Tulokset 1:stä 22:een 22:sta
  1. #1
    dodih,fiilikset on kuse ja läpytä tasolla.pyörän piti mennä purkuun/mittaukseen,ja asiasta piti tehdä lehteen juttu.tarjosimme pyörää jo marraskuusta asti kyseiseen liikkeeseen,mistä asiaa vetkuteltiin huhtikuuhun asti,jolloin vein pyörän ja se piti ottaa heti työn alle.viikko kului,soitin,"ei ole aloitettu",reilu kolme viikkoa kului ja sama vastaus..menin paikan päälle ja kysyin että mikäs mättää?"no kun tuli kevät yllättäen"..niinhän se tulee kummasti joka vuosi näihin aikoihin.noh,seuraavia vapaita aikoja olis sitten ollut projektia varten toukokuun lopussa/kesäkuun alussa.sanoin että otan pyörän sitten ajoon,ei sitä ole kiva pajallakaan seisottaa,kun ei mitään tapahdu.mekaanikko huomautti asiallisesti,että vaihdeloota ei välttämättä kestä kauaa(viime kesän rata-ajoissa vitonen alkoi pitämään ääntä,josta tämä motin avausprojekti saikin alkunsa),ei suosittele ajamista.totesin että jo se viime kesänä kesti 3kk,jos nyt vielä vähän aikaa menis..jeps.viikko,ja laatikko jurahti duunimatkalla,ensin meinasin et kilahtiko koko motti,mutta kun illemmalla sitä kampuran päästä pyöriteltiin,niin nou hätä.startattiin ja lähti käymään,muutama sekunti ja alkoi vaihteiston puolella kilinä.noh,ei muuta kun soitto lehteen,eihän siitä enään voi kestotestiä tehdä,kun on rikki.voi prkl nyt konetta irroitellaan ja mietin et uskaltaisko sitä itse avata,vai tulisiko halvemmaksi esim.tuottaa saksata kone.suomesta ei tunnu sv:n myllyjä löytyvän.eli ehdotuksia,vinkkejä mistä konetta kannattaisi etsiä jne.jne..
  2. #2
    No voi perse. Ainoa positiivinen asia tarinassa, että ainakin mekaanikko tiesi, mistä puhui. Palvelu ja muu sitten onkin ollut tyypillisen ala-arvoista. Toivotaan, että löydät uuden myllyn, Saksan ebay vois yllättää? Sori, paremmin en osaa auttaa
  3. #3
    jeps,mekaanikon toiminnasta ei pahaa sanottavaa.viime kesänä jo tosiaan ajoin sen 3kk silleen että vaihdoin suoraan neloselta kuutoselle,ja mitään ongelmaa.mut näinhän tuo kai meni,et jos jokin voi mennä pieleen niin se varmasti menee pieleen vähän kiinnostais avata se kone itekin,mutta kun ei ole ennen tehnyt,niin tulee vaan äkkiä enempi vahinkoa...saattais tulla se vaihtokone edullisemmaksi.
  4. #4
    kuullostaa tosi paskalta * tosin ebay:ssä on tullut monia kertoja vastaan myytävänä olevia sv:n moottoreita. esim yksi esimerkki <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/01-SUZUKI-SV650-MOTOR-3900-MILES_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ35591QQitemZ46386 72406QQrdZ1QQ
    sspagenameZWDVW" target="_blank">ebay sv650</a> tosin mistä sitä ikinä tietää missä kunnossa se sitten todellisuudessa sattuu olemaan.
  5. #5
    No voih uskollisen vessan loota sitten kilahti, toivottavasti saat nopeesti nippuun/ uuden lootan hommattua. Valitettavasti en osaa auttaa mistä motteja sais. Siitä huolimatta hengessä mukana... Toivottavasti viimeistään Kesäkuussa Radalla nähdään.
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
  6. #6
    Mitäs siinä menettää, jos koittaa itse tutkia mitä kaikkea tarvitsee vaihtaa?
    Ei ne nyt NIIN monimutkaisia laitoksia ole, etenkin jos on alakerrassa vikaa..

