Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 35:een 35:sta
  1. #31
    Lainaa (fzr1000 @ Kesä. 03 2006,08:31) kirjoitti
    Lainaa (FixxaH @ Kesä. 02 2006,22:59) kirjoitti
    Tonninen fzr nyt ostettu ja mukavasti ajoin 60km mutta kun perkele seuraavan kerran piti käynnistää (ensimmäistä kertaa omalta pihalta) niin eikö perkele ollut kytkimen vaijeri poikki. Se siitä viikonloppuajelusta, maanantaina jostain könyämään uutta vaijeria ja pitäisi osata vaihtaakkin voi prkl...
    Aijaa,vanhoissa fzr:issä onkin vaijeri,vähän uusimmassa neste...oon jotenkin luullut että kaikissa neste..mutta aina oppii lissää...minkä ikäinen fzr?
    no voi perkeles, mikäs tuossa nyt sitten paskana on. Maalaisjärjäellä mä vain ajattelin kun vanhoissa mopoissa on vaijeri ollut että siitä olisi kiinni... vaihteen kun lyö tupaan niin sammuu koko moska. paskan möivät



    98% of all statistics are made up

    Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
  2. #32
    mutu-tuntumalla.... Jos lyöt vaihteen pesään ja heti sammuu, niin joko jalka on alhaalla tai jalan anturi on rikki.



    Pyörätön
    History: KTM Superduke 990 -08, GPz500S , GPz600R , FZR1000, ZX-12R
  3. #33
    Lainaa (prinne @ Kesä. 03 2006,10:24) kirjoitti
    mutu-tuntumalla.... Jos lyöt vaihteen pesään ja heti sammuu, niin joko jalka on alhaalla tai jalan anturi on rikki.
    Ehdin jo edelliselle omistajallekkin soittaa asiasta ja kehoitti nostamaan jalan. Jepjep näinhän se oli ja hyvin toimii

    Piti vain hivenen siirtää eteenpäin lämmittelemään konetta joten jalka oli alhaalla. En moisesta hienosta elektroonisesta sammutusmekanismista ollut tietoinenkaan... noh melkein hävettää... jatketaan
    98% of all statistics are made up

    Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
  4. #34
    Lainaa (FixxaH @ Kesä. 03 2006,10:56) kirjoitti
    Lainaa (prinne @ Kesä. 03 2006,10:24) kirjoitti
    mutu-tuntumalla.... Jos lyöt vaihteen pesään ja heti sammuu, niin joko jalka on alhaalla tai jalan anturi on rikki.
    Ehdin jo edelliselle omistajallekkin soittaa asiasta ja kehoitti nostamaan jalan. Jepjep näinhän se oli ja hyvin toimii *

    Piti vain hivenen siirtää eteenpäin lämmittelemään konetta joten jalka oli alhaalla. En moisesta hienosta elektroonisesta sammutusmekanismista ollut tietoinenkaan... noh melkein hävettää... jatketaan *
    Jaa, että melkein hävettää * "paskan möivät"... Ja vieläpä menossa ostamaan kytkinvaijeria peliin jossa on nestekytkin

    Tässä vois sanoo että on huolella perehdytty siihen laitteseen... Muuten en olis viittiny kuittailla, mutta siinä kohtaan kun alettiin myyjää manaamaan, niin mikäs siinä sitten



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  5.  
  6. #35
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 03 2006,10:59) kirjoitti
    Lainaa (FixxaH @ Kesä. 03 2006,10:56) kirjoitti
    Lainaa (prinne @ Kesä. 03 2006,10:24) kirjoitti
    mutu-tuntumalla.... Jos lyöt vaihteen pesään ja heti sammuu, niin joko jalka on alhaalla tai jalan anturi on rikki.
    Ehdin jo edelliselle omistajallekkin soittaa asiasta ja kehoitti nostamaan jalan. Jepjep näinhän se oli ja hyvin toimii

    Piti vain hivenen siirtää eteenpäin lämmittelemään konetta joten jalka oli alhaalla. En moisesta hienosta elektroonisesta sammutusmekanismista ollut tietoinenkaan... noh melkein hävettää... jatketaan
    Jaa, että melkein hävettää "paskan möivät"... Ja vieläpä menossa ostamaan kytkinvaijeria peliin jossa on nestekytkin

    Tässä vois sanoo että on huolella perehdytty siihen laitteseen... Muuten en olis viittiny kuittailla, mutta siinä kohtaan kun alettiin myyjää manaamaan, niin mikäs siinä sitten
    Juu kyllä asiaan on harvinaisen hyvin perehdytty, olenhan mä neljä vuotta takaperin viimeksi ajellut silloinkin jo vanhalla piikillä. Trust me I know what im doing
    98% of all statistics are made up

    Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12