Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Kertokaahan kokeneemmat miten saan -85 650 cbx Hondan öljynsuodattimen kopan pultin irti. Pultista olen saanut jo tuhottua kantit ja oikeastaan puolet koko kannasta papukaija ja putkipihdeillä. Olen laittanut sprayöljyä kannan ja kopan väliin ,yrittänyt koputella pulttia ja lämpöäkin on tullut kokeiltua. Mutta kun ei irtoa, niin ei, muuta kuin hikeä meikäläisen otsalta. Uuden pultin olen jo hankkinut, joten se että tämä nykyinen pultti on paskana ei haittaa mitään, se vain pitäisi saada pois niin, etten särje mitään muuta kuin tuon pultinkannan.
    Kohtalaisen vaikea rasti itse kokeilisin porata ensin n 5mm reijän pultin keskelle, sitten ainavaan isommalla terällä niin että viimein pultin kanta lähtee irti ja suodattimen kopan saa pois ja tietenkin suodattimen, jäljelle jää siis se pelkkä tappi joka on suodattimen sisässä.

Nyt tuosta tapista pääsee vääntämään ehkä paremmin, lisäksi ehkä vois lämmittää pultin sitä kierrepäätä ennen vääntämistä.

Varottavahan on että tuo suodatin koppa ei hajoaisi.
    En tiedä onko hyvä konsti, mutta näin kokeilisin
    "oikeassa momentissa"
    Vie lähimmälle autopajalle niin avaavat sen vastakierrepultilla. Tuskin ottavat edes hintaa. Eukon Viragossa oli myös sama vika, eikä mikään muu auttanut. Nopee ja helppo homma.
    Hoh hoijaa sun muuta.....
    SLK 320
    BUSA + ER 5
    RF 600
    FJ 900
    XV 535
    CAGIVA C12
    HONDA DAX
    HONDA MONKEY
    POLKUPYÖRÄ
  4.  
    Kiitos neuvoista. Taidan tosiaan viedä pärräni toisille pajatettavaksi. Hirvittää nimittäin ajatuskin siitä, että hajottaisin vahingossa tuon alumiinisen kopan.