    Itse suosittelen rankasti avaamista..
    Suzuki GSX-R 750 Anniversary 2005 #1519
    ex. Kawasaki Z750 2004
    ex. Cagiva Supercity 125 -94
    ex. Honda CRM 125 -94
  7. #7
    Lainaa (dachase @ Touko. 09 2006,21:06) kirjoitti
    Mitäs siinä menettää, jos koittaa itse tutkia mitä kaikkea tarvitsee vaihtaa?
    Ei ne nyt NIIN monimutkaisia laitoksia ole, etenkin jos on alakerrassa vikaa..

    Itse suosittelen rankasti avaamista..
    eilen koetin vähän niitä koneessa olleita öljyjä siivilöidä,ei onneksi tullut kuin teräshiutaleita,nekin pieniä...teitty oljynsuodatin voi sit olla täynnä ties mitä.noista ebay:n koneista,niinkuin pissis88 sanoi,itsekin miettinyt että epävrmoja ostettavia,muttamutta...ja koneen otan pois viimeistään viikonloppuna,katsoo jos uskaltaa avata,ainakin kytkimen ja magneeton puolen,jotain jo siitäkin näkee.
  8. #8
    Spinnin Wheel:llä olisi -99 SV:n moottori

    SV 650 -99 2600 mil 1 13.800:- (Kr)

    Spinnin Wheel

    Ei oo ihan ilmainen tuokaan... Mutta soita sinne, niillähän on se suomenkielinen kaveri siellä jolle voi soittaa suoraan (070-630 04 15)
    Honda CBR 600 F ... -94... -> Honda VTR 1000 F ... -01...
  9. #9
    Otan osaa, mutta nää tämmösethän kuulu lajiin? Pää pysyyn, lippu korkealle ja ethepäin: Sakulandiasta saisit tonnilla uudenveroisen myllyn - ei kovin paha ainakaan mun mielestä:

    http://www.bike-teile.de/index.php?s...&teilid=202013

    http://www.bike-teile.de/index.php?s...&teilid=206903
    SM:n äärikokemuksessa tapahtuu depersonalisaatio eli tietoisen minuuden tunteen hetkellinen katoaminen ja pelkkään aistimiseen uppoutuminen. Hallitsevalle osapuolelle nautintoa tuottaa egotrippi, jossa hän voi kokea itsensä hetkellisesti vahvaksi, voimakkaaksi, jopa kaikkivoipaiseksi.
  10. #10
    kappas,alkaahan noita motteja löytymään,kiitoksia jo tähänastisista vinkeistä
    ja lisääkin saa laittaa.



  11. #11
    Eikös euroopasta ala saamaan kokonaisia pyöriäkin parilla tonnilla (tax-freenä tietty)? Varaosapyöräksi

    Nimim. Samanlainen ritsa ja 40 tkm.
    A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
  12. #12
    Tampereen korvilla yhellä purkaamolla oli ainakin vuosi takaperin yks täydellinen SV:n motti, muistaakseni 22tkm ajettuna. Vein siitä toisen venttiilikopan kannen mutta muuten jäi täydelliseksi. Kaivan sulla jostain sen puljun nimen vielä.

    Löyty, jopa kaksin kappalein

    MP-Purkaamo, Pirkkala, 03-3685708
    Moto-Osat, Tampere, 03-2557444

    jompikumpi noistaa tuottaa (toivottavasti) toivotun tuloksen. Onnea arpomiselle! ;)



  13. #13
    Lainaa (Lunkku @ Touko. 11 2006,12:43) kirjoitti
    MP-Purkaamo, Pirkkala, 03-3685708
    Moto-Osat, Tampere, 03-2557444
    eipä löytynyt kummastakaan,tarvii jatkaa etsintää
  14. #14
    Lainaa (Jerry Cotton @ Touko. 10 2006,20:24) kirjoitti
    Eikös euroopasta ala saamaan kokonaisia pyöriäkin parilla tonnilla (tax-freenä tietty)? Varaosapyöräksi *

