Silloin tällöin tulee vedettyä Born to be wild
Viheltelen vain tytöille
Ei ole tullut mieleen
Keskityn ajamiseen
Homojen hommaa
Tätä ei olisi ehkä pitänyt kysyä...
Tulen ulos kaapista ja myönnän silloin tällöin(jostain innostuneena) vetäväni tulpat korvilla rockia. Vaimo on aina tiennyt, nyt tietää muutkin...
Voiko enää turhempaa aihetta keksiä?..
-Veturimiehet heiluttaa-
kyllähän sitä tulee joskus luikaitettua joku ralli,mutta pääsääntöisesti vaimo hoitaa nuo laulu hommat siitä takaritsiltä.ai sitä kypäräpuhelimen autuutta![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Laulan aina pitemmillä matkoilla, että pysyn hereillä. Biisivalikoimakin on mahtava: rokkia, bluesia, jazzia, ja lastenlauluja.. ja niitä iän-ikuisia renkutuksia mistä osaan hätinä kertosäkeen.. *boring*
Mutta pääasia että matkanteko on mukavaa.
*
VT750C2 -2000
Laulan, kiroilen ja manailen koslalla sählääviä.
Tekis välillä mieli![]()
Mut pyörän selässä sitä on vaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FZ1-N -06, motoilua 10 500 km ja sekin olis myynnissä, kysy!
FZ6-N -04, motoilua 9050 km
Eikös tää kysyttykin josku? Kyllä mä mekastan potassani...ja nyt kun kotilokin on rolla mistä uupuu mankka niin tulee siinäkin hoilailtua...
"On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
Omasta mielestä ihan mielenkiintonen aihe![]()
Itse tulee joskus huudeltua ties mitä sattuu ja useimmiten sitten taas lauleltua. Silloin tällöin jopa innostun "heittämään sooloa" pyörän äänien päälle ikäänkuin yhden nuotin taustalla pyöriessä (tasaista pätkää vedettäessä)![]()
Suurempi älämölö tapahtuu teillä jossa rajoitus 80km/h ->![]()
Laittasivat lukkojen taakse, jos joku kuulisi. Pitkällä matkalla ja tosi väsyksissä silloin.
äänestys meni kohtaan kaks
ja jos ei tytöi näy, niin yoshimuran sointua kuuntelen
![]()
Suzuki rg125R
Kawasaki gpx600R Ninja
Kawasaki ZX9R Ninja
Yamaha YZF1000R Thunderace
Suzuki 1300R hayabusa
Ehkä seuraavaksi kawasaki *
En pyörän kyydissä, mutta kotilon kyydissä olen hoilotellut aikaisemmin kun ajoin pitkää työmatkaa. *Tosin olinko laulanut liian innokkaasti, kun yksi joka päivä mua vastaan samaan aikaan ajellut jätkä jostain korven perukoilta oli autorekisterikeskuksesta kysynyt rekisterinumeroni perusteella kännykkäni numeron ja ehdotti treffejä, **yksi epätoivoinen yksinhuoltajaisä, kun otin selville kuka pervo mulle lähettää tekstareita ja tietää vielä nimenikin. *
*Nyt ei enää kehtaa kotilossa laulella, kun ajelee vain kaupungissa työmatkat .
![]()
![]()
Paljon, ja kovaa. Kaikkea laidasta laitaan, toisinaan (mutta harvoin) improvisoiden. Joskus liikennevaloihin pysähtyessä jalankulkijoien päät pyörivät kun he ihmettelevät, että mistä se mökä kuuluu. Vasta silloin älyän lopettaa.
![]()
ZZR 1200
Hyvissä fiiliksissä pukkaa aina menemään lauluksi. Onneksi ei (luultavasti??) kuulu laajemmalle yleisölle.![]()
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
JOVAIN...
