Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    minulla on vuosi mallin 99 tl1000s ja kate on halki joten korjautan sekä maalautan sen! itse joudun hankkimaan maalit pyörään ja osoittautuu vaikeaksi löytää väri numeroa jolla saisin täsmälleen pyörän väristä(punaista) maalia maalarilleni!onko kenelläkään tietoa mistä saisin ratkaisun ongelmaani vai onko kenties jollain jo tiedossa väri numero sarja?
    En tiedä onko sama mutta color rite näyttää 2000 mallisen punaisenkoodiksi Y7M

Linkki
    "Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
    Minulle väitettiin (mopomyyjä/yrittäjän taholta), että nimenomaan punaista samansävyisenä on mahdoton tehdä.
    Ainakin silloin, jos se on candy-väri. Eli täsmälleen samanvärisen saadakseen joutuu maalauttamaan koko pyörän.

Kusetustako, en tiedä? Kertokaa viksummat.
    Reality will kill your dreams...
    With only one exception...

-1000RR-

---Life sucks... And then you marry one that doesn't---
    Värikoodin saat kysymällä suzukin jälleemyyjiltä ja sillä värikoodilla sitten kysymään eri maalivalmistajilta. Ainakin omaan pyörään sain noin sen värikoodin ja PPG:llä se koodi oli suzuki moottoripyörien taulukossa. Kyseessä oli pyörääni tulevien lisäosien maalaus ja sävy oli juuri se oikea.
    Ahdettu 1216
    Lainaa (asakki @ Touko. 22 2006,22:12) kirjoitti
    Minulle väitettiin (mopomyyjä/yrittäjän taholta), että nimenomaan punaista samansävyisenä on mahdoton tehdä.
    Ainakin silloin, jos se on candy-väri. Eli täsmälleen samanvärisen saadakseen joutuu maalauttamaan koko pyörän.

Kusetustako, en tiedä? Kertokaa viksummat.
    Kusetusta/tietämättömyyttä. Saman mulle väitettiin grand candy bluestä, mutta kummasti se väri löytyi kun painostin vähän. Koodi oli hassu (joku y2c tai vastaavaa) ja kolmekerroksinen, mutta onnistui monien muttien jälkeen tavismaalaamossa.
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Lainaa (GriZzLy @ Touko. 22 2006,22:39) kirjoitti
    Kusetusta/tietämättömyyttä. Saman mulle väitettiin grand candy bluestä, mutta kummasti se väri löytyi kun painostin vähän. Koodi oli hassu (joku y2c tai vastaavaa) ja kolmekerroksinen, mutta onnistui monien muttien jälkeen tavismaalaamossa.
    Voi tosin olla että -99 pyörään ei kannata enää aivan alkuperäistä sävyä iskeä koska muut pleksit ovat jo sen verran himmenneet.

Ainakin Cora Väri Vantaalla on meikäläistä avustanut kiitettävästi jos on pitänyt vanhaan osaan saada täsmäävä värisävy. Ovat vissiin PPG maahantuoja, joten värimiksauksia tehdään melkomonen kymmenen tuhannen valikoimasta tarpeen mukaan.
    eikös toi koodi löydy ihan huoltokirjan etu lehdeltä?? tai siis mulla ainakin se seisoo siinä...
    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
  8.  
    Automaalaamosta löytyy. Menet tiskille ja sanot, että vuoden -99 tl tonnisen punainen. PPG:llä on pyörien värikartat. Mitään valmiita koodeja et tarvitse.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21