Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 39:sta
    Elikkäs oli joku huligaani käyny tyrkkäämässä mun pyörän nurin eilen illalla. Tulin töistä kotiin siinä kymmenen aikoihin, kahdeltatoista kurkkasin vielä pihalle ennen nukkumaan menoa ja mopotin oli nurin oikealla kyljellään! Prkl!

Tuloksena: peili palasina, vilkku naarmuilla, kate halki vilkun päältä, parit naarmut sivukatteessa ja ohjaustangon päässä, jalkatapista murtui palanen ja äänenvaimentimeen tuli pieni jälki. Vakuutukseen menee mut kyllähän se v****taa ku tollasta tapahtuu. Ei paljon toisten omaisuutta kunnioiteta.

edit:
    Tapahtui Oulussa, Kaijonharjussa.

zx-10r -04
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Missäspäin suomea tää oli ?
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Tervetuloa kerhoon.

Muutama kesä sitten mun prätkän kaatoi joku hörhö, jäipä vielä kiinni itse teosta. Mutta tässä iki-ihanassa hyvinvointi-Suolessamme kyseisen heebon päätä vähän siliteltiin, enkä saanut koskaan mitään korvauksia.

Kärsimyksenä oli 150 € ja paska maku
    A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
    Viime kesänä tapahtui itselle sama juttu. Aamulla kun olin lähdössä duuniin niin pyörä makasi kadulla.Vituttaa maksella noita omavastuita sen takia että jollekulle ottaa liikaa luonnon päälle se, että toisilla on pyörä.

Mulkoilin naapurin kloppeja "minä tiedän mitä teit" katseella loppukesän.

Pystytä pyörän viereen kyltti jossa lukee "ei haittaa persaukiset, rahaa on ja tällä saa naisia" ja jää päivystämään siihen lähimaastoon, luulisi terroristien tarttuvan täkyyn
    "Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
    Kuulostaa aika tutulta hommalta... Muutama vuosi sitten kaijonharjussa meikäläisen vfr:n tankkiin oli viikonlopun aikana lyöty jollain halolla tai vastaavalla. Pyörä oli jo seisonta vakuutuksissa, mutta en ollut kerennyt viedä sitä säilöön. No meni se kuitenkin ilkivaltavakuutuksen piikkiin, mutta vit..us oli aika kova.
    Lainaa (RRRami @ Touko. 12 2006,21:29) kirjoitti
    Viime kesänä tapahtui itselle sama juttu. Aamulla kun olin lähdössä duuniin niin pyörä makasi kadulla.Vituttaa maksella noita omavastuita sen takia että jollekulle ottaa liikaa luonnon päälle se, että toisilla on pyörä.

Pystytä pyörän viereen kyltti jossa lukee "ei haittaa persaukiset, rahaa on ja tällä saa naisia" ja jää päivystämään siihen lähimaastoon, luulisi terroristien tarttuvan täkyyn *
    Oliko toi ylioppilaankadulla?
    ooo
    Lainaa (gpz 500 s @ Touko. 12 2006,23:09) kirjoitti

Pystytä pyörän viereen kyltti jossa lukee "ei haittaa persaukiset, rahaa on ja tällä saa naisia" ja jää päivystämään siihen lähimaastoon, luulisi terroristien tarttuvan täkyyn
    Oliko toi ylioppilaankadulla?
    Kyllä.
    Sittenhän siitä voisi tehdä leffan

Tiedän mitä teit viime kesänä

No joo..otsastahan sitä perkele verisuoni napsahtais poikki jos itelle näin kävis.
    Lainaa (RRRami @ Touko. 12 2006,23:15) kirjoitti
    Kyllä.
    Näin pyöräsi noin kello kuuden aikaan aamulla kumollaan. En uskaltanut koskea.