....se tuo musahomma on sillei, et se kyllä "rentouttaa" paikat ja varsinkin että hartiat ja käetki on ihan rentona jos musiikkia ompi tai jos ei, eli poistaa tehokkaasti tuota hartialukkoa ja kun lähethän oikein matkaan niin se on ihan pakko olla joikhaa joko itellää, ratiosta tai molempia, vaikka nyt jotain tommosta "you take my breath away"-tyyliin
Eli iliman muuta lauleskelen ja suihkusa kans..
"you take my breath away"
Kyllähän sitä tulee vedeltyä viisuja aina fiilisten mukaan etenkin maantiellä. Sitä kun ei ole mitään soitinta tullut viriteltyä mopoajeluille, niin täytyy tuottaa musa ite.![]()
Pappatuna tallissa.
ex-GSX-F '99, ex-GSX1300R '03, Tunturi Start '70, Dyna Street Bob '08
pitkillä matkoilla kun alkaa väsyttää,rupean aina örisemään potan sisällä(metallimiehiä kun olen) . toi born to be child ei ole tähän saakka kuulunut listaan,eikä tule kuulumaan! mutta örjyminen matkaa ajaessa on erittäin piristävää ja hauskaa! miinuksena ajoittain (liikaa innostuessa) visiriin lentävä sylki/kuola/räkä![]()
![]()
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
Ei voi äänestää, kun tuo "silloin tällöin" ei yhtään osu kohdalle. Nimittäin suu käy koko ajan ja jatkuvasti- jos en laula niin sitten opetan isoon ääneen kaikkia niitä typeriä tielläliikkujia, joita jostain syystä just mun ympärille kertyy mahdottomasti.
Minähän en tietenkään töppäile, niin että omista tekemisistäni saan olla ihan hiljaa![]()
![]()
(666F @ Touko. 24 2006,17:23) kirjoitti
![]()
![]()
Juuri tämähän se ongelma on!
Pidemmillä matkoilla kun ajan luurit korvissa tulee hoilattua, mutta ilman taustamusaa keskityn muuhun epäolennaiseen ääntelyyn.
Tässä mallia allekirjotuksiin.
Pakkohan se on laulaa,kun on tällainen ääni.![]()
![]()
Heh..Itseasiassa tänään viimeksi,kun kävin palauttamassa dvd:t vuokraamoon,hyräilin To/Die/For: Jaded biisiä![]()
TÖSÖS !
jovain joikathan vaikkamitä , viilisten mukkaan vaihteleepi piisit
Triumph Tiger 800 XRX
... ja onnistuit kiitettävästi(Il_duce @ Touko. 24 2006,12:28) kirjoitti
![]()
Tällä itsetunnolla on aika pakko hokea jotain mantraa, jos meinaa edes ovesta ulos ja ihmisten pariin.....
Joten kypärä päässä sitä tulee vedettyä kaikkea mitä mieleen tulee: Jukka Kuoppamäestä Judas Priestiin. Ja välillä yritän miettiä uusia manauksia millä "kehua" suurinta suosikkiani, Rav.Terap. Hanna Partasta.![]()
Täysiä sisään.....Paareilla ulos.
Kawasaki Ninja ZX-10R
Ei tule lauleltua.
Itse asiassa olen yllättänyt itseni sangen usein miettimästä erilaisia asioita ajaessani. Esimerkiksi työmatkoilla ja muilla työajoilla tulee parhaat työhön liittyvät ideat juuri ajomatkojen aikana.
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
Kotilolla ajellessa joskus jollotan, kun on poppivehkeet. Mopolla ajellessa nautin pelkästään ajoviiman ujelluksesta ja moottorin pärinästä![]()
En laula missään.
Hulluus on neroutta suurempaa. Neroudella on rajansa, hulluudella ei.
Vessapaperi loppuu aina väärään aikaan. Sen on elämä opettanut.
Kypärän sisällä on hyvä laulella......
-Sergei-
- Sergei-
"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."