    Nimim. Samanlainen ritsa ja 40 tkm.
    sullahan on vielä paaaaljon huolettomia kilometrejä edessä,mun ritsalla ajettu vaivaiset 86tkm ja yritetty kenkiä sopivasti.
  15. #15
    dodiih,nyt olisi kone tulossa saksanmaalta,korpiahon erkka hoiti.eli saadaan ajoon todennäköisesti kesälomaksi
  16. #16
    Hieno juttu ja toivottavasti se nyt kestää.
    Ahdettu 1216
  17. #17
    Noh, tää menee kyllä yli hilseen, konetta ei uskalleta avata, vaikka loota kilahtanu ja uus mylly tilataan vaikka lootasta kyse ? Vai onko toi jotenkin eksoottinen pannu jossa kaikki yhtä puuta ?
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  18. #18
    no sinänsä erilainen,että koko koneen joutuu purkamaan,halkeaa vertikaalisesti.ja ei ole minkäänlaista öljypohjaakaan mitä irroittaa,ja kurkkia sieltä.eli äkkiä tulee kalliimmaksi,kun purat/puratat koko koneen,vaihdat kaikki tiivisteet,laakerit ja tietty ne osat mitkä ovat rikki/huonossa kunnossa,ja tiedä minne kaikkialle se metallimuju on jo mennytkään...ja kaiken lisäksi,koneeseen jäisi joka tapauksessa niitä 86tkm ajettuja osia,joten näin päädyin vaihtomyllyyn.katsoo sitten vaikka talvella mitä tuo jumahtanut motti on syönyt
  19. #19
    jepjep.nyt on saksantuliainen paikoillaan,on ajettukin noin 500km ja hyvin käy ja kukkuu aivan ongelmitta ei tämäkään projekti onnistunut,mutta onneksi ongelmat olivat pieniä...ensimmäinen ihmetys tuli kun olin hakemassa konetta korpiaholta.aloin katselemaan että mikäs h.lvetin möntti tuossa etusylinterin venttiilikopan päällä on.todettiin sen olevan jokin ilmakanava,mistä pitäisi tulla lisähappea pakokaasujen sekaan,soitto suzukille,ja vahvistivat asian olevan näin.no ei muuta kun tukittiin se,oli tosin jo saksanmaallakin ollut ummessa.kone kotiin ja eikun vaihtamaan kaikkea pientä edellisestä koneesta(takakäyrän alku,imukurkut,yksi pinnapultti,ja sylinterit yhdistävät vesiletkut/termari)ja sitten mottia runkoon.akselit,pultit ja johdot kiinni,siinähän se.ja katos vain,eihän sitten enää syyläri menekään paikalleen,kun se lisähappihässäkkä ottaa kiinni ihan just.noh,ei muuta kuin vanhasta koneesta venttiilikoppa irti,juu-u,ihan samalta näyttää ainakin päällisin puolin.ja eikun saksan motin kimppuun irroittelemaan koppaa...voi ...kele,joku on jo pistänyt olkavarsimomenttiin kopan kiinni,yksi pultti lähti sormineen auki.tässä vaiheessa alkoi ihmetyttämään että mitähän seuraavaksi... eipä siinä sitten kuin nokka-akselin pukkia irti ja pajalle että saadaan tehtyä helicoilit.tässä vaiheessa huomattiin että ainakin nokat ovat kuin uudet,ei oikeastaan mitään kulumajälkiä,ja vanhan koneen(86tkm)nokissa oli jo nähtävänä selvää kulumaa.eli se ilmoitettu 15tkm voisi pitää paikkansa...seuraavana päivänä sitten olikin pata taas nipussa,uudet öljyt/suodatin/jäähdytysnesteet sisään ja varovasti pata tulille.muutama sahaus ja siitä se hörähti käyntiin,heti kiinnitin huomiota että öljysilmä vetäisi huuruun ja syylariin ilmestyi pari pientä ruskeaa tippaa...hmm,kohta tietty on vedet ja öljyt sekaisin,voi ...tana noh,kyllä on öljyt/vedet pysyneet omilla puolillaan,eikä kumpiakaan huku/vuoda.olisiko ollut vain jotain jämiä jäänyt kanaviin kun on pyöritelty ties missä sitä konetta?ja sitä vielä mietin että miksi on yleensäkään avattu niitä venankoppia,kun ensimmäinen tarve availla olis 24tkm:n pintaa...noh,toivotaan että toimii ja morjestellaan kun nähdään.kiitokset vielä kaikille apuja antaneille *

    edit:nakkisormet..



  20. #20
    Hienoa että käy ja kukkuu, toivottavasti liemet pysyy omilla puolillaan !
    Kestääkö kysyä mitä tollanen mylly kustantaa tuotuna ?
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  21. #21
    kestää toki...tämä tapaus oli 1300 eemeliä.sisältäen kaikki sähköosat.
  22.  
  23. #22
    No niin, hyvä homma että on kone kasassa. Ratapäivillä siis nähdään taas..