Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    Moro,tuli tossa hommattua uusi pyörä.SUZUKI GSX 750
    vaihtui uuteen GSX 1400:een.Tuli tossa käytyä koeajolla ja
    ei siinä sitten muuta tarvinnutkaan,sopii ainakin emäntä kyytiin
    ja vääntöä piisaa.
    V-Strom 1000
    Onneksi olkoon! Ite ostin aikoinaan koeajamatta
    Hyvä hyvä! Loistava hankinta!
    -These are my principles,
    if you don´t like them I have others-
    G.Marx

-Älä spekuloi-AJA!-
    Koneinsinööri A

-Canis culum in tua naso-
    17th century proverb
    Itse kanssa 1400sella ajellut noin 500km eikä tee yhtään mieli muita pyöriä. Varmaan ensimmäinen kerta kun heti ei tule päähän että miksen ostanut sitä "toista". Loisto valinta
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    pitäiskö vaihtaa b 1200 tollaiseen
    on käynyt mielessä
    perusteluja vaihdolle otetaan vastaa
    b-king -08
    Syksyllä semmosen kans ostin ja pääsiäisen jälkeen otin liikenteeseen. Nyt on reilu 6 tonnia ajeltu, kyllä tuolla matkanteko maistuu. GSX14 porukka kaavaili jotain tapaamista Kiikalan Bomber Weekendiin, mahtaaka sinne olla minkäverran jengiä kokoontumassa, ite en taida keretä.
    Täältä löytyy kans viikon ajettu gsx1400 Nyt on jarrut ja kaikki! Kohta tonnin huolto.
    Lainaa (maattan @ Kesä. 08 2006,10:17) kirjoitti
    GSX14 porukka kaavaili jotain tapaamista Kiikalan Bomber Weekendiin, mahtaaka sinne olla minkäverran jengiä kokoontumassa.
    Itse ainakin paikalla . +
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
    Onnea vaan uudelle pyörälle, loistava valinta, itsellä kolmas kesä menossa kyseisellä pyörällä ja hyvältä tuntuu vieläkin
    Nappiin osunut valinta. 3 kesä täälläkin menossa ko vehkeellä ja super-über tyytyväinen olen ollut. Kiva aihio rakentaa. Joka kesä pientä muutosta - eihän tuohon voi kyllästyä koskaan! Nyt vaihdettu kokoputkisto, sitten voisin vaihtaa bussin tai tellun keulaputket orkkisten tilalle ja päivittää muutenkin alustaa, sitten uudet nokat, seuraavaksi kannen muotoilua, voishan tuota maalatakin vähän räväkämmäksi ja vähän modata muutenkin ulkonäköä ja sitten tietty lopulta turbo
    Ei vaan on tämä hieno mopo - paras tietysti, kun on omasta kyse
    Ei enää mopoa alla Gsx1400 lähti uuteen kotiin...
    Onnea
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
    Ei ilmeisesti ollut pöllömpi vaihtoehto,kun lukee teidän kommentteja.Oli tosiaan tarkoitus ajella entisellä tämä
    kesä,mutta onhan toi 1400:n aivan eri pyörä.
    V-Strom 1000
    Onnea vaan, hieno valinta

Eikun paukkuputkea kiinni ja moottorijarrulla naapurustoa tömistelemään!!
    Pyörä vaihtui mullakin Banditista GSX 1400:een K6. Ens viikolla
    pääsee toivottavasti ajeleen... *
    Suzuki Gs 125 -84
    GSF 600S -97
    GSF 1200S -97
    GSX 1400 -06

Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
    Lainaa (jiitee @ Kesä. 08 2006,19:14) kirjoitti
    Nappiin osunut valinta. 3 kesä täälläkin menossa ko vehkeellä ja super-über tyytyväinen olen ollut. Kiva aihio rakentaa. Joka kesä pientä muutosta - eihän tuohon voi kyllästyä koskaan! Nyt vaihdettu kokoputkisto, sitten voisin vaihtaa bussin tai tellun keulaputket orkkisten tilalle ja päivittää muutenkin alustaa, sitten uudet nokat, seuraavaksi kannen muotoilua, voishan tuota maalatakin vähän räväkämmäksi ja vähän modata muutenkin ulkonäköä ja sitten tietty lopulta turbo *
    Ei vaan on tämä hieno mopo - paras tietysti, kun on omasta kyse *
    mistäpäin vihtiä? Musta -04?
  17.  
    itse kävin vain nopeasti kiikalassa enkä kovin montaa 1400 suzukia siellä nähnyt.mutta se että olis kokoontuminen suurten rosvojen kesken jossain johonkin aikaa kesästä niin itse olisin kuitenkin utelias näkemään ja keskustelemaan kokemuksista ja tuntemuksista suurella rosvolla ajavien kanssa.itsellä on -03 mallinen saksasta viime talvena uitettu vielä toistaiseksi ihan orkkis kuntoinen.