Edit: Muistatko pvm?

ooo
    Lainaa (gpz 500 s @ Touko. 12 2006,23:29) kirjoitti
    Kyllä.
    Ite taisin saapua paikalle vähän ennen seiskaa. Siinä kyllä kävi sikäli onni onnettomuudessa että se oli kaatunut rotvallia päin siten että ainoastaan äänäri, vilkku ja tangon paino ottivat vahinkoa. Siinä "hervanta campingissä" tien toisella puolella oli joku noin kuukautta myöhemmin työntänyt jonkun piikin tai vastaavan takarenkaaseen. Tai no varmuutta asiasta ei ole mutta epäilen että niin siinä kävi. Siiinä parkissa joku piti myös pyöräänsä, mallia en muista mutta vanhempi matkapyörä. Joskus huomasin että siitä oli antenni revitty pois ja taisi olla peili tai jotakin muuta myös rikottu. Nyt oon muuttanut sieltä suunnalta pois, saa kattoa josko nyt säilyisi pyörä vähän paremmin ehjänä parkissa.

Lainaa (RRRami @ Touko. 12 2006,23:36) kirjoitti
    Kyllä.
    Ite taisin saapua paikalle vähän ennen seiskaa. Siinä kyllä kävi sikäli onni onnettomuudessa että se oli kaatunut rotvallia päin siten että ainoastaan äänäri, vilkku ja tangon paino ottivat vahinkoa. Siinä "hervanta campingissä" tien toisella puolella oli *joku noin kuukautta myöhemmin työntänyt jonkun piikin tai vastaavan takarenkaaseen. Tai no varmuutta asiasta ei ole mutta epäilen että niin siinä kävi. Siiinä parkissa joku piti myös pyöräänsä, mallia en muista mutta vanhempi matkapyörä. Joskus huomasin että siitä oli antenni revitty pois ja taisi olla peili tai jotakin muuta myös rikottu. Nyt oon muuttanut sieltä suunnalta pois, saa kattoa josko nyt säilyisi pyörä vähän paremmin ehjänä parkissa.
    Muistatko päivämäärää?
    ooo
    Edit: Muistatko pvm?
    En muista ulkoa, mutta on mulla jossakin se rikosilmoitus mistä se selviäisi.
    Multa noin samoihin aikoihin vietiin Paavo Kolin kadulta kuussatku zzr. Voi olla samaa narkkiporukkaa. Samalla oli käyty parissa autossa ja yhdestä oli viety kypärä. Narkki ei saanu zetoria käyntiin ja se löytyi suolijärven rannasta lunastuskunnossa. Istuin oli veressä ja narkki jäi kiinni dna näytteen perusteella. Syytteitä sai 21 kpl. ja lähti takas istumaan kylmäkoskelle.
    ooo
    Lainaa (Jerry Cotton @ Touko. 12 2006,21:19) kirjoitti
    Mutta tässä iki-ihanassa hyvinvointi-Suolessamme kyseisen heebon päätä vähän siliteltiin, enkä saanut koskaan mitään korvauksia.

Kärsimyksenä oli 150 € ja paska maku
    Tuo on kyllä valitettava mutta todellinen ongelma, kun nämä ongelmakaverit eivät joudu tekosistaan vastuuseen. Eikä tuo oman käden oikeuden antaminen tuo muuta kuin itselle "maksamista"

-C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
    Lainaa (gpz 500 s @ Touko. 12 2006,23:45) kirjoitti
    Multa noin samoihin aikoihin vietiin Paavo Kolin kadulta kuussatku zzr. Voi olla samaa narkkiporukkaa. Samalla oli käyty parissa autossa ja yhdestä oli viety kypärä. Narkki ei saanu zetoria käyntiin ja se löytyi suolijärven rannasta lunastuskunnossa. Istuin oli veressä ja narkki jäi kiinni dna näytteen perusteella. Syytteitä sai 21 kpl. ja lähti takas istumaan kylmäkoskelle.
    Toivottavasti oli loukannut itsensä pahasti. Siellä oli aina aamusin jännittämistä kun lähti kävelemään pyörää kohti että onko se vielä pystyssä tai edes tallella.

