Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
    Olisiko teillä hyviä vinkkejä uuden nahkatakin valintaan ? Pitäisi löytää rotsi jossa olisi hyvät suojat, vähän ilmastointia, irroiettava vuori jne. Väri ei saisi olla pelkkä musta. Onko kellään kokemuksia esim. Richa Fazer takista ?
    Suzuki GSF 1250SA -08
    Vähän lisäystä valinatkriteereihin. Rotsin ei tarvitse olla "Race henkinen". Itse ajelen custom mopolla.
    Suzuki GSF 1250SA -08
    tuolla on ainakin kohtuuhintaisia takkeja,laadusta on paha sanoa,kai ne(kin) on tehty vinkuintiassa niinku kaikki muutkin.
    Eikös toi sweep ole ihan suomalainen tuotemerkki joka teettää kamat muualla,kuten MP-asu:kin
    Parhaat nahkarotsit löytyy Leatherheavenista!!
    WildStar XVS 1600
    "Nothing beats the cubic inches"
    "Loud Pipes Save Lives"
    Itselläni on käytössä Bering Roadster takki
    - irroitettava vuori
    - knoxin suojat
    - hyvän laatuista nahkaa
    Omani ostin Mototown: ista Tampereelta.
    www.bering.fr ja tuolta löytyy lisää malleja.
    Driving Saab turbo may cause serious addiction!
    Meillä molemmilla on mustat nahkarotsit, omani ostin Nykynahasta ja mieheni omansa Biker Pointista. Tyytyväisiä ollaan oltu ostoksiimme!!
    Lainaa (jammu @ Touko. 20 2006,13:58) kirjoitti
    Vähän lisäystä valinatkriteereihin. Rotsin ei tarvitse olla "Race henkinen". Itse ajelen custom mopolla.
    Monenlaista takkia on tullut koeteltua ja ainakin jos olet varreltasi pitkä mutta sopusuhtainen muuten niin Richan:n takkeja suosittelen. Sweepeissä ei ole lantionkiristys yhtä hyvin hoidettu eikä muutenkaan tunnu yhtä laadukkaalta.

Vähän retrompaa: http://www.reliatec.com/SHOP/img/Richa-Daytona.jpg
    Power is nothing without mojo!
    Lainaa (makemich @ Touko. 23 2006,10:21) kirjoitti
    Lainaa (jammu @ Touko. 20 2006,13:58) kirjoitti
    Monenlaista takkia on tullut koeteltua ja ainakin jos olet varreltasi pitkä mutta sopusuhtainen muuten niin Richan:n takkeja suosittelen. Sweepeissä ei ole lantionkiristys yhtä hyvin hoidettu eikä muutenkaan tunnu yhtä laadukkaalta.

Vähän retrompaa: http://www.reliatec.com/SHOP/img/Richa-Daytona.jpg
    Hintatasoltaan ja kaiketi tyyliltäänkin samaan haarukkaan osunevat myös Halvarssonsin nahat.
    Lainaa (isojussi @ Touko. 23 2006,10:56) kirjoitti
    Hintatasoltaan ja kaiketi tyyliltäänkin samaan haarukkaan osunevat myös Halvarssonsin nahat.
    Paitsi että ainakaan President-mallissa ei ollut irroitettavaa vuorta eikä kyllä ollut siinä toisessakaan mallissa jota paikallisella kauppiaalla kokeilin. Mutta hyviä takkeja muuten.
    If you ride like there's no tomorrow, there won't be. ~Author Unknown
    Lainaa (18is9 @ Touko. 23 2006,15:37) kirjoitti
    Paitsi että ainakaan President-mallissa ei ollut irroitettavaa vuorta eikä kyllä ollut siinä toisessakaan mallissa jota paikallisella kauppiaalla kokeilin. Mutta hyviä takkeja muuten.
    Auts, tuo kriteeri jäikin noteeraamatta. Eipä noista tosiaan taida löytyä irtovuorausta yhdestäkään mallista.
    Lainaa (isojussi @ Touko. 23 2006,19:18) kirjoitti
    Lainaa (18is9 @ Touko. 23 2006,15:37) kirjoitti
    Auts, tuo kriteeri jäikin noteeraamatta. Eipä noista tosiaan taida löytyä irtovuorausta yhdestäkään mallista.
    Ei ole käyttökokemusta alkup.kysyjän nimeämästä takista, koska jäi sopimattomana ostamatta. Nimittäin juuri tuota Richan Fazeria sinisenä lähdin mp-näyttelystä sovittelemaan ostettavaksi. Mutta kun satun omaamaan hartiatkin ja sen lisäksi pitkät kädet, niin ei sitten millään saanut siitä kyllä mieleistä kokoa.

Päädyin sitten Halvarssonsin Mandan takkiin. Siitä sai hyvän mallin. Ja nyt venyneenä se alkaa olla erittäin hyvän kokoinen. Takki pitää vettäkin varsin hyvin muuten, paitsi vetoketjun kohdalta alkaa laskea läpi reilun puolen tunnin kaatosadeajon jälkeen. Lämminkin se on sopivilla kerrastoilla varustetuna. Sitä tuli testailtua keväällä muutamaan otteeseen. Vuorta ei tosiaan voi irroittaa. En kylläkään vielä ole sitä kaivannutkaan irroitella. Miksi sen pitäisi irrota? Se saattaa tulevan kesän kuumimpina hellepäivinä selvitä sitten minullekin.

Mutta epäilen noiden kahden merkin olevan suunnilleen samaa laatutasoa. Ainakin Halvarssonsin suojatkin ovat aivan toista luokkaa kuin oli vanhoissa mp-asun coreissa. Tosin vielä paremman oloisia ovat Dainesen suojat. Kun nyt niistä suojista alkuperäinen kysyjä kyselin niin itse olen päättänyt ostaa Dainesen Jacket Wave3 suojatakin. Siinä on kaikki suojat paidassa kiinni ja ovat ainakin minulle luottamusta herättävän näköiset. Riisun sitten Mandan-takistani ne vakiosuojat pois. Minun ajoni ovat sellaisia, että niissä ei tuollaisen suojustakin käytöstä ole kohtuutonta vaivaa (en aja kovin usein sellaisia lyhyitä pikkupyrähdyksiä, vaan pääsääntöisesti työmatkoja paikoista toisiin). Samalla nahkatakista tulee miellyttävämpi käyttää muuten kuin ajaessa.

BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
    Lainaa (sarkka @ Touko. 24 2006,22:36) kirjoitti
    Kun nyt niistä suojista alkuperäinen kysyjä kyselin niin itse olen päättänyt ostaa Dainesen Jacket Wave3 suojatakin. Siinä on kaikki suojat paidassa kiinni ja ovat ainakin minulle luottamusta herättävän näköiset. Riisun sitten Mandan-takistani ne vakiosuojat pois. Minun ajoni ovat sellaisia, että niissä ei tuollaisen suojustakin käytöstä ole kohtuutonta vaivaa (en aja kovin usein sellaisia lyhyitä pikkupyrähdyksiä, vaan pääsääntöisesti työmatkoja paikoista toisiin). Samalla nahkatakista tulee miellyttävämpi käyttää muuten kuin ajaessa.
    Olisiko tuommoinen Forcefield Shirt mitään?
    http://www.mc-lifestyle.com/ajovaruste/10814/
    Siihen sitten testivoittaja selkäsuoja päälle:
    http://www.mc-lifestyle.com/ajovaruste/10795/
    niin on muutakin kuin luottamusta herättävän näköinen. Sitten kun tuo paita on väännetty coolmaxista, niin se on viileä helteelläkin. Toiseksi se on paita vetoketjulla, eli sen pukee 10 sekunnissa päälle...

Btw. jos jotakin kiinnostaa nähdä livenä Forcefieldin selkäsuoja, niin olen menossa hymyilevän motoristin kevätpäivälle lauantaina.

Minuakin kiinnostaisi nuo Forcefieldit, sääli ettei niitä näytä pääsevän hypistelemään ennen ostoa täällä pk-seudulla...
    Kiitoksia hyvistä vaihtoehdoista

Valinta taitaa kohdistua Richan Daytonaan tai sitten Bering Roadster mallistoon. Löytyyköhän noita Beringin takkeja Lahdesta tai pääkaupunkiseudulta jostain paikasta. Allright taitaa olla maahantuoja mutta heillä ei ollut niitä esillä kuin pari kappaletta ja nekin lasten kokoa. Erillinen suojapaita on kyllä hyvä vaihtoehto. No parin viikon päästä pääsee sovittelemaan uusia vehkeitä kunhan saa käden pois kipsistä ja kausi pääsee alkamaan uudestaan.
    Suzuki GSF 1250SA -08
    Lainaa (compact_d @ Touko. 25 2006,01:02) kirjoitti
    Kun nyt niistä suojista alkuperäinen kysyjä kyselin niin itse olen päättänyt ostaa Dainesen Jacket Wave3 suojatakin. Siinä on kaikki suojat paidassa kiinni ja ovat ainakin minulle luottamusta herättävän näköiset. Riisun sitten Mandan-takistani ne vakiosuojat pois. Minun ajoni ovat sellaisia, että niissä ei tuollaisen suojustakin käytöstä ole kohtuutonta vaivaa (en aja kovin usein sellaisia lyhyitä pikkupyrähdyksiä, vaan pääsääntöisesti työmatkoja paikoista toisiin). Samalla nahkatakista tulee miellyttävämpi käyttää muuten kuin ajaessa.
    niin on muutakin kuin luottamusta herättävän näköinen. Sitten kun tuo paita on väännetty coolmaxista, niin se on viileä helteelläkin. Toiseksi se on paita vetoketjulla, eli sen pukee 10 sekunnissa päälle...

