Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Eli tollanen nyt tuli tuolta rengasliikkeestä, taakse FZ6-s fazeriin... 180/55ZR17... Odottelee tallissa et toi BT-020 kuluis loppuun

    Millainen lie kulutuskestävyys verrattuna 020? Olisin muuten ottanu 020:n mutta ei tahtonu saada tähän omankylän rengaspajaan... Ja eipä paljon kehtaa muualta ostaa kun saa aika edullisesti.

    Mut luulis kai tuollakin joku 7000km ajavan? 020 on kestäny nyt 8000km ja vielä menee varmaan se 2000km... Mulla on kuiteskin yksin ajoa enimmäkseen
  2. #2
    Omassa pyörässä oli alkuviikosta 9000 km mittarissa kun vaihdatin uuden rankaan, ja olisi sillä vielä ajanut jonkun aikaa tiukan paikan tullen. Pyörä GSX-R 600 -04
  3. #3
    Lainaa (Jafo @ Touko. 04 2006,13:30) kirjoitti
    Omassa pyörässä oli...
    Olitko tyytyväinen renkaaseen?
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  4. #4
    Lainaa (koris66 @ Touko. 04 2006,14:33) kirjoitti
    Lainaa (Jafo @ Touko. 04 2006,13:30) kirjoitti
    Omassa pyörässä oli...
    Olitko tyytyväinen renkaaseen?
    Kaipa se ihan ok oli. Ei ole meikäläisellä vielä juurikaan kokemusta moottoripyöräilystä saatikka sitten renkaista. Vähän yli 3000km on tullut vasta itse kurvailtua. Semmoisen huomion tein että BT-014 on hieman leveämpi kuin nykyinen Pirellin Diablo.
  5. #5
    Pyörä GSX-R 600 -05. Alla BT-014 edessä ja takana. Ajettu nyt 5200 km mutkatiekruisailua ja takanen rupee oleen keskeltä loppu. Ihan ok kumit mutta seuraavaksi alle Diablo Corsat.
    ex. YZF-R6R -06 kilpuri
    ex. GSX-R600 -05
    ex. ZX-9R -96
    ex. GSX600F -00
    ex. RD125LC -83
  6. #6
    Onkos muuten hajua, että mitenkäs tämmönen uudehko BT-014, jota nyt pyörissä tulee vakiona, niin että kestääkö tämmöinen rengas radalla kokeilua? Tärkeinä on se että onko tarpeeksi pitoa, että voidaan mennä renkaan renoille ja raahata vaikka polveakin maassa? Tarkoituksena ois että pääsis kokeileen uutta pyörää radalla, mut ku viel niin uudet renkaat nii ei raaski vaihtaa.
    Useassa testissä esim. uudessa gixxer k6 testissä oli käytetty bt-014siä ja sielä ne kyllä kuvista päätellen kanttaili rajoilla, mut ei sitä koskaan tiiä onko jotai eriversioita tai käytetty bt-014sia ylipäätään.
  7. #7
    Mitkä renkaat -04 fasussa on tullu vakiona? Ittellä näyttää olevan Dunlopit ja myyjän mukaan ne on vielä ensiasennusrenkaat. Etukumi varmaan riittää vielä tän kesän, mutta takakumi pitää jossain välissä vaihtaa. Myyjä kehui pitoa niin kovasti että ajattelin samassa merkissä pysyä.
    - Pessimismi on turhaa. Ei se auta kuitenkaan! -

    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -01
    Ex. Yamaha FZ6-S Fazer -04
  8. #8
    Pystyy noilla renkailla kanttailemaan radalla ihan hyvin polvi maassa, seitsemän ratapäivää ja 10000 km takana. Nyt alkaa olla renkaat aika lopussa.
    Mukavasti varottelee kun alkaa pito karkaamaan. Kestää vaan aika kauan et lämpiävät kunnolla.



    Olis muuten myynnissä uusi keväällä kaupasta ostettu BT-014 (180/55 ZR 17) takanen, jos jotain kiinnostaa.
  9. #9
    Lainaa (Moposhark @ Touko. 28 2006,16:06) kirjoitti
    Mitkä renkaat -04 fasussa on tullu vakiona? Ittellä näyttää olevan Dunlopit ja myyjän mukaan ne on vielä ensiasennusrenkaat. Etukumi varmaan riittää vielä tän kesän, mutta takakumi pitää jossain välissä vaihtaa. Myyjä kehui pitoa niin kovasti että ajattelin samassa merkissä pysyä.
    Dunloppia tai Bridgestonen 020aa Fasuissa on tehtaalta tullessa ollut alla. Dunlopin mallista en ole varma, olisiko ollut Sportmax D252.

    10600 kilometrin jälkeen 020issa on vielä pintaa ihan mukavasti, mutta eturengas tärisyttää epätasaisen kulumisen johdosta jo jonkin verran. Metzelerin uudet M3set tai Diablot varmaan seuraavaksi alle.
    Köy.
  10. #10
    Mulla kesti se BT-020 takana 8500km, nyt BT-014 alla n.1500km... Parempi toi 014 on kovavauhtisessa mutkatien ajossa, pito ei häviä samalla lailla ja uskaltaa mennä tiukkiinkin mutkiin 170km/h.. Radalla en oo vielä käyny mut uskoisin et parempi kuin 020. Näillä näkymin eteenkin tulee 014 siltakivi....

    Minkä kulutuskestävyydessä häviää, niin taitaa pidossa voittaa
  11. #11
    tänään kävin vaihdattamassa uuren etusen fasuuni.
    olen yleensä batlaxeja suosinut mutta nyt voin kyllä (hurjan 30km ajon jälkeen) sanoa että metzin m3:nen piäksee 014:set ihan yks-nolla * *aivan uskomattoman hyvä ajotuntuma ja etenkin pito,vaikkakin rengas on vielä uutuudenliukas *
    niin ja loppui alletaittumisen tunnekkin samalla...
    04 Buell xb12s

  12. #12
    Lainaa (vauhti korjaa virheet... @ Touko. 30 2006,15:31) kirjoitti
    niin ja loppui alletaittumisen tunnekkin samalla...
    Hyvä on kuitenkin huomioida että kun rengas kuluu niin samalla rungon jäykkyyskin kärsii... Eli pitäisi päästä vain vertaamaan molemmat uusina tai kuluina jolloin vertailu kohta olisi sama..

    Mut anyway, itsellä batlaxit alla metzeleriäkin on kokeiltu mutta taitaa seuraavat olla sitten misukan pilot powerit (se uus joku reinoilta pehmeä versio)
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  13.  
  14. #13
    ^batlaxin etunen tuntu jo viime kesänä uutenakin "taittuvan" alle...mihin sitten kuulin perusteluiks muilta fasumiähiltä että *johtuu/kuuluu pyörän vakio ominaisuudeks kovin kevyen keulan takia * *enpä sitä suuremmin epäillytkään kun jo kusiainen fasukin samoin käyttäytyi,ja batlaxit siinäkin oli alla.ei nyt mitenkään tarkotus noita batlaxeja haukkua jne. koska hyvät renkaathan ne on,etenkin kun varoittavat siitä pidon loppumisesta...ja onhan mulla edelleen takasena tollanen.olin vain kovin yllättynyt moiseen eroon,vaikkakaan en tosiaan ole ehtinyt tolla metzin renkaalla juurikaan ajamaan.
    ehkä tässä parin pvän sisällä kykenen parempia kokemuksia ko renkaasta kertomaan ja perustelemaan,kun sitä pääsen vähän noilla mutkapätkillä ulkoiluttamaan...



    04 Buell xb12s