Edellistä pyörää koitti multa varastaa joskus joku narkki joka myös jäi kiinni. Se ressukka ei ollut tosin saanut muuta aikaiseksi kuin rikottua johdot ja jäi kiinni ilmeisesti siten että ite tunnisti, syytteitä oli ja kymmeniä sillä silloin tulossa. Tämä tosin tapahtui eri paikkakunnalla joten ei kaikki paha sentään sillä seudulla tapahdu.
    Eikö ne parempaa tekemistä keksi, idiootit
    Eivät ilmeisesti keksi. Vituttaa, kun vappuna joku oli rikkonu virtalukon ja lommonnu tankin siinä samassa... Niin vakuutuksiin menee, mut silti... Hälytin on ostoslistalla ja maila on esillä. Et kokeilkaa uudestaan!
    GSR 600 -06
    XV 535 -92 Projekti
    ---------------------
    SV 650 S -03
    CB 500 -99
    Suomessa on jotain vikaa, kun hyysätään kaiken maailman narkkiksii ja alkoholisteja ja rahastetaan törkeellä tavalla niitä jotkä kovalla työllä yrittävät itselleen jotain saada. Onneksi oma moppe on aina tallissa yöt, ei varmaan tulis unta öisin muuten. Kerran autoon murtaumiseen heränneenä, jotenkin kaikki pihalta kuuluvat kolinat herättää. Narkkis pääsi karkuun, auton lukko edelleen paskana, loppujen lopuksi onneksi en ladannut pistoolilla selkään joka kyllä kädessä ladattuna oli , mieli teki kyl p..keleesti. Pari lipasta olis varmaan riittänyt alkuun "mulkulle"
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
    Pystytä pyörän viereen kyltti jossa lukee "ei haittaa persaukiset, rahaa on ja tällä saa naisia"...
    Tää on kyl päivän
    What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
    Oma kokemus on 4 vuoden takaa kun olin tullut mopottimella töihin ja parin tunnin päästä duunikaveri käveli sisään katkennut jalkatappi kädessä ja sanoi että tää tippu sun pyörästä!! Olin siinä että mitä helv... ja menin kahtomaan mitä oli käynyt niin kaveri oli pakitellut mun pyörää päin ja siinähän se oli sitten kaatunut! Olipahan kaveri vielä nostanut pyörän pystyyn ja onnistunut kaatamaan sen toisellekin kyljelle! Selitys oli legendaarinen: No ku mä oon aina pakittanut tähän ruutuun !!

Mikä ihmisiä nykyään vaivaa kun ei kunnioita mitään mikä ei ole omaa !!
    Nää "amatöörit" on pahimpia. Ne vaan tuhoaa. Ammattilaiset sentään vie pyörän kerralla, eikä sitä sitten enää näe. Vuonna yx ja kax yritti joku teinijoukko viedä multa SAAB 99:n (tyhmiä kun olivat). Joka ikinen lukko oli murjottu paskaksi jollain järeällä ruuvimeisselillä. Mukaanlukien virtalukko. Se miksi eivät tuota liikkeelle saaneet on jäänyt ikuiseksi arvoitukseksi ja todisteeksi noiden taidoista.

Virta-avaimella tuota meinaan ei kyllä tuon käsittelyn jälkeen saanut käyntiin, mutta millä hyvänsä ruuvarilla, ruokaveitsellä tai vaikka jäätelötikulla. Piti laittaa penkin alle virtalukon virkaa hoitava piilokytkin, joka hoiti hommansa monet vuodet.

Koska lukkosarja olisi maksanut liikaa köyhälle opiskelijalle, tuli tuolla sitten tosiaan ajeltua siinä kunnossa monta vuotta. Hyvä puoli oli se, että avaimia ei tarvinnut muistaa!
    <p>2002-2014</p>
    Lainaa (niko80 @ Touko. 12 2006,21:05) kirjoitti
    Elikkäs oli joku huligaani käyny tyrkkäämässä mun pyörän nurin eilen illalla. Tulin töistä kotiin siinä kymmenen aikoihin, kahdeltatoista kurkkasin vielä pihalle ennen nukkumaan menoa ja mopotin oli nurin oikealla kyljellään! Prkl!

Tuloksena: peili palasina, vilkku naarmuilla, kate halki vilkun päältä, parit naarmut sivukatteessa ja ohjaustangon päässä, jalkatapista murtui palanen ja äänenvaimentimeen tuli pieni jälki. Vakuutukseen menee mut kyllähän se v****taa ku tollasta tapahtuu. Ei paljon toisten omaisuutta kunnioiteta.

edit:
    Tapahtui Oulussa, Kaijonharjussa.
    Ei perhana että tällaset pistää v*tuttamaan. Oon itse just ekaa mopotinta hankkimassa ja se tulisi olemaan parkissa juurikin Oulun Kaijonharjussa. Pitää kai yrittää että sais sen tuohon sisäpihalle tuoda.
    - Pessimismi on turhaa. Ei se auta kuitenkaan! -

Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -01
    Ex. Yamaha FZ6-S Fazer -04
    Mä liityn joukkoon....

