Tarkoituksena olisi hommata ruiskukoneella oleva 600 Cebari eli 2001 vm. tai mielellään uudempi. Onko noissa jotain erityistä mitä kannattaa tsekata? Mahdollisia tyyppivikoja?
Niissä ei ole vikojaNokkaketjun kiristäjä on se yleisin joka menee ekaksi mutta se ei ole kuin 50€ ja helppo vaihtaa itsekin. Muuten aivan loistava pyörä
![]()
CBR 600 -00
Mulla -04 enkä osaa mitään vikaa tuosta kyllä sanoa. Enkä kyllä ole kuullutkaan että kellään olisi mitään ongelmia ollut...
Jos väkisin pitää joku vika keksiä, niin kaikilla muilla on XX ;)
Nokkaketjun kiristin tosiaan, mulla meni 6000 kilsan kohdalla se vaihtoon. Ei oo muuta vikaa ollut. Itellä siis vm 2003.
Mulla kans -04 Ceebra. Eipä ole vielä ollu mittään vikkaa (koputtaa kypärää). Kilsoja nyt noin 10 tkm. Tosi varmalta peliltä tuntuu. Toi nokkaketju se kyllä rallattaa, mut siinä vaan. Kiristimen ku vaihtaa, niin ääni katoo hetkeksi. Ja sit se alkaa uudestaan.. Jos jottain pittää keksiä viaksi, niin ajamisesta ei meinaa saaha tarpeekseen!
On se vaan niin hyvä mopotin!![]()
<p>Suzuki GSX-R 1000 K5</p>
Mulla on -02 vuoden cebari. Nokkaketjun kiristäjä piti mekkalaa tosin se meni takuuseen. Nyt tänä kesänä meni jännitteensäätäjä ja sitä kautta keitti akun paskaksi.
Varmaan typerä kysymys, mutta kun en tiedä...
Mistä tietää nokkaketjun kiristäjän hajonneen? Äänestä? Prätkä hajoaa nanotegnologiaksi motarilla?
Mekaniikka ei ole vahvin puoleni. Tosin osaan tankata itse.
Varmaan typerä vastaus, mutta kun en tiedä minäkään varmaksi... *
Juurikin syystä etten tiennyt varmaksi, pyysin "asiantuntijoita" kuuntelemaan äänen joka kuulosti jo tämmösen tavallisen mopoilijan - ei niin mekaanisen henkilön korvaan pahalta. *
Itelleni ainakin kerrottiin, et kovin helposti mitään suurempaa vahinkoo ei pitäs päästä tapahtumaan. Miten tuon sitten ottaa...vastuuta en ainakaan suostu ottamaan jos jatkat matkaa ja masiina levähtää. Ainakin suurempi nautinto tulee ajosta nykyään kun kilinä ja särinä on poissa... *![]()
R1 - D.E.A.D