Eli pohdiskelin tässä millaisia vikoja on ollu?. Itelläni kone pitää kilkatusta ja kalkatusta ku ajelen, venttiilit on säädetty 7 tuhatta km sitten, (edellinen omistaja). Kaipa se on normaalia ku on ajettu 48000km ja vuosmalli on -92, kone 600c ?
Mut kertoilkaa pliis omista kokemuksista ja vioista "varjon" parissa!
![]()
-jytinää sen olla pitää-
mulla vm. -89 eikä mulla oo ollut kyllä mitään ongelmia, eikä edelliselläkään omistajalla, sen kauemmas en pyörän historiaa tiedä.. kyllähän se vähän kitisee, esim. ketjut mutta siitä selviää vain vaihtamalla kardaanivetoiseen *
Saman verran on ajettu mun mopolla ja ihan perushuolloilla olen selvinnyt, öljynvaihdot, nesteiden lisäys, ketjujen voitelu ja tankkaus (syö muuten tosi vähän sadalla)![]()
moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä![]()
noh nii, tarkistin ny venttiilit ajan kuluks ku oli niin surkean sateisia päiviä, kaks imuventtiiliä oli alarajalla joten löysäsin hieman niitä, ny meni 0.15 liuska nahkeasti väliin, eli hyväks tuli
tosin kilkatukseen ja kalkatus ääniin se ei vaikattanu, mut kaipa se on normaalia koneen ääntä, tosin etenkin kiihdytyksessä kuuluu ääni selkeästi, mutta sit ku ei vedätä ääni vaimenee..
![]()
-jytinää sen olla pitää-