Viime yönä porvoon kevätkummussa kotari kaadettu.En ole vielä kerenny paikan päälle katsomaan,mutta mitään ei kuulemma ole hajonnut.Gasot ja öljyä tullut pihalle kuuleman mukaan.
    Terveisiä vaan niille perseenrei´ille jotka sitä oli yrittänyt lainata.Toivottavasti tavataan pian!!!

Tätähän sitä itsekkin aina joka aamu miettii. Onko mopo pystyssä...tai yleensäkään pihassa. Oikeastaan ihme ettei mitää ole sattunut, aikamoisissa "miljöissä" on joutunut pyörää pitämään. Jotenki tuntuu, että toi peite auttaa tähän ilkivaltaankin...jos se pyörä ei ole näkyvillä, niin narkit yms. ei silleen "ärsyynny" siitä pyörästä. Kait tätä vois joku yliopistomies(nainen) vaikka tutkia...
    ...Life`s a series of goodbyes...
    -Yamaha FZ6-
    Juu, ikävä kyllä on tämän kerhon jäsenyysluvut nousussa. Oma pyörä (Z750) kaadettiin Helsingin Ruoholahdessa mennä kesänä ja V....u sitä V.....sen määrää. Laitoin toiveikkaasti vielä kuvaa lähimarketin seinille, että olisko kukaan nähnyt tekijää mutta eipä mitään (yllättäen) kuulunut. Koita kestää ja etenkin kun korjaamoilla kestää. Oma oli 3vkoa BW Lauttasaaressa...

T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
    Pitäiskö alkaa parkkeeraan nurmikolle, nii sais pyörä semmosen "pehmeän laskun" =)

Kaijonharjussakin pyörii niitä pikkunilkkejä iltaisin vähän turhanki kans, pitäis vissiin joku ulkonaliikkumiskielto olla :F Eipä silti, keskustassa oli joku kansalainen käynyt räkäisemässä pyörän päälle. Ei se mua siis mitenkään haittaa tai aiheita älytöntä mielipahaa, pistääpä vaan naurattaan Miten joku viittii vaivautua johonki noin lapselliseen hommaan?
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
    Jahka saan sen mopon liikenteeseen niin pitää varmaan taluttaa se aina takapihalle.. Kyllä koirat herättää jos siellä joku liikkuu... Ei tarvii kuin takaovi avata ja hups pääs koira "karkuun"... Siinähän jouksevat 40 kilonen ohjus perässään... (se muuten puree lujaa, pelkkä leikkisä näykkiminen sattuu niin stanasti)...
    Eikös männä vuosina joku (briteissä) ollut virittänyt Coswoorttiinsa sellaisen turvajärjestelmän että kriminaalit oli sitten helppo tunnistaa jälkeenpäin siitä afrosta? * Poliisisedät eivät tietenkään olleet aivan samaa mieltä kyseisen varkaudenestolaitteen hyvyydestä ja toisaalta mopoissa on nuo akut vähän heppoisia...
    Power is nothing without mojo!
    Tuli tuosta verellä sotkemisesta mieleen tapaus, kun kaverin auto varastettiin Espoossa ja löytyi hylättynä parin kilsan päästä. Oli hörhö satuttanut itsensä sisäänmenon yhteydessä, ja verta oli penkeillä. Onneksi poliisit oli tarkkana ja tutkimuksessa selvisi hörhöllä olevan Hepatiitti-B. Meni koko auto desinfiointiin. Olisi kuulemma voinut huonossa tapauksessa tarttua.
    Honda ST1300A
    Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
  30.  
    Lainaa (Ulpe @ Touko. 19 2006,10:54) kirjoitti
    Pitäiskö alkaa parkkeeraan nurmikolle, nii sais pyörä semmosen "pehmeän laskun" =)
    No hemmetti. Eihän se varmaan olisi ingenjöörille pahakaan rasti suunnitella prätkiin airbagit, mitkä laukeaa kun se kaadetaan
    A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen