Että näin tällä kertaa.... -05 ja 2900km oli mittarissa kun liikkeestä lähdin.Hyvältä vaikuttaa.
![]()
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
Noniin.. Oikea valinta. Nyt kun Bussi on alla niin illaksi Ouluun BusaMiittiin
BusaMiitti
ai, mikäs bussivillitys nyt on menossa?
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
No kun ei tollasta Ässän korvaajaa enää tehdä! Joko Kilonen tai sitte Busa/XX/12R. Ja kun tuntui toi Ässäkin taipuvan ja baanat taas kesällä edessä, niin Bussi tuli. Älkääkä tyrkyttäkö mulle Trumppaa yms, edes palkokasveilla höystettynä....![]()
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
Onnea uuden mopon johdosta. Eiköhän tollaki jotenkuten kerkeä![]()
Ja komia bussi oli. Tommosia takinkääntäjiä saisi olla enemmänkin![]()
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Niin, ota säkin pää pensaasta, ja tajua, ettei kaks pyttyä riitä edes miesten "vessassa". *(GriZzLy @ Touko. 19 2006,13:29) kirjoitti
No joo, danke vaan sullekkin, ensimmäistä kertaa sanot jotain kaunista mun mopoista...
![]()
![]()
pikkuisen sun nyt mopo rumeni
mut onneksi olkoon uudesta perheen jäsenestä
![]()
Suzuki rg125R
Kawasaki gpx600R Ninja
Kawasaki ZX9R Ninja
Yamaha YZF1000R Thunderace
Suzuki 1300R hayabusa
Ehkä seuraavaksi kawasaki *
(Petri12r @ Touko. 19 2006,14:24) kirjoitti
![]()
, No kele, rupes toi mopolista näyttämään siltä, että hirvitti! Eikä nyt pitäisi tarvita ettiä Essoa öljyn toivossa.
![]()
Onnittelut uuden päristimen johdosta![]()
"Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37
"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
No mutta onneksi olkoon! Sä sitten toteutit käänteisesti sen mitä mä uhosin![]()
![]()
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Onnea vaan uudelle pyörälle
Näyttää .ORG goes Grandes Alpes porukka päivittäneen pyöriään olosuhteita vastaaviksi:
Bandu -> tuplaX
Hannula -> ZZR 1400
Ace -> Busa
Ei jäädä jalkoihin ;)
Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
Pitäsköhän mun sittenkin lähtä mukaan... näyttäisin tohtorilla miten baanalla vedetään TÄYSIÄ!(Markku @ Touko. 23 2006,16:50) kirjoitti
![]()