Btw. jos jotakin kiinnostaa nähdä livenä Forcefieldin selkäsuoja, niin olen menossa hymyilevän motoristin kevätpäivälle lauantaina.
    Mielenkiintoa herättävä vaihtoehto. Hintakin edullisempi. Mutta tosiaan, ei taida olla millään liikkeellä edustuksessa, jotta pääsisi sovittamaan?

Tuosta nettisaitista kun ei oikein paljoa minulle selviä. Jonkin testin on voittanut. Jostakin syystä olen mieltänyt sen hunajakennorakenteisen alumiiniselkäsuojan aika hyväksi. Mutta mikä näistä nyt sitten olisi hyvä?

Ymmärränkö oikein:
    Forcefield shirt suojapaita 195e
    pitää sisällään olka- ja kyynärsuojat, muttei selkäpanssaria.
    Onko sille Forcefield Sport selkäsuojalle (119e) ko. paidassa jokin paikka/systeemi, jolla sen saisi siihen paitaan kiinni, jotta voisi edelleen pukea päälleen kuin takin vetoketjun sulkemalla? Epäilemättä silti joutuu sen selkäsuojan vyön edestä sulkemaan erikseen, mutta se nyt ei olisi mikään ongelma.

Siis yhteensä 314e + toimituskulut?

BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
    Lainaa (Köpi @ Touko. 25 2006,13:07) kirjoitti
    Minuakin kiinnostaisi nuo Forcefieldit, sääli ettei niitä näytä pääsevän hypistelemään ennen ostoa täällä pk-seudulla...
    Huomenna keskustelen muutaman jälleenmyynti ehdokkaan kanssa Tampereella ja Jyväskylässä. Kyllä sinne PK-seudullekkin tulee kuukauden sisällä jälleenmyyjiä.

Lainaa (compact_d @ Touko. 25 2006,21:50) kirjoitti
    Huomenna keskustelen muutaman jälleenmyynti ehdokkaan kanssa Tampereella ja Jyväskylässä. Kyllä sinne PK-seudullekkin tulee kuukauden sisällä jälleenmyyjiä.
    Laita ihmeessä jotain viestiä, vaikka privaakin tulemaan, jos saat Jyväskyläänkin edustuksen.

Tuosta nimittäin tekee mielenkiintoisen hinta/laatusuhteeltaan tuo coolmax-alupaitaan yhdistäminen.
    Lainaa (sarkka @ Touko. 25 2006,21:13) kirjoitti
    Lainaa (compact_d @ Touko. 25 2006,01:02) kirjoitti

Mielenkiintoa herättävä vaihtoehto. Hintakin edullisempi. Mutta tosiaan, ei taida olla millään liikkeellä edustuksessa, jotta pääsisi sovittamaan?

Tuosta nettisaitista kun ei oikein paljoa minulle selviä. Jonkin testin on voittanut. Jostakin syystä olen mieltänyt sen hunajakennorakenteisen alumiiniselkäsuojan aika hyväksi. Mutta mikä näistä nyt sitten olisi hyvä?

Ymmärränkö oikein:
    Forcefield shirt suojapaita 195e
    pitää sisällään olka- ja kyynärsuojat, muttei selkäpanssaria.
    Onko sille Forcefield Sport selkäsuojalle (119e) ko. paidassa jokin paikka/systeemi, jolla sen saisi siihen paitaan kiinni, jotta voisi edelleen pukea päälleen kuin takin vetoketjun sulkemalla? Epäilemättä silti joutuu sen selkäsuojan vyön edestä sulkemaan erikseen, mutta se nyt ei olisi mikään ongelma.

Siis yhteensä 314e + toimituskulut?
    Ymmärsit oikein, eli paitaan ei voi selkäsuojaa kiinnittää, mutta paidan mitoituksessa on selkäsuoja huomioitu. Olka- ja kyynärsuojan lisäksi siinä on pienet rintasuojat. Yhdistelmälle tulee hintaa 314 € + 10 toimituskulut.
    En tiedä onko tämä sallittua, mutta jos joku on selkäsuojaa vailla, niin tsekatkaa tuolta myynti-ilmoituksista, jos se minun myymä kelpaa(kooltaan ja hinnaltaan). Pitäisi päästä siitä eroon, että saa kehtaa hankkia uuden oikeankokoisen tilalle. Vaikka tuollaisen forcefieldin sitten.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
    Onko Orgin shoppi pois suljettu vaihtoehto? Eturistiriita?
  21.  
    Lainaa (Köpi @ Touko. 26 2006,09:42) kirjoitti
    Onko Orgin shoppi pois suljettu vaihtoehto? Eturistiriita?
    Ei pienintäkää eturistiriitaa. Voin tarjota kaikkia meidän tuotteita jälleenmyyntiin, mutta Forcefieldin kohdalla valmistajalla on muutamia "toivomuksia" jälleenmyyjiä kohtaan. Eli pitää tuossa juhannuksen alla käydä PK-seudulla katsastamassa 5-6 liikettä ja koittaa löytää hyvä yksi hyvä jälleenmyyjä.