Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Että näin tällä kertaa.... -05 ja 2900km oli mittarissa kun liikkeestä lähdin. Hyvältä vaikuttaa.
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
    Noniin.. Oikea valinta. Nyt kun Bussi on alla niin illaksi Ouluun BusaMiittiin
    BusaMiitti
    ai, mikäs bussivillitys nyt on menossa?
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    No kun ei tollasta Ässän korvaajaa enää tehdä! Joko Kilonen tai sitte Busa/XX/12R. Ja kun tuntui toi Ässäkin taipuvan ja baanat taas kesällä edessä, niin Bussi tuli. Älkääkä tyrkyttäkö mulle Trumppaa yms, edes palkokasveilla höystettynä....
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
    Onnea uuden mopon johdosta. Eiköhän tollaki jotenkuten kerkeä
    Ja komia bussi oli. Tommosia takinkääntäjiä saisi olla enemmänkin
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Lainaa (GriZzLy @ Touko. 19 2006,13:29) kirjoitti
    Ja komia bussi oli. Tommosia takinkääntäjiä saisi olla enemmänkin *
    Niin, ota säkin pää pensaasta, ja tajua, ettei kaks pyttyä riitä edes miesten "vessassa". * No joo, danke vaan sullekkin, ensimmäistä kertaa sanot jotain kaunista mun mopoista...
    pikkuisen sun nyt mopo rumeni mut onneksi olkoon uudesta perheen jäsenestä
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
    No niin, nyt sä alat pysyä baanallakin perässä.
    ©
    Lainaa (Petri12r @ Touko. 19 2006,14:24) kirjoitti
    No niin, nyt sä alat pysyä baanallakin perässä. *
    , No kele, rupes toi mopolista näyttämään siltä, että hirvitti! Eikä nyt pitäisi tarvita ettiä Essoa öljyn toivossa.
    Onnittelut uuden päristimen johdosta
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
    Loistava valinta. Tervetuloa kuninkuusluokkaan
    ZX-10R
    No mutta onneksi olkoon! Sä sitten toteutit käänteisesti sen mitä mä uhosin
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Onnea vaan uudelle pyörälle

Näyttää .ORG goes Grandes Alpes porukka päivittäneen pyöriään olosuhteita vastaaviksi:

Bandu -> tuplaX
    Hannula -> ZZR 1400
    Ace -> Busa

Ei jäädä jalkoihin ;)
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  15.  
    Lainaa (Markku @ Touko. 23 2006,16:50) kirjoitti
    Onnea vaan uudelle pyörälle

Näyttää .ORG goes Grandes Alpes porukka päivittäneen pyöriään olosuhteita vastaaviksi:

Bandu -> tuplaX
    Hannula -> ZZR 1400
    Ace -> Busa

Ei jäädä jalkoihin ;)
    Pitäsköhän mun sittenkin lähtä mukaan... näyttäisin tohtorilla miten baanalla vedetään TÄYSIÄ!