Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
  1. #1
    Onko teillä kokemuksia kuinka jousituksen säätö tulisi tehdä oikein kuorman mukaan. Ohjekirjan mukaan takaiskunvaimentimen säätö on normaalikuskille (85kg) hyvä kun säätöruuvi on kierretty yhden kierroksen ääriasennosta (H) taaksepäin. Jos jousen esijännitystä lisätään, niin tulisi lisätä myös vaimennusta, mutta säätöä on jäljellä vain yksi kierros.
    Jos siis ruuvaan jousen kiristystä puoliväliin, nin tulisiko minun kiertää puoli kierrosta ruuvia H;n suuntaan?
    Iskunvaimennuksen säätö on enemmän pehmeään suuntaan, muuta jousituksen säätö enemmän kiristyksen suuntaan.
    Onkohan tässä mitään järkeä vai olenko ymmärtänyt väärin?
  2.  
  3. #2
    Pienin liikkein, pienin liikkein! Ei sitä tartte kierrostolkulla vääntää. KOKEILE!
    <p>2002-2014</p>