Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Tällä kaverilla on hirveä pyöräkuume! Mitäs ihmiset ovat mieltä tästä pyörästä. Eli kyselisin tuosta Honda VT 500 shadowista, että olisiko se hyvä pyörä aloittelijalle...
    Kiitän jo etukäteen vastauksista
    En omista vielä korttiakaan, mutta se asia täytyy korjata piakkoin...
    Varsin hyvä valinta ensipyöräksi jos edullisesti vielä saat. Helppo on tollnen midicustomi ajella, painopiste alhaalla eikä karkaa käsistäkään.
    Mutta veikkaampa että yhden kesän jälkeen tekee jo mieli rotevampaa peliä, varsinkin jos kyytiläisiä on joskus mukaan tuppaamassa tai pitempää reissua suunnitteilla.

Mutta tollasella on hyvä aloittaa ja opetella perusjutut: jarrutukset, vastaohjaukset, väistöt, hidasajo, parkkikäsittely ja tietysti liikenteessä oleminen noin yleensä.

(...vaikka monen mielestä se on mopo ja ainoa oikea aloitusprätkä on hajapusa tai zx14r...)

Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
    Mulla on toista kautta käytössä VT600 joka tuskin on paljon tehokkaampi kuin tuo mainitsemasi 500:n ja mä tykkään ihan hirveesti kauheesti ajaa tolla! *
    vie menovettä tosi vähän (n. 3.7l/100km), kulkee sen minkä mittari näyttää (tosin mittarissa loppuu 170:n kohdalla viivat), kevyt naisenkin käsitellä, näppärä kaupungissa ja tehot riittää motarille ja ohituksiin.. mitäs mä vielä kehuisin *
    välillä on semmoinen olo että haluis tehoja lisää, mut sit käyn ajamassa lenkin isännän fj1200:lla ja taas tykkään omastani kamalasti *
    moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä
    Sama juttu, vt 600 alla toista kautta ja hyvin riittää. On näppärä käsitellä ja kaikin puolin käteen sopiva, just tuossa viikko takaperin laittelin uudet ketjut&rattaat joten on taas huoletonta ajoa eessä päin
    ...and music? Well, it's just entertainment folks.
    Lainaa (LS 650 @ Touko. 22 2006,23:20) kirjoitti
    kulkee sen minkä mittari näyttää (tosin mittarissa loppuu 170:n kohdalla viivat)
    Oletko viritellyt tai vaihtanut tuohon ratastusta jollain lailla?
    Oma VT600 kokemus tällä hetkellä on et jo 100 km/h vauhdissa koneessa on kierroksia jo niin paljon et "korvia särkee"
    Kyseessä siis vm -92 nelivaihteinen malli.

VULCAN: in Roman religion, god of fire, particularly in its destructive aspects as volcanoes or conflagrations. His worship was very ancient, and at Rome he had his own priest (flamen). His chief festival, the Volcanalia, was held on August 23 and was marked by a rite of unknown significance: the heads of Roman families?
  6.  
    Lainaa (Flamen @ Kesä. 28 2006,17:15) kirjoitti
    Lainaa (LS 650 @ Touko. 22 2006,23:20) kirjoitti
    kulkee sen minkä mittari näyttää (tosin mittarissa loppuu 170:n kohdalla viivat)
    Oletko viritellyt tai vaihtanut tuohon ratastusta jollain lailla?
    Oma VT600 kokemus tällä hetkellä on et jo 100 km/h vauhdissa koneessa on kierroksia jo niin paljon et "korvia särkee"
    Kyseessä siis vm -92 nelivaihteinen malli.
    Ihan "käsittääkseni" orkkiskunnossa, konetta en tosin oo ikinä avannut joten en tiedä mitä on syönyt.... Rattaita ei ainakaan oo vaihdettu. 120km/h on vielä ihan ok ajovauhti, sen jälkeen alkaa tuuli tempomaan avopottaa (visiirillä varustettua) pois päästä. nuo suuremmat nopeudet oli hiukka inhimillisempiä vielä silloin kun mulla oli pleksi edessä, mut keväällä otin pois ja norminopeuksilla pyörä on nyt mukavampi ajaa. Umpipotalla pystyy ajamaan sitten kovempaakin, mutta se ei sovi mun tyyliin, joten tyydyn ajelemaan nopeusrajoitusten mukaan
    oma moponi on vm. -89
    moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä