukasta muistaakseni löytyy, mitä FI valon minkäkin sorttinen vilkkuminen tarkottaa.
  3. #3
    MC Halbamatkat billiga resare terwo:n avatar
    Liittyi Oct 2004
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Ota manuska tuolta tai tuolta. Sivulla 5-12 alkaen koodit. Kaksi pitkää (1,3 s) = 20 ja siihen 3 lyhyttä (0,5 s), saadaan koodi 23: Faulty 02 SENSOR heater. Sivulta 5-50 alkava teksti sanoo kylläkin 'after '99 california type only'.
    Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
  4. #4
    Haynes sanois eli koodi 23 "Faulty oxygen sensor heating element"
    Eli suomentaisin ... happianturin maadoitus viaksi. Tiiä sit tosta soomennoksesta.
  5. #5
    Lainaa (pohjoes @ Touko. 24 2006,19:54) kirjoitti
    XX:n mansukasta muistaakseni löytyy, mitä FI valon minkäkin sorttinen vilkkuminen tarkottaa.
    *Katsoin juuri manuaalia, mutta tuo vikakoodi ei oikein täsmää. 1 pitkä = 10 lyhyttä eli tuo tarkoittaisi vikakoodia 23, mutta manuaalissa ei anneta tuota! Myöskään ei tunne koodia 3. Koodi 20 olisi "Faulty E-PROM in ECM" * mutta älä nyt vielä säikähdä. Jos mopo vörkkii normaalisti, voisit kokeilla nollata vikavinkkarin muistin. Takimmaisen (takavalon päällä) muovikotelon alla (satula pois) oikealla puolella on pieni "service check connector" liitin, josta jumpperijohdolla reunimmaiset "reiät" yhteen kun virta EI OLE päällä. Veikkaan vian olevan jossain liittimessä huono kosketus, varsinkin. Tsekkaa täältä

    Edit: Juu, mulla on '99 eli ei kattia



    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    CFMOTO 800MT-X -25
  6. #6
    Kannattaa kattoa vasemman puolen takakatteen alta, siellä on nippu maadoituksia yhdessä levyssä, tuo on semmoinen paikka joka hapettuu helposti, eli ainakin minulla semmoinen iso möykky teipattu nätistä muiden kaapeleiden päälle, löytyy tarkemmin starttireleen alta.



    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  7. #7
    Wiremapista tulkkaisin et musta/vihree ja musta/valkoinen olis "lambdan" lämmitys piuhat. Ja oranssi/valkoinen olis virta ja vihreä/oranssi luultavasti maihin boxin kautta. Eli jos toi heating element "lämpö eriste" pettäis ni mistä? Vai onko toi heating element se anturin esilämmitys puoli?
  8. #8

    Moro taas.Hondan FI valo palaaa melkein koko ajan, mutta hyvin. Eli ei minkään moista häiriötä tunnu ajossa.Tiistaina vien korjaamolle katottavaki,ei auttanut nollailut&liitimet&eikä hapettumiakaan löytynyt.
  9. #9
    Sori pienet kirjoitusvirheet,ei saisi "pienissä runoilla".
  10.  
  11. #10
    tässäpä yksi linkki noihin fi juttuihin liittyen ihan vain vastaisuuden varalle: http://www.ixxra.com/filightproblems.htm
    Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"

    Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594