Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    minulla on honda cbr 600 f -95. pyörä ei pysy käynnissä ilman ryyppyä (kiekat silloinkin max1500 ryypyn kanssa). jos kosken kaasuun niin sammuu välittömästi.ryypyn kanssakin pyörä ei käy kunnolla. ajoin pyörällä ja se toimi normaalisti mutta yön parkkeerauksen jälkeen vika ilmeni.

    vaihdoin tulpat ja bensan suodattimen ja ilmanputsarin mutta vika ei korjaantunu.

    Mihin moinen vika viittaa? nimim. todella epätietoinen
  2. #2
    Näissä hommissa en voi kuin toistaa itseäni...Kaasareissa paskaa. Ota karbot irti, avaa, putsaa HUOLELLISESTI ja ruuvaa takaisin kiinni. Jos ei auta niin sitten vianetsintää muualta.
    Its all fun and games until someone gets pregnant...
  3. #3
    kiitti vinkistä.....
    MUTTA

    onko siinä kaasarin putsauksessa jotain tärkeetä juttuu jota pitää ottaa huomioon. en meinaan ole ikinä irroittanu moista.
  4. #4
    no ei varmaankaan muuta kuhan et tee kalvoihin reikiä! ja sit kun räpläilet tyhjäkäynti suuttimia niin et väkisin ruuvaa suuttimia kii(siinä suuttimessa on semmonen tosi ohut "piikki")
  5. #5
    Eipä siinä mitään ihmeellistä ole.

    Kumikurkkujen kiristyspannat irti tai ainakin löysälle sekä putsarikotelon, että sylinteriryhmän puolelta. Lievää väkivaltaa käyttäen tuupit putsarikotelon puoleiset kumikurkut koteloon päin ja vedät kaasaripaketin kokonaisuudessaan taaksepäin ja lopulta sivulle. Irroittele kaasuvaijeri ja hoplaa, karbot ovat irti.

    Sitten pohjakupit auki, suuttimet irti ja koko hoito putsinkiin. Suuttimet on hyvä hoonailla vaikka teräsharjalla nipsaistulla harjaksella jos et muuta keksi. Paras olisi tietysti muljauttaa kaikki ultraäänipesuriin, mutta sitä tuskin joka pojan autotallista löytyy

    Kasaus päinvastaisessa järjestyksessä.

    Suosittelen kuitenkin hommaamaan vaikka Haynesin oppaan omaan mopoosi ja tekemään homman sen avulla jos aikaisempaa kokemusta remontoinnista ei löydy. Samalla löydät bensanpinnan korkeusarvot sun muut ja saat karbot tiptop kuntoon.

    Eipä nämä remontit mitään rakettitiedettä ole ja tekemällä aina oppii.
    Its all fun and games until someone gets pregnant...
  6. #6
    no ei varmaankaan muuta kuhan et tee kalvoihin reikiä! ja sit kun räpläilet tyhjäkäynti suuttimia niin et väkisin ruuvaa suuttimia kii(siinä suuttimessa on semmonen tosi ohut "piikki")

    voiko tyhjäkäyntiruuvin pyörittäminen aiheuttaa jotain ongelmia jos pyörittää liikaa
  7. #7
    Ja kannattaa toki muistaa nuo ladattavissa olevat huoltomanuaalit MP-tallin puolelta, löytyy myös CBRään.

    *Klik*
    Try again. Fail again. Fail better.
  8. #8
    Lainaa (hulttio @ Touko. 23 2006,17:40) kirjoitti
    voiko tyhjäkäyntiruuvin pyörittäminen aiheuttaa jotain ongelmia jos pyörittää liikaa
    tyhjäkäynti huononee... muuta ei varmaankaan.
    kannattee kattoo ohjekirjasta montako kierrosta niitten pitää olla auki
  9. #9
    Lainaa (hulttio @ Touko. 23 2006,17:40) kirjoitti
    no ei varmaankaan muuta kuhan et tee kalvoihin reikiä! ja sit kun räpläilet tyhjäkäynti suuttimia niin et väkisin ruuvaa suuttimia kii(siinä suuttimessa on semmonen tosi ohut "piikki")

    voiko tyhjäkäyntiruuvin pyörittäminen aiheuttaa jotain ongelmia jos pyörittää liikaa
    Tyhjäkäyntisuutin ja tyhjäkäynnin säätöruuvi ovat eri asioita.

    Lataa/osta manuaali tai vie peli pajalle.
    Its all fun and games until someone gets pregnant...
  10.  
  11. #10
    kiitoksia vinkeistä jaa neuvoista

    yritin jo vähän irroitella sitä kaasaria mutta en nää niitten kumikurkkujen kiristysrenkaita kuin yhdestä joten hankala alku meitsin remontissa.