Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Innostuin purkamaan vm -96 (tai siis runkonumeron mukaan -94, ota näistäkin selvää) äffää huollon merkeissä ja vertailu korjauskässärin kuviin alkoi hämäämään. Onko tässä uittopelissä jokin viritys, vai mitä? On tämä sushihuki vielä suhteellisen vieras himmeli.

    Kirjanen väittää alla olevan kuvan mukaan, että vasemmanpuoleinen malli pitäisi löytyä pyörästä. Mutta eipäs löydykään, vaan oikean puoleinen malli, joka taas pitäisi olla gsxr1100:ssä käytetty.

    Tietääkö joku muuten laakerin nro 35 mittoja? Pitäisi uusioida.

    Autotallimotoristi
  2. #2
    Mulla oli tuo linkun laakeri (35) likainen vain.
    Se on perus rulla laakeri, jossa ei ole suojausta.

    Liuotin lian pois ja lisäsin vesivaseliinin ja toimii pirun hyvin...
    Meinaan ei ole välttämättä vaihtokunnossa vaikkei laakeri tunnu toimivan, vaikka sormella pyörittää rullia.
    MTB Racing Team
    VMK ry

    Suzuki GSX1100R -91
    Suzuki GS450E -88 "cafe" projekti
  3. #3
    laakerin mitat on 20X27X30
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  4. #4
    Kiitos mitoista. Pitää katsella sopiva neulalaakeri tilalle, ettei tarvitse maksaa itseään kipeäksi "genuine suzuki parts"-rällästä.
    Ei ole jumissa, vaan vähän turhankin irtonainen

    Takapumppu hämää edelleen ja niin hämää etupumputkin. Vaihdoin stehvat ja oiloot. Ei tosin löytänyt räjäytyskuvista samanlaisia sisuskaluja, joten meni arpomiseksi.
    Damper rodissa oli ylimääräinen lukkorengas ja sen alapuolella oil lockia vastaan tuleva liukuholkki joita ei löytynyt mistään kuvasta. Piti sitten arvata holkin asennussuunta. Toivottavasti meni oikein, kun ei pysynyt paikoillaan liukuputken irroituksessa. fifti-siksti...
    Autotallimotoristi
  5. #5
    Todennäköisesti siihen on vaihdettu ison R:n takaiskari.
    Ei sen puoleen ei mun F:ssä ollut edes tuon vasemman puoleisen näköinen iskari. Oli melkein, paitsi siitä ei lähtenyt mitää erillistä säätö unittia.

    Iskarin yläpäässä oli rullamallinen compress säädin.
    Noissa F:n iskareissa on vain Compress ja preload säätö.
    Kun taas R:ssä on nuo sekä Rebound säätö.

    Jos haluat säästää, niin ota laakeri irti ehjänä ja mene lähinpään laakeri kauppaan ja kerrot mistä se on. Niin saat varmaan oikeanlaisen laakerin...
    MTB Racing Team
    VMK ry

    Suzuki GSX1100R -91
    Suzuki GS450E -88 "cafe" projekti
  6.  
  7. #6
    Lainaa (Berglund @ Kesä. 10 2008,06:39) kirjoitti
    Jos haluat säästää, niin ota laakeri irti ehjänä ja mene lähinpään laakeri kauppaan ja kerrot mistä se on. Niin saat varmaan oikeanlaisen laakerin...
    jep laakerikauppaan vaan ostoksille. säästöä voipi tulla melko paljonkin

    tosin nuo linkun laakerit on jotain erikoiskokoja ja niitä joutui metsästämään useammasta puljusta ennenkuin löytyi.
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80